PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
godverdegodver wat een baasquote:
Ik was met hetzelfde bezig.quote:
Dat is kleingeld voor deze boy.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er werd een tijd geleden geklaagd over de prijs van Ibra maar de prijs is nu echt omhoog geschoten.. hij kost nu gewoon meer dan 550k.
Op de PS3 was hij meer dan 600k altijd, nu was die net wat gezakt maar zal wel weer omhoog gaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er werd een tijd geleden geklaagd over de prijs van Ibra maar de prijs is nu echt omhoog geschoten.. hij kost nu gewoon meer dan 550k.
Lavezzi is echt niet middelmatig hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:50 schreef Ozz-03 het volgende:
Zlatan
Ik heb nu echt zin om een team te bouwen met hem, maar dat kan alleen maar met middelmatige spelers uit Ligue 1 en Zweden.
Mwa buiten Lavezzi en Thiago Silva zijn er weinig échte toppers vind ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lavezzi is echt niet middelmatig hoor.
hoop gezever, maar gewoon even naar 5:40 skippenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:50 schreef Ozz-03 het volgende:
Zlatan
Ik heb nu echt zin om een team te bouwen met hem, maar dat kan alleen maar met middelmatige spelers uit Ligue 1 en Zweden.
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mwa buiten Lavezzi en Thiago Silva zijn er weinig échte toppers vind ik.
Zlatan heeft aan een competitie + club link genoeg om 9CHEM te krijgen? Zoja, zijn er inderdaad meer mogelijkheden dan ik dacht.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe maar wat..
Ligt natuurlijk aan de formatie..quote:Op woensdag 14 november 2012 22:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zlatan heeft aan een competitie + club link genoeg om 9CHEM te krijgen? Zoja, zijn er inderdaad meer mogelijkheden dan ik dacht.
In 4-3-3 niet, 4-3-2-1 dus wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zlatan heeft aan een competitie + club link genoeg om 9CHEM te krijgen? Zoja, zijn er inderdaad meer mogelijkheden dan ik dacht.
Ik kreeg hem zojuist al niet op 9CHEM in 4-3-3 door hem alleen met Menez of Lavezzi te linken. 4-3-2-1 is in principe hetzelfde.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de formatie..
Maar in 4321 natuurlijk wel..
2 links: club + compo = 2.5 link > 2
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kreeg hem zojuist al niet op 9CHEM in 4-3-3 door hem alleen met Menez of Lavezzi te linken. 4-3-2-1 is in principe hetzelfde.
Onzin. 4-3-3 linkt met centrale CM, 4-3-2-1 niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kreeg hem zojuist al niet op 9CHEM in 4-3-3 door hem alleen met Menez of Lavezzi te linken. 4-3-2-1 is in principe hetzelfde.
Jaa oke, maar ik heb het over de formatie zelf. Op papier is het gewoon een 4-3-3 met de vleugels iets naar binnen toe. Dus geen reden om achterlijk te doen metquote:Op woensdag 14 november 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Onzin. 4-3-3 linkt met centrale CM, 4-3-2-1 niet.
Sorry, maar de hele discussie gaat om het feit of Ibra wel of niet op 9 chem dan..dan heeft Kent toch gewoon gelijk en jij niet..of 4-3-3 en 4-3-2-1 qua vorm dan op elkaar lijken is niet rullevant, het gaat om de linksquote:Op woensdag 14 november 2012 23:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jaa oke, maar ik heb het over de formatie zelf. Op papier is het gewoon een 4-3-3 met de vleugels iets naar binnen toe. Dus geen reden om achterlijk te doen metsmileys.
[ afbeelding ]
Kerim Frei vandaag zijn debuut gemaakt voor Turkije, speelde een goede wedstrijd. Die knul had ook kunnen spelen voor Zwitserland en Marokko.
Hij zal maar een kogel door zn kop krijgen.quote:
Ik doelde dus op de vorm. Dat 4-3-2-1 een extra link vanuit het middenveld heeft wist ik al.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, maar de hele discussie gaat om het feit of Ibra wel of niet op 9 chem dan..dan heeft Kent toch gewoon gelijk en jij niet..of 4-3-3 en 4-3-2-1 qua vorm dan op elkaar lijken is niet rullevant, het gaat om de links
Jawelquote:Op woensdag 14 november 2012 23:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik doelde dus op de vorm. Dat 4-3-2-1 een extra link vanuit het middenveld heeft wist ik al.
Wat ik duidelijk probeerde te maken is dat het dan in 4321 makkelijker is om op 9CHEM te komen en er voor de rest niet zoveel verschillen zijn kwa vorm en speelwijze. Zo slecht omschrijf ik dat in mijn eerste post toch niet?
Ok is het nu wel duidelijk?quote:
Heb jij zand in je vagina?quote:
Ik zou voor de derde gaan. 128GB is meer dan zat en je hebt een retina scherm. Vervolgens gewoon een externe harde schijf aanschaffen van 1TB die werkt op USB 3.0quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef detennismaster het volgende:
Volgende week vrijdag (Black Friday) ga ik een Macbook Pro kopen. Nu twijfel ik nog een beetje tussen welke ik zal nemen. Wat is jullie opinion?
Tussen deze 4 twijfel ik, alle 13 inch.
[ afbeelding ]
Praat gewoon normaal of reageer niet op mijn posts.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij zand in je vagina?
de dikste gewoonquote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef detennismaster het volgende:
Volgende week vrijdag (Black Friday) ga ik een Macbook Pro kopen. Nu twijfel ik nog een beetje tussen welke ik zal nemen. Wat is jullie opinion?
[ afbeelding ]
Ik weet niet veel van al die specs enz.
ik zou er geen een kopen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet veel van al die specs enz.
Dit jaar bij mijn verjaardag de helft gekregen van ouders, andere helft moet ik zelf betalen. BTW hoef ik niet te betalen omdat mijn vader het via de zaak kan aftrekken.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
de dikste gewoon
Wat is je budget dan?
En ben je student? Want dat scheelt je 10% ofzo
Ik wist dat jij die opmerking ging maken Kev.quote:
Haha aftrekkenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit jaar bij mijn verjaardag de helft gekregen van ouders, andere helft moet ik zelf betalen. BTW hoef ik niet te betalen omdat mijn vader het via de zaak kan aftrekken.
Maar 500 betalen voor retina.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik zou voor de derde gaan. 128GB is meer dan zat en je hebt een retina scherm. Vervolgens gewoon een externe harde schijf aanschaffen van 1TB die werkt op USB 3.0
Je betaalt ook voor de SSD schijf. Dat is gewoon een stuk sneller als de normale hardeschijven. 128GB is genoeg voor je OS, Office programma's en een aantal andere dingen + je houd wat over om MP3's en dergelijke lokaal op te kunnen slaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar 500 betalen voor retina.
ik word voorspelbaarquote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wist dat jij die opmerking ging maken Kev.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |