Daar heeft hij zijn eerste frietje gegeten....quote:Op woensdag 14 november 2012 23:52 schreef Eenskijken het volgende:
1 jaar op de middelbare school? wat gign er mis dan?
En dat op vier radijsjes.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef Travel. het volgende:
Dat kind is ook nog laat op. Is dat wel verantwoord?
Hoeft morgen niet naar school...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef Travel. het volgende:
volgens mij weet ie niet beter... can't blame him tho...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef Specularium het volgende:
Ze moeten dit jochie eens interviewen zonder die bitch van een moeder erbij.
Hij houdt zich alleen maar in.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef alors het volgende:
Zo sneu, een kind is gewoon loyaal aan zijn moeder, zeker als dat de enige persoon in zijn leven is. En dan maar beweren dat het vrije keuze is
Dan krijg je er helemaal niks uit..quote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef Rickazio het volgende:
matig interview, die witteman is ook altijd zo slapjes, klote opa
Hij kan morgen uitslapenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef Travel. het volgende:
Volgens mij weet ie juist wel beter en is hij zonder haar nog wel te redden.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
volgens mij weet ie niet beter... can't blame him tho...
hij kan wel wat meer zn best doen voor dat salarisquote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Dan krijg je er helemaal niks uit..
good cop, bad copquote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef Rickazio het volgende:
matig interview, die witteman is ook altijd zo slapjes, klote opa
Is het ook.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik vind het kindermishandeling
Hij doet het juist goed. Of doet ie het goed als ie ruzie gaat maken waardoor er niks mer uit komt..quote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
hij kan wel wat meer zn best doen voor dat salaris
dat vindt ieder normaal denkend mensquote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef krullenbolletje het volgende:
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef marcodej het volgende:
Mevrouw gaat vast niet mee naar de woonboot. Pauw's sperma is vast te warm.
Lullig dat dit gewoon kan in Nederland, die moeder komt er gewoon mee weg dat haar kind ondervoed isquote:Op woensdag 14 november 2012 23:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dat vindt ieder normaal denkend mens
Jammer dat die eerste discussie zo snel werd afgekapt. Kneef en Brink hadden dat lekker laten lopen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:56 schreef alors het volgende:
Knap dat Jacco zich nog zo netjes kan houden.
Gelukkig is er wel toezicht. Maar ze gaat het straks gewoon omzeilen door hem in engeland in te schrijven, en dan hier te houden.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Nou jeugdzorg houdt een oogje in de gaten. En ze zij op tv dat ze haar kind gaat inschrijven in Engeland (waar pa woont) om de leerplicht te omzeilen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lullig dat dit gewoon kan in Nederland, die moeder komt er gewoon mee weg dat haar kind ondervoed is
Ik hoop het maar jeugdzorg is een ontzettend falende instelling dus ik betwijfel het.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:58 schreef peleetje het volgende:
[..]
Nou jeugdzorg houdt een oogje in de gaten. En ze zij op tv dat ze haar kind gaat inschrijven in Engeland (waar pa woont) om de leerplicht te omzeilen.
Dus ik denk dat het nog wel een staartje krijgt.
Wat is de verleden tijd van 'Komkommer'quote:Op woensdag 14 november 2012 23:59 schreef Eenskijken het volgende:
maar leert die knul thuis dan? Wie geeft er les? Zijn moeder?_!
Kwamkwammer.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:00 schreef peleetje het volgende:
[..]
Wat is de verleden tijd van 'Komkommer'
Beetje in de trend denk ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |