No laughing matter.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zit jij toevallig op zo'n school waarbij de leerlingen met busjes gebracht worden?
Nee,hoezo,en hoe kom je op het. Idee?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zit jij toevallig op zo'n school waarbij de leerlingen met busjes gebracht worden?
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:55 schreef mrazura het volgende:
Gewoon stoel pakke en uithale respectloos kk jong dat het is
Ik ruik naar Beyonce-feverquote:
zal ik doenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Zeg je oma dat ik haar vagina met klemmen open zou willen zetten en er dan met mijn hele vuist in zou willen gaan. Zo schattig is ze op die foto :$ :$
Dat is erg ambitieus.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik ruik naar een parfum van in de aanbieding. Trouwen?
Grote ambities beginnen met kleine stapjes, en ik heb er toch al heel wat gezet in mijn leven. Dus ik ben klaar voor deze grote stap.quote:
Maar ik nietquote:Op woensdag 14 november 2012 22:03 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Grote ambities beginnen met kleine stapjes, en ik heb er toch al heel wat gezet in mijn leven. Dus ik ben klaar voor deze grote stap.
200 kilo, ik. Succes.quote:
Ja ik kus nog de hand van een dame, als ik ze voor het eerst ontmoet.quote:
Ik huur wel een kraantje bij boels, ik ben daar toch al vaste klant. Want sinds mijn maagband val ik best vaak flauw, en dan moeten ze weer komen om mij op te takelen.quote:
Ik dacht dat er meer van zulke speciale leerlingen zouden rondlopen, vandaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:57 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Nee,hoezo,en hoe kom je op het. Idee?
aawhquote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik kus nog de hand van een dame, als ik ze voor het eerst ontmoet.
Dat is zo romantisch. Ik krijg ook een maagbandquote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik kus nog de hand van een dame, als ik ze voor het eerst ontmoet.
[..]
Ik huur wel een kraantje bij boels, ik ben daar toch al vaste klant. Want sinds mijn maagband val ik best vaak flauw, en dan moeten ze weer komen om mij op te takelen.Dus komt goed.
De hand van je oma had ik zonder twijfel gekust.quote:
Ja mijn leven is echt veranderd sinds de maagband!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat is zo romantisch. Ik krijg ook een maagbandMaar eerst moet ik nog even de operatie van man naar vrouw doorzetten. Dan ben ik helemaal mezelf
Dat had ze zeker gewaardeerdquote:Op woensdag 14 november 2012 22:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
De hand van je oma had ik zonder twijfel gekust.
[..]
Ja mijn leven is echt veranderd sinds de maagband!Alleen soms is er frustratie, want ik kan niet meer zoveel eten als ik eerst deed. Die laatste operatie hopelijk slaagt ze! We kunnen als je wilt al van te voren daten, en dan al elkaar leren kennen.
Ik accepteer je zoals je bent.
Shit wat is er mis met alle mannen van tegenwoordig. Allemaal zo beleefd, vriendelijk en ruimdenkendquote:Op woensdag 14 november 2012 22:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
De hand van je oma had ik zonder twijfel gekust.
[..]
Ja mijn leven is echt veranderd sinds de maagband!Alleen soms is er frustratie, want ik kan niet meer zoveel eten als ik eerst deed. Die laatste operatie hopelijk slaagt ze! We kunnen als je wilt al van te voren daten, en dan al elkaar leren kennen.
Ik accepteer je zoals je bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |