Als ze vrij rondlopen welquote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Muizen in huis hebben is echt vies
Wilde muizen dan hequote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat is het verschil met hamsters dan![]()
Dat doen shetland ponies ookquote:Op woensdag 14 november 2012 23:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wilde muizen dan heDie plassen over alles waar ze lopen, goorrr
Weer?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hebben we weer buitenaards bezoek?
O ja, ik heb hier nog een kudde in huis rondlopenquote:
Jij kijkt zeker ook My Little Pony hè, vuigaardquote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, ik heb hier nog een kudde in huis rondlopen
Ja komt regelmatig voor, verschillende users zijn ontvoerd geweest en behoorlijk verknipt terug gekomen.quote:
Doelde je op mij dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja komt regelmatig voor, verschillende users zijn ontvoerd geweest en behoorlijk verknipt terug gekomen.
Gezellig kan ik er eentje kopen van je?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, ik heb hier nog een kudde in huis rondlopen
Ze komen terug? Dan zijn ze niet buitenaards hé.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja komt regelmatig voor, verschillende users zijn ontvoerd geweest en behoorlijk verknipt terug gekomen.
Nee, omdat ik ook pas sinds vandaag weer in SC postquote:
Je moet het zo zien, er zijn ook vreemde diersoorten Australië binnengebracht op een gegeven moment wordt het een plaag omdat ze geen vijanden hebben.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:05 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ze komen terug? Dan zijn ze niet buitenaards hé.
Je kwam me ook niet bekend voorquote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, omdat ik ook pas sinds vandaag weer in SC post
Het was voor jouw tijd, mijn zoon.quote:
Delen die hap.quote:
Ik heb geen nood aan overname van deze SC hoor. Jij wel?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je moet het zo zien, er zijn ook vreemde diersoorten Australië binnengebracht op een gegeven moment wordt het een plaag omdat ze geen vijanden hebben.
Dan nemen ze alles over
Ik heb wel een my little pony videoband jaquote:Op donderdag 15 november 2012 00:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker ook My Little Pony hè, vuigaard
Nee. Het zijn kuddedieren, dus ze gaan per driequote:Op donderdag 15 november 2012 00:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
Gezellig kan ik er eentje kopen van je?
Whehe van die jaren 80 tekenfilm zeker? Die was bazig vroegerquote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb wel een my little pony videoband ja
Neequote:Op donderdag 15 november 2012 00:10 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ik heb geen nood aan overname van deze SC hoor. Jij wel?
Jazekerquote:Op donderdag 15 november 2012 00:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehe van die jaren 80 tekenfilm zeker? Die was bazig vroeger
Hmm doe der maar zes dan koop er een arreslee bij leuk voor de kerstquote:Op donderdag 15 november 2012 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee. Het zijn kuddedieren, dus ze gaan per drie
Ik heb het al dik 15 jaar niet meer gezien, en KLB / Ik word helemaal ziek van al die kutponies die nu helemaal hip zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazekersowieso. Maareuh een jongen die my little pony leuk vindt, Whut?
Die gaan de tijd van hun leven hebben bij jou, dat hoor ik nu alquote:Op donderdag 15 november 2012 00:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm doe der maar zes dan koop er een arreslee bij leuk voor de kerst
Paardenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die gaan de tijd van hun leven hebben bij jou, dat hoor ik nu al
Ja dat vind ik nou van kattenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Paarden
Lopend boterhammenvlees is het.
Ze hebben beweging nodigquote:Op donderdag 15 november 2012 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die gaan de tijd van hun leven hebben bij jou, dat hoor ik nu al
Maar katten zijn tofquote:Op donderdag 15 november 2012 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nou van katten
Klopt helemaal, de wereld is niet gebaat bij dikke Shetlandpony'squote:
Niet allemaalquote:
Nee, maar over het algemeen zijn het bazige beestenquote:
Zolang ze mij met rust laten vind ik het prima beesten jaquote:Op donderdag 15 november 2012 00:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, maar over het algemeen zijn het bazige beesten
Vanwaar die voorliefde voor hamsters eigenlijk? Ik heb er ooit een gehad, maar dat was een saai kutbeestquote:Op donderdag 15 november 2012 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang ze mij met rust laten vind ik het prima beesten ja
Ooit een keer gekregen toen ik 4 werd, daarna altijd al gehad en cavia's in hun eentje zijn ook dodelijk saaiquote:Op donderdag 15 november 2012 00:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vanwaar die voorliefde voor hamsters eigenlijk? Ik heb er ooit een gehad, maar dat was een saai kutbeest
Die van mij heb ik weggegeven nadat hij mijn zusje in haar vinger beet. Ze trok toen haar hand terug in reflex en lanceerde het arme beest zo over haar schouder het trappengat inquote:Op donderdag 15 november 2012 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ooit een keer gekregen toen ik 4 werd, daarna altijd al gehad en cavia's in hun eentje zijn ook dodelijk saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |