quote:Op woensdag 14 november 2012 20:51 schreef He-man- het volgende:
Van deze rivaliteit is bij een eetwedstrijd geen spraken van, je weet dat je daar naast echte mannen zit, naast kameraden! Natuurlijk wilt iedereen winnen, maar daar gaat het niet om! Lekker eten, lekker genieten van de sfeer, de toeschouwers die ons aanmoedigen!
Ja dat lijkt me wel tof, tussen die grote truckers eten!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:55 schreef Levolution het volgende:
Terechte klacht, ik wil me ook wel eens meten in zo'n eetwedstrijd.
True. Ik kan aardig schranzen ook, maar heb het nooit competitief gedaan. Natuurlijk zullen er wel pro's zijn die het beter kunnen, maar ben gewoon benieuwd. Heel vaak als ik dingen zie, denk ik: "dat kan ik ook wel".quote:Op woensdag 14 november 2012 21:00 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel tof, tussen die grote truckers eten!
Ja precies, qua een lokale eetwedstrijd, lijkt het me best leuk om mezelf eens zoals jij zei te meten. Hoe ver kom ik? Ben ik als een van de eerste out, of bikkel ik door tot het bittere eind?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
True. Ik kan aardig schranzen ook, maar heb het nooit competitief gedaan. Natuurlijk zullen er wel pro's zijn die het beter kunnen, maar ben gewoon benieuwd. Heel vaak als ik dingen zie, denk ik: "dat kan ik ook wel".
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:06 schreef He-man- het volgende:
[..]
Ja precies, qua een lokale eetwedstrijd, lijkt het me best leuk om mezelf eens zoals jij zei te meten. Hoe ver kom ik? Ben ik als een van de eerste out, of bikkel ik door tot het bittere eind?
En niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:10 schreef Nikmans het volgende:
Wat denk je, open die shit nog eens?
Mwah He-man heeft er moeite in gestopt en na overleg gaan we het een kans geven jaquote:Op woensdag 14 november 2012 21:10 schreef Nikmans het volgende:
Wat denk je, open die shit nog eens?
Beetje een nonklacht maar op zich geen heel slecht topic, in de tijd van De_Ananas bleef dit ook gewoon openquote:
vandaar dat ie weer open isquote:Op woensdag 14 november 2012 21:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Beetje een nonklacht maar op zich geen heel slecht topic, in de tijd van De_Ananas bleef dit ook gewoon open
Daarom. Dat er een nieuwe mod is, wil nog niet zeggen dat alle leuke topics dicht moeten.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Beetje een nonklacht maar op zich geen heel slecht topic, in de tijd van De_Ananas bleef dit ook gewoon open
Haha frikadellen kan wel, moet je afkomen. Ik was lid van z'n frituur op hyves, en die organiseerde wedstrijden. Toen ik daar twee grote frieten, 2 frikadellen en een kroket at, begon hij er al tegen mij over.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Daarom. Dat er een nieuwe mod is, wil nog niet zeggen dat alle leuke topics dicht moeten.
On: een eetwedstrijd lijkt mij ook wel eens leuk, maar dan moet het wel lekker zijn. Frikandelbroodjes met energy bijvoorbeeld!
Helemaal topquote:
Je bedoelt toch niet die wedstrijden dan ze worstbroodjes in water dopen zodat ze het sneller kunnen eten, dat is excht walgelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 21:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heel vaak als ik dingen zie, denk ik: "dat kan ik ook wel".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |