quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zit al aan mijn tweede latte macchiatostuiterdestuiter
quote:
quote:
Nicequote:Op woensdag 14 november 2012 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Koffiequote:Op woensdag 14 november 2012 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
De bakker in het roze wiens naam begint met een B.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
luie kut, en ook al geen opleidingmaar oke respect voor je YOLO instelling
waar werk je nu dan?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Komt mirre bij de bakker, zegt zeMag ik een halfje wit.
zegt die bakker zo van![]()
![]()
![]()
:: AHAHAHA NEUHJ JIJ LIGT IN COMAA
Dat is het enige wat ik lust, met suikerquote:Op woensdag 14 november 2012 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niceen dan stuiteren ook nog... zal wel een mooi effect geven op je tits
wat-wat-waaaatquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
Nou BT, iig niemand van de fokkers hier als je daar op doelt, aangezien zij allemaal 13 in een dozijn zijn. Ze vertonen allemaal hetzelfde spastische kinderachtige postgedrag dus ik zie geen verschil.
ja de meeste bakkers beginnen met Bakkerijquote:Op woensdag 14 november 2012 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De bakker in het roze wiens naam begint met een B.
Gast.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niceen dan stuiteren ook nog... zal wel een mooi effect geven op je tits
Heb ik ook hoor, suiker en melk.. niks mis meequote:Op woensdag 14 november 2012 14:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik lust, met suikerja doe maar zo, met je noten
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:54 schreef Fascination het volgende:
Kom van dat dak af, waarschuw je niet meer, lididididi van het dak af, dat was de laatste keer.
hier zit een coffeeshop die bakkerij heetquote:Op woensdag 14 november 2012 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De bakker in het roze wiens naam begint met een B.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:46 schreef reetveter het volgende:
Ik wacht trouwens nog steeds tot dat ik een fokster vind die model is![]()
Wat? jij dacht wellicht hetzelfdequote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik krijg zwarte koffie niet weg, vrees ikquote:Op woensdag 14 november 2012 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, suiker en melk.. niks mis meehelemaal blacka is voor muilstinkers
quote:
Ik wel in de plantebak ahahahahahaquote:Op woensdag 14 november 2012 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg zwarte koffie niet weg, vrees ik
ik jou ook nietquote:Op woensdag 14 november 2012 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg zwarte koffie niet weg, vrees ik
Fasquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n boekje met de titel: wees gelukkig!
De bijbel, wat denk je wel niet van mij.
Gekoesterd geluk is het zaad; gedeeld geluk is de bloem.
HAHAHAHA ER STAAT ZAAD![]()
![]()
!!!!
Je bent een man.quote:
Hebben jullie ook leaseplanten en zo'n groen mannetje die de planten komt verzorgen?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wel in de plantebak ahahahahaha
Nee dat klopt,quote:
Omgquote:Op woensdag 14 november 2012 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben jullie ook leaseplanten en zo'n groen mannetje die de planten komt verzorgen?
Beetje matig wel van mij.quote:
onkruid ja, maar wel zoete onkruidquote:Op woensdag 14 november 2012 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat klopt,
onkruid vergaat niet
Zat jij in 2009 nog in de kast?quote:
Wtf... stom gezichtquote:Op woensdag 14 november 2012 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omgtoevallig kwam die vanochtend nog langs... met zijn stoffer de bladeren afstoffen
Geweldigquote:
Zoet onkruid,quote:
wij wel bloemenquote:Op woensdag 14 november 2012 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben jullie ook leaseplanten en zo'n groen mannetje die de planten komt verzorgen?
Haha jaquote:Op woensdag 14 november 2012 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf... stom gezicht
Die planten zijn bij ons een beetje aan het afsterven, ondanks dat groen mannetje![]()
Volgens mij doen wij niet aan bloemen...quote:
jijquote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef BobbyB het volgende:
KLB / [KLB SC #686] Waar Allure_ de baas is!
Die OP
Die TS
iedere maandag nieuwe bloemetjes door het bloemenmeisje van hiernaastquote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij doen wij niet aan bloemen...
Komen ze dan ook bij jou met zo'n stomme kar langs inclusief watertank?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha jaen soms komt er een andere om de planten water te geven.
Chill baantje wel
Hij loopt de kantjes er bij af?
dat je zoet bentquote:Op woensdag 14 november 2012 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoet onkruid,
oke ik snap het niet.
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef BobbyB het volgende:
KLB / [KLB SC #686] Waar Allure_ de baas is!
Die OP
Die TS
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
HOU JE MOND DIT IS MIJN EERSTE TOPIC.
Even de OP aanpassen.
Je was jong en onervaren, het is je vergeven.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 14 november 2012 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komen ze dan ook bij jou met zo'n stomme kar langs inclusief watertank?![]()
Ja lijkt me wel chill, geen stress.. alleen dooie planten, want ik heb geen groene vingers.
Ik was daar wel lief, want toen had ik een vriend. Ik zie al waar het mis is gegaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je was jong en onervaren, het is je vergeven.
we hebben hier nep planten op kantoor staanquote:Op woensdag 14 november 2012 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komen ze dan ook bij jou met zo'n stomme kar langs inclusief watertank?![]()
Ja lijkt me wel chill, geen stress.. alleen dooie planten, want ik heb geen groene vingers.
Hoezo ging dat uit?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was daar wel lief, want toen had ik een vriend. Ik zie al waar het mis is gegaan.
Even he... je bent ook ergens boven de 25 he.. en single.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was daar wel lief, want toen had ik een vriend. Ik zie al waar het mis is gegaan.
Ik vroeg jou ook wat btwquote:
Hoezo? Ik kan me je alleen maar herinneren als bitch eigenlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vinden de muggen in de zomer ook..quote:
Nee, jij?quote:
Groene vingers zijn bah..quote:Op woensdag 14 november 2012 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahazo'n verbouwde trolly ofso met een ton met water en zo'n pomp ja
Groene vingers
*terugzoektquote:
Dat is ook een manier om het gezellig te makenquote:Op woensdag 14 november 2012 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we hebben hier nep planten op kantoor staan
Ik was te leuk voor hem.quote:
Okequote:Op woensdag 14 november 2012 14:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
*terugzoekt
Volgens mij wel voor een groot deel.
Lal, ergens boven de 25quote:Op woensdag 14 november 2012 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even he... je bent ook ergens boven de 25 he.. en single.
Word jij niet gek van mensen die bijna eisen dat je in een relatie moet zitten?
dat lukt dan niet echtquote:Op woensdag 14 november 2012 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om het gezellig te maken
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lal, ergens boven de 25. Neen. En nee, dat vraagt niemand aan me. Mensen weten wel hoe ik in elkaar steek
.
Oke, welkom.quote:
Foto's zijn wel leukquote:Op woensdag 14 november 2012 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lukt dan niet echt
ach ja, wat is gezellig. iedereen heeft wel wat foto's of poster ofzo ophangen anders wordt het ook zo saai
Treurig, ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke..
Van die mensen die de 1e de beste maar als relatiemateriaal nemen omdat ze dan maar niet alleen zijn.
Ja, sorry hoor... vind het echt verschrikkelijk. EN dan zelf een tering lelijke vriendin hebben... nou word daar maar lekker oud mee haha loserquote:Op woensdag 14 november 2012 14:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Treurig, ja.En iemand om kinderen mee te baren natuurlijk.
Ja, walgelijk gedrag. Die relaties zijn nergens op gebaseerd en alleen maar tijdverspilling. Kun je beter 'alleen' zijn. Bovendien krijg ik al libie van mijn haremquote:Op woensdag 14 november 2012 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke..
Van die mensen die de 1e de beste maar als relatiemateriaal nemen omdat ze dan maar niet alleen zijn.
Ik zie ze ook weleens lopen.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor... vind het echt verschrikkelijk. EN dan zelf een tering lelijke vriendin hebben... nou word daar maar lekker oud mee haha loser
awh, zal ik je insmeren¿quote:Op woensdag 14 november 2012 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat vinden de muggen in de zomer ook..
Ik wil best een 'echte' relatie maar wel met iemand waar ik wat voor voel en verliefd op ben. Niet omdat het MOET. Zo lijkt het wel vaak. Zit nu ook half in iets maar iok weet nu al dat het niks word maar kap er ook niet meequote:Op woensdag 14 november 2012 14:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, walgelijk gedrag. Die relaties zijn nergens op gebaseerd en alleen maar tijdverspilling. Kun je beter 'alleen' zijn. Bovendien krijg ik al libie van mijn harem. Die vermaken me wel totdat ware jacob me eens een keer belt.
ielllllllllquote:Op woensdag 14 november 2012 14:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie ze ook weleens lopen.Van die drollige mannen en moddervette vrouwen met vlammig kort rood kapsel. Nou, wat zal dat een passie in de slaapkamer zijn, zeg.
Hier in Den Haag geen last van btw..quote:
Hoezo weet je dat het niets wordt?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil best een 'echte' relatie maar wel met iemand waar ik wat voor voel en verliefd op ben. Niet omdat het MOET. Zo lijkt het wel vaak. Zit nu ook half in iets maar iok weet nu al dat het niks word maar kap er ook niet mee
Jij met je harem
Weet zij /hij dat ook?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil best een 'echte' relatie maar wel met iemand waar ik wat voor voel en verliefd op ben. Niet omdat het MOET. Zo lijkt het wel vaak. Zit nu ook half in iets maar iok weet nu al dat het niks word maar kap er ook niet mee
Jij met je harem
Ik ken haar al best lang en nooit een gevoel van verliefdheid gehad.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat het niets wordt?
Neequote:
das politiek correct geantwoord, maar geen antwoordquote:Op woensdag 14 november 2012 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier in Den Haag geen last van btw..
Dat ik dit jou moet vertellen. Relaties draaien om innerlijk en ONSjes op uiterlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor... vind het echt verschrikkelijk. EN dan zelf een tering lelijke vriendin hebben... nou word daar maar lekker oud mee haha loser
Ahwwwquote:
dus je maakt er misbruik van¿quote:
Goed he?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:50 schreef wise het volgende:
[..]
das politiek correct geantwoord, maar geen antwoord
quote:
zachte klapjes op je wangquote:
quote:
ja nu lijk ik weer de ongevoelige hier, maar dat ben ik dus zeker niet.quote:
Vind ik niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat ik dit jou moet vertellen. Relaties draaien om innerlijk en ONSjes op uiterlijk.
Hoe is het met dat meisje afgelopen?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat ik dit jou moet vertellen. Relaties draaien om innerlijk en ONSjes op uiterlijk.
Onmogelijk om dat voor de volle 100% te vinden.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:52 schreef Fascination het volgende:
Sowieso is het lastig, vind maar eens iemand die bij je past op persoonlijk gebied, waar je je aangetrokken tot voelt, verliefd op kunt worden en die datzelfde bij jou heeft..
quote:
Onmogelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 14:52 schreef Fascination het volgende:
Sowieso is het lastig, vind maar eens iemand die bij je past op persoonlijk gebied, waar je je aangetrokken tot voelt, verliefd op kunt worden en die datzelfde bij jou heeft..
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onmogelijk om dat voor de volle 100% te vinden.
Boks mattiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |