quote:Op woensdag 14 november 2012 14:57 schreef HyperViper het volgende:
Het wordt steeds belachelijker. Gaan we straks ook blanke vrouwen slaan omdat ze geen hoofddoek dragen? Werkelijk. Het wordt tijd dat we dit soort uitwassen gewoon publiekelijk laten vernietigen.
Sterker nog:quote:Op woensdag 14 november 2012 14:57 schreef HyperViper het volgende:
Het wordt steeds belachelijker. Gaan we straks ook blanke vrouwen slaan omdat ze geen hoofddoek dragen? Werkelijk. Het wordt tijd dat we dit soort uitwassen gewoon publiekelijk laten vernietigen.
Eigenlijk best triest want ik overdrijf om een punt te maken. En dan overdrijf ik dus niet eens, zo blijkt. Wat een wereld...quote:Op woensdag 14 november 2012 15:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Sterker nog:
NWS / Vader snijdt kinderen keel door om hoofddoek
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:57 schreef HyperViper het volgende:
Als jij het tegen mij hebt, dat verkondig ik ook nergensquote:Op woensdag 14 november 2012 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
Nou nou, laten we nou niet oproepen tot het doden of verwonden van mensen.
Niet zozeer jij.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als jij het tegen mij hebt, dat verkondig ik ook nergens
Ik ben van mening dat wij Nederlanders nu ook wel eens van zich af mag bijten.
Hoeft niet met geweld, maar kan wel met hardere sancties tegen dit soort mafketels
Sarcasme of niet, laat het maar achterwege.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voorschrift hou eens op met mijn reacties te wijzigen. Ik doe toch niks fout?!
Welke opvoeding? Die van grote broer en zus?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nogmaals, het gaat allemaal al mis bij de opvoeding, de ouders hebben totaal geen grip op dit soort knaapjes en mogen het uitzoeken op straat.
Goed idee! Ik denk dat je best nog wat medestanders zal krijgen als je een beetje een krachtige speech kan neerzetten.quote:
Precies, die hebben ook een slechte invloed.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:13 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Welke opvoeding? Die van grote broer en zus?
Tegen wie wil je precies in opstand komen? Tegen alle moslims? Of tegen mensen met een kleurtje die aggressief zijn? Of alle gelovigen?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:01 schreef schommelstoel het volgende:
Ik voel een opstand komen! *Hoop*
Van mij mag het, we hebben ons lang genoeg als klein jochie gedragen dat altijd de handen thuis hield en zijn mond gesloten, en dat in ons eigen land.
Ik vrees het ook. Zag het van de zomer nog toen een huis in de fik stond hier. Jochies van een jaartje of 10 gingen de brandweer hinderen, spugen enzo en zelfs met stenen gooien. De politie moest er bijkomen om die jochies in toom te houden. Er was geen enkel NLs jochie bij trouwens.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nogmaals, het gaat allemaal al mis bij de opvoeding, de ouders hebben totaal geen controle over dit soort knaapjes en mogen het uitzoeken op straat met hun sagbies.
Daarom, gewoon terugsturen naar waar ze wel aangepakt worden. Je kunt beter een bejaarde de tyfus inschoppen hier dan een waxinelichtje tegen een koets aanpleuren.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Precies, die hebben ook een slechte invloed.
Maar eigenlijk met dit rechtsysteem ben je gewoon achterlijk als je het niet eerst op de foute manier probeert, wat voor straffen krijg je nou hier?
Daar ga je de fout in. Ze zijn waarschijnlijk allemaal gewoon Nederlanders.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Zag het van de zomer nog toen een huis in de fik stond hier. Jochies van een jaartje of 10 ging de brandweer hinderen, spugen enzo en zelfs met stenen gooien. De politie moest er bijkomen om die jochies in toom te houden. Er was geen enkel NLs jochie bij trouwens.
Oh ja, vooral als je ze vraagt wat ze zijn! En ook allemaal apetrots om Nederlander te zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in. Ze zijn waarschijnlijk allemaal gewoon Nederlanders.
Zolang er 1 paspoort teveel in de la thuis te vinden is, is er verschil.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Een NLs autochtoon jochie danquote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Tja, dat viel te verwachten hè? Dat is sinds jaar en dag de manier waarop de PVV zich profileert...quote:Op woensdag 14 november 2012 15:07 schreef Perrin het volgende:
Kamervragen na vechtpartij om broodje mexicano
Actie, reactie. Doe dit soort dingen niet en dan heeft de PVV geen bestaansrecht.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:23 schreef Boldface het volgende:
[..]
Tja, dat viel te verwachten hè? Dat is sinds jaar en dag de manier waarop de PVV zich profileert...
Omdat er geen RESPECT geleerd wordt, als ik vroeger geen u of dank u wel zei kreeg ik dat te horen hoor van mijn ouders.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Zag het van de zomer nog toen een huis in de fik stond hier. Jochies van een jaartje of 10 gingen de brandweer hinderen, spugen enzo en zelfs met stenen gooien. De politie moest er bijkomen om die jochies in toom te houden. Er was geen enkel NLs jochie bij trouwens.
Ze zouden het als test gewoon eens moeten proberen. eens kijken hoe snel de pleurisjochies van straat zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:23 schreef Boldface het volgende:
[..]
Tja, dat viel te verwachten hè? Dat is sinds jaar en dag de manier waarop de PVV zich profileert...
Precies en als ik me dan eens misdroeg kreeg ik een flinke draai om de oren.Bovendien moest ik altijd om 7 uur binnen zijn. Het valt me nu best vaak op dat ik zelfs om 9 uur in de avond van die jochies nog buiten op straat hoor rellen.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Omdat er geen RESPECT geleerd wordt, als ik vroeger geen u of dank u wel zei kreeg ik dat te horen hoor van mijn ouders.
Ja Nederlands met een Marokkaanse of whatever opvoeding (tenminste iets wat op opvoeding lijkt), ben je dan echt Nederlands?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ken genoeg buitenlanders die hier ook zo over denken, kan je nagaan hoe verneukt de maatschappij dan al is.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jullie zouden eens wat meer met buitenlanders moeten omgaan. Kijken of je dan nog dezelfde mening hebt.
Over wat precies?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik ken genoeg buitenlanders die hier ook zo over denken, kan je nagaan hoe verneukt de maatschappij dan al is.
Ik werk hier met 23 verschillende nationaliteiten... raad eens, geen enkel persoon die aan de beschrijving kutmarokkaan voldoet.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jullie zouden eens wat meer met buitenlanders moeten omgaan. Kijken of je dan nog dezelfde mening hebt.
Ben er tussen opgegroeid. Kan prima opschieten met de meesten, maar met vooral gasten uit fucking moslimlanden had ik altijd bonje. Het is gewoon kutvolk wat alles haat wat niet islamitisch is.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee natuurlijk niet. En dat vinden ze van zichzelf ook niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ja Nederlands met een Marokkaanse of whatever opvoeding (tenminste iets wat op opvoeding lijkt), ben je dan echt Nederlands?
Mexicanotje he.quote:
Ik ken er zo ene, is mijn Afghaanse exbuurman. Hij is naar Amstelveen verhuist want hij wilde dat zijn dochtertjes naar 'betere' scholen konden gaan en niet in aanraking kwamen met die terroriserende k..marokkaantjes.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik ken genoeg buitenlanders die hier ook zo over denken, kan je nagaan hoe verneukt de maatschappij dan al is.
Als je als buitenlander je kind het liefst niet naar een zwarte school stuurt..-
Nogal logisch. Het is ook een hele kleine groep die verneukt is. Ontzettend veel buitenlanders die wel goed bezig zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:30 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik werk hier met 23 verschillende nationaliteiten... raad eens, geen enkel persoon die aan de beschrijving kutmarokkaan voldoet.
Haha kom op man, jij bent niet eens serieus te nemen.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ben er tussen opgegroeid. Kan prima opschieten met de meesten, maar met vooral gasten uit fucking moslimlanden had ik altijd bonje. Het is gewoon kutvolk wat alles haat wat niet islamitisch is.
Och, ga jij nou maar bang voor djinns zijn.... Dat is wel lekker serieus te nemen héquote:Op woensdag 14 november 2012 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nogal logisch. Het is ook een hele kleine groep die verneukt is. Ontzettend veel buitenlanders die wel goed bezig zijn.
[..]
Haha kom op man, jij bent niet eens serieus te nemen.
Je moet ook niet tegen ze praten met een volle mond met varkensvlees.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ben er tussen opgegroeid. Kan prima opschieten met de meesten, maar met vooral gasten uit fucking moslimlanden had ik altijd bonje. Het is gewoon kutvolk wat alles haat wat niet islamitisch is.
Ik geloof niet, dus ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och, ga jij nou maar bang voor djinns zijn.... Dat is wel lekker serieus te nemen hé
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |