abonnement Unibet Coolblue
pi_119503713
Dat flitsend spookbeeld uit de remake van The Exorcist zal nooit uit mijn hoofd verdwijnen... ;( :')
pi_119503736
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 14:57 schreef Little_Dolls het volgende:
Dat flitsend spookbeeld uit de remake van The Exorcist zal nooit uit mijn hoofd verdwijnen... ;( :')
Link?
pi_119503794
quote:
7s.gif Op donderdag 22 november 2012 14:58 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Link?

The face of evil...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119506527
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 15:00 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]


The face of evil...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik die film keek vond ik 'm eigenlijk totaal niet eng. Beetje jammer vond ik dat.
Zelfde geldt voor The Shining. Die vond ik ook niet bijster goed.
pi_119512590
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2012 16:25 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Toen ik die film keek vond ik 'm eigenlijk totaal niet eng. Beetje jammer vond ik dat.
Zelfde geldt voor The Shining. Die vond ik ook niet bijster goed.
The Shining niet eng vinden... :o
pi_119528854
quote:
11s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:29 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

The Shining niet eng vinden... :o
Sorry :@.
pi_119534679
als je je niet ergert aan destandaard horror cliches
is ATM dan nog een aanrader??
pi_119539459
quote:
11s.gif Op donderdag 22 november 2012 19:29 schreef Little_Dolls het volgende:

The Shining niet eng vinden... :o
Ik vond het een prachtfilm, en spannend, maar er zitten niet echt schrikeffecten in, meer suspence. Ik denk dat ik films met een enorme suspence met als climax een schrikeffect toch meestal wel het engste vind. Blijft the Shining nog wel een van mijn favoriete films allertijden...en Jack die door de deur heen heeft gehakt heeft tot twee maanden terug ruim een decenium in mijn hal gehangen!
pi_119547350
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:05 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ik vond het een prachtfilm, en spannend, maar er zitten niet echt schrikeffecten in, meer suspence. Ik denk dat ik films met een enorme suspence met als climax een schrikeffect toch meestal wel het engste vind. Blijft the Shining nog wel een van mijn favoriete films allertijden...en Jack die door de deur heen heeft gehakt heeft tot twee maanden terug ruim een decenium in mijn hal gehangen!
Ik vond die beelden van die vermoorde meisjes anders echt eng... en de manier waarop er werd gefilmd; nog eens met die muziek bij... Een paranoiagevoel had ik toch wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 november 2012 @ 19:06:00 #135
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_119547773
The Shining _O_
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_119548473
Gisteren Insidious gezien.

:').

:').

Toch een zesje.
pi_119551076
Insidious is tof man. Eerste helft een paar goede scares, tweede helft gaat ie compleet over de top maar hij neemt zichzelf dan ook niet al te serieus gelukkig. En het einde is tof.

Viel me alles mee.
pi_119551873
Die derde Paranormal Activity vind ik ook best eng...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 23 november 2012 @ 21:01:44 #139
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_119552801
Ik vond Insidious echt een kutfilm.

Maar op de een of andere manier denk ik dat ze hem veel mooier hadden kunnen uitwerken.
Dus ik ben stiekem wel een beetje benieuwd naar deel 2.
Hopen dat ze daar wel wat moois mee doen.
The Outside Agency
  vrijdag 23 november 2012 @ 21:29:22 #140
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_119554285
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:42 schreef casper019 het volgende:
als je je niet ergert aan destandaard horror cliches
is ATM dan nog een aanrader??
ATM is de slechtste film die ik dit jaar heb gezien, hele verhaal slaat nergens op.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_119561573
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 18:55 schreef Little_Dolls het volgende:
Ik vond die beelden van die vermoorde meisjes anders echt eng... en de manier waarop er werd gefilmd; nog eens met die muziek bij... Een paranoiagevoel had ik toch wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, de manier van het filmen en de muziek, geluid en acteurkunsten zijn super, maken hem echt spannend, maar spannend is voor mij niet echt eng. Eng vind ik schrikeffecten, maf heh.

Laatst Tosh O aan het kijken; rijdt een gastje op een crossfiets op een sloot af. Ja, gaat fout natuurlijk...inderdaad, fiets knalt in sloot, gast er bovenop, gilt wat, haalt zijn been boven het water uit, ligt dat hele fucking been open, ziet gewoon een bloederige lap hangen en kijkt vol op zijn scheenbeen plus kuitbeen aan!! Ik schrok me rot: Dat vond ik dus eng. Terwijl er geen spanningsopbouw/suspence was. Maar eng is ook ruim te beschrijven denk ik.

Shining wel mijn favo film, Kubrick mijn favo regiseur en Nicholson mijn favo acteur. Dus tja, hoe dan ook super goed!!
  zaterdag 24 november 2012 @ 00:03:30 #142
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_119561964
Net Cassadaga gezien. Best enorm goede schrikeffecten zeg, ik vloog regelmatig een halve meter de lucht in. Nu the Intruders kijken.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_119562011
Vandaag heb ik Red Lights gekeken, vond hem echt heel matig.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
pi_119562160
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 november 2012 23:53 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja, de manier van het filmen en de muziek, geluid en acteurkunsten zijn super, maken hem echt spannend, maar spannend is voor mij niet echt eng. Eng vind ik schrikeffecten, maf heh.

Laatst Tosh O aan het kijken; rijdt een gastje op een crossfiets op een sloot af. Ja, gaat fout natuurlijk...inderdaad, fiets knalt in sloot, gast er bovenop, gilt wat, haalt zijn been boven het water uit, ligt dat hele fucking been open, ziet gewoon een bloederige lap hangen en kijkt vol op zijn scheenbeen plus kuitbeen aan!! Ik schrok me rot: Dat vond ik dus eng. Terwijl er geen spanningsopbouw/suspence was. Maar eng is ook ruim te beschrijven denk ik.

Shining wel mijn favo film, Kubrick mijn favo regiseur en Nicholson mijn favo acteur. Dus tja, hoe dan ook super goed!!
Jij zal ook wel benieuwd zijn naar room 237 denk ik.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_119562258
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:09 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Jij zal ook wel benieuwd zijn naar room 237 denk ik.
Hm, nog niks over gehoord, ff googlen, oja, die docu!!

Ben ook naar het Eye in Amsterdam geweest, naar de tentoonstelling over Kubrick!! TE gek!!!
pi_119562336
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:12 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Hm, nog niks over gehoord, ff googlen, oja, die docu!!

Ben ook naar het Eye in Amsterdam geweest, naar de tentoonstelling over Kubrick!! TE gek!!!
Ja dat wilde ik maar ik was te lui uiteindelijk... hoorde dat de jurkjes van de meisjes er ook hingen.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_119562405
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_119562440
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:15 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Ja dat wilde ik maar ik was te lui uiteindelijk... hoorde dat de jurkjes van de meisjes er ook hingen.
Het was te gek!! Zie pmmetje
pi_119562474
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
Net Cassadaga gezien. Best enorm goede schrikeffecten zeg, ik vloog regelmatig een halve meter de lucht in.
Ben ik ook benieuwd naar :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 12:42 schreef casper019 het volgende:
als je je niet ergert aan destandaard horror cliches
is ATM dan nog een aanrader??
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2012 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

ATM is de slechtste film die ik dit jaar heb gezien, hele verhaal slaat nergens op.
Het is inderdaad een verschrikkelijke film ja (al heb ik je dit zoveel topics terug ook al enkele maal verteld Caspertje maar ja.....we kennen jou onderhand wel). ATM is echt weer zo'n film waarin je je ergert aan de acties van de hoofdpersonen en het einde/plot gewoon niet klopt (als ik het me goed kan herinneren) maar bovendien nergens op slaat. Erg makkelijk gemaakte film met bijbehorend idioot geschreven script vol met toepasselijke toevalligheden. Dus ja, een aanrader voor jou ;)
pi_119562949
quote:
En DIT moet ik even posten voor alle liefhebbers van Kubrick naar aanleiding van deze mooie symmetrie hier

http://blog.yimmyayo.com/(...)ne-point-perspective

Prachtig!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')