Goh, waarom kwamen ze dan nog geregeld @ W2 mensen sommeren om toch vooral te gaan zitten?quote:Feyenoord: 'Niet staan op stoelen in Vak W'
Geschreven op 2012-11-13 om 16:15:35 | Bekeken: 5295 | Reacties: 81 | Foto: VI-Images | Bron: Feyenoord.nl
Beste Feyenoord-supporter, Tijdens de eerste maanden van dit seizoen hebben wij erg veel klachten ontvangen van supporters van vak W en de aangrenzende vakken op de eerste ring, omdat zij de wedstrijden niet goed kunnen volgen. Voornaamste oorzaak is het staan op de stoelen, waardoor het zicht voor andere supporters ernstig belemmerd wordt. Dit heeft helaas ook al geleid tot een aantal incidenten, waarbij supporters op vak W het onderling met elkaar aan de stok kregen. Dit kan niet de bedoeling zijn.
Wij realiseren ons dat het zicht vanaf vak W op sommige plaatsen onvoldoende is, met name op de voorste rijen. Om die reden wordt de volledige capaciteit van vak W ook nooit benut, zodat de voorste rijen in principe vrij kunnen blijven. Zoals je misschien gemerkt hebt, hebben wij de dug-out van stadionspeaker Peter Houtman en de stadion-dj verplaatst, in de hoop dat hiermee een deel van het probleem zou worden opgelost. In de komende weken zullen wij bezien of er wellicht nog aanvullende maatregelen genomen kunnen worden waardoor de zichtlijnen vanaf vak W verbeteren.
Om iedereen in staat te stellen de wedstrijden goed te kunnen volgen is het echter van belang dat ook de supporters zelf meewerken aan het herstellen van de zichtlijnen vanaf vak W en de vakken op de eerste ring. We doen daarom een dringend beroep op jou als seizoenkaarthouder om hieraan mee te werken. Dat kan door in elk geval niet meer op stoelen te gaan staan en rekening te houden met de supporters achter en naast je. Wij beseffen dat het zittend op vak W niet altijd mogelijk is om de wedstrijd optimaal te volgen en dat het voor sommige (groepen) supporters een belangrijke meerwaarde is om de ploeg al staande te ondersteunen en zijn geenszins van plan hen daarin te belemmeren. Op de huidige wijze heeft dit echter wel tot gevolg dat supporters op de achterste rijen van vak W, waaronder ook veel oudere supporters en kinderen, de wedstrijden amper kunnen volgen.
We willen alle supporters van vak W oproepen met elkaar rekening te houden. Probeer dus voor zover als mogelijk de zichtlijn van supporters die willen zitten niet te beperken en ook supporters die willen zitten op vak W in staat te stellen de wedstrijden goed te kunnen volgen.
Wij rekenen op je medewerking.
Met vriendelijke groet,
FEYENOORD ROTTERDAM
Totaal niet, maar rechts doet iedereen het, links niet. Ik begrijp dat ook niet helemaalquote:Op woensdag 14 november 2012 12:12 schreef Caland het volgende:
Op de stoelen staan is toch ook gewoon kansloos. Of is dat echt nodig daar?
Je hebt hetzelfde op Z4, links (dus aan de kant van gele zijde) staat ook iedereen op de stoelen, rechts van de trap staat iedereen gewoon ervoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Totaal niet, maar rechts doet iedereen het, links niet. Ik begrijp dat ook niet helemaal
Zelf sta ik altijd op het trapgedeelte, er midden tussen in dus
Yup, en voor mij boeit dat echt niet, want naar rechts kijken vanaf W1 is toch niet hinderlijk. En ik snap niet dat ze van V ofzo klagen. Die zitten echt wel beduidend hoger. Het zullen wel weer die josti's zijn van M. Maar dat zijn altijd die bedrijfspaupers + hun kinderen. Dus die mogen sowieso optyven.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je hebt hetzelfde op Z4, links (dus aan de kant van gele zijde) staat ook iedereen op de stoelen, rechts van de trap staat iedereen gewoon ervoor.
De mensen die op de voorste rijen in V/M zitten zien gewoon geen fuck als er gasten op hun stoeltje gaan staan. Bedrijfspaupers of niet, ze hebben ook recht om die wedstrijd te zien.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, en voor mij boeit dat echt niet, want naar rechts kijken vanaf W1 is toch niet hinderlijk. En ik snap niet dat ze van V ofzo klagen. Die zitten echt wel beduidend hoger. Het zullen wel weer die josti's zijn van M. Maar dat zijn altijd die bedrijfspaupers + hun kinderen. Dus die mogen sowieso optyven.
Oh dus lege vakken en minder inkomsten voor Feyenoord bedoel je? Lijkt me heel wenselijk ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar dat zijn altijd die bedrijfspaupers + hun kinderen. Dus die mogen sowieso optyven.
Zelfde bij ons op W2 ja. Mensen die gaan staan op stoelen gaan vanzelf wel naar beneden, goedschiks danwel kwaadschiks.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef onlogisch het volgende:
Links is er sociale controle die voorkomt dat er ook maar iemand op de stoel gaat staan.
Van die mensen moet feyenoord t ook hebben.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, en voor mij boeit dat echt niet, want naar rechts kijken vanaf W1 is toch niet hinderlijk. En ik snap niet dat ze van V ofzo klagen. Die zitten echt wel beduidend hoger. Het zullen wel weer die josti's zijn van M. Maar dat zijn altijd die bedrijfspaupers + hun kinderen. Dus die mogen sowieso optyven.
Vak W zit (sta) ik altijd!quote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goh, waarom kwamen ze dan nog geregeld @ W2 mensen sommeren om toch vooral te gaan zitten?
@ W1 is het overigens altijd maar de rechterkant die op de stoelen staat. Links is er sociale controle die voorkomt dat er ook maar iemand op de stoel gaat staan.
Ik heb al eens iemand neergehaald zien worden die bleef staan op z'n stoel... sociale controlequote:Op woensdag 14 november 2012 14:37 schreef Maraten het volgende:
Overigens heb ik zelf nog nooit wat van opstootjes gemerkt, altijd een gezellig vak, vind ik.
Zou je zeggen ware het niet dat we vaak punten laten liggen tegen 'zwakkere' tegenstanders. Tegen Roda ging ook maar net goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 16:12 schreef satecl het volgende:
Koeman eist een 4e plek voor de winterstop.... Makkelijk te doen toch? De concurrenten krijgen nog een hoop lastige tegenstanders.
Dit seizoen is dat juist niet zo, vind ik. Nu verliezen we juist van Twente, Vitesse en Ajax(2 punten dan).quote:Op woensdag 14 november 2012 16:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zou je zeggen ware het niet dat we vaak punten laten liggen tegen 'zwakkere' tegenstanders. Tegen Roda ging ook maar net goed.
Ik hoop met je mee. Het programma:quote:Op woensdag 14 november 2012 16:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Dit seizoen is dat juist niet zo, vind ik. Nu verliezen we juist van Twente, Vitesse en Ajax(2 punten dan).
Hoerenfeen is beker toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 16:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee. Het programma:
18-11-2012 14:30 Feyenoord - Willem II De Kuip, Rotterdam
25-11-2012 14:30 AZ - Feyenoord AFAS Stadion, Alkmaar
01-12-2012 19:45 Feyenoord - RKC Waalwijk De Kuip, Rotterdam
09-12-2012 14:30 NAC Breda - Feyenoord Rat Verlegh Stadion, Breda
16-12-2012 14:30 Feyenoord - ADO Den Haag De Kuip, Rotterdam
19-12-2012 21:45 SC Heerenveen - Feyenoord Abe Lenstra stadion
23-12-2012 14:30 Feyenoord - FC Groningen De Kuip, Rotterdam
Moet je eigenlijk gewoon allemaal winnen, alleen tegen AZ kun je verliezen..
Het duurde dan ook nooit lang voordat het "zitten doe je thuis olé olé" werd ingezetquote:Op woensdag 14 november 2012 13:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zelfde bij ons op W2 ja. Mensen die gaan staan op stoelen gaan vanzelf wel naar beneden, goedschiks danwel kwaadschiks.
Het vragen om te gaan zitten hebben die stewards maar opgegeven volgens mij
Je hebt gelijk. Ik word alleen altijd moe van die huiliesquote:Op woensdag 14 november 2012 13:35 schreef Multiply het volgende:
[..]
Oh dus lege vakken en minder inkomsten voor Feyenoord bedoel je? Lijkt me heel wenselijk ja.
Op X staan jullie toch ook Caland? Hoor je ze ooit klagen vanuit S/T etc?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
De mensen die op de voorste rijen in V/M zitten zien gewoon geen fuck als er gasten op hun stoeltje gaan staan. Bedrijfspaupers of niet, ze hebben ook recht om die wedstrijd te zien.
niet op de stoeltjes, gewoon ervoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op X staan jullie toch ook Caland? Hoor je ze ooit klagen vanuit S/T etc?
Aight, touché.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
niet op de stoeltjes, gewoon ervoor.
Is ook klote voor je poten, daarom nu maar steeds rechts van de trap, gewoon voor je stoeltje staan en de sfeer is er niet minder.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:15 schreef Caland het volgende:
Lijkt me ook gewoon kut staan trouwens, op je stoeltje.
Geeft aan dat we op de weg terug zijn, alleen maar mooi.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:29 schreef Slobeend het volgende:
Best wel een grote kans dat we de beste presterende club in 2012 worden. Je hebt er geen reet aan, maar toch.
Beste Eredivisieclubs in kalenderjaar 2012
Ajax 29 64
PSV 29 62
Feyenoord 29 60
FC Twente 29 56
SC Heerenveen 29 49
Vitesse 29 49
Dat blijkt wel aangezien we 6 punten meer hebben behaald dan vorig seizoen over de eerste wedstrijden, helemaal als je bedenkt dat ajax thuis en twente uit ons vorig seizoen 6 punten opleverde en nu maar 1quote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef ace_eleven het volgende:
Klinkt positief ja![]()
Alleen hebben we wel wat meer moeite met de grote clubs, maar ja, daar wordt je geen kampioen tegen hè :p
Dat is niet waar. Ik heb dat ooit eens gelezen in een boekje over voetbalstatistieken. Begin dit jaar gekeken naar de kampioenen van NL over de laatste 19 jaar:quote:Op woensdag 14 november 2012 20:27 schreef ace_eleven het volgende:
Klinkt positief ja![]()
Alleen hebben we wel wat meer moeite met de grote clubs, maar ja, daar wordt je geen kampioen tegen hè :p
Mooie statistische analysequote:Op woensdag 14 november 2012 20:56 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb dat ooit eens gelezen in een boekje over voetbalstatistieken. Begin dit jaar gekeken naar de kampioenen van NL over de laatste 19 jaar:
Korte toelichting (selectie is natuurlijk arbitrair)
-> Top (1 tm 4)
-> Subtop (5 tm 9)
-> kleintjes de rest
Wat meer belangrijk lijkt is een goede verdediging. 13x had de kampioen de minste goals tegen en maar 4x de meeste goals voor.
Zie https://www.dropbox.com/s(...)se%20Eredivisie.xlsx
Dat minste goals tegenkrijgen gaat er dit jaar niet inzitten, ondanks het optimisme.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:56 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb dat ooit eens gelezen in een boekje over voetbalstatistieken. Begin dit jaar gekeken naar de kampioenen van NL over de laatste 19 jaar:
Korte toelichting (selectie is natuurlijk arbitrair)
-> Top (1 tm 4)
-> Subtop (5 tm 9)
-> kleintjes de rest
Wat meer belangrijk lijkt is een goede verdediging. 13x had de kampioen de minste goals tegen en maar 4x de meeste goals voor.
Zie https://www.dropbox.com/s(...)se%20Eredivisie.xlsx
Als die verdediging straks aangestuurd gaat worden door Mulder zal je wel een verschil zien. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat minste goals tegenkrijgen gaat er dit jaar niet inzitten, ondanks het optimisme.
Eens. Kwestie van gebrek aan vertrouwen. Sowieso verwacht ik dat als het middenveld gaat lopen, het beter zal gaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:30 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als die verdediging straks aangestuurd gaat worden door Mulder zal je wel een verschil zien. Daar ben ik van overtuigd.
Debuteren?quote:
Duidelijk.quote:
Feyenoord - Duitsland telt niet mee dan?quote:
Idd, met zon drol achter je wordt iedere verdediger onzeker van. Is schuldig aan 5, 6 goals die er bij Mulder niet in waren gegaan. Is volgens mij ook een soort van sneeuwbaleffect. Als er 1 ingaat dan gaat de 2e er ook makkelijker in.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat minste goals tegenkrijgen gaat er dit jaar niet inzitten, ondanks het optimisme.
Ik wilde het net zeggen. Speelt echt goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:18 schreef Caland het volgende:
De Vrij zat weer een paar keer als een baas te kappen en te draaien
Schaken ook een goede 1e helft. 2e helft veel minder zichtbaar gaat veel meer over links.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Speelt echt goed.
Niet alleen door Lamprou, Mathijsen en De Vrij hebben in de spaarzame wedstrijden dat zij speelden ook nog niet best gepresteerd. Met Mulder terug, een fit duo achterin zie ik het wel positief in.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:18 schreef jakees het volgende:
[..]
Idd, met zon drol achter je wordt iedere verdediger onzeker van. Is schuldig aan 5, 6 goals die er bij Mulder niet in waren gegaan. Is volgens mij ook een soort van sneeuwbaleffect. Als er 1 ingaat dan gaat de 2e er ook makkelijker in.
Inderdaad.quote:
Kongolo heeft Mathijsen en BMI voor zich.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom krijgt Kongolo zo weinig kansen? Die jongen heeft altijd prima gespeeld als hij speelde
Hihaho.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef Zhano het volgende:
Oranje niet gewonnen want teveel (ex-)Feyenoorders erin
Komt wel joh.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom krijgt Kongolo zo weinig kansen? Die jongen heeft altijd prima gespeeld als hij speelde
Janmaat speelde voor het eerst goed in Oranje.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef Caland het volgende:
Von Gahl had het erover dat de tweede helft de verdediging een stuk beter stond, niet vreemd natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:09 schreef Caland het volgende:
Vond vooral De Vrij ook weer goed invallen, dat niveau heeft hij bij Feyenoord nog niet gehaald dit seizoen. Zal wel vertrouwder voelen ook met Vlaar naast zich. Zijn ook echte maatjes als ik het niet verkeerd heb.
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gingen ook samen op vakantie dacht ik nadat ze samen hadden bijgetekend.
Lange kwalitatief goede mensen in de selectie, een technische staf vol verdedigers, je zou zeggen dat dit probleem opgelost moet kunnen wordenquote:Koeman maakt zich kopzorgen
Feyenoord nieuws
Ronald Koeman maakt zich zorgen over het aantal doelpunten dat Feyenoord incasseert via standaardsituaties. De Rotterdammers rekenden zondag af met Roda JC Kerkrade (5-2), maar beide tegentreffers kwamen voort uit hoekschoppen. Het team kreeg dit seizoen achttien goals om de oren. "Negen van die tegengoals komen voort uit standaardsituaties", verzucht Koeman in Voetbal International.
Koeman wijst erop dat zijn ploeg slechts één doelpunt vanaf de strafschopstip incasseerde. "Dat betekent dus dat we vrijwel iedere wedstrijd een goal incasseren uit een corner of vrije trap. Ik vind dat onacceptabel, want je kunt niet zeggen dat we een gebrek aan lengte hebben, met Graziano Pellè, Lex Immers, Joris Mathijsen, Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi. Dat we dan toch makkelijk doelpunten tegen krijgen, is een gebrek aan scherpte en instelling."
"Als jij niet kunt koppen, dan je tegenstander ook niet. Het is te slap, al moet ik Roda JC nageven dat het de vrije trappen waaruit die twee goals kwamen wel heel goed en scherp aansneed. Maar in zijn totaliteit ben ik niet tevreden. Verdedigend zal het bij ons beter moeten", meent de coach, die desondanks positief terugkijkt op de eerste twaalf speelrondes van het seizoen. "We hebben ons goed door de eerste fase van het seizoen gespeeld."
Feyenoord bezet momenteel de vijfde plek, maar heeft evenveel punten als Ajax en FC Utrecht. Met nog zes duels voor de winterstop, waarvan vier in eigen huis, mikt Koeman op een plek in de top vier in de winterstop. "Dan moeten we al onze thuiswedstrijden winnen en één uit", rekent hij voor. "Dan staan we vermoedelijk in de top vier. Als we dat voor elkaar krijgen, mogen we heel tevreden zijn. Dat is dan beter dan iedereen, vooraf had durven dromen."
Bron: Voetbal International
Pelle gaat dus voor top3quote:Pellè ziet viertal toplanden wel zitten
Het aantrekken van Graziano Pellè is tot dusver een schot in de roos gebleken voor Feyenoord. In acht competitiewedstrijden was de Italiaan zesmaal trefzeker.
De 27-jarige spits geniet zelf vooral van het verbeterde veldspel van zijn ploeg. "Scoren is leuk, maar nog belangrijker vind ik dat we steeds beter gaan voetballen", stelt hij tevreden vast in gesprek met Voetbal International.
"Je ziet dat ons aanvalsspel soepeler wordt, mooier ook om te zien. En of ik dan scoor maakt me weinig uit, als we maar scoren", vervolgt Pellè zijn relaas. "Zoals wij nu spelen, kunnen we in de topdrie eindigen. Van de clubs waartegen ik heb gespeeld, vond ik alleen FC Twente en PSV verder dan wij."
Aangezien de balvaste spits nog drie seizoenen vastligt bij Parma lijkt een verlengde samenwerking met de Rotterdammers onwaarschijnlijk. "Ik sta nog drie jaar bij Parma onder contract. Die club gaat over mijn toekomst. Ik vind het leuk in Rotterdam, maar ook in Italië, Spanje, Duitsland of Engeland."
twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 15-11-2012 om 08:06:41Urby Emanuelson zegt dat de naam van Bruno Martins Indi geregeld valt bij zijn club AC Milan. #Feyenoord reageer retweet
Eens, Vlaar is toch wel een beest, als je hem gisteren ook weer ziet één blok met kracht. Ik had verwacht dat zijn verlies het makkelijkste zou zijn te vervangen, maar je ziet toch wel het verschil hoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:38 schreef yvette1982 het volgende:
De vrij was weer top, laat zien dat hij een stuk beter is dan bankzitter Heitinga. Het vertrek van Vlaar is toch ook goed te merken bij Feyenoord. In het begin van het seizoen kregen we amper kansen tegen.
De Vrij vond ik ook goed, veel beter dan tegen Ajax, die wedstrijd kwam misschien iets te vroegquote:Op donderdag 15 november 2012 10:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, Vlaar is toch wel een beest, als je hem gisteren ook weer ziet één blok met kracht. Ik had verwacht dat zijn verlies het makkelijkste zou zijn te vervangen, maar je ziet toch wel het verschil hoor.
Nu maar eens hopen dat De Vrij een lange periode aan voetballen toekomt, dat zou die jongen zo goed doen. Gisteren laat hij ook zien over veel spelintelligentie te beschikken.
Het was zonde dat zijn passing nog niet perfect was, hij kapte zo mooi vrij dan moet er eigenlijk gelijk een goede strakke bal in de diepte volgen. Ach komt ook wel goed met die jongen.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
De Vrij vond ik ook goed, veel beter dan tegen Ajax, die wedstrijd kwam misschien iets te vroeg
Eens. Zet Mathijssen maar lekker op de bank. Kan ie een dure 'Andre Ooijer' rol vervullen.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met BMI en De Vrij samen centraal gaat het ook prima misschien moeten we voor deze optie kiezen met Nelom op links.
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met BMI en De Vrij samen centraal gaat het ook prima misschien moeten we voor deze optie kiezen met Nelom op links.
Gewoon afkopen en naar huis sturenquote:Op donderdag 15 november 2012 13:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Eens. Zet Mathijssen maar lekker op de bank. Kan ie een dure 'Andre Ooijer' rol vervullen.
Eerst Fernandez nog.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon afkopen en naar huis sturen
Laat ik het zo zeggen, hij heeft z'n leeftijd nog meequote:Op donderdag 15 november 2012 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie wil hem nou huren?zelfs bij ons @ zondag 4 zou hij ernaast staan
Ik vind BMI wel een stuk baziger op links. En je kunt hem natuurlijk beter verkopen op links. Wat is de schuld nu nog? BMI eruit schuld eraf. Dat lijkt me een mooie deal. Hoewel je nog jaren plezier kunt hebben van zo'n jongen; hij hoeft niet per se weg natuurlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aandelenkapitaal is toch geen schuld? Is eigendom. Kan mij het bommen wie eigenaar is van de aandelen, zolang de stichting het merendeel van het eigendom heeft...quote:Op donderdag 15 november 2012 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben nog steeds 30 miljoen schuld dan, alleen andere eiser.
Er is bepaald dat zodra Feyenoord een bepaald bedrag (vier miljoen geloof ik, correct me if i'm wrong) in het zwart staat men aandelen terug moet gaan kopen van de 'vrienden', met een rente/dividend van rond de vier procent.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:54 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Aandelenkapitaal is toch geen schuld? Is eigendom. Kan mij het bommen wie eigenaar is van de aandelen, zolang de stichting het merendeel van het eigendom heeft...
Dat soort regelingen zijn echt debiel. Waarom fixen ze het nou niet gewoon een keer, in plaats van dit soort schimmige regelingen waardoor wel op zwart zaad zitten totdat er een nieuw stadion is.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:56 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Er is bepaald dat zodra Feyenoord een bepaald bedrag (vier miljoen geloof ik, correct me if i'm wrong) in het zwart staat men aandelen terug moet gaan kopen van de 'vrienden', met een rentepercentage van rond de vier procent.
Zoiets heb ik ook altijd begrepen.quote:Op donderdag 15 november 2012 13:56 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Er is bepaald dat zodra Feyenoord een bepaald bedrag (vier miljoen geloof ik, correct me if i'm wrong) in het zwart staat men aandelen terug moet gaan kopen van de 'vrienden', met een rentepercentage van rond de vier procent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |