Je staat vrij om het links te laten liggen, maar de rest van je argumentatie slaat de hele plank mis. Heeft niets met ideeen, flashbacks of of tjjdreizen te maken.quote:Op zondag 18 november 2012 11:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik die ook niet kijken. Ben niet zo van die vroeg 20e eeuw troep.
In bijna elke serie komt dat wel een keer voor, meestal wanneer de scriptschrijvers zonder nieuwe ideeen zitten. Dat, en een tijdreisaflevering. Soms samen. Of zo'n groundhogday-aflevering. Of 'oh-het-was-allemaal-een-droom!'-aflevering.
Het was geen argument, maar een aanvulling op mijn afkeer van films of series die zich in dat tijdperk afspelen.quote:Op zondag 18 november 2012 11:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je staat vrij om het links te laten liggen, maar de rest van je argumentatie slaat de hele plank mis. Heeft niets met ideeen, flashbacks of of tjjdreizen te maken.
Is gewoon een losstaand seizoen, geheel origineel verhaal wat de gehele tijd afspeelt in de jaren 50, met alle dubieuze handelingen die ze in gekkenhuizen uitvoerde in die tijd.
quote:Op zondag 18 november 2012 10:23 schreef Smeich het volgende:
In Time vond ikMaar, maar,.... niet iedereen is zo'n elitaire filmbuff als jij, SchmiecheltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
Ik vind AHS-TA fenomenaal, en ben telkens teleurgesteld als het zo snel over is... van mij mogen die afleveringen 2x zo lang durenquote:Op zondag 18 november 2012 11:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Je staat vrij om het links te laten liggen, maar de rest van je argumentatie slaat de hele plank mis. Heeft niets met ideeen, flashbacks of of tjjdreizen te maken.
Is gewoon een losstaand seizoen, geheel origineel verhaal wat de gehele tijd afspeelt in de jaren 50, met alle dubieuze handelingen die ze in gekkenhuizen uitvoerde in die tijd.
Wat stond erachter in de van Dale? Nicole Kidman?quote:Op zondag 18 november 2012 11:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Lijzig moest ik opzoeken
Ik heb seizoen 1 niet gezien, maar seizoen 2 heeft zeker wel tempo, ik heb me laten vertellen dat seizoen 1 wel trager was, maar dus ook een in zij n geheel andere setting, dit seizoen gaat over een gekkenhuis in de jaren 50
Ja. Ik sta altijd verbaasd van de sick minds van de schrijvers van dergelijke films. Hoe kun je in godsnaam bedenken om zoiets een ander aan te doen. Dan moet je knap gestoord zijn. Als horror vond ik hem aardigquote:Op maandag 19 november 2012 11:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
Heeft er iemand al 'House At The End Of The Street' gezien?
Helemaal vergeten die film. Draait hier gewoon in de bioscoop.quote:Op maandag 19 november 2012 11:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
Heeft er iemand al 'House At The End Of The Street' gezien?
Ahja, met straks berichten over mensen die moesten kotsen, huilen en/of gillen bij de voorvertoning zeker.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:41 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Most terrifying film ever.... sure...
Wel een toffe poster.quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:41 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Hm, nou ja dan weet ik nog niet of ik hem ga kijken.quote:Op maandag 19 november 2012 12:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja. Ik sta altijd verbaasd van de sick minds van de schrijvers van dergelijke films. Hoe kun je in godsnaam bedenken om zoiets een ander aan te doen. Dan moet je knap gestoord zijn. Als horror vond ik hem aardig
Looks good thoughquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:41 schreef An_awesome_wave het volgende:
[ afbeelding ]
Vast wel met een klein rolletje.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:57 schreef Rosario het volgende:
Alleen als Bruce Campbell erin zit hoor.
Maar niet echt horror.quote:Op woensdag 21 november 2012 18:32 schreef Manke het volgende:
bubba hotep is ook wel vermakelijk, met bruce.
heel lang geleden gezien
De trailer zag er idd erg bloederig uit!quote:
Eens!quote:Op donderdag 22 november 2012 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De trailer zag er idd erg bloederig uit!
Maar, er gaat niets boven Evil Dead 2.
2 weken geleden maar weer eens gekekenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De trailer zag er idd erg bloederig uit!
Maar, er gaat niets boven Evil Dead 2.
Ik heb die een tijdje terug op blu-ray gekocht.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
2 weken geleden maar weer eens gekeken
Hahaha nee ik zou er niet te veel van verwachten wat beeldkwaliteit betreftquote:Op donderdag 22 november 2012 14:27 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik heb die een tijdje terug op blu-ray gekocht.
Nog niet gekeken eigenlijk. Volgens mij is de beeldkwaliteit niet heel veel beter.
Link?quote:Op donderdag 22 november 2012 14:57 schreef Little_Dolls het volgende:
Dat flitsend spookbeeld uit de remake van The Exorcist zal nooit uit mijn hoofd verdwijnen...![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 november 2012 15:00 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
The face of evil...Toen ik die film keek vond ik 'm eigenlijk totaal niet eng. Beetje jammer vond ik dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde geldt voor The Shining. Die vond ik ook niet bijster goed.
The Shining niet eng vinden...quote:Op donderdag 22 november 2012 16:25 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Toen ik die film keek vond ik 'm eigenlijk totaal niet eng. Beetje jammer vond ik dat.
Zelfde geldt voor The Shining. Die vond ik ook niet bijster goed.
Sorryquote:Op donderdag 22 november 2012 19:29 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
The Shining niet eng vinden...
Ik vond het een prachtfilm, en spannend, maar er zitten niet echt schrikeffecten in, meer suspence. Ik denk dat ik films met een enorme suspence met als climax een schrikeffect toch meestal wel het engste vind. Blijft the Shining nog wel een van mijn favoriete films allertijden...en Jack die door de deur heen heeft gehakt heeft tot twee maanden terug ruim een decenium in mijn hal gehangen!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:29 schreef Little_Dolls het volgende:
The Shining niet eng vinden...
Ik vond die beelden van die vermoorde meisjes anders echt eng... en de manier waarop er werd gefilmd; nog eens met die muziek bij... Een paranoiagevoel had ik toch wel.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:05 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ik vond het een prachtfilm, en spannend, maar er zitten niet echt schrikeffecten in, meer suspence. Ik denk dat ik films met een enorme suspence met als climax een schrikeffect toch meestal wel het engste vind. Blijft the Shining nog wel een van mijn favoriete films allertijden...en Jack die door de deur heen heeft gehakt heeft tot twee maanden terug ruim een decenium in mijn hal gehangen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ATM is de slechtste film die ik dit jaar heb gezien, hele verhaal slaat nergens op.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:42 schreef casper019 het volgende:
als je je niet ergert aan destandaard horror cliches
is ATM dan nog een aanrader??
quote:Op vrijdag 23 november 2012 18:55 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik vond die beelden van die vermoorde meisjes anders echt eng... en de manier waarop er werd gefilmd; nog eens met die muziek bij... Een paranoiagevoel had ik toch wel.Ja, de manier van het filmen en de muziek, geluid en acteurkunsten zijn super, maken hem echt spannend, maar spannend is voor mij niet echt eng. Eng vind ik schrikeffecten, maf heh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst Tosh O aan het kijken; rijdt een gastje op een crossfiets op een sloot af. Ja, gaat fout natuurlijk...inderdaad, fiets knalt in sloot, gast er bovenop, gilt wat, haalt zijn been boven het water uit, ligt dat hele fucking been open, ziet gewoon een bloederige lap hangen en kijkt vol op zijn scheenbeen plus kuitbeen aan!! Ik schrok me rot: Dat vond ik dus eng. Terwijl er geen spanningsopbouw/suspence was. Maar eng is ook ruim te beschrijven denk ik.
Shining wel mijn favo film, Kubrick mijn favo regiseur en Nicholson mijn favo acteur. Dus tja, hoe dan ook super goed!!
Jij zal ook wel benieuwd zijn naar room 237 denk ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 23:53 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Ja, de manier van het filmen en de muziek, geluid en acteurkunsten zijn super, maken hem echt spannend, maar spannend is voor mij niet echt eng. Eng vind ik schrikeffecten, maf heh.
Laatst Tosh O aan het kijken; rijdt een gastje op een crossfiets op een sloot af. Ja, gaat fout natuurlijk...inderdaad, fiets knalt in sloot, gast er bovenop, gilt wat, haalt zijn been boven het water uit, ligt dat hele fucking been open, ziet gewoon een bloederige lap hangen en kijkt vol op zijn scheenbeen plus kuitbeen aan!! Ik schrok me rot: Dat vond ik dus eng. Terwijl er geen spanningsopbouw/suspence was. Maar eng is ook ruim te beschrijven denk ik.
Shining wel mijn favo film, Kubrick mijn favo regiseur en Nicholson mijn favo acteur. Dus tja, hoe dan ook super goed!!
Hm, nog niks over gehoord, ff googlen, oja, die docu!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:09 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Jij zal ook wel benieuwd zijn naar room 237 denk ik.
Ja dat wilde ik maar ik was te lui uiteindelijk... hoorde dat de jurkjes van de meisjes er ook hingen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:12 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Hm, nog niks over gehoord, ff googlen, oja, die docu!!
Ben ook naar het Eye in Amsterdam geweest, naar de tentoonstelling over Kubrick!! TE gek!!!
Het was te gek!! Zie pmmetjequote:Op zaterdag 24 november 2012 00:15 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik maar ik was te lui uiteindelijk... hoorde dat de jurkjes van de meisjes er ook hingen.
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
Net Cassadaga gezien. Best enorm goede schrikeffecten zeg, ik vloog regelmatig een halve meter de lucht in.
quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:42 schreef casper019 het volgende:
als je je niet ergert aan destandaard horror cliches
is ATM dan nog een aanrader??
Het is inderdaad een verschrikkelijke film ja (al heb ik je dit zoveel topics terug ook al enkele maal verteld Caspertje maar ja.....we kennen jou onderhand wel). ATM is echt weer zo'n film waarin je je ergert aan de acties van de hoofdpersonen en het einde/plot gewoon niet klopt (als ik het me goed kan herinneren) maar bovendien nergens op slaat. Erg makkelijk gemaakte film met bijbehorend idioot geschreven script vol met toepasselijke toevalligheden. Dus ja, een aanrader voor jouquote:Op vrijdag 23 november 2012 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
ATM is de slechtste film die ik dit jaar heb gezien, hele verhaal slaat nergens op.
En DIT moet ik even posten voor alle liefhebbers van Kubrick naar aanleiding van deze mooie symmetrie hierquote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:35 schreef Luna3 het volgende:
[..]
En DIT moet ik even posten voor alle liefhebbers van Kubrick naar aanleiding van deze mooie symmetrie hier
http://blog.yimmyayo.com/(...)ne-point-perspective
Prachtig!!
Ja geweldig, hij deed ook wat met fotografie voordat hij films ging maken toch?quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:35 schreef Luna3 het volgende:
[..]
En DIT moet ik even posten voor alle liefhebbers van Kubrick naar aanleiding van deze mooie symmetrie hier
Prachtig!!
Wow!!!quote:Op zaterdag 24 november 2012 00:35 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Prachtig!!
We hebben 'm hier net aangezet.quote:Op zondag 25 november 2012 00:29 schreef znarch het volgende:
Gvd mang. De schrikmomenten in Sinister.ik schiet af en toe naar het plafond.
Stil zijn en geluid hard. Erg toffe soundtrackquote:Op zondag 25 november 2012 01:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
We hebben 'm hier net aangezet.
quote:Op zondag 25 november 2012 01:25 schreef znarch het volgende:
[..]
Stil zijn en geluid hard. Erg toffe soundtrack
ik wilde net posten dat het best een leuke film is jaquote:Op zondag 25 november 2012 00:29 schreef znarch het volgende:
Gvd mang. De schrikmomenten in Sinister.ik schiet af en toe naar het plafond.
quote:Op zondag 25 november 2012 22:03 schreef LookAtMe het volgende:
Weet iemand nog een leuke horror comedy? Heb afgelopen week tucker and dale vs evil, doghouse en hatchet gezien. Beviel me wel
quote:Op zondag 25 november 2012 17:18 schreef Orbeatle het volgende:
Dit is wel een leuke link voor mensen die Sinister gezien hebben en de muziek ook zo tof vinden: http://the-end-of-summer.(...)ther-soundtrack.html
Let op: veel spoilers aldaar!
net Grabbers gezien die was wel aardig al is het meer een sci/fi horror comedyquote:Op zondag 25 november 2012 22:03 schreef LookAtMe het volgende:
Weet iemand nog een leuke horror comedy? Heb afgelopen week tucker and dale vs evil, doghouse en hatchet gezien. Beviel me wel
Doghousequote:Op zondag 25 november 2012 22:03 schreef LookAtMe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid met spoiler tags, misschien beetje overbodig, maar toch![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 15:21 schreef Orbeatle het volgende:
Heb afgelopen vrijdag The Poughkeepsie Tapes aangezet, en weer afgezet.Spoilertags kunnen nooit overbodig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid met spoiler tags, misschien beetje overbodig, maar toch![]()
quote:Op maandag 26 november 2012 15:21 schreef Orbeatle het volgende:
Heb afgelopen vrijdag The Poughkeepsie Tapes aangezet, en weer afgezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid met spoiler tags, misschien beetje overbodig, maar toch![]()
Ik heb deze net gezien naar aanleiding van jouw post, maar nee, sorry. Ik vond het echt een zwakke film. Ik dacht trouwens de gehele tijd dat ik naar Jonathan Rhys Meyers zat te kijken, maar dat was hem dus nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
Net Cassadaga gezien. Best enorm goede schrikeffecten zeg, ik vloog regelmatig een halve meter de lucht in. Nu the Intruders kijken.
Deze man. Braaaaiiins! Kenners weten.quote:Op maandag 26 november 2012 07:53 schreef AntiChrist het volgende:
Overigens de beste horror comedy blijft natuurlijk Return of the Living Dead een oudje maar o zo goed!
tja ik vraag het me ook af het boek leest als een dagboek.quote:Op dinsdag 27 november 2012 08:40 schreef Gray het volgende:
Ben wel echt benieuwd naar hoezeer World War Z de film af zal wijken van het (gesproken) boek.
Denk dat een handycam-stijl gecombineerd met gefingeerde nieuwsuitzendingen prima had gewerkt, maar helaas.
Dit?quote:Op maandag 26 november 2012 22:37 schreef Little_Dolls het volgende:
Nog steeds durf ik niet goed naar dat filmpje kijken welke ik een paar pagina's geleden gepost heb...![]()
______!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Hell no, Evil Dead 2 en Army of Darkness natuurlijk.quote:Op maandag 26 november 2012 07:53 schreef AntiChrist het volgende:
Overigens de beste horror comedy blijft natuurlijk Return of the Living Dead een oudje maar o zo goed!
Die vond ik wel aardig.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:14 schreef planethugo het volgende:
iets recenter vond ik Slither ook een geslaagde mix van horror en komedie
quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dit?Ik durf wéér niet kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is trouwens een vrouw die zo verkleed is. Net zoals de demoonstem van het meisje ook een vrouw is. (Althans, dat laatste heb ik toch gelezen?)
Zo eng is het toch niet?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:34 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik durf wéér niet kijken...![]()
![]()
Is trouwens een vrouw die zo verkleed is. Net zoals de demoonstem van het meisje ook een vrouw is. (Althans, dat laatste heb ik toch gelezen?)
Ja, ik vind dus van wel.quote:
Jemig wat was ik als kind bang voor die krengen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die vond ik wel aardig.
Zouden de Critters films nog kijkbaar zijn ?
[ afbeelding ]
Voor dat kreng in de vorige spoiler toch ook zeker?quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jemig wat was ik als kind bang voor die krengen.
Toen ik die voor het eerst zag, was ik een stuk ouder dan 6quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:45 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Voor dat kreng in de vorige spoiler toch ook zeker?
Ik vond ze toen al hilarisch.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jemig wat was ik als kind bang voor die krengen.
Fijnquote:Op dinsdag 27 november 2012 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen ik die voor het eerst zag, was ik een stuk ouder dan 6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |