Ernst Happel, Kees Rijvers, Georg Kessler, Zwartkruis, Libregts, Fadrhonc, ook geen Ajacieden. Beenhakker is ook geen eckte Ajacied natuurlijk.
Je stelt je, al met al, vreselijk aan.
Wat stel ik me nou weer aan. Ik heb het er toch niet over dat er altijd ajacieden aan het roer hebben gestaan.
Ik zal even toelichten met wat ik bedoelde. Van Beveren en vderKuylen hebben nauwelijks wedstrijden gespeeld voor het NL eftal. En dat kwam niet door ontbrekende voetbalkwaliteiten. Cruijff heeft jarenlang zelf de selectie en opstelling mogen maken.. TOEN viel het allemaal wel mee met dat Ajax gehalte. Just sayin.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Wat stel ik me nou weer aan. Ik heb het er toch niet over dat er altijd ajacieden aan het roer hebben gestaan.
Ik zal even toelichten met wat ik bedoelde. Van Beveren en vderKuylen hebben nauwelijks wedstrijden gespeeld voor het NL eftal. En dat kwam niet door ontbrekende voetbalkwaliteiten. Cruijff heeft jarenlang zelf de selectie en opstelling mogen maken.. TOEN viel het allemaal wel mee met dat Ajax gehalte. Just sayin.
Oh, zeg dan meteen dat je op dat oude koeien-sloot verhaal doelde. Tja, het is bijna 40(!) jaar geleden gebeurt. Hoe Van Beveren is behandeld is natuurlijk wel jammer, het was onze beste keeper. Maar we hadden toen ook al betere spelers dan Van der Kuijlen. Dit verhaal wordt levend gehouden door calimero's en frusti's. En ik neem aan dat je bent vergeten dat Cruijff ook genoeg Feyenoorders selecteerde, en Willy (geloof ik) van de Kerkhof vond het toen ook blijkbaar prima te doen bij het Ned. Elftal onder die vreselijke Ajacieden en Feyenoorders die ons land voetballend op de kaart hebben gezet.
Oh, zeg dan meteen dat je op dat oude koeien-sloot verhaal doelde. Tja, het is bijna 40(!) jaar geleden gebeurt. Hoe Van Beveren is behandeld is natuurlijk wel jammer, het was onze beste keeper. Maar we hadden toen ook al betere spelers dan Van der Kuijlen. Dit verhaal wordt levend gehouden door calimero's en frusti's. En ik neem aan dat je bent vergeten dat Cruijff ook genoeg Feyenoorders selecteerde, en Willy (geloof ik) van de Kerkhof vond het toen ook blijkbaar prima te doen bij het Ned. Elftal onder die vreselijke Ajacieden en Feyenoorders die ons land voetballend op de kaart hebben gezet.
Ik was helemaal niet van plan deze 'oude koe uit de sloot te halen'. Ik probeerde alleen te zeggen dat het selectieve verontwaardiging is. Toen was het allemaal geen probleem, maar nu er een jonge LB boven 2 matige LB's ('toevallig' ajacieden) is gekozen denken ze er opeens het hunne van, omdat er PSV'ers in de staf zaten. En dan heb ik het nog niet over het 'schoonvader gehalte' gezeur. Maar goed. Draven weer lekker door over iets wat ik dus niet bedoelde
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Lees zijn biografie eens zou ik zeggen en verdiep je in het fenomeen van der Kuijlen. Willy had zelfs meer voetbal talent dan Cruijff, daar zijn veel criticasters het over eens. Destijds waren er geen zaakwaarnemers en Willy als gemoedelijke Brabander had geen grote bek wat ze in de randstad wel hadden. Hij is daarom het grootste deel van zijn carriere in Eindhoven blijven spelen terwijl alle grote clubs interesse hadden, dit heeft PSV dit jarenlang voor hem verborgen gehouden.
Ze hebben Willy jarenlang respectloos behandeld. Met de Amsterdamse bluf die spelers als Cruijff wel hadden had Willy zich ook legendarisch kunnen maken, helaas ontbrak hem dat.
Lees zijn biografie eens zou ik zeggen en verdiep je in het fenomeen van der Kuijlen. Willy had zelfs meer voetbal talent dan Cruijff, daar zijn veel criticasters het over eens. Destijds waren er geen zaakwaarnemers en Willy als gemoedelijke Brabander had geen grote bek wat ze in de randstad wel hadden. Hij is daarom het grootste deel van zijn carriere in Eindhoven blijven spelen terwijl alle grote clubs interesse hadden, dit heeft PSV dit jarenlang voor hem verborgen gehouden.
Ze hebben Willy jarenlang respectloos behandeld. Met de Amsterdamse bluf die spelers als Cruijff wel hadden had Willy zich ook legendarisch kunnen maken, helaas ontbrak hem dat.
En zo zullen er vast meer zijn, zo gaat dat nou eenmaal. Zo'n Quaresma was ook altijd een groter talent dan Ronaldo en zie hier. En Robinho was ook de Neymar van een aantal jaar geleden, die heeft het ook niet zo waargemaakt als verwacht. Twee kleine voorbeelden van gasten die in deze tijd wereldsterren hadden kunnen zijn. Zo liepen er toen vast ook een hoop rond.
Dat soort verhalen nemen naarmate de tijd verstrijkt ook steeds meer mythische vormen aan natuurlijk. Ik geef het nog 10 jaar en Willy is de beste voetballer die ooit op deze planeet heeft rondgezwerft.
En zo zullen er vast meer zijn, zo gaat dat nou eenmaal. Zo'n Quaresma was ook altijd een groter talent dan Ronaldo en zie hier. En Robinho was ook de Neymar van een aantal jaar geleden, die heeft het ook niet zo waargemaakt als verwacht. Twee kleine voorbeelden van gasten die in deze tijd wereldsterren hadden kunnen zijn. Zo liepen er toen vast ook een hoop rond.
Dat vind ik een andere vergelijking. Totaal verschillende tijden. Deze spelers hebben immers de kans zich te bewijzen.
Van der Kuijlen had geen zaakwaarnemer, diverse grote clubs hadden zich bij PSV gemeld voor vd Kuijlen maar de club heeft dit verzwegen. Vandaar dat hij nu ook op de loonlijst staat als scout, als soort van morele plicht om het toch nog financieel tegemoet te komen, anders zou hij nu rond moeten komen van een AOW uitkering.
quote:
Op woensdag 14 november 2012 19:08 schreef Caland het volgende: Dat soort verhalen nemen naarmate de tijd verstrijkt ook steeds meer mythische vormen aan natuurlijk. Ik geef het nog 10 jaar en Willy is de beste voetballer die ooit op deze planeet heeft rondgezwerft.
Nogmaals verschillende tijden. Je kunt Messi ook niet vergelijken met een speler als Pelé. In ieder geval deed hij zeker niet onder voor Cruijff.
Er waren ook een hoop criticasters die dachten dat Aimar de beste speler ooit zou gaan worden.
Dat vind ik een andere vergelijking. Totaal verschillende tijden. Deze spelers hebben immers de kans zich te bewijzen.
Van der Kuijlen had geen zaakwaarnemer, diverse grote clubs hadden zich bij PSV gemeld voor vd Kuijlen maar de club heeft dit verzwegen. Vandaar dat hij nu ook op de loonlijst staat als scout, als soort van morele plicht om het toch nog financieel tegemoet te komen, anders zou hij nu rond moeten komen van een AOW uitkering.
Maar gaf PSV hem dan echt zo absurd weinig? Of moest hij zoals Berry van Aerle nog contributie betalen?
[..]
Nogmaals verschillende tijden. Je kunt Messi ook niet vergelijken met een speler als Pelé. In ieder geval deed hij zeker niet onder voor Cruijff.
Tja. Het feit dat Cruijff meer heeft gepresteerd dan Van der Kuijlen gooien op het ontbreken van een grote bek. Er zijn door de decennia heen zat wereldspelers geweest die ook geen grote bek hadden. Je haalt er gewoon randzaken bij.
Op woensdag 14 november 2012 19:24 schreef Buitendam het volgende: Zaterdag zonder enige moeite weer matchday; 18.45 in Den Haag. Waarom maken ze van Ajax ook niet zo'n tijd?
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op woensdag 14 november 2012 19:24 schreef Tarado het volgende: Van der Kuijlen was zeker heel goed, maar lag ook aan hemzelf dat hij weinig in NL elftal heeft gespeeld en ook dat hij weinig heeft verdiend.
Volgens mijn opa zaliger was Van der Kuylen de Abe van de jaren '70. Erg goede voetballer, maar geen cojones.
Ik vind de OP echt lelijk, al heel lang en heb al een aantal keer lopen kloten in photoshop om iets nieuws te bedenken, na wat pogingen heb ik dit in elkaar geflanst:
Ik denk wel dat ik het club lied weg laat
Kraak het af, adoreer het.. laat weten of je het als nieuwe OP wilt..
PS: Ik weet dat niet alles netjes staat
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2012 17:19:18 ]
Op donderdag 15 november 2012 17:18 schreef Geo4kant het volgende: Ik vind de OP echt lelijk, al heel lang en heb al een aantal keer lopen kloten in photoshop om iets nieuws te bedenken, na wat pogingen heb ik dit in elkaar geflanst:
[ afbeelding ] Ik denk wel dat ik het club lied weg laat
als je meer vrouwen wilt aantrekken in dit topic, kan dat ook op andere manieren
als je meer vrouwen wilt aantrekken in dit topic, kan dat ook op andere manieren
Een aantal elementen zijn op de huisstijl van PSV zelf gebaseerd, lijkt mij niet dat PSV vrouwen wil aantrekken. Maar jij houdt dus niet van strak (qua design)?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2012 17:24:30 ]
Een aantal elementen zijn op de huisstijl van PSV zelf gebaseerd, lijkt mij niet dat PSV vrouwen wil aantrekken. Maar jij houdt dus niet van strak (qua design)?
Op donderdag 15 november 2012 17:18 schreef Geo4kant het volgende: Ik vind de OP echt lelijk, al heel lang en heb al een aantal keer lopen kloten in photoshop om iets nieuws te bedenken, na wat pogingen heb ik dit in elkaar geflanst:
Ksnap t idee. Ben met t idee wel eens. Maar vind t ontwerp zelf mwahmwah.. ik kan alleen niks met photoshop dus kan geen vb geven
dat is toch niet van de huisstijl van de PSV website he? Anders schrijf ik direct een klachtbrief naar de commissie van de website van het jaar.
Lettertype niet nee. Banners wel met de lijntjes en afwisselende kleur, strakke rood/wit, rode vlak in de header met het PSV logo (zie je vaker in boekjes of affiches maar dan een witte achtergrond).
Ik vind deze mooi. Veeeeeeeeeeeeeeel beter dan die we nu hebben.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik snap trouwens best dat PSV in de winterstop alvast extra aankopen wil maken, Lens, Mertens, Toivonen, Strootman en Matavz zie ik sowieso vertrekken aan het eind. Nu betaal je paar miljoen minder
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2012 18:19:12 ]
Maak de achtergrond transparant. Wit staat niet. Zoals bij het huidige logo en clublied ook is schijnt de grijze achtergrond van het forum door. Dat oogt en leest fijner. Het lettertype leest ook niet fijn.
Op donderdag 15 november 2012 18:18 schreef Doublepain het volgende: Ik snap trouwens best dat PSV in de winterstop alvast extra aankopen wil maken, Lens, Mertens, Toivonen, Strootman en Matavz zie ik sowieso vertrekken aan het eind. Nu betaal je paar miljoen minder
Mja, blijft gevaarlijk natuurlijk. Stel dat je komende zomer maar 1 speler van dat rijtje verkoopt en je hebt de (dure) vervangers voor de rest al gekocht, dan zit je met een, voor Eredivisie begrippen, enorm dure huishouding.
Op donderdag 15 november 2012 18:18 schreef Doublepain het volgende: Ik snap trouwens best dat PSV in de winterstop alvast extra aankopen wil maken, Lens, Mertens, Toivonen, Strootman en Matavz zie ik sowieso vertrekken aan het eind. Nu betaal je paar miljoen minder
waarom zou je minder betalen? In de winterstop zijn de speler doorgaans duurder omdat de verkopende club het minder makkelijk opvangt.
Mja, blijft gevaarlijk natuurlijk. Stel dat je komende zomer maar 1 speler van dat rijtje verkoopt en je hebt de (dure) vervangers voor de rest al gekocht, dan zit je met een, voor Eredivisie begrippen, enorm dure huishouding.
en ook dat, door alweer een dure speler te halen moet je wel de champions league halen, anders heb je echt een probleem. en was dat niet iets waar psv vanaf wilde?
en ook dat, door alweer een dure speler te halen moet je wel de champions league halen, anders heb je echt een probleem. en was dat niet iets waar psv vanaf wilde?
In dat geval wordt er geen dure speler gehaald, als we dan een probleem zouden hebben, dat staat inderdaad in de nieuwe richtlijnen Er kan een versterking gehaald worden deze winter indien nodig, dat is aangegeven, maar niet in welke prijsklasse.
In dat geval wordt er geen dure speler gehaald, als we dan een probleem zouden hebben, dat staat inderdaad in de nieuwe richtlijnen Er kan een versterking gehaald worden deze winter indien nodig, dat is aangegeven, maar niet in welke prijsklasse.
zeg dat dan maar tegen doublepain. tenzij je bedoelt dat je dan maar een goedkope flutspeler koopt ter vervanging, maar dat neem ik niet aan
zeg dat dan maar tegen doublepain. tenzij je bedoelt dat je dan maar een goedkope flutspeler koopt ter vervanging, maar dat neem ik niet aan
Ik zeg dat ik niet denk dat PSV een probleem heeft als wij een speler halen die ons versterkt, en mocht dat een probleem zijn in het huidige budget zal die speler niet gehaald worden.
Zitten allemaal onder de miljoen met salaris.
ANder lettertype sowieso. Verder zou ik ook de wedstrijden in een bepaald lettertype zien. Dat ze allemaal zo onder elkaar staat, vind ik ook rommelig. Die/dat rode streep/blok achter het logo met al het wit eromheen geeft een verkeerd signaal af, als je begrijp wat ik bedoel.
Verder wat algemene informatie over de club, selectiespelers, etc. Als je dat te veel info vind, zou ik ook bijv. het clublied weglaten en de prijzen weglaten. Of alle algemene info, of alleen 'PSV' met de wedstrijden uit het programma.
ANder lettertype sowieso. Verder zou ik ook de wedstrijden in een bepaald lettertype zien. Dat ze allemaal zo onder elkaar staat, vind ik ook rommelig. Die/dat rode streep/blok achter het logo met al het wit eromheen geeft een verkeerd signaal af, als je begrijp wat ik bedoel.
Verder wat algemene informatie over de club, selectiespelers, etc. Als je dat te veel info vind, zou ik ook bijv. het clublied weglaten en de prijzen weglaten. Of alle algemene info, of alleen 'PSV' met de wedstrijden uit het programma.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Gelukkig , Hutchinson is wel een goede speler om nog even te behouden.
Zeker. Mocht Bommel of Stroot vertrekken, dan mag hij in de basis van mij.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down. Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down. I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Hutch is gewoon een heel nuttige speler. Werkt hard en doet gewoon z'n ding.
Dat ook, maar het is ook gewoon één van de beste centrale middenvelders in de eredivisie.
Oef, een miljoen is wel heel flink ja. Nuttige speler, dat zeker, maar wat mij betreft geen speler die tegen de top van ons salarishuis moet zitten. Aan de andere kant, een nieuwe speler op zijn positie aantrekken die er meteen staat (Van Ooijen en Ritzmaier hebben hun kansen duidelijk niet gegrepen) kost in totaal qua transfersom en salaris weer meer dan die 2 ŕ 3 miljoen die je voor het verlengen van Hutchinson kwijt bent.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Gewoon transfervrij laten gaan, die man moet zo snel mogelijk weg. Verneukt zoveel aanvallen met zijn twijfel
Mensen die nu al niet meer weten hoe goed Hutchinson op het middenveld was in het seizoen dat hij daar speelde....
Doet het goed daar, maar aan bal is hij waardeloos. Hij sloopt zoveel aanvallen van PSV, zo langzaam, zo bang om een bal te geven.
Onzin man. Hij was niet voor niets MVP in het seizoen dat hij daar speelde. Als hij daar een paar wedstrijden op rij mag spelen, dan is hij echt niet zo veel minder dan Bommel of Stroot.
Onzin man. Hij was niet voor niets MVP in het seizoen dat hij daar speelde. Als hij daar een paar wedstrijden op rij mag spelen, dan is hij echt niet zo veel minder dan Bommel of Stroot.
Toen was het verder ook wel dikke stront moet gezegd worden...
En zelfs Isaksson is 2e ooit in die verkiezing. Je mag je dus afvragen hoeveel waarde je daaraan moet hechten. Als heel het elftal ruk speel hoeft Hutch namelijk slechts een paar ballen af te pakken en dan lijkt het alsof hij redelijk was, gewoon door zijn best te doen. Dan kan je daarmee volgens de fans beste PSV'er op het veld zijn. Dat betekend echter nog niet dat je goed was.
Ja om dan voor 3 miljoen een vervanger te moeten aantrekken.
Als die beter is, ja. Er is nog niemand uit de jeugd klaar voor en als je als club door wil groeien zal je een hoger niveau na moeten streven dan Hutch. PSV moet af van middelmatige spelers met een hoog salaris.
Toen was het verder ook wel dikke stront moet gezegd worden...
En zelfs Isaksson is 2e ooit in die verkiezing. Je mag je dus afvragen hoeveel waarde je daaraan moet hechten. Als heel het elftal ruk speel hoeft Hutch namelijk slechts een paar ballen af te pakken en dan lijkt het alsof hij redelijk was, gewoon door zijn best te doen. Dan kan je daarmee volgens de fans beste PSV'er op het veld zijn. Dat betekend echter nog niet dat je goed was.
Toen werden ze gewoon 3de en haalden net zoveel punten als vorig seizoen.
Als die beter is, ja. Er is nog niemand uit de jeugd klaar voor en als je als club door wil groeien zal je een hoger niveau na moeten streven dan Hutch. PSV moet af van middelmatige spelers met een hoog salaris.
Het is geen middelmatige speler, maar een waterdrager. Die heb je altijd nodig, spelers die heel regelmatig spelen en op meerdere posities inzetbaar zijn.
Het is geen middelmatige speler, maar een waterdrager. Die heb je altijd nodig, spelers die heel regelmatig spelen en op meerdere posities inzetbaar zijn.
Ik vind het ook prima om hem erbij te houden hoor, maar niet voor die pakweg 8 ton die hij zal verdienen
Net terug van een blessure en dan meteen op de bank. Ik neem aan dat Swinkels in de winterstop weg kan.
Die is toch ook geblesseerd?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Daar wil ik 'm ook gewoon zien hoe ie het publiek daar gek krijgt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op zaterdag 17 november 2012 15:16 schreef tompsv18 het volgende: Was het grootste verdedigende talent. Enorm zonde. Nu ook maar lekker wat jeugdspelers van Ajax gaan benaderen.
Dat deden jullie al hoor, alleen happen ze niet toe. Misschien ook omdat de jeugd bij jullie (nog) niet zo veel kans krijgt?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op zaterdag 17 november 2012 15:16 schreef tompsv18 het volgende: Was het grootste verdedigende talent. Enorm zonde. Nu ook maar lekker wat jeugdspelers van Ajax gaan benaderen.
Zou het niks te maken hebben met het feit dat de jeugd bij Ajax gewoon wel de kans krijgt? Of in ieder geval veel meer dan bij PSV.
Wat heeft PSV meer te bieden dan Ajax aan een jeugdspeler ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Dat deden jullie al hoor, alleen happen ze niet toe. Misschien ook omdat de jeugd bij jullie (nog) niet zo veel kans krijgt?
Lekker boeiend. Nu gewoon iedereen gaan benaderen. Dat agreement is voor Ajax dus blijkbaar niet belangrijk, dus er zullen vast wel wat spelers ontevreden zijn daar.
Lekker boeiend. Nu gewoon iedereen gaan benaderen. Dat agreement is voor Ajax dus blijkbaar niet belangrijk, dus er zullen vast wel wat spelers ontevreden zijn daar.
Haha wat een krokodillentranen van je. Je lijkt Brands wel. Dat agreement was sowieso ook al door PSV geschonden.
Dat Gentlemen Agreement vind ik nergens op slaan. Maar wie ben ik om dat te zeggen
Benader maar een eind weg. Denk niet dat de grootste talenten bij Feyenoord en Ajax naar PSV zullen gaan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Zou het niks te maken hebben met het feit dat de jeugd bij Ajax gewoon wel de kans krijgt? Of in ieder geval veel meer dan bij PSV.
Dat lijkt me de enige juiste conclusie in deze. En dat hele zogenaamde gentlemen's agreement is natuurlijk al jaren dikke vette BS. Zowel van PSV- als Ajaxkant.
Who cares. Laat hem daar maar gaan lopen zeveren met zijn 6 zaakwaarnemers. Die jongen heeft een totaal verkeerde instelling voor PSV. Lekker laten gaan en de deur achter hem dichtgooien.
Goed talent, maar met die attitude komt hij er toch niet.
Dat lijkt me de enige juiste conclusie in deze. En dat hele zogenaamde gentlemen's agreement is natuurlijk al jaren dikke vette BS. Zowel van PSV- als Ajaxkant.
het is gewoon een naaistreek van Ajax maar PSV had andersom precies hetzelfde gedaan
Hier schreef Roypsv het volgende: beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen Hier schreef Maver24 het volgende: En weet je wat het waren. Tyfes negers.
Who cares. Laat hem daar maar gaan lopen zeveren met zijn 6 zaakwaarnemers. Die jongen heeft een totaal verkeerde instelling voor PSV. Lekker laten gaan en de deur achter hem dichtgooien.
Goed talent, maar met die attitude komt hij er toch niet.
Daar twijfel ik ook zeer aan. Toptalent dat nu al naast zijn schoenen loopt. Het is te hopen voor Ajax dat ze hem met zijn voetjes op de grond kunnen krijgen. Anders is er in Lissabon altijd nog plek op de bank naast een zeer gelijkend gevalletje.
Op zaterdag 17 november 2012 15:29 schreef mrstylo het volgende: Hij zit al 5 jaar bij PSV en toch kiest hij voor Ajax. PSV moet gewoon nu goed naar zichzelf kijken.
Dat dus. Als het nou een grote Europese club ala Man. City was, dan had geld een rol gespeeld. Maar dit is blijkbaar alleen persoonlijke voorkeur.
Op zaterdag 17 november 2012 15:29 schreef mrstylo het volgende: Hij zit al 5 jaar bij PSV en toch kiest hij voor Ajax. PSV moet gewoon nu goed naar zichzelf kijken.
Nee niet persoonlijk voorkeur. Hij ziet daar gewoon meer kans. Dat zegt wel iets over PSV.
Of hij is al jaren ajax-supporter. Da weten we pas als we het hem vragen.
Op zaterdag 17 november 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende: Persoonlijk Favoriete Voetballer Nationaal: Thiago Silva Andres Iniesta Fantastische voetballers in alle opzichten
Favoriete Voetballer Internationaal: Lionel Messi Perfecte spelers in alle opzichten
Thiago Silva Perfecte spelers in alle opzichten
Favoriete Club Internationaal: Barcelona Mooiste moment bij PSV: Moet nog komen!
Silva en Iniesta spelen idd goed in de Eredivisie.
Hier schreef Roypsv het volgende: beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen Hier schreef Maver24 het volgende: En weet je wat het waren. Tyfes negers.
Op zaterdag 17 november 2012 15:34 schreef Ajacied422 het volgende: Ach, je moet het zo zien, Bazoer verkloot tenminste niet zijn carriëre door al vroeg naar Shitty of else te gaan
Alsof iemand hier iets om de carričre van die jongen geeft. Gaat meer om het clubbelang dat er achter zit.
Op zaterdag 17 november 2012 15:40 schreef S0nic het volgende: Als je het contract van Bouma verlengt geef je natuurlijk al geen lekker signaal af naar die jongen.
Die jongen is net een maand 16, je kunt ook overdrijven.
Ajax kan je zoiets natuurlijk niet kwalijk nemen. PSV had rustig hetzelfde gedaan. Maar wtf bezielt die Bazoer Ik wist dat hij uit een achterlijk milieu kwam, maar deze zag ik niet aankomen
,,Na het voeren van gesprekken met enkele clubs in binnen- en buitenland heeft Riechedly besloten zijn carričre bij Ajax voort te zetten", laat zijn management Forza weten. ,,De keuze was niet makkelijk maar is na lang en goed nadenken en in overleg met zijn familie weloverwogen genomen. Riechedly is van mening dat hij zich bij Ajax uiteindelijk het beste sportieve perspectief heeft en zich daardoor optimaal kan gaan ontwikkelen. Uitsluitend het sportieve plan is bepalend geweest voor zijn keuze", aldus Revien Kanhai. De aanwezigheid van veel oud-topvoetballers op De Toekomst speelde een belangrijke rol.
Op zaterdag 17 november 2012 15:40 schreef S0nic het volgende: Als je het contract van Bouma verlengt geef je natuurlijk al geen lekker signaal af naar die jongen.
Daar zal het wel aan gelegen hebben idd..
quote:
Op zaterdag 17 november 2012 15:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende: Ajax kan je zoiets natuurlijk niet kwalijk nemen. PSV had rustig hetzelfde gedaan. Maar wtf bezielt die Bazoer Ik wist dat hij uit een achterlijk milieu kwam, maar deze zag ik niet aankomen
Hij is pas 16 man, zijn tijd zou wel komen. Vooral als verdediger.
Dat is een Ajacied niet uit te leggen nee.. Jij vindt het logisch om van PSV naar Ajax te gaan.. Ik niet.
Gewoon rationeel gezien is het beter om van PSV naar Ajax te gaan. Ajax is een grotere club, Ajax heeft een betere jeugd opleiding, Ajax heeft meer uitstraling en dus meer mogelijkheden hem door te verkopen aan grotere Europese clubs. Dat is niet 'een gevoel', maar gewoon aanwijsbare redenen waarom Ajax een betere club is voor jonge spelers dan PSV.
Dit dus. Maar ja, als je naar ajax gaat als speler ben je het toch niet waard voor psv.
Het is toch zo? Als je liever bij ajax speelt dan bij psv dan doe je dat toch? Ik hoef hier geen spelers die in een ajax pyjama slapen.
of zouden jullie Narsingh nog dolgraag hebben?
Het gaat er niet om of hij zich bij Ajax wel of niet beter kan ontwikkelen dan bij PSV, alleen omdat de opleiding daar beter zou zijn.
Hij kan zich in ieder geval beter ontwikkelen omdat de club Ajax doorgaans de jeugd meer de kans geeft dan PSV. Een beetje de eigen schuld van PSV ook.
Hij kan zich in ieder geval beter ontwikkelen omdat de club Ajax doorgaans de jeugd meer de kans geeft dan PSV. Een beetje de eigen schuld van PSV ook.
Dat vind ik dus ook. PSV gaat gewoon niet optimaal met de jeugd om. Zo'n Labyad wilde ook weg zodra er een iets grotere club kwam.
Zou jij ook als Heerenveensupporter dit zeggen over Dost?
Het is een verschil of je bij een provincieclubje speelt of bij een van de grote 3 clubs.
Gewoon rationeel gezien is het beter om van PSV naar Ajax te gaan. Ajax is een grotere club, Ajax heeft een betere jeugd opleiding,
De kans om door te breken vanuit de Ajax opleiding is beter ja. De opleiding zelf is niet zozeer beter. Al jaren niet meer. Ajax is een grotere club.. Ook al een tijd niet meer. In historie ja wel ja. Maargoed, dat gaat weer richting een andere discussie..
quote:
Ajax heeft meer uitstraling en dus meer mogelijkheden hem door te verkopen aan grotere Europese clubs.
Slaat natuurlijk nergens op.
quote:
Het idee
Klopt. Bij Ajax krijg je als jeugdspeler eerder je kans. Maar Bazoer is 16 jaar, en hij wil nu een basisplaats bij PSV. Dat kan natuurlijk niet (16!!). Maar als je bij PSV ergens een kans hebt om door te breken, is het wel in de verdediging. Maar als je geen geduld hebt.. ja....
Nee. Ik weet niet of je hebt gelezen wat Bazoer zegt maar het is duidelijk dat hij gewoon een voorkeur voor Ajax heeft over PSV. En als je dat hebt dan past het toch niet, want dan ga je je na zoiets toch nooit 100% inzetten.
PSV is al een tijdje een andere richting in geslagen en zich meer gaan focussen op de jeugd. Maar dat is wel een proces waar jaren overheen gaan. Je kunt niet verwachten dat ineens het hele eerste elftal uit jeugd bestaat maar met spelers als Depay en Locadia en Bakkali gaat het de goede kant op. Blijkbaar heeft Bazoer daar geen boodschap aan. Maar zo blijf je wel een "koopclub" als je weer een verdediger elders moet halen.
De kans om door te breken vanuit de Ajax opleiding is beter ja. De opleiding zelf is niet zozeer beter. Al jaren niet meer. Ajax is een grotere club.. Ook al een tijd niet meer. In historie ja wel ja. Maargoed, dat gaat weer richting een andere discussie..
Daar ben ik het al totaal niet mee eens. Snap ook niet waar je dit op baseert.
Zegt toch iets meer over Ajax dat hun een betere uitstraling hebben dan PSV En dat Ajax groter is.
Dat zegt iets over dat sommige mensen ajax een mooiere club vinden en sommige mensen psv.
PSV is al een tijdje een andere richting in geslagen en zich meer gaan focussen op de jeugd. Maar dat is wel een proces waar jaren overheen gaan. Je kunt niet verwachten dat ineens het hele eerste elftal uit jeugd bestaat maar met spelers als Depay en Locadia en Bakkali gaat het de goede kant op. Blijkbaar heeft Bazoer daar geen boodschap aan. Maar zo blijf je wel een "koopclub" als je weer een verdediger elders moet halen.
Klopt, maar voor zijn positie werd wel Wijnaldum gehaald waardoor Labyad naar de flank moest. Niet echt veel vertrouwen sprak daaruit.
Labyad is sowieso geen echte '10'.
[..]
Slaat natuurlijk nergens op.
[..]
Klopt. Bij Ajax krijg je als jeugdspeler eerder je kans. Maar Bazoer is 16 jaar, en hij wil nu een basisplaats bij PSV. Dat kan natuurlijk niet (16!!). Maar als je bij PSV ergens een kans hebt om door te breken, is het wel in de verdediging. Maar als je geen geduld hebt.. ja....
Opleiding van Ajax is het afgelopen jaar compleet omgegooid.
Eens. Al zijn Depay, Locadia en Bakkali ook gewoon bij andere BVO's weggeplukt Zo gaat het nou eenmaal.
Ajax heeft meer fans ja, dat klopt. Dat is ook niet te ontkennen want dat zijn feitelijke statistieken. Ajax heeft ook een iets grotere historie.
Maar voor genoeg spelers heeft PSV meer dan Ajax.
Net alsof toptalenten van Ajax naar PSV willen gaan _!
Begrijpelijk, emotionele reactie, enzo. Maar ik snap best dat ze hem nu niet meer opstellen. Je gaat geen 'spelers van de concurrent opstellen.
Eens. Al zijn Depay, Locadia en Bakkali ook gewoon bij andere BVO's weggeplukt Zo gaat het nou eenmaal.
Ajax haalt een hoop tieners uit Scandinavië, leidt ze 2 jaar op en bestempeld het als eigen jeugd. Het is maar net wat voor naam je het beestje geeft en uit welke vijver je vist lijkt me.