Dat moet toch wel een van de meest trieste internetfenomenen ooit zijn, die my little pony plaatjes.
Overal duiken ze op, zelfs
FOK! is niet veilig.
Gelukkig werd dit vrijwel direct afgestraft en heeft de schuldige poster zijn lelijke snoet niet meer laten zien, maar het kwaad was reeds geschied.
Nu heb ik nooit ook maar een minuut van die serie gezien, maar ik snap echt niet hoe een stel 20-30 plussers serieus naar een tekenfilm kan kijken die gemaakt is voor meisjes die nog in dit millennium geboren zijn, en dat ze zich er op de een of andere manier van overtuigd hebben dat het sociaal acceptabel is gaat mijn pet helemáál te boven

Laten we eerlijk zijn; als je als volwassen kerel naar My Little Pony kijkt voor je plezier, dan heb je gewoon een joekel van een geslachtsidentiteitsstoornis, en waarschijnlijk is het aantal chromosoompjes dat je van pappie en mammie gekregen hebt niet 46.

Wellicht ben je dan een aardappel, die hebben er naar verluidt 48.
Klacht: Volwassen mannetjes die naar MLP kijken en dat vervolgens overal moeten gaan vertellen met behulp van plaatjes
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.