wmoehahahaquote:Op donderdag 22 november 2012 14:01 schreef pipster het volgende:
Ik wil ook best wel NL bandjes kijken, maar daar moet ik dan niet te veel voor moeten doen (lees naar bv A'dam afreizen), en tja dan zit je in Alkmaar toch echt niet goed.
Is Toto een supergroep?quote:Op donderdag 22 november 2012 16:19 schreef WeezerButler het volgende:
01 the Backbeat Allstar band
02 CSN&Y
03 Electronic
04 Divine Fits Temple of the Dog is toch veeeeeeel vaker gedraait thuis
05 Travelling Willburys
1.020.828 Toto
Oh ja allemaal koffers, wel erg lekker bij mekaar geraggquote:Op donderdag 22 november 2012 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als die backbeat band nu al die liedjes zelf geschreven had, zouden ze zeker ook op 1 gekomen zijn bij me.
Nu blijft t toch gewoon een fijne coverband.
Jawel met 1.020.827 groepen voor zich. Mijn nr1 met meest gehate bands.quote:
Tja het is de ene band met 1 album vergelijken met de andere... Backbeat vind ik toch een stuk beter nog dan Temple of the Dog en die toch nog net beter dan Them Crooked Vultures. En toen bleek ik Wild Flag nog vergeten te zijn.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als die backbeat band nu al die liedjes zelf geschreven had, zouden ze zeker ook op 1 gekomen zijn bij me.
Nu blijft t toch gewoon een fijne coverband.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Vind ik ook, nieuwe top5: Je meest gehate band/artiestquote:Op donderdag 22 november 2012 16:27 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Jawel met 1.020.827 groepen voor zich. Mijn nr1 met meest gehate bands.
*goed idee voor een nieuwe top 5*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |