quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zwerver zag er wel uit alsof hij het kon waarderen
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, die kopen er drank of drugs voor idd.
Fietste een keer naar werk, werd ik aangehouden door een neger... vraagt ie of die 2.50eu mag voor een slaapplek enzo.. dus ik zeg ja, ik heb volgens mij geen kleingeld meer maar ik kijk ff... dus ik kijken.. heb ik nog een euro...
Ja, die hoefde die niet want hij had 2.50 nodig
Ik zeg, je mag die euro... dan heb je nog 1.50 nodig..
Nee hoefde niet en toen liep die weg
Skere niggas moet je soms bijstaan vind ik.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Logica ...
Ik heb een keer in de trein een zwerver een pakje Tropicana gegeven.
Ik snapte er serieus niks van... dacht ff dat ie ms ff wou zien hoeveel geld ik had en dan mij proberen te beroven ofsoquote:Op woensdag 14 november 2012 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Logica ...
En toen zong je dit?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Logica ...
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snapte er serieus niks van... dacht ff dat ie ms ff wou zien hoeveel geld ik had en dan mij proberen te beroven ofsomaar hij liep echt gewoon weg alsof er niks aan de hand was
eentje kwam ook bedelen terwijl ik aant pinnen was.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Skere niggas moet je soms bijstaan vind ik.
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
En toen zong je dit?
Club Tropicana, drinks are free
Zulken zitten er vast tussenquote:Op woensdag 14 november 2012 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eentje kwam ook bedelen terwijl ik aant pinnen was.
wat denkt die nou zelf dat ik die 50 euro rechtstreeks uit het apparaat aan hem ga geven?
Misschien was hij van gedachte veranderdquote:Op woensdag 14 november 2012 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snapte er serieus niks van... dacht ff dat ie ms ff wou zien hoeveel geld ik had en dan mij proberen te beroven ofsomaar hij liep echt gewoon weg alsof er niks aan de hand was
Dat bepalen wij wel.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Weet je, roze is niet mijn kleurlaten die uniformen nou net roze zijn
Ja uiteraard..quote:Op woensdag 14 november 2012 14:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
En toen zong je dit?
Club Tropicana, drinks are free
quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn poesje is dan nog niet nat. Kom eens met wat beters
![]()
.
"Ik heb 2.50 nodig om te slapen vannacht man :S taaie libie"quote:Op woensdag 14 november 2012 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien was hij van gedachte veranderd
Ja weet jij veelquote:Op woensdag 14 november 2012 14:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Ik heb 2.50 nodig om te slapen vannacht man :S taaie libie"
"nah geen zin meer"
?
Gedraag je gewoon eens een keer als een vrouw manquote:
Vas draagt alleen legerprint, omdat lekker stoer.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon eens een keer als een vrouw man
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja weet jij veel![]()
Nee ik bedoelde meer van: oh laat maar, ik beroof iemand anders wel
IMMA SURVIVOR!!!quote:Op woensdag 14 november 2012 14:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vas draagt alleen legerprint, omdat lekker stoer.
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gedraag je gewoon eens een keer als een vrouw man
Je bent zelf gayquote:
nou dan ga je maar naaktquote:Op woensdag 14 november 2012 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]ik was serieus het staat mij echt niet.
Donkere huid en roze staat altijd.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]ik was serieus het staat mij echt niet.
Ja, mij zouden ze zo beroven, geen probleem...quote:Op woensdag 14 november 2012 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo van "nee, dat is zielig bij hem"
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omg, jij begrijpt het echt niet he.
Damnquote:
Staat niet bij mijn attitudequote:Op woensdag 14 november 2012 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Donkere huid en roze staat altijd.
Wat? ja?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mij zouden ze zo beroven, geen probleem...
Btw.. dat was bijna op Den Haag HS gebeurd..
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damnwaarom maak je mij aan het lachen.
Get over it gewoonquote:
Nee I just get over it, maar klaagbaak dus klaag ik. And if you dont like it you call the popo ho.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Get over it gewoonof neem je nu ontslag?
alweer een ander baantje?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee I just get over it, maar klaagbaak dus klaag ik. And if you dont like it you call the popo ho.
Ok. Veel plezier met je croissantje verder.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee I just get over it, maar klaagbaak dus klaag ik. And if you dont like it you call the popo ho.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:58 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
!
Komt NB bij de bakker, vraagt hij: mag ik een witbrood?
Bakker: zeg heb jij geen vampire freaks account?![]()
![]()
![]()
![]()
!!!
Noorsbloed?quote:
luie kut, en ook al geen opleidingquote:Op woensdag 14 november 2012 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alweer? Ben goddomme werkeloos geweest sinds augustus
Yeah.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |