abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119225092
oh de uitstekende delen, natuurlijk _O-
  donderdag 15 november 2012 @ 16:40:00 #52
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_119243229
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:00 schreef T42 het volgende:
...
sta ik naast een alfa uit 1998 waar 30 dingen afgekeurd werden :')
Dat worden toch nooit meer klassiekers; kan zo in de kliko. :W
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_119247630
yeehaa, mijn c kadettje kwam vandaag door de keuring... incl steekproef en zonder afkeur punten. zelfs geen plekje roest terwijl hij al 4 jaar buiten staat te verpieteren.
tectyl _O_
pi_119248861
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:40 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Dat worden toch nooit meer klassiekers; kan zo in de kliko. :W
Over 20 jaar wordt er gevochten om een nette 156 v6 :Y
  donderdag 15 november 2012 @ 20:21:59 #55
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_119251748
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

Over 20 jaar wordt er gevochten om een nette 75 3.0 :Y
Of een GTA misschien ?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_119258050
Deze zag ik toevallig vandaag op http://www.waarmaarraar.n(...)_de_weg_gehaald.html

quote:
Groen uitgeslagen blik op wielen van de weg gehaald
Twee agenten zagen zondag 11 november rond 10.00 uur een heel oude personenwagen met aanhangwagen rijden. Bij navraag bleek het kenteken geschorst, wat betekent dat het kenteken niet meer geldig is en er in de auto niet meer gereden mag worden. Daarop hielden de agenten de 57-jarige bestuurder uit Rijen aan op de Julianalaan in Breda. De auto bleek niet gekeurd en onverzekerd te zijn. Bovendien was de oude wagen zo groen van de aanslag dat het leek of deze heel lang stil had gestaan. Bij het onderzoeken van de wagen bleek deze op een door de bestuurder zelf geïnstalleerde LPG tank te rijden. Bij het starten van het gevaarte vonkte de accu gevolgd door een sissend geluid in de rubberen slangen. Toen de man tijdens dit onderzoek een sigaret opstak is hem dringend verzocht deze uit te maken en is de auto in beslag genomen om deze uit het verkeer te onttrekken. De wagen is afgevoerd om vernietigd te worden. De bestuurder kreeg een aantal boetes waarna hij te voet vertrok naar het station.
Da's ook een manier toch? >:)
Dit is een Signature....
pi_119261914
Weet iemand waar je auto;s goedkoop kan opslaan voor meerdere jaren. Voor modellen waarvan je denkt dat het ooit een klassieker wordt. Zo denk ik aan dat gedrocht van een 2005 Seat Toledo.
.
pi_119269307
Fiat Multipla?
pi_119270064
Kunnen we langzaamaan weer terug naar het onderwerp oldtimer regeling B-) ?
Als er even niets nieuws meer over te melden valt, hoeft er niet per se gereageerd te worden.
pi_119274006
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:08 schreef Fer het volgende:
Weet iemand waar je auto;s goedkoop kan opslaan voor meerdere jaren. Voor modellen waarvan je denkt dat het ooit een klassieker wordt. Zo denk ik aan dat gedrocht van een 2005 Seat Toledo.
De Sahara
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_119274450
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:33 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

De Sahara
krijg je ze mooi gezandstraald terug en kan je meteen een nieuwe laklaag erop laten spuiten ^O^
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_119286044
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:34 schreef Anne het volgende:
Kunnen we langzaamaan weer terug naar het onderwerp oldtimer regeling B-) ?
Als er even niets nieuws meer over te melden valt, hoeft er niet per se gereageerd te worden.
Ok stel dat er een regeling komt zonder digitale knipkaart. Hoe moet die er dan eruit zien? Hoofdoorzaak is de import van jaren 80 Mercedessen op diesel.

Leeftijd omhoog naar 40 jaar lijkt me niets, Auto's uit de jaren 80 zijn ook klassiekers en zeker op benzine zuipen ze zoveel dat het als daily de moeite niet loont.

Mercedessen uitsluiten van de regeling >:) >:) >:)

Vrijstelling alleen voor orgineel NL auto's? Er zijn zat modellen die amper in Nederland geleverd zijn en een auto die in 2001 geimporteerd is, maar oorspronkelijk uit 1985 komt is dan zoveel minder Nederlands?

Diesels en LPG uitsluiten, alleen vrijstelling voor benzineauto's. Het nut van LPG in een klassieker lijkt me weinig met het behouden van de auto/motor te maken, die kan dus rustig afgeschaft worden. Diesel is lastiger, sommige modellen zijn nou eenmaal niet in benzine te krijgen of "horen" een diesel te zijn. De eerste populaire personenwagens op diesel zou je ook klassiekers kunnen noemen.

En dan kun je stellen dat LPG schoner is dan een oude diesel.

P
.
pi_119286554
Uit milieu-oogpunt zou je LPG juist moeten stimuleren,
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_119286641
Om even een misverstand uit de wereld te helpen: men denkt dat LPG altijd schoner is, maar dat is niet zo. Het gros van de oldtimers op LPG hebben een ongeregelde verdamper erop zitten en die stoten gewoon net zoveel schadelijke stoffen uit als op benzine (lees: LPG is dan niet schoner). Pas als je een lambda-geregelde LPG-installatie erin zet zal het veel schoner zijn. Maar dat is voor de meeste gasrijders (cq knakenrijders) te duur, terwijl het maar iets van 200-250 Euro duurder is ten opzichte van een standaard installatie. :')

Ik zou wel voorstander zijn voor een brandstoftoeslag voor LPG en diesel. De echte oldtimer-liefhebber die weinig rijdt zal er dan nog steeds ietsjes op achteruit gaan (benzine is immers duurder dan LPG of diesel) maar het dagelijkse of regelmatige gebruik wordt ermee zwaar ontmoedigd. Het optrekken van de leeftijdsgrens zal niet helpen: dan stel je het diesel-veelrijdersprobleem gewoon een paar jaar uit.
pi_119288861
mensen die op LPG rijden zijn echt geen liefhebbers :')

dat brengt alleen maar schade aan aan je motorblok.

tenzij je auto 1 op 4 rijdt, dan kan ik het begrijpen.
pi_119296512
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef -niemand- het volgende:
mensen die op LPG rijden zijn echt geen liefhebbers :')

dat brengt alleen maar schade aan aan je motorblok.

tenzij je auto 1 op 4 rijdt, dan kan ik het begrijpen.
Schade? Wat dan?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_119296651
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Schade? Wat dan?
kleppen, klepzittingen en dergelijke.

als je geen geharde klepzittingen hebt krijg je geheid schade.
dan worden je klepzittingen verder in de kop geslagen of de klep verbrand.
pi_119296716
Zelfde als je geen loodvervanger gebruikt. Zolang je een goeie installatie hebt en een motor die er geschikt voor is kun je er makkelijk tonnen op draaien, zonder revisie. Zowel oude als nieuwe auto's.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_119297152
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zelfde als je geen loodvervanger gebruikt. Zolang je een goeie installatie hebt en een motor die er geschikt voor is kun je er makkelijk tonnen op draaien, zonder revisie. Zowel oude als nieuwe auto's.
klopt, maar ik vind het evengoed niks.

de verbrandingstemperatuur is ook veel hoger, dit heeft ook weer zijn voordelen maar ik zou er niet graag aan willen beginnen.
pi_119297232
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef -niemand- het volgende:

[..]

klopt, maar ik vind het evengoed niks.

de verbrandingstemperatuur is ook veel hoger, dit heeft ook weer zijn voordelen maar ik zou er niet graag aan willen beginnen.
Ik heb er totaal geen problemen mee gehad. Ja, het is ietsjes lastiger afstellen dan benzine maar als het eenmaal loopt dan is het goed spul.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_119302079
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 22:48 schreef -niemand- het volgende:

[..]

klopt, maar ik vind het evengoed niks.

de verbrandingstemperatuur is ook veel hoger, dit heeft ook weer zijn voordelen maar ik zou er niet graag aan willen beginnen.
M'n Volvo loopt al 26 jaar op LPG, af fabriek, 435.00km, eerste kop.

Het slijt iets meer, vooral m'n uitlaatkleppen maar een goede auto kan er tegen.
pi_119441556
Goed nieuws! De Tweede Kamer gaat toch iets fixen om de hobby-oldtimers belastingvrij te houden. Dit staat nu op Teletekst en de site van NOS:

quote:
De Tweede Kamer wil dat automobilisten met een buitenlands kenteken die hier wonen of werken ook wegenbelasting gaan betalen. Deze groep is die belasting nu ook al verschuldigd, maar de controle daarop verloopt moeizaam.

De Kamer wil nu dat het Burger Service Nummer aan de belasting wordt gekoppeld. Daardoor wordt het innen veel gemakkelijker. Een motie van de PVV daarover is met algemene stemmen aangenomen.

Volgens de PVV heeft zo'n 70 procent van de arbeidsmigranten een buitenlands kenteken en loopt de Nederlandse schatkist daardoor tientallen miljoenen euro's mis.

Oldtimers

De Kamer wil verder gebruikers van oldtimers tegemoetkomen. In het regeerakkoord staat dat de vrijstelling van motorrijtuigenbelasting voor auto's van 25 jaar en ouder vervalt.

De Kamer wil nu dat het kabinet dat plan versoepelt. Een motie van de SP daarover werd met een grote meerderheid aangenomen. Ook de regeringspartijen VVD en PvdA stemden ervoor; alleen PVV, D66 en GroenLinks zijn tegen.

De Kamer is het ermee eens dat oldtimers niet moeten worden misbruikt om onder de wegenbelasting uit te komen. Maar de meerderheid wil dat mensen die de auto voor hun hobby gebruiken en er maar weinig in rijden, alsnog worden vrijgesteld.
Bron: http://nos.nl/artikel/442699-wegenbelasting-buitenlanders.html

Vreemd dat de NOS zegt dat de PVV tegen versoepeling is, omdat juist Van Vliet ook een motie had ingediend waarbij hij opperde om de vrijstelling te behouden. Dat klopt dus niet. :) 1 ding is zeker: het dagelijks gebruik van een oldtimer zal worden tegengewerkt, maar hoe men dat gaat doen is nog niet duidelijk. De hobby-oldtimers blijven dus belastingvrij!
pi_119441700
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:44 schreef Bart-Willem het volgende:
De hobby-oldtimers blijven dus belastingvrij!
Nogal voorbarige conclusie, het valt immers te verwachten dat het maken van zo'n onderscheid (tussen "hobby" en "regelmatig gebruik", waartussen je an sich al een moeilijke lijn kan trekken) voor de overheid kostbaar wordt (hoe bepaald je dat? hoe moet je dat controleren? etc.). Veel simpeler is het gewoon overal belasting over te voeren, en dat is naar mijn mening ook gewoon volkomen terecht omdat je autobezit noch -gebruik moet belonen met belastingvrijstellingen. Jammer dat slechts drie partijen betonen dit inzicht te hebben (D66, GroenLinks en de PVV), de rest stemt gewoon voor zo'n motie voor de bühne als je het mij vraagt.
pi_119442050
Nee, veel simpeler is gewoon de regels te laten zoals die waren, voor 1987 oldtimer en de rest niet meer. Naarmate de jaren dan vorderen liggen er steeds meer op de sloop of in het museum. Er wordt een probleem gemaakt om niets... en zoveel geld valt hier ook weer niet te halen.
Facts don't care about your feelings
pi_119442644
quote:
De Kamer is het ermee eens dat oldtimers niet moeten worden misbruikt om onder de wegenbelasting uit te komen. Maar de meerderheid wil dat mensen die de auto voor hun hobby gebruiken en er maar weinig in rijden, alsnog worden vrijgesteld.
Oorzaak gevolg. De kamer zou natuurlijk ook eens een keer de hand in eigen boezem kunnen steken en zich gaan afvragen waarom mensen een dergelijke truc verzinnen.

En wat is weinig? Twee keer per week? Twee keer per maand?
pi_119442659
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee, veel simpeler is gewoon de regels te laten zoals die waren, voor 1987 oldtimer en de rest niet meer. Naarmate de jaren dan vorderen liggen er steeds meer op de sloop of in het museum. Er wordt een probleem gemaakt om niets... en zoveel geld valt hier ook weer niet te halen.
Precies dit lost het probleem vanzelf op, over 5 jaar zie je dan echt geen 190d's meer rondrijden hoor.
pi_119442732
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oorzaak gevolg. De kamer zou natuurlijk ook eens een keer de hand in eigen boezem kunnen steken en zich gaan afvragen waarom mensen een dergelijke truc verzinnen.

Dat zeg ik al veel vaker ja.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee, veel simpeler is gewoon de regels te laten zoals die waren, voor 1987 oldtimer en de rest niet meer. Naarmate de jaren dan vorderen liggen er steeds meer op de sloop of in het museum. Er wordt een probleem gemaakt om niets... en zoveel geld valt hier ook weer niet te halen.
Dit is weer slecht nieuws voor de oldtimers van de toekomst.

Wel raar dat de PVV en D66 tegen de vrijstelling zijn.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_119442773
Ik begrijp wel dat PVV er tegen is, al die Marokkanen in Mercedessen :')
Facts don't care about your feelings
pi_119442930
Henk en Ingrid kunnen er ook wat van hoor.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_119443094
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee, veel simpeler is gewoon de regels te laten zoals die waren, voor 1987 oldtimer en de rest niet meer. Naarmate de jaren dan vorderen liggen er steeds meer op de sloop of in het museum. Er wordt een probleem gemaakt om niets... en zoveel geld valt hier ook weer niet te halen.
En dan heb je over een paar jaar dus geen rijdend erfgoed meer...
pi_119443353
je bedoelt vanaf 1986 opbouwen naar 30 jaar, met verschil in MRB van diesel en LPG met benzine betalen
Been tryin' hard not to get into trouble, but I
I've got a war in my mind
pi_119443366
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:47 schreef HeavenSmiles het volgende:

[..]

Nogal voorbarige conclusie, het valt immers te verwachten dat het maken van zo'n onderscheid (tussen "hobby" en "regelmatig gebruik", waartussen je an sich al een moeilijke lijn kan trekken) voor de overheid kostbaar wordt (hoe bepaald je dat? hoe moet je dat controleren? etc.). Veel simpeler is het gewoon overal belasting over te voeren, en dat is naar mijn mening ook gewoon volkomen terecht omdat je autobezit noch -gebruik moet belonen met belastingvrijstellingen. Jammer dat slechts drie partijen betonen dit inzicht te hebben (D66, GroenLinks en de PVV), de rest stemt gewoon voor zo'n motie voor de bühne als je het mij vraagt.
'belonen'. Dude, 'belonen'..alsof het een soort vanzelfsprekend recht is dat de overheid hier geld uit moet slepen. Ga je mond spoelen, wat een eufemistisch taalgebruik. :')
pi_119444034
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:17 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

'belonen'. Dude, 'belonen'..alsof het een soort vanzelfsprekend recht is dat de overheid hier geld uit moet slepen. Ga je mond spoelen, wat een eufemistisch taalgebruik. :')
De overheid moet allerlei compenserende maatregelen betalen voor zaken die veroorzaakt worden door autorijders (luchtvervuiling, gezondheidsschade, natuurverlies) en natuurlijk de infrastructuur zelf, dus ja, automobilisten mogen daar allemaal aan meebetalen. Als je dat niet hoeft omdat je blik voor een bepaalde datum is gebouwd vind ik dat nogal raar, gezien je op individueel niveau bovengemiddeld bijdraagt aan allerlei zaken als luchtvervuiling e.d.

Een individuele heffing zou wellicht eerlijker zijn maar dat is schijnbaar ook weer niet goed (rekeningrijden/kilometerheffing). Dan maar allemaal hetzelfde betalen hè.
pi_119444497
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:28 schreef HeavenSmiles het volgende:

[..]

De overheid moet allerlei compenserende maatregelen betalen voor zaken die veroorzaakt worden door autorijders (luchtvervuiling, gezondheidsschade, natuurverlies) en natuurlijk de infrastructuur zelf, dus ja, automobilisten mogen daar allemaal aan meebetalen. Als je dat niet hoeft omdat je blik voor een bepaalde datum is gebouwd vind ik dat nogal raar, gezien je op individueel niveau bovengemiddeld bijdraagt aan allerlei zaken als luchtvervuiling e.d.

Een individuele heffing zou wellicht eerlijker zijn maar dat is schijnbaar ook weer niet goed (rekeningrijden/kilometerheffing). Dan maar allemaal hetzelfde betalen hè.
zolang er meer van het binnenkomende geld naar de algemene middelen gaat ipv naar autogerelateerde zaken (zowel infrastructuur als milieugerelateerde zaken) vind ik dat geen hout snijden.

Met deze bokkesprongen is men beleid op uitzonderingen aan het maken, die paar ouwe mercedessen zijn over de hele linie genomen ook weer niet het probleem. Ik zou trouwens een voorstander ervan zijn dat tante mien die haar panda een keer per week gebruikt ook minder zou betalen. Per dag aanmelden via digid zoals ook voor oldtimers voorgesteld was zou nog niet zo'n gek idee zijn om naar alle auto's door te trekken. Eerlijker en relatief eenvoudig. Met de vele kentekenscans van tegenwoordig is het ook redelijk fraudebestendig.
pi_119444516
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:28 schreef HeavenSmiles het volgende:

[..]

De overheid moet allerlei compenserende maatregelen betalen voor zaken die veroorzaakt worden door autorijders (luchtvervuiling, gezondheidsschade, natuurverlies) en natuurlijk de infrastructuur zelf, dus ja, automobilisten mogen daar allemaal aan meebetalen. Als je dat niet hoeft omdat je blik voor een bepaalde datum is gebouwd vind ik dat nogal raar, gezien je op individueel niveau bovengemiddeld bijdraagt aan allerlei zaken als luchtvervuiling e.d.

Een individuele heffing zou wellicht eerlijker zijn maar dat is schijnbaar ook weer niet goed (rekeningrijden/kilometerheffing). Dan maar allemaal hetzelfde betalen hè.
Als alle inkomsten uit het autorijden gebruikt zouden worden voor infra en zijdelingse oorzaken van het autogebruik dan zou het een stuk goedkoper moeten worden. Ik meen dat hooguit de helft van de wegenbelasting in de infra gestoken wordt. De rest van alle zijdelingse belastingen, accijnzen, boetes etc. reken ik niet eens mee.
pi_119444595
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als alle inkomsten uit het autorijden gebruikt zouden worden voor infra en zijdelingse oorzaken van het autogebruik dan zou het een stuk goedkoper moeten worden. Ik meen dat hooguit de helft van de wegenbelasting in de infra gestoken wordt. De rest van alle zijdelingse belastingen, accijnzen, boetes etc. reken ik niet eens mee.
dat dus. Het is niet voor niets van 'wegenbelasting' naar 'motorrijtuigenbelasting' gegaan.
pi_119444976
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:28 schreef HeavenSmiles het volgende:

[..]

De overheid moet allerlei compenserende maatregelen betalen voor zaken die veroorzaakt worden door autorijders (luchtvervuiling, gezondheidsschade, natuurverlies) en natuurlijk de infrastructuur zelf, dus ja, automobilisten mogen daar allemaal aan meebetalen. Als je dat niet hoeft omdat je blik voor een bepaalde datum is gebouwd vind ik dat nogal raar, gezien je op individueel niveau bovengemiddeld bijdraagt aan allerlei zaken als luchtvervuiling e.d.

Een individuele heffing zou wellicht eerlijker zijn maar dat is schijnbaar ook weer niet goed (rekeningrijden/kilometerheffing). Dan maar allemaal hetzelfde betalen hè.
Niet ingaan op dit persoon, deze houdt er een aparte mening op na en moet heel PTA hiermee bevuilen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_119446476
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Niet ingaan op dit persoon, deze houdt er een aparte mening op na en moet heel PTA hiermee bevuilen.
Jij inmiddels al wat feiten opgezocht om jouw mening te staven? Als ik dat wel doe wordt het ineens opvallend stil van jouw kant... :)
pi_119446518
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:10 schreef HeavenSmiles het volgende:

[..]

Jij inmiddels al wat feiten opgezocht om jouw mening te staven? Als ik dat wel doe wordt het ineens opvallend stil van jouw kant... :)
Noem eens wat.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_119446645
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Noem eens wat.
Dat heb ik geloof ik eerder in dit topic uiteengezet, en ook nog één ander misschien. Verder zit ik meestal in het Treinentopic namelijk ;).

Het kwam er in ieder geval op neer dat het onmogelijk is om te stellen dat de opbrengsten van automobilisten (13 miljard per jaar even uit mijn hoofd) zogezegd alle onkosten zouden dekken. Eén voorbeeld: in de meeste vergelijkingen die leiden tot boze automobilisten worden alleen de kosten voor RIJKSinfrastructuur genoemd. Alle lokale infrastructuur valt daar niet onder, en dat heeft er weer mee te maken dat die onder de provincies e/o gemeenten vallen. En geloof me, die lokale infrastructuur kost ook heel veel geld.
pi_119446943
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:05 schreef AchJa het volgende:

[..]

_O- Dan ken jij de W124 niet...
Wel degelijk, rij zelf een w123 dus ik ken de kwaliteit van dit soort auto's heus wel.
Daarbij is een 190d geen w124 maar een w201.

Vervolgens onderhouden al die belastingontduikers hun auto's niet maar raggen ze ze af, dus na 5 jaar zijn er echt een heel aantal verschwunden hoor.
pi_119447173
Gewoon lekker strooien iedere winter, zijn die Benzen zo weg hoor. Maar MRB invoeren voor diesel en lpg voor alle leeftijden zal enorm helpen de veelrijder te irriteren. Maar ik zou het wel zonde vinden als die oude MB508 bussen daardoor verdwijnen.
.
pi_119447861
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 21:12 schreef Sloggi het volgende:

[..]

En dan heb je over een paar jaar dus geen rijdend erfgoed meer...
En dat is erg omdat...?
pi_119448081
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef CarbonC het volgende:

[..]

En dat is erg omdat...?
Stukje cultuur.
pi_119448423
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:38 schreef CarbonC het volgende:

[..]

En dat is erg omdat...?
De straat enorm word vervuild met allemaal hetzelfde soort saaiheid
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_119449434
Dus omdat sommige mensen oude auto's mooi vinden om naar te kijken moet iedereen opgezadeld worden met onnodige stank, vervuiling en onveiligheid?
pi_119449770
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:48 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

De straat enorm word vervuild met allemaal hetzelfde soort saaiheid
Voor het straatbeeld maakt het niet uit wat voor auto's er staan ;). Niet voor niets zijn er vernieuwingen als centrale parkeerplaatsen voorin/tussen straten om de straat zelf zoveel mogelijk autoloos te houden (tevens veiliger en gezonder).
pi_119450683
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:13 schreef HeavenSmiles het volgende:

[..]

Voor het straatbeeld maakt het niet uit wat voor auto's er staan ;). Niet voor niets zijn er vernieuwingen als centrale parkeerplaatsen voorin/tussen straten om de straat zelf zoveel mogelijk autoloos te houden (tevens veiliger en gezonder).
Het is niet erg netjes om je eigen mening als een feit over te brengen, is het wel?

Tevens merk ik hier lokaal nog niks van jouw parkeervoorzieningen, doet er dus ook niet ter sprake
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_119450720
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:06 schreef CarbonC het volgende:
Dus omdat sommige mensen oude auto's mooi vinden om naar te kijken moet iedereen opgezadeld worden met onnodige stank, vervuiling en onveiligheid?
achgossie :*
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')