Wat voor een remix?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:53 schreef Tamashii het volgende:
Remix call me maybe
Don't ask me, I never tell. I wasn't even looking for this. Aaaaand now you're in my way. Where you think you're going baby!
* AldoTheApache gaat alvast klaarstaanquote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu krijg je straf van Tamashii.
Deze MIquote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache gaat alvast klaarstaan
Goede oplossing meneer Vinniiee!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op woensdag 14 november 2012 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goede oplossing meneer Vinniiee!
Dat spreekt de TT tegen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is modje en kan de TT naar believe wijzigenquote:
SSSTTTTquote:Op woensdag 14 november 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is modje en kan de TT naar believe wijzigen
Dat mag alleen niet zomaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is modje en kan de TT naar believe wijzigen
Oh jammerquote:
Heehehe. Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jammeranders had je er switch van kunnen maken
Met TT veranderen nee ik ben geen modje. Maar dat bedoelde je vast nietquote:
Djeeez.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee
Veel te druk met studie
Leuk! Denk ik?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met TT veranderen nee ik ben geen modje. Maar dat bedoelde je vast niet![]()
Nee daar heb ik geen ervaring mee dat soort sub, dom en switch. Het is wel een interesse van mij.
Alles kanquote:Op woensdag 14 november 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
Aldo? Kan jij Gitaar schrappen van de lijstvoor vrijdag?
Djeez is met twee e's, dit waren er drie.quote:
An Idiot Abroad, geweldigquote:
Daar let ik nooit op, ik zag Djeez en dachtquote:Op woensdag 14 november 2012 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Djeez is met twee e's, dit waren er drie.
Kan allemaal.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met jou jaMet Aldo ga ik geen liefde maken
Ik vind van wel ja. Ik zou met de juiste partner best een sub willen zijnquote:
Daar gaat het al he, denken. Is niet de bedoeling van moeder natuur.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar let ik nooit op, ik zag Djeez en dacht
Ik hoorde dat Kaneel nog iemand zochtquote:Op woensdag 14 november 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Ik zou met de juiste partner best een sub willen zijn
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar gaat het al he, denken. Is niet de bedoeling van moeder natuur.
Godver trouwens, wij een week geleden boodschappen doen, mijn vriend roept jezus en komt er zo'n man hoor. JA GELOOF JE IN JEZUS? JE MOET ZIJN NAAM NIET OP DIE MANIER GEBRUIKEN. KEN JE HEM WEL? HEB JE HEM EENS GEZIEN?
Wat is er met je zus?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Godver trouwens, wij een week geleden boodschappen doen, mijn vriend roept jezus en komt er zo'n man hoor. JA GELOOF JE IN JEZUS? JE MOET ZIJN NAAM NIET OP DIE MANIER GEBRUIKEN. KEN JE HEM WEL? HEB JE HEM EENS GEZIEN?
Oke oke, prima hoor!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja het kan. Maar ik ze dat ik het niet deed
Scary shitquote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lovemaking met Tams is een optie ja?quote:
De enige juiste emoticon. Alleen ben ik niet goed in dat gezicht irl.quote:
Mijn vriend zei; ja mijn vriend heet GHESUS. DUS.quote:
Doet ie eerst zoveel zeuren om er op te komen voor misschien al en dan toch er nog afquote:Op woensdag 14 november 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
Aldo? Kan jij Gitaar schrappen van de lijstvoor vrijdag?
Sure he doesquote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Kaneel nog iemand zocht
Satan nog aan toe.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Na 5x lezen begrijp ik nog steeds niet wat hier staatquote:Op woensdag 14 november 2012 19:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn vriend zei; ja mijn vriend heet GHESUS. DUS.
Mijn gezicht staat bijna standaard zo door allequote:Op woensdag 14 november 2012 19:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De enige juiste emoticon. Alleen ben ik niet goed in dat gezicht irl.
True. Maar goed, dat wist ik wel al eigenlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Doet ie eerst zoveel zeuren om er op te komen voor misschien al en dan toch er nog af. verspilde energie
.
Jezus op z'n Mexicaans.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Na 5x lezen begrijp ik nog steeds niet wat hier staat
Ik als 13 jarige:quote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus maar dan op zijn spaans.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Na 5x lezen begrijp ik nog steeds niet wat hier staat
Nare wereld ook he. Hoe kan dat toch mogelijk zijn. Ik vind jouw avatar trouwens heel erg naar. Het verwart me.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn gezicht staat bijna standaard zo door alle-incidenten die ik dagelijks meemaak.
Hehehehe, ik geloof niet in God.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik als 13 jarige:
'Ken jij de film Bruce Almighty?'
Ja
'Daarin is God zwart'
Dus?
'Wij zijn dus de kinderen van God'
Gast achter mij: WE ZIJN ALLEMAAL KINDEREN VAN GOD, ONGEACHT HUIDKLEUR OF AKOMST BLADIEBLADIEBLADIEBLA
Hoezo?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nare wereld ook he. Hoe kan dat toch mogelijk zijn. Ik vind jouw avatar trouwens heel erg naar. Het verwart me.
Respect dat je dat durft te delenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik als 13 jarige:
Ja
'Daarin is God zwart'
Dus?
Gast achter mij: WE ZIJN ALLEMAAL KINDEREN VAN GOD, ONGEACHT HUIDKLEUR OF AKOMST BLADIEBLADIEBLADIEBLA
Ik ben ook een meisje.quote:
Achjaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Doet ie eerst zoveel zeuren om er op te komen voor misschien al en dan toch er nog af. verspilde energie
.
Tot morgen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga ff studeren nog
Tot vanavond en anders tot morgen
Mensen met een kutstudie die vlak voor tentamens zittenquote:
Een kutstudie doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mensen met een kutstudie die vlak voor tentamens zitten
Too bad.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat ik ermee wil gaan doen is vet, maar de studie vraagt nogal veel aandachtquote:
quote:
quote:
Mja hij kan de auto niet lenen of zoquote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Wat wil je ermee doen dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat ik ermee wil gaan doen is vet, maar de studie vraagt nogal veel aandacht
[..]
Geld verdienen, werken?quote:
Nou ik ben nu bezig met mijn bachelor internationale bedrijfskunde, maar ik wil mijn Master in Italië gaan doen, dus ik heb nog goede punten nodig ookquote:
Wat voor een speciale band heb je dan met Italië?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou ik ben nu bezig met mijn bachelor internationale bedrijfskunde, maar ik wil mijn Master in Italië gaan doen, dus ik heb nog goede punten nodig ook
De studie die ik er wil gaan doen, en Italiaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een speciale band heb je dan met Italië?
Je wil bij de maffiaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De studie die ik er wil gaan doen, en Italia
ZO lang nog open ja?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
Die snollen van de motorzaak moeten eens heel rap gaan bellen.
Ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik loop nu toch al af en toe in pak
Dat hoeft niet perse in pak. Alhoewel een gevangenispak ook een pak isquote:
Ooeeh Vinniiee, wat een taalgebruik.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
Die snollen van de motorzaak moeten eens heel rap gaan bellen.
Natuurlijk wel, Godfather enzo?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse in pak. Alhoewel een gevangenispak ook een pak is
Geef hem een pakslagquote:Op woensdag 14 november 2012 19:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooeeh Vinniiee, wat een taalgebruik.
You like it?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooeeh Vinniiee, wat een taalgebruik.
13 zijn als Bruce Almighty uitkomtquote:Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik als 13 jarige:
Ja
'Daarin is God zwart'
Dus?
Die is er vanavond niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. Nog geen Buurmeisje, dan maar als enige Razz gaan drinken
Nee, dat doe ik niet. Dat zie je toch aan de TT?quote:
20 gepasseerd zijn als Bruce Almighty uitkomtquote:
Het is toch morgen vrijdag.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zijn die dipjes altijd zo vervelendWas het nu maar vrijdag
Bij jou misschien.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is toch morgen vrijdag.
Wel als je Dom je daar opdracht toe geeftquote:Op woensdag 14 november 2012 19:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Dat zie je toch aan de TT?
Mogguhquote:Op woensdag 14 november 2012 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, het is vandaag pas woensdag.
Helaas wel jaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, het is vandaag pas woensdag.
Hoezo?quote:
Goed punt, ik ben toe aan weekendquote:Op woensdag 14 november 2012 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik dan:
1. geen dip heb
2. gezellig wat drink met de mensen van hier
3. weekend heb
Oh wacht.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed punt, ik ben toe aan weekend
Ja ik heb ook nog aantal kut klussen op mijn werk.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh wacht.
4. geen kut klus hoef te doen op het werk
Mijn werk bestaat uit kut klussenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik heb ook nog aantal kut klussen op mijn werk.
Zit je iig wel in de juiste SC xDquote:Op woensdag 14 november 2012 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn werk bestaat uit kut klussenEn ik kan nu geen afleiding vinden.
Ik heb ook zin in vrijdagavond.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik dan:
1. geen dip heb
2. gezellig wat drink met de mensen van hier
3. weekend heb
Tof, zou willen dat ik dat dan ook hoorde!quote:
Ik heb wel afleidingquote:Op woensdag 14 november 2012 20:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn werk bestaat uit kut klussenEn ik kan nu geen afleiding vinden.
Fijn, van die kleine dinge...oh wachtquote:Op woensdag 14 november 2012 20:07 schreef heloef het volgende:
Altijd fijn, een gast verschijnt in het programma en laat een decollete zien van hier tot Tokio. Ze weet wel mijn dag op te fleuren.
Ik ook, erg gezellig namelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 20:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb ook zin in vrijdagavond.
Nicequote:Op woensdag 14 november 2012 20:07 schreef heloef het volgende:
Altijd fijn, een gast verschijnt in het programma en laat een decollete zien van hier tot Tokio. Ze weet wel mijn dag op te fleuren.
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel afleidingik denk gewoon aan wat ik over anderhalve week ga doen
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fijn, van die kleine dinge...oh wacht
Date/meetquote:Op woensdag 14 november 2012 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, erg gezellig namelijk
[..]
Nice
[..]
Wat ga je doen dan?
Oh ja en mijn verjaardag natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is leuk om naar uit te kijken jaHave fun alvast
Ik let nooit op borsten maar doordat zij er zo mee te koop loopt worden mijn ogen er gewoon naar toe getrokken.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Fijn, van die kleine dinge...oh wacht
Ojaquote:Op woensdag 14 november 2012 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja en mijn verjaardag natuurlijk
Pics.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik let nooit op borsten maar doordat zij er zo mee te koop loopt worden mijn ogen er gewoon naar toe getrokken.
Yeahhhhhhhhhh right.quote:
Serieus, ik ben een gezichtenman. Als het hoofd walgelijk is kan geen enkel paar tieten daar tegen op.quote:
Duurt nog 2 wekenquote:
Ah, vandaar pinda.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik let nooit op borsten maar doordat zij er zo mee te koop loopt worden mijn ogen er gewoon naar toe getrokken.
Buikjequote:
Nee dat had met haar kont te maken.quote:
Geef me je nummer, dan app ik je zodra ik het weetquote:Op woensdag 14 november 2012 20:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tof, zou willen dat ik dat dan ook hoorde!
Ook ja.quote:
Beide om in te knijpen en naar te kijken.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:15 schreef twi het volgende:
Borsten om te kijken, billen om in te knijpen
Heel smoothquote:Op woensdag 14 november 2012 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geef me je nummer, dan app ik je zodra ik het weet
Heuj, niet haten motormuisquote:Op woensdag 14 november 2012 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook ja.
[..]
Beide om in te knijpen en naar te kijken.
[..]
Heel smooth
DM.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geef me je nummer, dan app ik je zodra ik het weet
Dat zegt meneer dubbelzinnigehosselopmerkingenquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zegt meneer dubbelzinnigehosselopmerkingen
Ik ben enorm luiquote:
Hard werken op een touringcar, right...quote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lui? Whut? Keihard gewerkt hoor!
Who's a boss now huhquote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef Tamashii het volgende:
Wat een discussie. Alsof mijn nummer voor VIP's is.
Is het natuurlijk ook.
Voor mij is het een onbereikbare heilige graal. De reden dat ik iedere dag weer op sta om weer iets dichter bij dat nummer te komen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef Tamashii het volgende:
Wat een discussie. Alsof mijn nummer voor VIP's is.
Is het natuurlijk ook.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hard werken op een touringcar, right...
FERAAAAAAAAAAAAA Vinnie doet gemeen tegen mequote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij niet, ik had haar nummer eerder
/care
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
FERAAAAAAAAAAAAA Vinnie doet gemeen tegen me![]()
Ik natuurlijk. Mijn telefoon bestaat uit nette, geordende, leuke contacten.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik natuurlijk. Mijn telefoon bestaat uit nette, geordende, leuke contacten.![]()
Hahaha, oke, genoeg.
Het nummer is dan natuurlijk ook heel belangrijk, alsof je een vlieg uit de lucht grijpt met twee vingers, alsof je morgen een miljoen wint en alsof je een dag in je leven iets zou kunnen zijn wat je al jaren wilt.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor mij is het een onbereikbare heilige graal. De reden dat ik iedere dag weer op sta om weer iets dichter bij dat nummer te komen.
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lui? Whut? Keihard gewerkt hoor!
Heren!quote:
Zie ik eruit als z'n moeder?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
FERAAAAAAAAAAAAA Vinnie doet gemeen tegen me![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:25 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heren!
[..]
Zie ik eruit als z'n moeder?
quote:
Hij heeft me gezien?quote:
Ik ben NIET kaalquote:Op woensdag 14 november 2012 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zijn gepiep en z'n kale klats.
'En Vinniee in de rechterhoek slaat Jofunu-kun in 3 ronden knock-out'quote:Op woensdag 14 november 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij niet, ik had haar nummer eerder
/care
Blij toe.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
! Je maakt m'n avond al een stuk plezieriger
[..]
Ik dacht meer als in: "hij lijkt sprekend op je"quote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar mijn moeder niet
Inb4: vunzige opmerkingen.
Kan dat hier een vunzige opmerking over maken?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar mijn moeder niet
Inb4: vunzige opmerkingen.
Nog nietquote:
Eet smakelijk Tamquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
'En Vinniee in de rechterhoek slaat Jofunu-kun in 3 ronden knock-out'
Mja, kut werk. Motorzaak heeft nog niet gebeld, dus morgen weer met het OV. En dat van de bus van vanmorgen had je al gelezenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Blij toe.
Was het wat minder vandaag dag?
Only ME knows.quote:
Die snap ik even nietquote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht meer als in: "hij lijkt sprekend op je"
Natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan dat hier een vunzige opmerking over maken?
Bah, kut bus. Samen met vertraging bij de NS was ik een half uur te laat bij een les met aanwezigheidsplicht. Gelukkig geen problemen gehad.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog niet
[..]
Eet smakelijk Tam
[..]![]()
[..]
Mja, kut werk. Motorzaak heeft nog niet gebeld, dus morgen weer met het OV. En dat van de bus van vanmorgen had je al gelezen
Mijn excuus, vergeten te vragen hoe jouw dag wasquote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Bah, kut bus. Samen met vertraging bij de NS was ik een half uur te laat bij een les met aanwezigheidsplicht. Gelukkig geen problemen gehad.
Nu je het zegt ....... dat zij je moeder ook vannachtquote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die snap ik even niet
[..]
Natuurlijk.
"Jawel hoor, ik lag vannacht nog bij haar in bed" oid
Van je moeder zijn enz.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die snap ik even niet
[..]
Natuurlijk.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu je het zegt ....... dat zij je moeder ook vannacht
Maar wie is 'hij' in dit verhaal?quote:
Iehl nee..quote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die snap ik even niet
[..]
Natuurlijk.
Nee joh, mijn dag was niet zo boeiend.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn excuus, vergeten te vragen hoe jouw dag was![]()
![]()
Wel fijn dat je geen problemen er door hebt gekregen. Hoe was het verder?
Jij.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Maar wie is 'hij' in dit verhaal?
Wie weet is zijn moeder wel zo oudquote:Op woensdag 14 november 2012 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iehl nee..Ik trek toch echt de grens wel bij max 36 ongeveer
Het kan wel ...quote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie weet is zijn moeder wel zo oud
Dan had ze 16 moeten zijn toen Vin op de wereld kwam.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie weet is zijn moeder wel zo oud
Ik zei dus ook: inb4 vunzige opmerkingenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iehl nee..Ik trek toch echt de grens wel bij max 36 ongeveer
Ja, maar is niet echt sociaal om het niet terug te vragenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh, mijn dag was niet zo boeiend.
We hebben een docent die onverstaanbaar praat, alsof hij constant een wetsartikel citeert. Nogal moeilijk te volgen als je een antwoord wilt op je vraag. Hij lult er een heel verhaal omheen, waardoor je de essentie een beetje kwijt raakt. Zodra je vraagt wat nou eigenlijk het antwoord is, reageert hij heel aanvallend dat hij dat net heeft zitten te vertellen.![]()
Het schijnt dat de 1e jaars elk jaar over deze docent klagen, maar hij heeft een soort heilige positie verworven.
Verder zitten m'n haren nu in de verf.
Ah zo. Eh, nee, ja... geen idee eigenlijkquote:
Dat kan tegenwoordig allemaalquote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan had ze 16 moeten zijn toen Vin op de wereld kwam.
Die aflevering van Teen Mom had ik wel willen zien.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog ouder dan mijn eigen moederquote:Op woensdag 14 november 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei dus ook: inb4 vunzige opmerkingen
[..]
Ja, maar is niet echt sociaal om het niet terug te vragen
Oja, zoiets las ik al op Facebook jaDat is nou niet erg handig nee. Stomme vent
Maar lukt het verder wel met dat vak?
Oeh, welke kleur?
[..]
Ah zo. Eh, nee, ja... geen idee eigenlijk
[..]
Dat kan tegenwoordig allemaalMaar ze is nu 53 ofzo?
![]()
Wat weet ik nou van sociaal?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei dus ook: inb4 vunzige opmerkingen
[..]
Ja, maar is niet echt sociaal om het niet terug te vragen
Oja, zoiets las ik al op Facebook jaDat is nou niet erg handig nee.
Oeh, welke kleur?
[..]
Ah zo. Eh, nee, ja... geen idee eigenlijk
[..]
Dat kan tegenwoordig allemaalMaar ze is nu 53 ofzo?
![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Die aflevering van Teen Mom had ik wel willen zien.
Dus .............quote:Op woensdag 14 november 2012 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey Eef!quote:
UItgroei? Waar? Is me niet opgevallen andersquote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat weet ik nou van sociaal?
Zelfde kleur, uitgroei bijwerken.Al heb ik wel het idee dat deze wat lichter is. Ik moest een ander merk pakken.
Ik ben blond van mezelf, ik kon het al wel zien.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
UItgroei? Waar? Is me niet opgevallen anders
Alles goed?quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog ouder dan mijn eigen moeder![]()
Ok, 1 jaartje maar..
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat weet ik nou van sociaal?
Zelfde kleur, uitgroei bijwerken.Al heb ik wel het idee dat deze wat lichter is. Ik moest een ander merk pakken.
Hoe is het?quote:
Dat weet ik, maar een ander had het dus niet gezienquote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben blond van mezelf, ik kon het al wel zien.
ohh, jij bent een nakomertjequote:Op woensdag 14 november 2012 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
En jij bent 8? jaar ouder dan ik
Mijn zus is 26 btw, dus dan valt het nog wel mee.
[..]![]()
Ah oke, ja dat moet ook gebeuren. Als ik jou was zou ik de volgende keer een reserve pakje halen van hetzelfde merk
[..]
Hoe is het?
Nakomertje?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Holy crapquote:Op woensdag 14 november 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat is me halfzusje. Die is 13
Die valt ook in de categorie kutzusjes?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat is me halfzusje. Die is 13
Ikke niet.quote:
Inderdaadquote:
Jepquote:Op woensdag 14 november 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die valt ook in de categorie kutzusjes?
Haarverf is niet goedkoop! En de eerste keer moest ik nog maar kijken of de kleur me bevalt. Ik heb sowieso twee pakjes nodig voor m'n hele haar.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Ah oke, ja dat moet ook gebeuren. Als ik jou was zou ik de volgende keer een reserve pakje halen van hetzelfde merk
[..]
Hoe is het?
Een ander is minder belangrijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar een ander had het dus niet gezien
Voorspelbaar: Pics van je oudere zus?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ikke niet.
[..]
Inderdaad
[..]
Jep
Sterktequote:Op woensdag 14 november 2012 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ikke niet.
[..]
Inderdaad
[..]
Jep
Sterkte met de hormonen en succes met de toets.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef Evie het volgende:
[..]![]()
[..]
gaat... koud en morgen toetsen last van hormoontjes
Daar?
Gescriptquote:Op woensdag 14 november 2012 20:43 schreef Fera het volgende:
Ik keek vandaag Achter Gesloten Deuren. Ging over een vrouw die door haar vader misbruikt was en moeder was geworden van een dochtertje, waarvan de leugen was opgezet dat het haar kleine zusje was. Maar toen besloot ze het in eerste instantie aan haar vriend te vertellen, toen aan haar moeder dat haar vader ook de vader was en toen aan het meisje zelf ... Die was 13, ik vond dat nog wel wat vroeg voor zo'n waarheid.
Ach zo, ja dat wist ik natuurlijk nietquote:Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Haarverf is niet goedkoop! En de eerste keer moest ik nog maar kijken of de kleur me bevalt. Ik heb sowieso twee pakjes nodig voor m'n hele haar.
Mocht ik die al hebben, dan kreeg je ze niet, daarnaast wil je ze niet denk ik. En daarnaast heb je pech want ze heeft al een vriend.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voorspelbaar: Pics van je oudere zus?
Dankjequote:
Wanneer is het dan tijd om zoiets te vertellen?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:43 schreef Fera het volgende:
Ik keek vandaag Achter Gesloten Deuren. Ging over een vrouw die door haar vader misbruikt was en moeder was geworden van een dochtertje, waarvan de leugen was opgezet dat het haar kleine zusje was. Maar toen besloot ze het in eerste instantie aan haar vriend te vertellen, toen aan haar moeder dat haar vader ook de vader was en toen aan het meisje zelf ... Die was 13, ik vond dat nog wel wat vroeg voor zo'n waarheid.
jezus arm kind...quote:Op woensdag 14 november 2012 20:43 schreef Fera het volgende:
Nee, maar wat anderen vinden is minder belangrijk. Ik wil vooral dat ik m'n haar mooi vindt. Wat andere mensen vinden interesseert me geen zak.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag het niet, maakt mij dat nu minder belangrijk?
Gebaseerd op waargebeurd, maar idd nagespeeld. Maar het verhaal zelf is dus wel gebeurd.quote:
Duidelijk welquote:Op woensdag 14 november 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar wat anderen vinden is minder belangrijk. Ik wil vooral dat ik m'n haar mooi vindt. Wat andere mensen vinden interesseert me geen zak.
Thnx,, leren lukt niet echt ivm hormoontjes.. maargoed dan leer ik morgen vroeg wel verderquote:Op woensdag 14 november 2012 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Sterkte met de hormonen en succes met de toets.Wel goed geleerd?
Met mij alles goed hoor.Beetje moe, dat wel. Vroeg naar bed vanavond.
Op z'n minst als ze 18 is of zo ... 13 is wel vroeg om zo'n waarheid te verwerken. Je oudere zus is je moeder, je moeder is je oma, je opa is je vader en je bent dankzij verkrachting op de wereld gekomen. Alsjeblieft.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer is het dan tijd om zoiets te vertellen?
En neem nog een lekker warm chocolademelkje.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Thnx,, leren lukt niet echt ivm hormoontjes.. maargoed dan leer ik morgen vroeg wel verder
Vroeg naar bed is een goed plan!
Oh ik dacht het verzinseltjes waren uit de dikke duim van de programmamakers.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Gebaseerd op waargebeurd, maar idd nagespeeld. Maar het verhaal zelf is dus wel gebeurd.
Jij studeert toch SJD oid? Dan krijg je toch ook psychologie?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar wat anderen vinden is minder belangrijk. Ik wil vooral dat ik m'n haar mooi vindt. Wat andere mensen vinden interesseert me geen zak.
Ja, ik moet morgen al om 6 uur weer langs m'n bed staan.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Thnx,, leren lukt niet echt ivm hormoontjes.. maargoed dan leer ik morgen vroeg wel verder
Vroeg naar bed is een goed plan!
Vooral die laatste 2quote:Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Op z'n minst als ze 18 is of zo ... 13 is wel vroeg om zo'n waarheid te verwerken. Je oudere zus is je moeder, je moeder is je oma, je opa is je vader en je bent dankzij verkrachting op de wereld gekomen. Alsjeblieft.
Mijn jongste zusje was rond die leeftijd ook verschrikkelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach zo, ja dat wist ik natuurlijk nietEn als je 2 pakjes nodig hebt voor alles, dan wordt het snel een duur grapje ja.
[..]
Mocht ik die al hebben, dan kreeg je ze niet, daarnaast wil je ze niet denk ik. En daarnaast heb je pech want ze heeft al een vriend.
Oh, en ik wil jou niet als schoonbroer
[..]
Dankje
Ik heb een klein beetje psychologie gehad. Ook sociologie trouwens. Hoezo?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij studeert toch SJD oid? Dan krijg je toch ook psychologie?
Goed plannetje heb jij!!! thnx ik ga het maken!!!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En neem nog een lekker warm chocolademelkje.
Geef me die boks neger.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer weer, ditquote:Op woensdag 14 november 2012 18:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heel niet, reinste fantasie en alles.
[..]
Daar hou ik wijselijk mijn mond over.
Wel een taalfout gemaakt, zie ik nu.quote:
Dan weet je dat het niet waar is wat je zegt.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een klein beetje psychologie gehad. Ook sociologie trouwens. Hoezo?
Mja, ze is vooral irritant en schreeuwt keihardquote:Op woensdag 14 november 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn jongste zusje was rond die leeftijd ook verschrikkelijkhelaas kon ze daar weinig aan doen. Gelukkig is dat nu totaal anders en kan weer goed met haar opschieten
Dat onderdeel heb ik nog niet gehad, maar vertel me gerust meer.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan weet je dat het niet waar is wat je zegt.
In zo'n geval is 13 inderdaad wel erg vroeg maar aan de andere kant moet je ook niet te lang wachten met zulke dingen vertellenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Op z'n minst als ze 18 is of zo ... 13 is wel vroeg om zo'n waarheid te verwerken. Je oudere zus is je moeder, je moeder is je oma, je opa is je vader en je bent dankzij verkrachting op de wereld gekomen. Alsjeblieft.
Hoiquote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi RokjonHeb je je werk weer overleefd?
Klopt, maar iemand moet wel volwassen genoeg zijn om zoiets te verwerken. Moeilijk blijft het altijd ... Maar zo'n kind gaat net de puberteit in. Slechtere timing is er niet, denk ik ...quote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In zo'n geval is 13 inderdaad wel erg vroeg maar aan de andere kant moet je ook niet te lang wachten met zulke dingen vertellen
Nice, goed om te horenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoi
Helemaal, ja![]()
Ging lekkah, ging goed
En oorlog met een nog onbekend vogeltje
Heel herkenbaar iedere dagquote:Op woensdag 14 november 2012 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ze is vooral irritant en schreeuwt keihard
Wel fijn dat jullie weer met elkaar op kunnen schieten.
Ik heb m nog niet gezien, maar dat beest loop nu al 3 dagen achter elkaar op m'n zadel te ontlasten verdomme.. Gelukkig had ik er een plastic zak over gedaan gisteravond, maar jonge.. IT'S ON WEET JE.. IT'S FUCKING ON!!! K zal z'n/haar nest wel zoeken en dan schijt ik dat nest volquote:Op woensdag 14 november 2012 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, goed om te horen![]()
Onbekend vogeltje?Wie wat waar?
Dat niet zo zeer, ze is heel erg hyperquote:Op woensdag 14 november 2012 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heel herkenbaar iedere dagzusje boos om iets, boos naar boven stampen met deuren slaan, etc.
Het is ook lastig zeker in zo'n situatiequote:Op woensdag 14 november 2012 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, maar iemand moet wel volwassen genoeg zijn om zoiets te verwerken. Moeilijk blijft het altijd ... Maar zo'n kind gaat net de puberteit in. Slechtere timing is er niet, denk ik ...
Met je babbels, biAtchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ook leukquote:Op woensdag 14 november 2012 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer, ze is heel erg hyper
We zijn sociale wezens, dus alles wat we doen heeft betrekking op reacties. Actie = reactie.Omdat we sociaal geaccepteerd willen worden door anderen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat onderdeel heb ik nog niet gehad, maar vertel me gerust meer.
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:52 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Met je babbels, biAtchOH realllyyyy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gezien, maar dat beest loop nu al 3 dagen achter elkaar op m'n zadel te ontlasten verdomme.. Gelukkig had ik er een plastic zak over gedaan gisteravond, maar jonge.. IT'S ON WEET JE.. IT'S FUCKING ON!!! K zal z'n/haar nest wel zoeken en dan schijt ik dat nest vol
Dat geldt voor alles wat we doen? Want ik (of in ieder geval, dat idee zit in m'n hoofd) wil gewoon een mooi beeld in de spiegel zien, om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
We zijn sociale wezens, dus alles wat we doen heeft betrekking op reacties. Actie = reactie.Omdat we sociaal geaccepteerd willen worden door anderen.
Ja issie nou helemaal van de pot gerukt (LAWL xD)quote:Op woensdag 14 november 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Dat is wel kut jaDoe maar ja, dat zal 'm leren
Klopt. De mening van een naaste raakt me vaak wel. Mening van onbekenden zal me aan m'n reet roesten eigenlijk. Tot op zekere hoogte.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dan moet ik even zeggen dat ik niks geef om de mening van iemand die ik niet ken of waar ik niet om geef.. De mening van vrienden daarentegen trek ik mij heel veel van aan.. Te veel zelfs
En waarom wil je dat beeld zien? Waarom moet het goed zitten?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat geldt voor alles wat we doen? Want ik (of in ieder geval, dat idee zit in m'n hoofd) wil gewoon een mooi beeld in de spiegel zien, om het zo maar te zeggen.Ik ben ook nogal perfectionistisch. Alles moet 'goed' zitten.
Dat dus.. Mensen die ik dichtbij laten kunnen me echt maken of breken als ze willenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. De mening van een naaste raakt me vaak wel. Mening van onbekenden zal me aan m'n reet roesten eigenlijk. Tot op zekere hoogte.
Haha, dat zal bestquote:
Goed hoor, morgen vrij dus kan niet beter. Behalve dat vrijdag een kutdag is tot savonds.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 14 november 2012 20:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed hoor, morgen vrij dus kan niet beter. Behalve dat vrijdag een kutdag is tot savonds.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 14 november 2012 20:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja issie nou helemaal van de pot gerukt (LAWL xD).. Beter gaat ie ff normaal doen met z'n hoofd
Vrijdagavondquote:Op woensdag 14 november 2012 20:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goed hoor, morgen vrij dus kan niet beter. Behalve dat vrijdag een kutdag is tot savonds.
Omdat ik het mooi vindt. Ik hou niet van lelijkheid, in dat opzicht. Het moet precies zijn zoals ik het wil. Dat lukt nooit helemaal, dus dat veroorzaakt nog wel eens frustratie. Als één wimper niet goed zit na het op doen van mascara bijvoorbeeld. Dan ben ik nog een kwartier bezig om dat te fixen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En waarom wil je dat beeld zien? Waarom moet het goed zitten?
Klopt. Mijn vader had er een handje van. Gelukkig is het nu weer goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat dus.. Mensen die ik dichtbij laten kunnen me echt maken of breken als ze willen
Glad to hear thatquote:Op woensdag 14 november 2012 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Mijn vader had er een handje van. Gelukkig is het nu weer goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |