Oh?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:56 schreef Fascination het volgende:
Yayyy, Vas is er weer.[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Hoe heet iequote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb het kussen van mijn bed tegen m'n kastdeur met spiegel aangegooid zodat ie dicht ging omdat ik te lui ben om op te staan![]()
4E stylo, live from my bed.
Welke van de drie?quote:
Alle 3!quote:
Een keertje niet geven kan geen kwaadquote:Op woensdag 14 november 2012 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kutzooi, moet ik m'n bed nog uit om hooi van beneden te pakken
Zag laatst 20 seconden van een of ander programma waar een volwassen man zijn pesters van vroeger weer ging ontmoeten, hele emotionele verhalen etc. etc. Ik stond er echt bij van "quote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef RickoKun het volgende:
[youtu.be]
Dit is toch kanker giftig
Allemaal van die sneue kansloze paupertjes die allemaal janken dat ze gepest worden. Houd dan op met janken en doe er wat aan, untermenschen.
Jij staat als je tv kijkt?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Zag laatst 20 seconden van een of ander programma waar een volwassen man zijn pesters van vroeger weer ging ontmoeten, hele emotionele verhalen etc. etc. Ik stond er echt bij van "!"
Zei jij niet eens dat je ook gepest werd?quote:
Ja dat is zoquote:Op woensdag 14 november 2012 23:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zei jij niet eens dat je ook gepest werd?
Nouja een vers bedje is wel belangrijkquote:Op woensdag 14 november 2012 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kutzooi, moet ik m'n bed nog uit om hooi van beneden te pakken
Goed zo, jij kent je plek.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, stond aan terwijl ik in de keuken was. Bijdehandje.
Wat zeiden ze dan? En in welke periode was dat?quote:
Groep 7 en 8 vooral, ach ik was anders, ook die slechthorendheid en als je anders bent word je gepakt. Overigens pakte ik ze net zo hard terug dmv geweld maar tochquote:Op woensdag 14 november 2012 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zeiden ze dan? En in welke periode was dat?
Hehe, meestal werkt dat wel, ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Groep 7 en 8 vooral, ach ik was anders, ook die slechthorendheid en als je anders bent word je gepakt. Overigens pakte ik ze net zo hard terug dmv geweld maar tochHeeft wel veel impact gehad
Ik pak ze.quote:
Wat werkt?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, meestal werkt dat wel, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |