Kon net zO goed gewoon naar een grasveld staren.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:28 schreef Salatrel het volgende:
je zal maar geld hebben betaald voor een kaartje voor nederland - duitsland
Ik moest werkelijk lachenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Edward is dood en Jacob ligt nu Belle vol te blaffen.
SNAP JE HEM?!?BLAFFEN OMDAT HET EEN WEERWOLF IS?! WAHAAHAAAHA xD
Is het al voorbij? En was het echt zo saai?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kon net zO goed gewoon naar een grasveld staren.
Een beetje zoals hier.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:49 schreef Ezio het volgende:
[..]
Is het al voorbij? En was het echt zo saai?
Hier is het toch best spannend, ik zit met smart te wachten tot 4EBE met een nieuwe foto van haar hamster komtquote:
Ja, die heeft altijd wel wat te zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hier is het toch best spannend, ik zit met smart te wachten tot 4EBE met een nieuwe foto van haar hamster komt
Die hamster?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:55 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ja, die heeft altijd wel wat te zeggen.
Zag hem net ook jaquote:
jouw "hamster" aaienquote:Op woensdag 14 november 2012 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat zitten jullie over mijn ' hamster?'
We vinden hem geilquote:Op woensdag 14 november 2012 23:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat zitten jullie over mijn ' hamster?'
Geen wonder dat ze gepest worden, ze vragen er gewoon omquote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef RickoKun het volgende:
Dit is toch kanker giftig
Allemaal van die sneue kansloze paupertjes die allemaal janken dat ze gepest worden. Houd dan op met janken en doe er wat aan, untermenschen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |