Is goedquote:
Meh, komt wel weer goed jaquote:Op woensdag 14 november 2012 10:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Aii da's niet mooi nee![]()
En te weinig geslapen denk ik, maar komt vast goed
Also:
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
MOND OP MOND BEADEMING OP ROKJE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat scheelt weer jaquote:Op woensdag 14 november 2012 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Meh, komt wel weer goed jaVanavond hopelijk motor weer ophalen, dan zit ik niet aan OV vast
Nee, strakjes nog ff in de stad kijken..quote:Op woensdag 14 november 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker![]()
Vestje nog kunnen vinden?
Ah oke. Succes en have funquote:Op woensdag 14 november 2012 10:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, strakjes nog ff in de stad kijken..Hopelijk lukt t me
Hihihihiiiii, ik krijg er de bibbers van.quote:
Ik voel je Samzz (no pun)quote:Op woensdag 14 november 2012 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihihihiiiii, ik krijg er de bibbers van.
quote:
Buy all the stuff!quote:Op woensdag 14 november 2012 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
De Action is leeg hoor![]()
te leuke winkel
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
De Action is leeg hoor![]()
te leuke winkel
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
FUCK! Ik moet voor iets 1200 uur verantwoorden, en we zitten pas op de helftEn we mogen maximaal 10% afwijking hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ben jij dat met die hamer in je fobo?quote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 14 november 2012 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben jij dat met die hamer in je fobo?
Juweetzelluffff mattieeee :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Juweetzelluffff mattieeee :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
"MR Z WILL YOU CALM THE FUCK DOWN"quote:
quote:
Eh?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"MR Z WILL YOU CALM THE FUCK DOWN"
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]heheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Have fun bitchquote:Op woensdag 14 november 2012 11:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
En nu ga ik toch maar eens ff douchen enzo.. I'll be back bitches
![]()
Ohquote:Op woensdag 14 november 2012 11:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Potverdomme
[..]
Gelukkig![]()
Niet met jezelf spelen onder de douche hequote:Op woensdag 14 november 2012 11:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
![]()
Je bent zelf een bitch.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ookIk moet nog even ruim 400 uur verantwoorden
Get your ass going...quote:Op woensdag 14 november 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat je aan het FOK!ken was?
Nou ja, het probleem is dus. Die uren dat ik aan het FOK!en was, heb ik gewoon verantwoord. Maar blijkbaar is dat dus nog 400 uur te weinigquote:
Hoe doe je datquote:Op woensdag 14 november 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, het probleem is dus. Die uren dat ik aan het FOK!en was, heb ik gewoon verantwoord. Maar blijkbaar is dat dus nog 400 uur te weinig
ik vind 400 uur wel .. veelquote:Op woensdag 14 november 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, het probleem is dus. Die uren dat ik aan het FOK!en was, heb ik gewoon verantwoord. Maar blijkbaar is dat dus nog 400 uur te weinig
lucky bitchquote:Op woensdag 14 november 2012 11:37 schreef Cryothic het volgende:
Zo blij dat ik hier nooit een project heb dat over de 80 uur heen komt
Goede vraagquote:
Is het ookquote:
Dan was ik ook een stuk blijer geweest. Maar die projecten duren vast geen half jaarquote:Op woensdag 14 november 2012 11:37 schreef Cryothic het volgende:
Zo blij dat ik hier nooit een project heb dat over de 80 uur heen komt
blub ik ben een visquote:Op woensdag 14 november 2012 11:38 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben een klein geel visje in een zee van blauhauw! Hohoo en ik mis je.
Ohjeequote:Op woensdag 14 november 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
wait whut?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:38 schreef Tamashii het volgende:
Ik ben een klein geel visje in een zee van blauhauw! Hohoo en ik mis je.
quote:
Doe maar niet, anders wil ze je niet eens ontmoeten (buiten de meet om)quote:Op woensdag 14 november 2012 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou nu iets heel.fouts kunnen neerzetten..
Nee, maar een website waar je een half jaar voor aan het bouwen bent, kan wel erg vet zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede vraagMoet nog wel tot week 51, maar dat is totaal ook maar 5 weken = 200 uur
[..]
Is het ook
[..]
Dan was ik ook een stuk blijer geweest. Maar die projecten duren vast geen half jaar
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 14 november 2012 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe maar niet, anders wil ze je niet eens ontmoeten (buiten de meet om)
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:42 schreef muhahaha het volgende:
Bluuupppiiieeee, kijk eens wat het baasje voor je heeft...![]()
ik zou je moeten martelen en pijnigen.quote:
Hup zweep d'r over.....quote:Op woensdag 14 november 2012 11:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
ik zou je moeten martelen en pijnigen.
Kom.maarquote:Op woensdag 14 november 2012 11:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je gaat gewoon bullshitten dus?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet al hoe ik het ga oplossen, luie-mbo'er manier
Toen maakte je een planning aan de hand van je urenverantwoording. Nu doe ik het andersom
Geniaal. Deden wij op het HBO ook nog trouwensquote:Op woensdag 14 november 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet al hoe ik het ga oplossen, luie-mbo'er manier
Toen maakte je een planning aan de hand van je urenverantwoording. Nu doe ik het andersom
Ook schuldig op de uniquote:Op woensdag 14 november 2012 12:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geniaal. Deden wij op het HBO ook nog trouwens
Ik moet welquote:Op woensdag 14 november 2012 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je gaat gewoon bullshitten dus?
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geniaal. Deden wij op het HBO ook nog trouwens
Hoezo deed ik dat niet goedquote:Op woensdag 14 november 2012 12:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Omdat je de LocoMotion niet goed deed
picsquote:Op woensdag 14 november 2012 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo deed ik dat niet goed? Ik ben een LocoMotionheldin ja
!
Ja, mij als het aan Tam, Vinnie en Aldo ligtquote:
Nee hoor, dat zou ik nooit kunnenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mij als het aan Tam, Vinnie en Aldo ligt.
en terechtquote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede vraag. Maar ik kan heus wel wat verzinnen hoor.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goede vraag. Maar ik kan heus wel wat verzinnen hoor.
Ja, jij vast welquote:Op woensdag 14 november 2012 12:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goede vraag. Maar ik kan heus wel wat verzinnen hoor.
Die worden al gepijnigt met mijn bestaan.quote:
Ik heb dibs op je bipsquote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft mijn bips jou ooit aangedaanquote:Op woensdag 14 november 2012 12:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die worden al gepijnigt met mijn bestaan.
[..]
Ik heb dibs op je dips.
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft mijn bips jou ooit aangedaan?
En nu verdien ik strafquote:
Niets, ik hou van billen!quote:Op woensdag 14 november 2012 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft mijn bips jou ooit aangedaan?
Bin Ladenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
Wie kan er een bom maken en dit bedrijf laten ontploffen?
Newsflash, geil zijn combineert alleen met neuken.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
BohGeil zijn en moeten werken is geen goede combinatie
Zoalsquote:Op woensdag 14 november 2012 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou nu iets heel.fouts kunnen neerzetten..
Niet te pikken dit. Ga maar in de hoek.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
En nu verdien ik straf? Ik zal je eens provoceren
!
Was ik maar aan het neuken.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Newsflash, geil zijn combineert alleen met neuken.
Dat wil niet zeggen dat ze (met mij) willen neuken.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ja, genoeg mooie vrouwen hier.
Ehhhh, ik ben niet zo thuis in de explosievenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan jij mijn bedrijf bombarderen?
Dan hebben die 6 weken die hij daar nog moet tenminste iets spannendsquote:Op woensdag 14 november 2012 12:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je loopt achter
[..]
Krijg je van die rare verhalen op de werkvloer nu hoor
Jammer. Heb je niet toevallig connecties?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehhhh, ik ben niet zo thuis in de explosieven
Niet dat ik weet man. Waarom moet jouw bedrijf naar de vlakte?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer. Heb je niet toevallig connecties?
Er lopen hier wel mensen rond die ik zou doenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Krijg je van die rare verhalen op de werkvloer nu hoor
Tyfus werk. Ik moet nog even 400 uur verantwoordenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet dat ik weet man. Waarom moet jouw bedrijf naar de vlakte?
Je FOK!t ook wel donders veelquote:Op woensdag 14 november 2012 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tyfus werk. Ik moet nog even 400 uur verantwoorden
Beetje jammer ditquote:Op woensdag 14 november 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik doe het niet. Ik hou me in..
Good to know dan doe ik het de volgende keer irl.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stiekem windt het me op als je spuugt![]()
Dat pakketje wat "niet gevaarlijk" bleek?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:25 schreef Samzz het volgende:
Gewoon een koffertje nemen en daar wat draadjes en een knipperend lampje in mikken, Vinnie. Dat werkte in Enschede ook.
Nee, die uren heb ik al verantwoord. Die 400 uur moeten er nog bijquote:Op woensdag 14 november 2012 12:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je FOK!t ook wel donders veel
Wel mooie beelden altijd:
Niet voor 6 weken denk ikquote:Op woensdag 14 november 2012 12:25 schreef Samzz het volgende:
Gewoon een koffertje nemen en daar wat draadjes en een knipperend lampje in mikken, Vinnie. Dat werkte in Enschede ook.
Dat weet je nietquote:Op woensdag 14 november 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze (met mij) willen neuken.
Ja, die wat voor dat advocatenkantoor gevonden wasquote:Op woensdag 14 november 2012 12:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat pakketje wat "niet gevaarlijk" bleek?
Beetje boerenverstand is soms ver te zoekenWelke idioot zou er écht een bom mét knipperend lampje en draadjes neerleggen?
Hoef je maar 10 weken te verantwoorden, waar hebben we het over?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, die uren heb ik al verantwoord. Die 400 uur moeten er nog bij
[..]
Niet voor 6 weken denk ik
Ja, kattenpis. Gewoon de dikke duim erbij pakken.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoef je maar 10 weken te verantwoorden, waar hebben we het over?![]()
Daar wel... hier niet...quote:Op woensdag 14 november 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er lopen hier wel mensen rond die ik zou doen
Aan de singel toch? Wel onhandig, dat is zo'n beetje de drukste weg in Enschedequote:Op woensdag 14 november 2012 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die wat voor dat advocatenkantoor gevonden was. Wel tof, beetje spanning ende sensatie op een saaie maandag.
Toevallig weet ik het wel van een aantalquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 14 november 2012 12:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoef je maar 10 weken te verantwoorden, waar hebben we het over?![]()
Dat was bij Clown voor de deur toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die wat voor dat advocatenkantoor gevonden was. Wel tof, beetje spanning ende sensatie op een saaie maandag.
2 die ik zou doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar wel... hier niet...
3 dames... 1 is de vrouw van de baas, en 40+plastic.
1t is best leuk om te zien, maar staat me persoonlijk zo tegen dat ik niet zou willen.
en de derde is wel leuk, maar ik val niet zo op blond
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:28 schreef Tamashii het volgende:
Sinds ik gestopt ben met de pil. Niet te houden.kutpil.
Laaressingel, jaquote:Op woensdag 14 november 2012 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aan de singel toch? Wel onhandig, dat is zo'n beetje de drukste weg in Enschede
Clown werkt toch in Groningen?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat was bij Clown voor de deur toch?
Dat is toch op die rare kruising vlak voor de Texaco (van jou uit gezien) linksaf daar?quote:
Ja, geloof het wel. Ik ben echt heel erg slecht in de singels uit elkaar houdenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is toch op die rare kruising vlak voor de Texaco (van jou uit gezien) linksaf daar?
Woont er iig wel.quote:
Naja, je hebt dé singel en nog wat meer van die singeltjesquote:Op woensdag 14 november 2012 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, geloof het wel. Ik ben echt heel erg slecht in de singels uit elkaar houden.
Groningen, Nijmegen, Deventer en Arnhem liggen toch allemaal bij elkaar manquote:
Klopt, maar dat was ook in Groningen volgens mij.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Woont er iig wel.
maar die moest een tijdje terug toch ook z'n kantoor uit vanwegen een bommelding?
Stond toen ook nog op de FP
Maastricht naar Groningen, dat is toch 10 minuten rijden?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Groningen, Nijmegen, Deventer en Arnhem liggen toch allemaal bij elkaar man
Maximaal jongen, maximaalquote:Op woensdag 14 november 2012 12:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maastricht naar Groningen, dat is toch 10 minuten rijden?
Geen explosief in verdacht pakketje incassobedrijfquote:Op woensdag 14 november 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was ook in Groningen volgens mij.
Klopt, neuken is leukquote:
Ha, dan had ik dat toch goed.quote:
Komt niet vaak voorquote:Op woensdag 14 november 2012 12:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Geen explosief in verdacht pakketje incassobedrijf
u heeft gelijk
Klopt, ik moet er ook ff aan wennenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, neuken is leuk
[..]
Ha, dan had ik dat toch goed.
[..]
Komt niet vaak voor
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Klopt, ik moet er ook ff aan wennen
Nee, je hebt 6 singels die samen DE singel vormen, dacht ikquote:Op woensdag 14 november 2012 12:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, je hebt dé singel en nog wat meer van die singeltjes
Moet ik ook nog doenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:36 schreef muhahaha het volgende:
Hihoha kaartje voor Taken 2
Nu 1 snel kijken
Hmmm, dat kan ook wel jaquote:Op woensdag 14 november 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, je hebt 6 singels die samen DE singel vormen, dacht ik. Laaressingel, Oliemolensingel, Getfertsingel enz.
Nee, ik blijf gewoon thuis.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet ik ook nog doenKom je ook naar Almere?
Kwartiertje fietsen, snap niet dat je er zo'n probleem van maaktquote:Op woensdag 14 november 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik straks maar eens naar Amersfoort ga. Ligt toch naast Enschede.
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar wel... hier niet...
3 dames... 1 is de vrouw van de baas, en 40+plastic.
1t is best leuk om te zien, maar staat me persoonlijk zo tegen dat ik niet zou willen.
en de derde is wel leuk, maar ik val niet zo op blond
Ik ben een vrouw, problemen maken is wat ik dóéquote:Op woensdag 14 november 2012 12:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kwartiertje fietsen, snap niet dat je er zo'n probleem van maakt
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, problemen maken is wat ik dóé.
Ik zal jou eens...quote:Op woensdag 14 november 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoppaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 14 november 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
True story :$quote:Op woensdag 14 november 2012 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom moest ik aan Rokje denken?
[ afbeelding ]
Dus dat eh.. DUS DATquote:Op woensdag 14 november 2012 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet weer racenbaai
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet weer racenbaai
Kijk Vin haten dan.. Zullen we hem pakken?quote:
Ja! Sla em!quote:Op woensdag 14 november 2012 12:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kijk Vin haten dan.. Zullen we hem pakken?
Ik zal hem mores leren, die schobbejak/schavuit/vlegelquote:
Ik ga op je hoed kauwenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
Oeh. Ik word geslagen door Rokje en TamashiiDat beloofd wat vrijdag
Consider it done.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wie gaat mij ff helpen onthouden dat ik zo een kopie van m'n ID maak? :$ Ik ga dat zoooooooo vergeten eh
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ga op je hoed kauwenOmdat het kan
Whehehehe, ik kon het niet latenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..][ afbeelding ]
Alleraardigst :$
Pas op hoor, ik doe het zoquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik doe het zo
Zo zeg maarDat wil ik meemakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Challenge accepted mafwakkaaaaaaaaaaaaaa u_uquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Challenge accepted mafwakkaaaaaaaaaaaaaa u_u
Ik zal m niet kapot bijten hoor, dat vind ik dan weer te vurrrr gaan
Dat is inderdaad best makkelijk te lerenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
Ik merk wel dat het makkelijker wordt html te schrijven als je het vaker doet. In het begin deed ik een uur over een pagina. Nu gaat het al ietsje sneller.
Hoogstaand is het vooralsnog niet, maar soit.
Ja, maar mijn niveau is echt amateuristischquote:Op woensdag 14 november 2012 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best makkelijk te leren
Die meme's zijn best leukquote:Op woensdag 14 november 2012 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moest ik hier zo hard om lachen?
Ik kon het ook een klein beetje. Maar als het niet uit maakt, tjaquote:Op woensdag 14 november 2012 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar mijn niveau is echt amateuristisch. Maar dat maakt ook niet uit, het doel van de site vraagt geen flash of wat voor niveau dan ook.
In de tweede kamer hebben ze een lunch pauze van drie kwartierquote:Op woensdag 14 november 2012 13:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lunch voorbij,.moet je nog een halfuur wachten, heb ik weer
Je moet even een kopie van je ID maken.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wie gaat mij ff helpen onthouden dat ik zo een kopie van m'n ID maak? :$ Ik ga dat zoooooooo vergeten eh
Mja, het is voor de kennel van m'n vriendin. Ze fokt voor de hobby met haar honden en ze wilde graag een site zodat mensen er wat meer over te weten konden komenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kon het ook een klein beetje. Maar als het niet uit maakt, tja
Pff ik heb 2 keer een kwartierquote:Op woensdag 14 november 2012 13:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In de tweede kamer hebben ze een lunch pauze van drie kwartier
Hier in Enschede rijdt een oude bestelbus die helemaal vol hangt met die meme'squote:Op woensdag 14 november 2012 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moest ik hier zo hard om lachen?
Flash in je website is zo 1999quote:Op woensdag 14 november 2012 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar mijn niveau is echt amateuristisch. Maar dat maakt ook niet uit, het doel van de site vraagt geen flash of wat voor niveau dan ook.
Ja, weet ik veel hoe het allemaal heetquote:Op woensdag 14 november 2012 13:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Flash in je website is zo 1999
Html, Css en Javascript. Werkt een stuk sneller
quote:Op woensdag 14 november 2012 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet even een kopie van je ID maken.
Ach boeie, als de site er gewoon netjes uit ziet is het prima tochquote:Op woensdag 14 november 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is voor de kennel van m'n vriendin. Ze fokt voor de hobby met haar honden en ze wilde graag een site zodat mensen er wat meer over te weten konden komen. Zo gezegd, zo gedaan.
Javascript kan ook heel makkelijk zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel hoe het allemaal heet. Ik bedoelde javascript, trouwens
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik maak een website in html. Ik heb geen idee of deze in alle browsers hetzelfde oogt, in Chrome, FF en IE iig welquote:Op woensdag 14 november 2012 13:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Javascript kan ook heel makkelijk zijn.
Het lastigste is tegenwoordig HTML en CSS schrijven dat in alle browsers hetzelfde oogt
quote:Op woensdag 14 november 2012 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can NOT have more catnip.. YOU have a catnip problem"
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Oh dan mag je bij ons komen werken.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak een website in html. Ik heb geen idee of deze in alle browsers hetzelfde oogt, in Chrome, FF en IE iig wel.
Dan is het in orde toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak een website in html. Ik heb geen idee of deze in alle browsers hetzelfde oogt, in Chrome, FF en IE iig wel.
Waaromquote:Op woensdag 14 november 2012 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dan mag je bij ons komen werken.
Omdat het je lukt om op IE een website goed te krijgenquote:
Ik keek net op IE en nu staan twee foto's niet goedquote:Op woensdag 14 november 2012 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat het je lukt om op IE een website goed te krijgen
Tables en afbeeldingen, geen CSS.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat het je lukt om op IE een website goed te krijgen
Gewoon like a boss iframes gebruikenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tables en afbeeldingen, geen CSS.
Doet t best redelijk in IE
Ik heb dezelfde tekst (met een ander plaatje) hier zelfs op kantoor aan de muur hangen.quote:
Of gewone frames, makkelijkerquote:Op woensdag 14 november 2012 13:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon like a boss iframes gebruiken
Ergens een tag-je niet netjes afgesloten?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:22 schreef Samzz het volgende:
Waarom doet de website in IE nu raar opeens?
Wordt mijn baas niet blij van.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tables en afbeeldingen, geen CSS.
Doet t best redelijk in IE
Dat zou kunnen. Even nakijken.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ergens een tag-je niet netjes afgesloten?
quote:Op woensdag 14 november 2012 13:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde tekst (met een ander plaatje) hier zelfs op kantoor aan de muur hangen.
Leek me wel ironisch, als (web)developer zijnde
[..]
Of gewone frames, makkelijker
Lekker stoken, he trutje. Wacht maar zaterdag.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik zou het niet doen hoor Samzz.. Heel gevaarlijk, die jongen :$
Nee, joh. Ze lachen zich dood wanneer ze de site zien die ik heb gemaaktquote:Op woensdag 14 november 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik zou het niet doen hoor Samzz.. Heel gevaarlijk, die jongen :$
Hihihihihiquote:Op woensdag 14 november 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lekker stoken, he trutje. Wacht maar zaterdag.
In dat geval ga ik ook even sollicteren.. Als koffiedame ofzo :$quote:Op woensdag 14 november 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, joh. Ze lachen zich dood wanneer ze de site zien die ik heb gemaakt.
Oh, nu ben ik wel heel nieuwsgierigquote:Op woensdag 14 november 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, joh. Ze lachen zich dood wanneer ze de site zien die ik heb gemaakt.
Moet je 'm wel in Chrome (of FF) bekijken, in IE staat op de hoofdpagina de tekst in ene dubbel en de foto's op de Nederlandse pagina staan opeens in de linkerbovenhoek in plaats van in het middenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, nu ben ik wel heel nieuwsgierig
Nope, kan dit hele weekend de auto niet meenemenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
Gitaar, weet je al of je vrijdag de auto hebt?
Collega heeft mijn hoed gejat
Ik ookquote:
Ruilen?quote:
Sowieso Chromequote:Op woensdag 14 november 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je 'm wel in Chrome bekijken, in IE staat op de hoofdpagina de tekst in ene dubbel en de foto's op de Nederlandse pagina staan opeens in de linkerbovenhoek in plaats van in het midden.
Balenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nope, kan dit hele weekend de auto niet meenemen
Mijne ook niet.quote:
T is m'n werk, al hoef ik niet vaak te html'nquote:Op woensdag 14 november 2012 13:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet meer zo van het sites bouwen
Bestellen.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb maandag bij de V&D een leuke muts gezien voor in de winter. Hij is gebreid, wit en heeft een klep. En petmuts
.
Oh die zijn tofquote:Op woensdag 14 november 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb maandag bij de V&D een leuke muts gezien voor in de winter. Hij is gebreid, wit en heeft een klep. En petmuts
.
Alleen die wat ik zag is wel echt voor vrouwenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh die zijn tofHeb er ook zoiets, kon 'm alleen niet vinden
Vanmorgen was ik wel blij met mijn sjaal
Doe maar zo. En jij mag komen als stagiairequote:Op woensdag 14 november 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hihihihihi
[..]
In dat geval ga ik ook even sollicteren.. Als koffiedame ofzo :$
Haha nee, dat niet neequote:Op woensdag 14 november 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen die wat ik zag is wel echt voor vrouwen. Die van jou vast niet
.
Hihihi je zei stagiairequote:Op woensdag 14 november 2012 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe maar zo. En jij mag komen als stagiaire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |