Geweld. Het beste zou natuurlijk zijn om de pesters met een snedige opmerking terug te pakken, maar ik kan me best voorstellen dat je door angst op niets kunt komen. Sowieso snapte ik sommige types niet die maar door bleven gaan. Dan zie je zo'n bedroefd, machteloos gezichtje.quote:
Hij werd waarschijnlijk gedwongen anders komt het niet over op tvquote:Op woensdag 14 november 2012 23:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik pak ze.
Nee ik vind het wel serieus zielig als kinderen constant gepest worden. Doen alleen kutkinderen ook. Als vrienden onderling zaten wij elkaar altijd al genoeg uit te kutten.
Maar dat programma waar ik het over had, die gozer was echt gewoon een overemotionele sukkel.
Oh nee ik was absoluut niet bang hoor, integendeel. Het was ook altijd dat ze het met een groep deden want alleen of met z'n 2en durven ze nietquote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geweld. Het beste zou natuurlijk zijn om de pesters met een snedige opmerking terug te pakken, maar ik kan me best voorstellen dat je door angst op niets kunt komen. Sowieso snapte ik sommige types niet die maar door bleven gaan. Dan zie je zo'n bedroefd, machteloos gezichtje.
Oryx, Neuf en Noir. Het was echt koud benedenquote:
Is zieluggg :$quote:Op woensdag 14 november 2012 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een keertje niet geven kan geen kwaad
Hoe ging jij om met je pesters, Fas? Stuurde je je wandelende worst op ze af?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Geweld. Het beste zou natuurlijk zijn om de pesters met een snedige opmerking terug te pakken, maar ik kan me best voorstellen dat je door angst op niets kunt komen. Sowieso snapte ik sommige types niet die maar door bleven gaan. Dan zie je zo'n bedroefd, machteloos gezichtje.
Jij bent natuurlijk weer een geval apart.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh nee ik was absoluut niet bang hoor, integendeel. Het was ook altijd dat ze het met een groep deden want alleen of met z'n 2en durven ze niet
Mjah, ik zeg toch dat het veel impact op me heeft gehadquote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk weer een geval apart.
Hooimatrasquote:Op woensdag 14 november 2012 23:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja een vers bedje is wel belangrijk
Ik ben nooit gepest wonderbaarlijk genoeg.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe ging jij om met je pesters, Fas? Stuurde je je wandelende worst op ze af?
Bij mij in de klas zat er een jongen genaamd Gheet (spreek uit Reefquote:Op woensdag 14 november 2012 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog nooit dat kan nietquote:Op woensdag 14 november 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben nooit gepest wonderbaarlijk genoeg.Wandelende worst.
Zal ik maar niet tegen 'm zeggen, hij is nogal gevoelig.
Ze heeft 3 shetland ponies op haar kamerquote:
Niet?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben nooit gepest wonderbaarlijk genoeg.
Was ook een garpje, zou uitlaten.quote:Wandelende worst.Zal ik maar niet tegen 'm zeggen, hij is nogal gevoelig.
Cavia's en corydorassen. Jij dan?quote:
Ik ook eigenlijk niet, hoewel ik een perfect doelwit wasquote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet?
Was een garpje hihihi.
[..]
Was ook een garpje, zou uitlaten.
Vissen zijn geen huisdieren:')quote:Op woensdag 14 november 2012 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's en corydorassen. Jij dan?
Whaha !quote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze heeft 3 shetland ponies op haar kamer
Oh watsdan?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet, hoewel ik een perfect doelwit was
"Zou uitlaten."quote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet?
Was een garpje hihihi.
[..]
Was ook een garpje, zou uitlaten.
Dan slaapt ze nog zeker op een hoog bedquote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze heeft 3 shetland ponies op haar kamer
Oh en een algeneterquote:Op woensdag 14 november 2012 23:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vissen zijn geen huisdieren:')
Ik was erg klein voor mijn leeftijd en heel stil en rustig en zou nooit terug gevochten hebbenquote:
Mijn huis is momenteel dierenvrijquote:Op woensdag 14 november 2012 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's en corydorassen. Jij dan?
boxspringquote:Op woensdag 14 november 2012 23:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan slaapt ze nog zeker op een hoog bed
En nu ben je een grote stoere jongen?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik was erg klein voor mijn leeftijd en heel stil en rustig en zou nooit terug gevochten hebben
Ik ook niet, en ernstige gevallen kwamen in mijn omgeving ook niet echt voor volgens mij.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet, hoewel ik een perfect doelwit was
Jij zit er zelf toch lekker dierquote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mijn huis is momenteel dierenvrij
Dat zal ik nooit bewerenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En nu ben je een grote stoere jongen?
Tja, wij wonen dan ook niet in Amsterdam.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ook niet, en kwam in mijn omgeving ook niet echt voor volgens mij.
KILL IT WITH FIREquote:Op woensdag 14 november 2012 23:48 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
hij kijkt wel een beetje evil![]()
Mijn nieuwe babycaviaatjes![]()
[ afbeelding ]
Je hoeft alleen de link bij de username weg te halen, heur.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de link bij de username weg te halen, heur.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:42 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
hij kijkt wel een beetje evil![]()
Mijn nieuwe babycaviaatjes![]()
[ afbeelding ]
Mensen die caren of hun quote van iemand anders opgemerkt wordtquote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de link bij de username weg te halen, heur.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bepaal ik wel dan, post maar een pic :d
Is toch handig, joh. Echt zo'n reactie van iemand zonder smartphone.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Mensen die caren of hun quote van iemand anders opgemerkt wordt!
Mensen die die quotemelding niet gelijk hebben uitgezet!
Denk dat het probleem is dat de phone slimmer isquote:Op woensdag 14 november 2012 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is toch handig, joh. Echt zo'n reactie van iemand zonder smartphone.
Muizen in huis hebben is echt viesquote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef Karzai het volgende:
Ik neem hier ook geen dieren, volgens mij vinden ze het hier niet echt leuk
De muizen heb ik ook niet meer terug gezien
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat het probleem is dat de phone slimmer is
Goed kijken.quote:
Nee, is alleen maar irritant. Maar klopt wel, hoef niet 24/7 verbonden te zijn met alles en iedereen.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is toch handig, joh. Echt zo'n reactie van iemand zonder smartphone.
Wat is het verschil met hamsters danquote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Muizen in huis hebben is echt vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |