abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119202731
Gelukkig was het de snack die de aanleiding was. Niet het achterstaan van het team van ve vechtersbazen. Die hooligans krijgen al zo vaak onterecht de schuld.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mexicano beweert trouwens dat er ook halal varianten zijn, zijn die goed herkenbaar?
pi_119203095
Het was die ouwe zn eigen schuld. Iedereen weet immers ook hoe leuk en gezellig het altijd is als zo'n beriberispor-team langskomt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119203162
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:40 schreef Ulx het volgende:
Gelukkig was het de snack die de aanleiding was. Niet het achterstaan van het team van ve vechtersbazen. Die hooligans krijgen al zo vaak onterecht de schuld.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mexicano beweert trouwens dat er ook halal varianten zijn, zijn die goed herkenbaar?
Wat maakt het nou uit of er ook halalvarianten zijn?
Zal me roesten. Als ik trek heb in een broodje varkensvlees ga ik echt niet nadenken of een ander daar principiele bezwaren tegen heeft vanuit een of ander geloof. Het moet niet idioter worden zeg.
pi_119203171
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nogal logisch. Het is ook een hele kleine groep die verneukt is. Ontzettend veel buitenlanders die wel goed bezig zijn.

[..]

Teurg naar de basisschool metaliteit dan: "Als je niet zegt wie het was, straffen we jullie allemaal"
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_119203272
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit of er ook halalvarianten zijn?
Zal me roesten. Als ik trek heb in een broodje varkensvlees ga ik echt niet nadenken of een ander daar principiele bezwaren tegen heeft vanuit een of ander geloof. Het moet niet idioter worden zeg.
Behalve als ik te gast zou zijn bij een islamitische familie.

Dan pas ik me aan.... zou dat werken denk je?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119203335
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:52 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Teurg naar de basisschool metaliteit dan: "Als je niet zegt wie het was, straffen we jullie allemaal"
Dat doen we toch al jaren in Nederland?
pi_119203363
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat doen we toch al jaren in Nederland?
De werkende belastingbetaler zie ik niet als tuig.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_119203383
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Behalve als ik te gast zou zijn bij een islamitische familie.

Dan pas ik me aan.... zou dat werken denk je?
Als je ergens te gast bent pas je je aan, dat spreekt vanzelf.
pi_119203387
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Actie, reactie. Doe dit soort dingen niet en dan heeft de PVV geen bestaansrecht.
De PVV heeft eigenlijk geen bestaansrecht meer sinds Wilders wegliep uit het Catshuis. Nou ja... recht... - ach, natuurlijk hebben ze wel het recht om te bestaan. Maar het heeft geen enkele zin meer. Er is geen partij meer die nog de vingers zal branden aan een samenwerking met de PVV.

Zélfs de VVD heeft zich nu ongekend kritisch uitgelaten over de samenwerking met de PVV; en vooral de onbetrouwbaarheid van Wilders. Dissidenten en gedumpte politici uit zijn Noord-Koreaanse politieke beweging laten ook geen spaan van Wilders heel.

Nee, dat wordt nog een paar jaartjes roeptoeteren vanuit de kantlijn met een boel grote woorden. Zelfs al zou de PVV bij de volgende verkiezingen opnieuw 15 tot 25 zetels halen, dan is dat nog steeds volstrekt zinloos. Sinds april 2012 is de PVV voor eeuwig een oppositiepartij.

Voor 8.000 euro in de maand populistisch roepen vanuit de kantlijn, zonder ook maar iets constructiefs bij te dragen... - Doe mij zo'n baan!
pi_119203445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:57 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

De werkende belastingbetaler zie ik niet als tuig.
Maar zo'n ouwe vent die de hele dag niks anders doet dan zich volproppen met allerlei ongezonde rotzooi wel? Waar jij de zorgkosten van mag betalen?
pi_119203447
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je ergens te gast bent pas je je aan, dat spreekt vanzelf.
HeatWave niet hoor. Asociale knuppel is het ook.
If not now, then when.
pi_119203452
quote:
15s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef Boldface het volgende:

[..]

De PVV heeft eigenlijk geen bestaansrecht meer sinds Wilders wegliep uit het Catshuis. Nou ja... recht... - ach, natuurlijk hebben ze wel het recht om te bestaan. Maar het heeft geen enkele zin meer. Er is geen partij meer die nog de vingers zal branden aan een samenwerking met de PVV.

Zélfs de VVD heeft zich nu ongekend kritisch uitgelaten over de samenwerking met de PVV; en vooral de onbetrouwbaarheid van Wilders. Dissidenten en gedumpte politici uit zijn Noord-Koreaanse politieke beweging laten ook geen spaan van Wilders heel.

Nee, dat wordt nog een paar jaartjes roeptoeteren vanuit de kantlijn met een boel grote woorden. Zelfs al zou de PVV bij de volgende verkiezingen opnieuw 15 tot 25 zetels halen, dan is dat nog steeds volstrekt zinloos. Sinds april 2012 is de PVV voor eeuwig een oppositiepartij.

Voor 8.000 euro in de maand populistisch roepen vanuit de kantlijn, zonder ook maar iets constructiefs bij te dragen... - Doe mij zo'n baan!
Het duurde nog even voor Wilders er weer bijgesleept werd, maar daar is ie hoor w/
pi_119203529
Je kan zeggen over Wilders wat je wilt en het is ook een rare snuiter maar hij durft wel de waarheid te zeggen.
pi_119203538
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar zo'n ouwe vent die de hele dag niks anders doet dan zich volproppen met allerlei ongezonde rotzooi wel? Waar jij de zorgkosten van mag betalen?
Nee, ik zie die klootzakjes met bondkraagjes als tuig, niet degene die rustig aan broodje staat te eten.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_119203558
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
Je kan zeggen over Wilders wat je wil en het is ook een rare snuiter maar hij durft wel de waarheid te zeggen.
Hij lult ook veel onzin, en komt met teveel onhaalbare plannen.
Get woke, go broke!
pi_119203586
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
Je kan zeggen over Wilders wat je wil en het is ook een rare snuiter maar hij durft wel de waarheid te zeggen.
Juist. De vrijheid van meningsuiting, waar Theo van Gogh zijn leven voor gaf. Die men voor de pesters van Tim Dinges ook weer wil inperken!
pi_119203607
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:02 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Nee, ik zie die klootzakjes met bondkraagjes als tuig, niet degene die rustig aan broodje staat te eten.
Maar da's geen hardwerkende belastingbetaler.
pi_119203649
ik heb ook nergens een verwijzing naar de oude man geplaatst. Geen idee waar jij het nu over hebt dus.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_119203658
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij lult ook veel onzin, en komt met teveel onhaalbare plannen.
Ja tuurlijk, dat is ook zo, maar hij is wel de engie die zegt waar het op staat, daar kunnen andere ministers in Den Haag nog een voorbeeld aan nemen.
pi_119203673
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 15:40 schreef Ulx het volgende:

Die worden gefrituurd met de voorkant naar Mekka.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_119203719
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Die worden gefrituurd met de voorkant naar Mekka.
In allahchideolie
Get woke, go broke!
pi_119203823
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:03 schreef Ulx het volgende:

[..]

Juist. De vrijheid van meningsuiting, waar Theo van Gogh zijn leven voor gaf. Die men voor de pesters van Tim Dinges ook weer wil inperken!
De vrijheid van meningsuiting moet je tegenwoordig met de dood bekopen als je niet oppast, Theo is daarin een goed voorbeeld en geloof mij als men de kans krijgt om Geert om te leggen gaat dat ook gebeuren, het is eigenlijk gewoon te krom voor woorden dat je in je eigen cultuur je moet aanpassen voor andere culturen die hier niet mee om kunnen gaan.
pi_119203984
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

In allahchideolie
Vergeet de toverspreuk niet.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119204231
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het duurde nog even voor Wilders er weer bijgesleept werd, maar daar is ie hoor w/
Uhm... de Grote Blonde Oppositieleider, alias Peroxide Oppergod, heeft zichzelf erbij gesleept hoor... - De PVV heeft namelijk kamervragen over de kwestie gesteld.
pi_119204290
quote:
15s.gif Op woensdag 14 november 2012 16:21 schreef Boldface het volgende:

[..]

Uhm... de Grote Blonde Oppositieleider, alias Peroxide Oppergod, heeft zichzelf erbij gesleept hoor... - De PVV heeft namelijk kamervragen over de kwestie gesteld.
Dat is prima toch?
Niet dat het wat helpt, want het is de PVV die de vragen stelt dus dan mag er met dedain overheen gekletst worden of belachelijk gemaakt.
Zo werkt dat in de TK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')