Helemaal topquote:
Je bedoelt toch niet die wedstrijden dan ze worstbroodjes in water dopen zodat ze het sneller kunnen eten, dat is excht walgelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 21:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heel vaak als ik dingen zie, denk ik: "dat kan ik ook wel".
Ik ben meer geïnteresseerd in snelheid dan in hoeveelheid eigenlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef iwanttobelieve het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet die wedstrijden dan ze worstbroodjes in water dopen zodat ze het sneller kunnen eten, dat is excht walgelijk
Godverdomme ik voel een event aankomenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef Crocodi1e het volgende:
De ultieme FOK! eetwedstrijd met als gerecht: De pizza ''Inferno'' van de Lidl!
Ik niet, maar ik vlieg naar NL om deel te nemenquote:Op donderdag 15 november 2012 01:12 schreef Nikmans het volgende:
Wie werpt zich op tot organisator van de FOK! pizza inferno eetwedstrijd?
bestaat niet meer helaasquote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef Crocodi1e het volgende:
De ultieme FOK! eetwedstrijd met als gerecht: De pizza ''Inferno'' van de Lidl!
Maar dan kookt keukenprinses Cassandra toch vet-arme eetwedstrijd voor ons FOK!kers? 'Lekker' tofu blokjes schranzen.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:16 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Dan verlies je je figuur, He-man-Mogen ze maar nooit komen!!!
Bah tofu..quote:Op donderdag 15 november 2012 07:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar dan kookt keukenprinses Cassandra toch vet-arme eetwedstrijd voor ons FOK!kers? 'Lekker' tofu blokjes schranzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |