nee,Gymnasium,de persoon zelf is ook heel intelligent maar alleen z'n gedrag niet echt doordat ie adhd heeft...heb een beetje ik medelijden met hemquote:
jijquote:Op woensdag 14 november 2012 20:48 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]lief doen ja. Ik ben een van hen.
16.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:50 schreef Cremetje het volgende:
[..]
oke oke,16,niet schrikken he...
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:50 schreef Cremetje het volgende:
[..]
oke oke,16,niet schrikken he...
dat bedoel ik nou..maar op wat baseer je dat?het enige wat je weet over mn klas is over dat 'probleemkind' en hij heeft dan ook echt exreem grote problemen naast het feit dat hij adhd heeft...??quote:
hm ik dacht het door de woorden lkkr en jaah en je mentor zei..blablablaquote:Op woensdag 14 november 2012 20:56 schreef Cremetje het volgende:
[..]
dat bedoel ik nou..maar op wat baseer je dat?het enige wat je weet over mn klas is over dat 'probleemkind' en hij heeft dan ook echt exreem grote problemen naast het feit dat hij adhd heeft...??
Veroordelen van mensen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hm ik dacht het door de woorden lkkr en jaah en je mentor zei..blablabla
vooroordelenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:59 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Veroordelen van mensen.![]()
Ps wie is die schone deerne die jij als plaatje hebt?
Smooth.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:59 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Veroordelen van mensen.![]()
Ps wie is die schone deerne die jij als plaatje hebt?
lkkr schreef ik duquote:Op woensdag 14 november 2012 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hm ik dacht het door de woorden lkkr en jaah en je mentor zei..blablabla
Mooie oma, ik wist niet dat ze in haar tijd al zulke foto-technieken hadden.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vooroordelen![]()
p.s mijn oma in haar jonge jaren
Oh, toen ik jong was wilde ik een roos plukken voor mijn moeder, maar de doorns hebben me toen goed te grazen genomen. Maar voor jou, voor jou zou ik blijven plukken totdat er niets meer over is van mijn huid.quote:
vooroordelenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef Cremetje het volgende:
[..]
lkkr schreef ik du
s omdat dat iets sneller schrijft en jaah zeg ik eigenlijk altijd...veroordelen...
ja, ze konden meer in die tijd dan je denktquote:Op woensdag 14 november 2012 21:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Mooie oma, ik wist niet dat ze in haar tijd al zulke foto-technieken hadden.
[..]
Oh, toen ik jong was wilde ik een roos plukken voor mijn moeder, maar de doorns hebben me toen goed te grazen genomen. Maar voor jou, voor jou zou ik blijven plukken totdat er niets meer over is van mijn huid.
En jij doet Gymnasiumquote:Op woensdag 14 november 2012 21:03 schreef Cremetje het volgende:
[..]
lkkr schreef ik du
s omdat dat iets sneller schrijft en jaah zeg ik eigenlijk altijd...veroordelen...
Wel tof dat je oma ook al foto's kon bijwerken naar 60/60 pixels zonder kwaliteit te verliezen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, ze konden meer in die tijd dan je denkt
ja, ze was me er eentjequote:Op woensdag 14 november 2012 21:07 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Wel tof dat je oma ook al foto's kon bijwerken naar 60/60 pixels zonder kwaliteit te verliezen.
Hoe heet ze?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, ze was me er eentje
Dus omdat ik zogenaamd lui ben ben ik 13 en ben ik gelijk lui als ik lkkr schrijf?ik zit op fok hoor,ik maak geen schoolwerk en trouwens afkortingen zijn er om gebruik van te maken en ik zit op mn mibiel dus dat is gwnvveel handiger en...ik werk hard genoeg,ik moet 3 uur per dat leren en ik heb ook nog een bijbaaj kom op zeg..quote:Op woensdag 14 november 2012 21:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vooroordelen
met andere woorden, je bent gewoon lui
hij heeft adhd en nog meer problemen,of bedoel je de klas?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:08 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/243624]Haque[/urlo] het volgende:
ik dacht 11, dit is wel heeel erg kinderachtig voor 16 zeg
lkkr is geen afkorting, dat is gewoon straattaal die 13 jarige op msn gebruiken om stoer over te komen, ik ga ook naar school en heb ook een bijbaan, zit ook mobiel en ik heb ook tijd om lekker voluit te schrijven.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:13 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Dus omdat ik zogenaamd lui ben ben ik 13 en ben ik gelijk lui als ik lkkr schrijf?ik zit op fok hoor,ik maak geen schoolwerk en trouwens afkortingen zijn er om gebruik van te maken en ik zit op mn mibiel dus dat is gwnvveel handiger en...ik werk hard genoeg,ik moet 3 uur per dat leren en ik heb ook nog een bijbaaj kom op zeg..
je zu/t het toch nooit snappen...quote:Op woensdag 14 november 2012 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lkkr is geen afkorting, dat is gewoon straattaal die 13 jarige op msn gebruiken om stoer over te komen, ik ga ook naar school en heb ook een bijbaan, zit ook mobiel en ik heb ook tijd om lekker voluit te schrijven.
Stop eens met die komma'squote:Op woensdag 14 november 2012 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lkkr is geen afkorting, dat is gewoon straattaal die 13 jarige op msn gebruiken om stoer over te komen, ik ga ook naar school en heb ook een bijbaan, zit ook mobiel en ik heb ook tijd om lekker voluit te schrijven.
Ik kan niet praten en ademhalen tegelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan niet praten zonder adem te halen.
Daarvoor zijn ook leestekens zoals punten bedacht.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan niet praten zonder adem te halen.
wie doet er nou een punt in het midden van een zin?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:21 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Daarvoor zijn ook leestekens zoals punten bedacht.
Je zin was al afgelopen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wie doet er nou een punt in het midden van een zin?
Neequote:Op woensdag 14 november 2012 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
ik zal het onthoudenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef Rivalo het volgende:
[..]
http://www.beterspellen.nl/website/index.php?pag=226
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Mooie oma, ik wist niet dat ze in haar tijd al zulke foto-technieken hadden.
[..]
Oh, toen ik jong was wilde ik een roos plukken voor mijn moeder, maar de doorns hebben me toen goed te grazen genomen. Maar voor jou, voor jou zou ik blijven plukken totdat er niets meer over is van mijn huid.
Zeg je oma dat ik haar vagina met klemmen open zou willen zetten en er dan met mijn hele vuist in zou willen gaan. Zo schattig is ze op die foto :$ :$quote:Op woensdag 14 november 2012 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja, ze konden meer in die tijd dan je denkt
No laughing matter.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zit jij toevallig op zo'n school waarbij de leerlingen met busjes gebracht worden?
Nee,hoezo,en hoe kom je op het. Idee?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zit jij toevallig op zo'n school waarbij de leerlingen met busjes gebracht worden?
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:55 schreef mrazura het volgende:
Gewoon stoel pakke en uithale respectloos kk jong dat het is
Ik ruik naar Beyonce-feverquote:
zal ik doenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:36 schreef Micson het volgende:
[..]
Zeg je oma dat ik haar vagina met klemmen open zou willen zetten en er dan met mijn hele vuist in zou willen gaan. Zo schattig is ze op die foto :$ :$
Dat is erg ambitieus.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik ruik naar een parfum van in de aanbieding. Trouwen?
Grote ambities beginnen met kleine stapjes, en ik heb er toch al heel wat gezet in mijn leven. Dus ik ben klaar voor deze grote stap.quote:
Maar ik nietquote:Op woensdag 14 november 2012 22:03 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Grote ambities beginnen met kleine stapjes, en ik heb er toch al heel wat gezet in mijn leven. Dus ik ben klaar voor deze grote stap.
200 kilo, ik. Succes.quote:
Ja ik kus nog de hand van een dame, als ik ze voor het eerst ontmoet.quote:
Ik huur wel een kraantje bij boels, ik ben daar toch al vaste klant. Want sinds mijn maagband val ik best vaak flauw, en dan moeten ze weer komen om mij op te takelen.quote:
Ik dacht dat er meer van zulke speciale leerlingen zouden rondlopen, vandaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:57 schreef Cremetje het volgende:
[..]
Nee,hoezo,en hoe kom je op het. Idee?
aawhquote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik kus nog de hand van een dame, als ik ze voor het eerst ontmoet.
Dat is zo romantisch. Ik krijg ook een maagbandquote:Op woensdag 14 november 2012 22:14 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik kus nog de hand van een dame, als ik ze voor het eerst ontmoet.
[..]
Ik huur wel een kraantje bij boels, ik ben daar toch al vaste klant. Want sinds mijn maagband val ik best vaak flauw, en dan moeten ze weer komen om mij op te takelen.Dus komt goed.
De hand van je oma had ik zonder twijfel gekust.quote:
Ja mijn leven is echt veranderd sinds de maagband!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:16 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat is zo romantisch. Ik krijg ook een maagbandMaar eerst moet ik nog even de operatie van man naar vrouw doorzetten. Dan ben ik helemaal mezelf
Dat had ze zeker gewaardeerdquote:Op woensdag 14 november 2012 22:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
De hand van je oma had ik zonder twijfel gekust.
[..]
Ja mijn leven is echt veranderd sinds de maagband!Alleen soms is er frustratie, want ik kan niet meer zoveel eten als ik eerst deed. Die laatste operatie hopelijk slaagt ze! We kunnen als je wilt al van te voren daten, en dan al elkaar leren kennen.
Ik accepteer je zoals je bent.
Shit wat is er mis met alle mannen van tegenwoordig. Allemaal zo beleefd, vriendelijk en ruimdenkendquote:Op woensdag 14 november 2012 22:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
De hand van je oma had ik zonder twijfel gekust.
[..]
Ja mijn leven is echt veranderd sinds de maagband!Alleen soms is er frustratie, want ik kan niet meer zoveel eten als ik eerst deed. Die laatste operatie hopelijk slaagt ze! We kunnen als je wilt al van te voren daten, en dan al elkaar leren kennen.
Ik accepteer je zoals je bent.
Ja als je daar beneden, nog je mannelijkheid moet houden, geen probleem. Een blowjob verder ga ik niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Shit wat is er mis met alle mannen van tegenwoordig. Allemaal zo beleefd, vriendelijk en ruimdenkend
Nee snap ik wel hoor. Komt goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja als je daar beneden, nog je mannelijkheid moet houden, geen probleem. Een blowjob verder ga ik niet.
Ja lekker.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee snap ik wel hoor. Komt goed.
Een keiharde knal op zijn smoelwerk en vervolgens excuseren dat je een stofje in je hersens mist waardoor je jezelf niet kan beheersen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:40 schreef Cremetje het volgende:
Zei die van;Nee,dat doe ik lkkr niet,dat kan ik ook niet omdat ik een stofje in m'n hersens mis..
Deze man weet!quote:Op donderdag 15 november 2012 09:40 schreef sinepedraap het volgende:
Neem wat ritalin of concerta TS
Nee. Wellbutrin werkt stukken beter.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:40 schreef sinepedraap het volgende:
Neem wat ritalin of concerta TS
Dat is van na mijn tijd dan denk ik concerta was toen helemaal hip ik had de gele altijdquote:Op donderdag 15 november 2012 09:44 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Nee. Wellbutrin werkt stukken beter.
Dat staat toch niet in de TTquote:Op donderdag 15 november 2012 09:48 schreef promisionxexposed het volgende:
TS haar klasgenoot heeft adhd, TS niet
wel in de OPquote:Op donderdag 15 november 2012 09:49 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat staat toch niet in de TT
Is de langwerkende versie van Zyban. Wordt eigenlijk gebruikt om te stoppen met roken. Werkt op de dopaminespiegel in je hersenen. Daarom bedachten Amerikaanse wetenschappers dat het mogelijk werkte tegen ADHD. En dat doet het inderdaad, hoewel niet bij iedereen en alleen in hogere doseringen vanaf 150 mg.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:45 schreef glannie het volgende:
Wellbutrin ook nog nooit van gehoord? Upper?
boefjequote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb thuis trouwens nog fucking veel concerta en ritalin. Kan je dat spul doorverkopen of is het niet meer goed na een tijdje. Ik deed toen altijd alsof ik het nam
wat spannendquote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik was een losgeslagen adhdertje
Het was spannend. Zo op de valreep van mensen die het geduld met je verliezen. Leerkrachten en begeleiders provoceren en kijken wat je allemaal kan flikken voor ze genoeg van je hebben. Dat was thuglife toen als 13 jarige.quote:
jaja kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 15 november 2012 09:59 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Het was spannend. Zo op de valreep van mensen die het geduld met je verliezen. Leerkrachten en begeleiders provoceren en kijken wat je allemaal kan flikken voor ze genoeg van je hebben. Dat was thuglife toen als 13 jarige.
Ik heb hier wat handige links voor je als je er wat meer over wilt lezen.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaja kan ik me voorstellen
dankjewel, misschien kan ik TS dan begrijpenquote:Op donderdag 15 november 2012 10:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb hier wat handige links voor je als je er wat meer over wilt lezen.
http://www.omgaanmetadhd.nl/
http://www.gedragsproblemen-kinderen.info/tips-adhd
Met vriendelijke groet,
sinepedraap
Nu nog linkjes delen, zodat we jou kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dankjewel, misschien kan ik TS dan begrijpen
en wat voor linkjes dan wel?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:58 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Nu nog linkjes delen, zodat we jou kunnen begrijpen.
Die moet jij gaan zoeken.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en wat voor linkjes dan wel?
maar voor TS werd het ook gedaanquote:Op donderdag 15 november 2012 13:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Die moet jij gaan zoeken.
Ik heb hoofdpijn en zie dubbel.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar voor TS werd het ook gedaan
Ga dan naar bedquote:Op donderdag 15 november 2012 13:01 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik heb hoofdpijn en zie dubbel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |