Gewoon goed proberen te mikken, en shake'en met die assquote:Op woensdag 14 november 2012 16:53 schreef StijnDa het volgende:
Komen ze er op die manier uit of leg je hem even goed?
Speciaal voor jou gedaan. Doe hem maar als UIquote:Op woensdag 14 november 2012 17:00 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Gatverje moet je wel heel erg vervelen
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:02 schreef spierbal het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gedaan. Doe hem maar als UIpast goed bij je nickname
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:35 schreef EJ403 het volgende:
en waar is de letter A? of begint jouw alfabet bij de letter B?
Hou de eer maar aan jezelf en gebruik het zelf maar als uiquote:Op woensdag 14 november 2012 17:02 schreef spierbal het volgende:
[..]
Dat doe ik pas bij de S, nog even geduld.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:05 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hou de eer maar aan jezelf en gebruik het zelf maar als ui![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn drol gewoon doorgespoeld hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die plaatsen hun poep tenminste niet op een forum, mooie wc trouwens.
[..]
Per dag heb ik ongeveer 3 kansen, dus als het mee zit wel jaquote:Op woensdag 14 november 2012 16:33 schreef Haque het volgende:
dus we kunnen elke dag zon pareltje verwachten?
Ik doe ze in kleine letters, de a heeft een hoge moeilijkheidsgraad. Hij komt wel...Ooit.quote:
[..]
Dat is valsspelenquote:Op woensdag 14 november 2012 17:16 schreef HaJee het volgende:
TS doet zichzelf tekort. Hij kan maar liefst 4 letters claimen vandaag...
[ afbeelding ]
What the fuck moet jij nou? Wie ben jij?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:23 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Zo zeg heb een nieuwe smiley bijgeleerd?
Hou maar op het is ook iedere dag hetzelfde met jouquote:Op woensdag 14 november 2012 17:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
What the fuck moet jij nou? Wie ben jij?
je hebt trouwens wel een enorme hoeveelheid schijtquote:Op woensdag 14 november 2012 17:07 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ik heb mijn drol gewoon doorgespoeld hoorFok! is voor mij net het riool hoor:D
?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:31 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Hou maar op het is ook iedere dag hetzelfde met jou
Dat krijg als je een halve cafetaria leeg vreetquote:Op woensdag 14 november 2012 17:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je hebt trouwens wel een enorme hoeveelheid schijt
quote:Op woensdag 14 november 2012 17:39 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Nu weet ik het wel, irritantje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |