Ja als je daar beneden, nog je mannelijkheid moet houden, geen probleem. Een blowjob verder ga ik niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Shit wat is er mis met alle mannen van tegenwoordig. Allemaal zo beleefd, vriendelijk en ruimdenkend
Nee snap ik wel hoor. Komt goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja als je daar beneden, nog je mannelijkheid moet houden, geen probleem. Een blowjob verder ga ik niet.
Ja lekker.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee snap ik wel hoor. Komt goed.
Een keiharde knal op zijn smoelwerk en vervolgens excuseren dat je een stofje in je hersens mist waardoor je jezelf niet kan beheersen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:40 schreef Cremetje het volgende:
Zei die van;Nee,dat doe ik lkkr niet,dat kan ik ook niet omdat ik een stofje in m'n hersens mis..
Deze man weet!quote:Op donderdag 15 november 2012 09:40 schreef sinepedraap het volgende:
Neem wat ritalin of concerta TS
Nee. Wellbutrin werkt stukken beter.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:40 schreef sinepedraap het volgende:
Neem wat ritalin of concerta TS
Dat is van na mijn tijd dan denk ik concerta was toen helemaal hip ik had de gele altijdquote:Op donderdag 15 november 2012 09:44 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Nee. Wellbutrin werkt stukken beter.
Dat staat toch niet in de TTquote:Op donderdag 15 november 2012 09:48 schreef promisionxexposed het volgende:
TS haar klasgenoot heeft adhd, TS niet
wel in de OPquote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat staat toch niet in de TT
Is de langwerkende versie van Zyban. Wordt eigenlijk gebruikt om te stoppen met roken. Werkt op de dopaminespiegel in je hersenen. Daarom bedachten Amerikaanse wetenschappers dat het mogelijk werkte tegen ADHD. En dat doet het inderdaad, hoewel niet bij iedereen en alleen in hogere doseringen vanaf 150 mg.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:45 schreef glannie het volgende:
Wellbutrin ook nog nooit van gehoord? Upper?
boefjequote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb thuis trouwens nog fucking veel concerta en ritalin. Kan je dat spul doorverkopen of is het niet meer goed na een tijdje. Ik deed toen altijd alsof ik het nam
wat spannendquote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik was een losgeslagen adhdertje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |