Die aanval.quote:
Robbenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die aanval.![]()
![]()
Kuijt en Schaken.
Vergeleken met die andere 2 is hij nog redelijk, al is Robben het laatste jaar ook echt zo zwaar overschat.quote:
KLB / Arjen Robbenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vergeleken met die andere 2 is hij nog redelijk, al is Robben het laatste jaar ook echt zo zwaar overschat.
PS3 heeft er niks mee te maken. Xbox 360 mensen kopen eigenlijk gewoon een console met halve functionaliteit om er dan vervolgens dmv een periodieke betaling de rest van de functies bij te 'mogen' kopen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Een PS3 is toch ook duurder dan de Xbox maar je betaalt er meer voor en buiten blu-ray om bied Xbox een betere service, online ervaring is beter uitgewerkt bij de xbox en daar zijn wij bereid om meer voor te betalen. Ik hoef geen skype en headset op de pc te hebben om met elkaar te kunnen communiceren, het is praktischer ( alles in 1 pakket)
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:15 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zit nog steeds in mijn tradepile.![]()
EA![]()
![]()
nobody listens to technoquote:Op woensdag 14 november 2012 20:19 schreef detennismaster het volgende:
Wie luistert er hier weleens techno?
Haha precies wat ik wilde postenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
nobody listens to techno
Now lets go, just give me the signal I'll be there with a whole list full of new insults
Dat is van Eminemquote:Op woensdag 14 november 2012 20:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
nobody listens to techno
Now lets go, just give me the signal I'll be there with a whole list full of new insults
Ikke, niks andersquote:Op woensdag 14 november 2012 20:19 schreef detennismaster het volgende:
Wie luistert er hier weleens techno?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |