Wat voor een remix?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:53 schreef Tamashii het volgende:
Remix call me maybe
Don't ask me, I never tell. I wasn't even looking for this. Aaaaand now you're in my way. Where you think you're going baby!
* AldoTheApache gaat alvast klaarstaanquote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu krijg je straf van Tamashii.
Deze MIquote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache gaat alvast klaarstaan
Goede oplossing meneer Vinniiee!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:Op woensdag 14 november 2012 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goede oplossing meneer Vinniiee!
Dat spreekt de TT tegen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze is modje en kan de TT naar believe wijzigenquote:
SSSTTTTquote:Op woensdag 14 november 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is modje en kan de TT naar believe wijzigen
Dat mag alleen niet zomaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is modje en kan de TT naar believe wijzigen
Oh jammerquote:
Heehehe. Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh jammeranders had je er switch van kunnen maken
Met TT veranderen nee ik ben geen modje. Maar dat bedoelde je vast nietquote:
Djeeez.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee
Veel te druk met studie
Leuk! Denk ik?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met TT veranderen nee ik ben geen modje. Maar dat bedoelde je vast niet![]()
Nee daar heb ik geen ervaring mee dat soort sub, dom en switch. Het is wel een interesse van mij.
Alles kanquote:Op woensdag 14 november 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
Aldo? Kan jij Gitaar schrappen van de lijstvoor vrijdag?
Djeez is met twee e's, dit waren er drie.quote:
An Idiot Abroad, geweldigquote:
Daar let ik nooit op, ik zag Djeez en dachtquote:Op woensdag 14 november 2012 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Djeez is met twee e's, dit waren er drie.
Kan allemaal.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met jou jaMet Aldo ga ik geen liefde maken
Ik vind van wel ja. Ik zou met de juiste partner best een sub willen zijnquote:
Daar gaat het al he, denken. Is niet de bedoeling van moeder natuur.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar let ik nooit op, ik zag Djeez en dacht
Ik hoorde dat Kaneel nog iemand zochtquote:Op woensdag 14 november 2012 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Ik zou met de juiste partner best een sub willen zijn
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar gaat het al he, denken. Is niet de bedoeling van moeder natuur.
Godver trouwens, wij een week geleden boodschappen doen, mijn vriend roept jezus en komt er zo'n man hoor. JA GELOOF JE IN JEZUS? JE MOET ZIJN NAAM NIET OP DIE MANIER GEBRUIKEN. KEN JE HEM WEL? HEB JE HEM EENS GEZIEN?
Wat is er met je zus?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Godver trouwens, wij een week geleden boodschappen doen, mijn vriend roept jezus en komt er zo'n man hoor. JA GELOOF JE IN JEZUS? JE MOET ZIJN NAAM NIET OP DIE MANIER GEBRUIKEN. KEN JE HEM WEL? HEB JE HEM EENS GEZIEN?
Oke oke, prima hoor!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja het kan. Maar ik ze dat ik het niet deed
Scary shitquote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lovemaking met Tams is een optie ja?quote:
De enige juiste emoticon. Alleen ben ik niet goed in dat gezicht irl.quote:
Mijn vriend zei; ja mijn vriend heet GHESUS. DUS.quote:
Doet ie eerst zoveel zeuren om er op te komen voor misschien al en dan toch er nog afquote:Op woensdag 14 november 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
Aldo? Kan jij Gitaar schrappen van de lijstvoor vrijdag?
Sure he doesquote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Kaneel nog iemand zocht
Satan nog aan toe.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Na 5x lezen begrijp ik nog steeds niet wat hier staatquote:Op woensdag 14 november 2012 19:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn vriend zei; ja mijn vriend heet GHESUS. DUS.
Mijn gezicht staat bijna standaard zo door allequote:Op woensdag 14 november 2012 19:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De enige juiste emoticon. Alleen ben ik niet goed in dat gezicht irl.
True. Maar goed, dat wist ik wel al eigenlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Doet ie eerst zoveel zeuren om er op te komen voor misschien al en dan toch er nog af. verspilde energie
.
Jezus op z'n Mexicaans.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Na 5x lezen begrijp ik nog steeds niet wat hier staat
Ik als 13 jarige:quote:Op woensdag 14 november 2012 19:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus maar dan op zijn spaans.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Na 5x lezen begrijp ik nog steeds niet wat hier staat
Nare wereld ook he. Hoe kan dat toch mogelijk zijn. Ik vind jouw avatar trouwens heel erg naar. Het verwart me.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mijn gezicht staat bijna standaard zo door alle-incidenten die ik dagelijks meemaak.
Hehehehe, ik geloof niet in God.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik als 13 jarige:
'Ken jij de film Bruce Almighty?'
Ja
'Daarin is God zwart'
Dus?
'Wij zijn dus de kinderen van God'
Gast achter mij: WE ZIJN ALLEMAAL KINDEREN VAN GOD, ONGEACHT HUIDKLEUR OF AKOMST BLADIEBLADIEBLADIEBLA
Hoezo?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nare wereld ook he. Hoe kan dat toch mogelijk zijn. Ik vind jouw avatar trouwens heel erg naar. Het verwart me.
Respect dat je dat durft te delenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik als 13 jarige:
'Ken jij de film Bruce Almighty?'
Ja
'Daarin is God zwart'
Dus?
'Wij zijn dus de kinderen van God'
Gast achter mij: WE ZIJN ALLEMAAL KINDEREN VAN GOD, ONGEACHT HUIDKLEUR OF AKOMST BLADIEBLADIEBLADIEBLA
Ik ben ook een meisje.quote:
Achjaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Doet ie eerst zoveel zeuren om er op te komen voor misschien al en dan toch er nog af. verspilde energie
.
Tot morgen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga ff studeren nog
Tot vanavond en anders tot morgen
Mensen met een kutstudie die vlak voor tentamens zittenquote:
Een kutstudie doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mensen met een kutstudie die vlak voor tentamens zitten
Too bad.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat ik ermee wil gaan doen is vet, maar de studie vraagt nogal veel aandachtquote:
quote:
quote:
Mja hij kan de auto niet lenen of zoquote:Op woensdag 14 november 2012 19:21 schreef Raene het volgende:
[..]
.
Wat wil je ermee doen dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat ik ermee wil gaan doen is vet, maar de studie vraagt nogal veel aandacht
[..]
Geld verdienen, werken?quote:
Nou ik ben nu bezig met mijn bachelor internationale bedrijfskunde, maar ik wil mijn Master in Italië gaan doen, dus ik heb nog goede punten nodig ookquote:
Wat voor een speciale band heb je dan met Italië?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou ik ben nu bezig met mijn bachelor internationale bedrijfskunde, maar ik wil mijn Master in Italië gaan doen, dus ik heb nog goede punten nodig ook
De studie die ik er wil gaan doen, en Italiaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor een speciale band heb je dan met Italië?
Je wil bij de maffiaquote:Op woensdag 14 november 2012 19:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De studie die ik er wil gaan doen, en Italia
ZO lang nog open ja?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
Die snollen van de motorzaak moeten eens heel rap gaan bellen.
Ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik loop nu toch al af en toe in pak
Dat hoeft niet perse in pak. Alhoewel een gevangenispak ook een pak isquote:
Ooeeh Vinniiee, wat een taalgebruik.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
Die snollen van de motorzaak moeten eens heel rap gaan bellen.
Natuurlijk wel, Godfather enzo?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse in pak. Alhoewel een gevangenispak ook een pak is
Geef hem een pakslagquote:Op woensdag 14 november 2012 19:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ooeeh Vinniiee, wat een taalgebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |