Heavy Rain.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet om HaloOm alle functies die xbox te bieden heeft
Als de next gen blu ray heeft is er geen reden meer om een PS3 te halen
Snap sowieso niet wat er zo geweldig is aan een Xbox.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rijst heeft me wel op het rechte pad gehoudenHet is zonde om een pauper console voor een spel te halen
Behalve dat je waarschijnlijk nog steeds periodiek moet betalen voor iets wat in mijn ogen een essentiële basisfunctie is: online.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet om HaloOm alle functies die xbox te bieden heeft
Als de next gen blu ray heeft is er geen reden meer om een PS3 te halen
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Behalve dat je waarschijnlijk nog steeds periodiek moet betalen voor iets wat in mijn ogen een essentiële basisfunctie is: online.
Ze hebben beiden hun pluspunten. Ik mis bij een PS3 de partychat wel. En geen muziek tijdens het gamen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Snap sowieso niet wat er zo geweldig is aan een Xbox.
PS3 is echt een must have door zijn Blu-ray speler.
En exclusives zoals Heavy Rain, Uncharted en Gran Turismo.
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:53 schreef DuTank het volgende:
Nou, toch wat winst uit die Jumbo's gehad:
IF Milito en Nasri, heeft me 70k ofzo opgeleverd.
3 gekocht, dus 25k winst ofzo
35 euro per jaar voor een service veel ? Je krijgt er online veel meer voor terug dan bij de PS3. Xbox is net een smartphone geworden, je hebt apps , regelmatig updates , internet etc. + xbox laad sneller dan de PS3 en download veel sneller + geen gay controllerquote:Op woensdag 14 november 2012 19:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Behalve dat je waarschijnlijk nog steeds periodiek moet betalen voor iets wat in mijn ogen een essentiële basisfunctie is: online.
Kijk eens in je adresbalk bij chrome://plugins (misschien heb je flash per ongeluk uitgeschakeldquote:Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef maffemaniak het volgende:
Hallo,
Ik ben net begonnen met FUT en begin al meteen verslaafd gedrag te vertonen. Ik heb alleen een vraagje. Ik wil gaan handelen via de pc app van FUT. Alleen telkens als ik inlog en naar de web app ga dan krijg ik een zwart vlak in beeld en gebeurt er niets... Weet iemand wat er mis is?
Ik heb als browser Chrome, dus het kan niet aan de flash liggen....
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef zerokil het volgende:
Iemand nog wat goede nummer voor Fifa playlist.
Updates heeft de PSN ook, internet browser is er al sinds de release. Apps heb ik ook op mijn Smart TV en anders op de iPhone of iPad dus niet relevant voor een console. Controller is een mening, ik game er al mee sinds de PS1 en kan daardoor dus niet wennen aan een xbox controller. Download sneller ligt maar net aan je internet. Bij early release had ik FIFA13 met 2 uur binnen.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
35 euro per jaar voor een service veel ? Je krijgt er online veel meer voor terug dan bij de PS3. Xbox is net een smartphone geworden, je hebt apps , regelmatig updates , internet etc. + xbox laad sneller dan de PS3 en download veel sneller + geen gay controller
maar ja, nu ga ik dus weer packs openen en gaat het zo weer naar benedenquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef zerokil het volgende:
Iemand nog wat goede nummer voor Fifa playlist.
Zoals Ozz ook aangeeft vind ik persoonlijk de PS3 controller beter dan 360. (Heb zo een voor PC).quote:Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
35 euro per jaar voor een service veel ? Je krijgt er online veel meer voor terug dan bij de PS3. Xbox is net een smartphone geworden, je hebt apps , regelmatig updates , internet etc. + xbox laad sneller dan de PS3 en download veel sneller + geen gay controller
Nee heb het zojuist geprobeerd maar dan blijft het ook gewoon op zwart staan... Maar in ieder geval bedankt!quote:Op woensdag 14 november 2012 19:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kijk eens in je adresbalk bij chrome://plugins (misschien heb je flash per ongeluk uitgeschakeld)
Ach, het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat. Nutella of pindakaas?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoals Ozz ook aangeeft vind ik persoonlijk de PS3 controller beter dan 360. (Heb zo een voor PC).
Apps enzo op mn gameconsole zit ik niet op te wachten. Updates heb je bij PS3 ook en internet.
Wat laadtijden betreft, in die filmpjes lijkt het wel alsof de menu's in FIFA op XBOX niet zo achterlijk traag zijn op PS3.
Maar zelfs al vind je deze dingen wél vet goed aan de XBOX 360, dan zou het gratis en standaard moeten zijn.
Nutella en Pindakaas, omdat het lekker is en kan.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat. Nutella of pindakaas?
PB&Jquote:Op woensdag 14 november 2012 20:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach, het is maar net waar je voorkeur naar uit gaat. Nutella of pindakaas?
quote:
Een PS3 is toch ook duurder dan de Xbox maar je betaalt er meer voor en buiten blu-ray om bied Xbox een betere service, online ervaring is beter uitgewerkt bij de xbox en daar zijn wij bereid om meer voor te betalen. Ik hoef geen skype en headset op de pc te hebben om met elkaar te kunnen communiceren, het is praktischer ( alles in 1 pakketquote:Op woensdag 14 november 2012 20:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
PB&J
Maar je reactie slaat de plank een beetje mis. Het is niet PS3 vs. Xbox, maar de vraag of het normaal is om voor functies die standaard zouden moeten/kunnen zijn extra te betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |