Wat voor een remix?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:53 schreef Tamashii het volgende:
Remix call me maybe
Don't ask me, I never tell. I wasn't even looking for this. Aaaaand now you're in my way. Where you think you're going baby!
* AldoTheApache gaat alvast klaarstaanquote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu krijg je straf van Tamashii.
Deze MIquote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache gaat alvast klaarstaan
Goede oplossing meneer Vinniiee!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op woensdag 14 november 2012 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goede oplossing meneer Vinniiee!
Dat spreekt de TT tegen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is modje en kan de TT naar believe wijzigenquote:
SSSTTTTquote:Op woensdag 14 november 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is modje en kan de TT naar believe wijzigen
Dat mag alleen niet zomaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is modje en kan de TT naar believe wijzigen
Oh jammerquote:
Heehehe. Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jammeranders had je er switch van kunnen maken
Met TT veranderen nee ik ben geen modje. Maar dat bedoelde je vast nietquote:
Djeeez.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee
Veel te druk met studie
Leuk! Denk ik?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met TT veranderen nee ik ben geen modje. Maar dat bedoelde je vast niet![]()
Nee daar heb ik geen ervaring mee dat soort sub, dom en switch. Het is wel een interesse van mij.
Alles kanquote:Op woensdag 14 november 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
Aldo? Kan jij Gitaar schrappen van de lijstvoor vrijdag?
Djeez is met twee e's, dit waren er drie.quote:
An Idiot Abroad, geweldigquote:
Daar let ik nooit op, ik zag Djeez en dachtquote:Op woensdag 14 november 2012 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Djeez is met twee e's, dit waren er drie.
Kan allemaal.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met jou jaMet Aldo ga ik geen liefde maken
Ik vind van wel ja. Ik zou met de juiste partner best een sub willen zijnquote:
Daar gaat het al he, denken. Is niet de bedoeling van moeder natuur.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar let ik nooit op, ik zag Djeez en dacht
Ik hoorde dat Kaneel nog iemand zochtquote:Op woensdag 14 november 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Ik zou met de juiste partner best een sub willen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |