PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
godverdegodver wat een baasquote:
Ik was met hetzelfde bezig.quote:
Dat is kleingeld voor deze boy.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er werd een tijd geleden geklaagd over de prijs van Ibra maar de prijs is nu echt omhoog geschoten.. hij kost nu gewoon meer dan 550k.
Op de PS3 was hij meer dan 600k altijd, nu was die net wat gezakt maar zal wel weer omhoog gaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er werd een tijd geleden geklaagd over de prijs van Ibra maar de prijs is nu echt omhoog geschoten.. hij kost nu gewoon meer dan 550k.
Lavezzi is echt niet middelmatig hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:50 schreef Ozz-03 het volgende:
Zlatan
Ik heb nu echt zin om een team te bouwen met hem, maar dat kan alleen maar met middelmatige spelers uit Ligue 1 en Zweden.
Mwa buiten Lavezzi en Thiago Silva zijn er weinig échte toppers vind ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lavezzi is echt niet middelmatig hoor.
hoop gezever, maar gewoon even naar 5:40 skippenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:50 schreef Ozz-03 het volgende:
Zlatan
Ik heb nu echt zin om een team te bouwen met hem, maar dat kan alleen maar met middelmatige spelers uit Ligue 1 en Zweden.
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mwa buiten Lavezzi en Thiago Silva zijn er weinig échte toppers vind ik.
Zlatan heeft aan een competitie + club link genoeg om 9CHEM te krijgen? Zoja, zijn er inderdaad meer mogelijkheden dan ik dacht.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe maar wat..
Ligt natuurlijk aan de formatie..quote:Op woensdag 14 november 2012 22:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zlatan heeft aan een competitie + club link genoeg om 9CHEM te krijgen? Zoja, zijn er inderdaad meer mogelijkheden dan ik dacht.
In 4-3-3 niet, 4-3-2-1 dus wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zlatan heeft aan een competitie + club link genoeg om 9CHEM te krijgen? Zoja, zijn er inderdaad meer mogelijkheden dan ik dacht.
Ik kreeg hem zojuist al niet op 9CHEM in 4-3-3 door hem alleen met Menez of Lavezzi te linken. 4-3-2-1 is in principe hetzelfde.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de formatie..
Maar in 4321 natuurlijk wel..
2 links: club + compo = 2.5 link > 2
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kreeg hem zojuist al niet op 9CHEM in 4-3-3 door hem alleen met Menez of Lavezzi te linken. 4-3-2-1 is in principe hetzelfde.
Onzin. 4-3-3 linkt met centrale CM, 4-3-2-1 niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kreeg hem zojuist al niet op 9CHEM in 4-3-3 door hem alleen met Menez of Lavezzi te linken. 4-3-2-1 is in principe hetzelfde.
Jaa oke, maar ik heb het over de formatie zelf. Op papier is het gewoon een 4-3-3 met de vleugels iets naar binnen toe. Dus geen reden om achterlijk te doen metquote:Op woensdag 14 november 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Onzin. 4-3-3 linkt met centrale CM, 4-3-2-1 niet.
Sorry, maar de hele discussie gaat om het feit of Ibra wel of niet op 9 chem dan..dan heeft Kent toch gewoon gelijk en jij niet..of 4-3-3 en 4-3-2-1 qua vorm dan op elkaar lijken is niet rullevant, het gaat om de linksquote:Op woensdag 14 november 2012 23:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jaa oke, maar ik heb het over de formatie zelf. Op papier is het gewoon een 4-3-3 met de vleugels iets naar binnen toe. Dus geen reden om achterlijk te doen metsmileys.
[ afbeelding ]
Kerim Frei vandaag zijn debuut gemaakt voor Turkije, speelde een goede wedstrijd. Die knul had ook kunnen spelen voor Zwitserland en Marokko.
Hij zal maar een kogel door zn kop krijgen.quote:
Ik doelde dus op de vorm. Dat 4-3-2-1 een extra link vanuit het middenveld heeft wist ik al.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, maar de hele discussie gaat om het feit of Ibra wel of niet op 9 chem dan..dan heeft Kent toch gewoon gelijk en jij niet..of 4-3-3 en 4-3-2-1 qua vorm dan op elkaar lijken is niet rullevant, het gaat om de links
Jawelquote:Op woensdag 14 november 2012 23:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik doelde dus op de vorm. Dat 4-3-2-1 een extra link vanuit het middenveld heeft wist ik al.
Wat ik duidelijk probeerde te maken is dat het dan in 4321 makkelijker is om op 9CHEM te komen en er voor de rest niet zoveel verschillen zijn kwa vorm en speelwijze. Zo slecht omschrijf ik dat in mijn eerste post toch niet?
Ok is het nu wel duidelijk?quote:
Heb jij zand in je vagina?quote:
Ik zou voor de derde gaan. 128GB is meer dan zat en je hebt een retina scherm. Vervolgens gewoon een externe harde schijf aanschaffen van 1TB die werkt op USB 3.0quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef detennismaster het volgende:
Volgende week vrijdag (Black Friday) ga ik een Macbook Pro kopen. Nu twijfel ik nog een beetje tussen welke ik zal nemen. Wat is jullie opinion?
Tussen deze 4 twijfel ik, alle 13 inch.
[ afbeelding ]
Praat gewoon normaal of reageer niet op mijn posts.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij zand in je vagina?
de dikste gewoonquote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef detennismaster het volgende:
Volgende week vrijdag (Black Friday) ga ik een Macbook Pro kopen. Nu twijfel ik nog een beetje tussen welke ik zal nemen. Wat is jullie opinion?
[ afbeelding ]
Ik weet niet veel van al die specs enz.
ik zou er geen een kopen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:20 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet veel van al die specs enz.
Dit jaar bij mijn verjaardag de helft gekregen van ouders, andere helft moet ik zelf betalen. BTW hoef ik niet te betalen omdat mijn vader het via de zaak kan aftrekken.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
de dikste gewoon
Wat is je budget dan?
En ben je student? Want dat scheelt je 10% ofzo
Ik wist dat jij die opmerking ging maken Kev.quote:
Haha aftrekkenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit jaar bij mijn verjaardag de helft gekregen van ouders, andere helft moet ik zelf betalen. BTW hoef ik niet te betalen omdat mijn vader het via de zaak kan aftrekken.
Maar 500 betalen voor retina.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik zou voor de derde gaan. 128GB is meer dan zat en je hebt een retina scherm. Vervolgens gewoon een externe harde schijf aanschaffen van 1TB die werkt op USB 3.0
Je betaalt ook voor de SSD schijf. Dat is gewoon een stuk sneller als de normale hardeschijven. 128GB is genoeg voor je OS, Office programma's en een aantal andere dingen + je houd wat over om MP3's en dergelijke lokaal op te kunnen slaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar 500 betalen voor retina.
ik word voorspelbaarquote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wist dat jij die opmerking ging maken Kev.![]()
Tsjah, je hebt gewoon gelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik word voorspelbaarmaar ja, just my two cents
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef zerokil het volgende:
Een MAC kopen is het zelfde als een non-mac kopen en 30% van het geld verbranden.
Nah, ik werk altijd al met Apple dus ga nu niet opeens overstappen. Voor mij werkt het gewoon fijn en ik vind de hardware er ongelooflijk mooi uitzien..quote:
Dus een BMW kopen is hetzelfde als een Renault(?) kopen en 50% van het geld verbranden.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef zerokil het volgende:
Een MAC kopen is het zelfde als een non-mac kopen en 30% van het geld verbranden.
hmm, dus op die eerste kan ik geen grote muziekbibliotheek (10.000 nummers ofzo) hebben omdat er daar niet genoeg ruimte voor is? Of gaat dat prima?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je betaalt ook voor de SSD schijf. Dat is gewoon een stuk sneller als de normale hardeschijven. 128GB is genoeg voor je OS, Office programma's en een aantal andere dingen + je houd wat over om MP3's en dergelijke lokaal op te kunnen slaan.
De rest bewaar je op een externe harde schijf. Ik weet nog dat het scherm van de iPad 2 erg verschilde met die van de iPad 3. Dat zou ook het geval zijn bij de Macbook pro's gok ik.
128GB is wel echt weinig man.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
hmm, dus op die eerste kan ik geen grote muziekbibliotheek (10.000 nummers ofzo) hebben omdat er daar niet genoeg ruimte voor is? Of gaat dat prima?
Een auto met pc's vergelijken. Dan ben je echt een mongoolquote:Op woensdag 14 november 2012 23:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dus een BMW kopen is hetzelfde als een Renault(?) kopen en 50% van het geld verbranden.
Maakt voor SSD niet uit natuurlijk, als je er maar een externe bij hebt om al je media op te zetten.quote:
Die heeft een normale 500GB harde schijf. Daar kan je meer dan genoeg op kwijt dus hoef je niet te kloten met externe apparatuur. De twee aan de rechter kant beschikken over een SSD schijf. Dat is wel een flink stuk sneller dan de schijven in de 2 linker Macbooks.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
hmm, dus op die eerste kan ik geen grote muziekbibliotheek (10.000 nummers ofzo) hebben omdat er daar niet genoeg ruimte voor is? Of gaat dat prima?
Heb je hem ook weerquote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Een auto met pc's vergelijken. Dan ben je echt een mongool
Dat is wel chillquote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit jaar bij mijn verjaardag de helft gekregen van ouders, andere helft moet ik zelf betalen. BTW hoef ik niet te betalen omdat mijn vader het via de zaak kan aftrekken.
Denk dat ik volgend jaar ook overstap naar een MacBook Air. Nieuwe opleiding dus een nieuwe laptop mag er ook wel bij. En tegen die tijd komen er waarschijnlijk weer nieuwe modellen uit.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is wel chill
Ik kreeg ook de helft, maar ben voor een MacBook Air gegaan. Bevalt me heel goed
(ik gaf de voorkeur aan een dunnere, lichtere laptop)
Ik vind de MB air echt te dun.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is wel chill
Ik kreeg ook de helft, maar ben voor een MacBook Air gegaan. Bevalt me heel goed
(ik gaf de voorkeur aan een dunnere, lichtere laptop)
Het beter dan jou weten is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb je hem ook weermeneer die het allemaal beter weet.
Hij voelt dus heel erg robuust aanquote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind de MB air echt te dun.Heb het gevoel of die elk moment kan breken.
Vind de Pro ook wat mooier van uiterlijk.
Goed, maar houd het dan voor jezelf ipv hier irritant gedrag te vertonen. Ik begin me namelijk een beetje aan jou te storen. Op alles wat ik post heb je wat klaar staan.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het beter dan jou weten is niet zo moeilijk.
Hmm, oke. Eigenlijk weet ik nu nog minder goed wat ik wil.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die heeft een normale 500GB harde schijf. Daar kan je meer dan genoeg op kwijt dus hoef je niet te kloten met externe apparatuur. De twee aan de rechter kant beschikken over een SSD schijf. Dat is wel een flink stuk sneller dan de schijven in de 2 linker Macbooks.
Daarbij gaat het om 5400RPM en niet de snellere 7200RPM. Als je echt een snel apparaat wilt zou ik voor de 3e of 4e gaan.
Met snel doel ik dan op het opstarten van de laptop, opstarten van programma's lees -en schrijfsnelheid.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
Tweakers trouwens website van het jaar, heb in ons korte verblijf daar er niks van terug gezien helaas
Oh in dat geval houd ik natuurlijk meteen mijn mond.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Goed, maar houd het dan voor jezelf ipv hier irritant gedrag te vertonen. Ik begin me namelijk een beetje aan jou te storen. Op alles wat ik post heb je wat klaar staan.
Geen gekloot met externe apparatuur is gewoon gaan voor een van de eerste twee. Wel kijken of er een mogelijkheid is om die harde schijven te nemen met 7200RPM ipv 5400.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hmm, oke. Eigenlijk weet ik nu nog minder goed wat ik wil.Eigenlijk geen zin om met een externe harde schijf te klote enz. Wil het gewoon allemaal direct op mijn MB hebben staan, maar aan de andere kant is zo'n hele snelle ook wel sick!
Ik ben Hernandez aan het pricefixen. Heb er zo'n 15.quote:
In de Retina zit ook geen CDdrive ingang, niet dat ik het vaak gebruik maar toch...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen gekloot met externe apparatuur is gewoon gaan voor een van de eerste twee. Wel kijken of er een mogelijkheid is om die harde schijven te nemen met 7200RPM ipv 5400.
Klopt dan krijg je nóg meer extern gekloot.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
In de Retina zit ook geen CDdrive ingang, niet dat ik het vaak gebruik maar toch...
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen gekloot met externe apparatuur is gewoon gaan voor een van de eerste twee. Wel kijken of er een mogelijkheid is om die harde schijven te nemen met 7200RPM ipv 5400.
Kuijt.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:52 schreef Vijf_voor het volgende:
Wie stond er vandaag trouwens in de spits als Hunt en RvP niet speelde?
kuytquote:Op woensdag 14 november 2012 23:52 schreef Vijf_voor het volgende:
Wie stond er vandaag trouwens in de spits als Hunt en RvP niet speelde?
Nee die optie is er dus niet voor de MacBook's. Dan moet je alleen de keus maken of je die 102¤ extra wilt betalen voor 250¤GB extra opslag. Het is verder niet speciaal en je kunt het volgens mij later altijd vervangen door een andere.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kan maar wordt dan wel direct heel veel duurder!
Wat? El Capitano toch.quote:
Hoe meer hoe beter, vind het een leuk initiatief van je. Enige wat ik op te merken heb is dat je wat levendiger moet gaan praten, maar dat gaf je zelf eerder op de dag zelf al aan.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu deel 2 van aflevering 3 opgenomen, deze duurt meer dan 10 minuten omdat ik ook de prijzen van kaarten opzoek en dan de kaarten erop zet. Misschien kan ik deze aflevering nog voor half 1 uploadenHopelijk vinden jullie het geen overkill qua afleveringen
Ach zolang we niet verplicht zijn om te kijken is het nooit teveel hequote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu deel 2 van aflevering 3 opgenomen, deze duurt meer dan 10 minuten omdat ik ook de prijzen van kaarten opzoek en dan de kaarten erop zet. Misschien kan ik deze aflevering nog voor half 1 uploadenHopelijk vinden jullie het geen overkill qua afleveringen
Die SSD is toch dat betere 7200RPM? Dan kan het dus toch wel maar is het gewoon heel duur?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee die optie is er dus niet voor de MacBook's. Dan moet je alleen de keus maken of je die 102¤ extra wilt betalen voor 250¤GB extra opslag. Het is verder niet speciaal en je kunt het volgens mij later altijd vervangen door een andere.
je kunt ook zo'n Time Capsule halenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hmm, oke. Eigenlijk weet ik nu nog minder goed wat ik wil.Eigenlijk geen zin om met een externe harde schijf te klote enz. Wil het gewoon allemaal direct op mijn MB hebben staan, maar aan de andere kant is zo'n hele snelle ook wel sick!
Even in het kort, je hebt dus normale hardeschijven. In de screenshot die je poste zijn daar twee varianten van 500GB en 750GB. Deze hebben beide 5400RPM. Je hebt daar nóg een iets snellere versie van namelijk de 7500RPM. Dus die maakt meer toeren per minuut en is dus bijna de helft sneller.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die SSD is toch dat betere? Dan kan het dus toch wel maar is het gewoon heel duur?
Nee ik vind het nog steeds leuk. Probeer evt het wat op te leuken met een intro oid. Misschien is hier wel een creatieveling die wat voor je wil makenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, bedankt voor de zeer duidelijke uitleg. Ik kan bij het basismodel voor 203 euro extra een SSD 128GB krijgen. Dit is dus 4x sneller maar ik moet dan wel de afweging maken of ik dan niet veel te weinig geheugen heb. Bij de Retina zit die SSD al ingebouwd maar daar heb je dan weer geen flashdrive.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Even in het kort, je hebt dus normale hardeschijven. In de screenshot die je poste zijn daar twee varianten van 500GB en 750GB. Deze hebben beide 5400RPM. Je hebt daar nóg een iets snellere versie van namelijk de 7500RPM. Dus die maakt meer toeren per minuut en is dus bijna de helft sneller.
Vervolgens heb je de hele dure SSD schijven, wat ook bekend staat als flash geheugen, maar extreem duur is voor de hoeveelheid opslag die je krijgt. En hierbij heb je ook geen draaiende dingen in je laptop dus er kan niks kapot gaan als je de laptop ooit een keer ergens tegen aan knalt.
Haha slapen is voor hommosquote:Op donderdag 15 november 2012 00:11 schreef Lindgren. het volgende:
Even 20k in 10 minuten gepakt.![]()
Nu gauw slapen.M'n wekker gaat om 5:45.
Ciao!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |