Is goedquote:
Meh, komt wel weer goed jaquote:Op woensdag 14 november 2012 10:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Aii da's niet mooi nee![]()
En te weinig geslapen denk ik, maar komt vast goed
Also:
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
MOND OP MOND BEADEMING OP ROKJE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat scheelt weer jaquote:Op woensdag 14 november 2012 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Meh, komt wel weer goed jaVanavond hopelijk motor weer ophalen, dan zit ik niet aan OV vast
Nee, strakjes nog ff in de stad kijken..quote:Op woensdag 14 november 2012 10:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker![]()
Vestje nog kunnen vinden?
Ah oke. Succes en have funquote:Op woensdag 14 november 2012 10:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, strakjes nog ff in de stad kijken..Hopelijk lukt t me
Hihihihiiiii, ik krijg er de bibbers van.quote:
Ik voel je Samzz (no pun)quote:Op woensdag 14 november 2012 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihihihiiiii, ik krijg er de bibbers van.
quote:
Buy all the stuff!quote:Op woensdag 14 november 2012 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
De Action is leeg hoor![]()
te leuke winkel
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
De Action is leeg hoor![]()
te leuke winkel
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:56 schreef Vinniiee het volgende:
FUCK! Ik moet voor iets 1200 uur verantwoorden, en we zitten pas op de helftEn we mogen maximaal 10% afwijking hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ben jij dat met die hamer in je fobo?quote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 14 november 2012 11:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben jij dat met die hamer in je fobo?
Juweetzelluffff mattieeee :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Juweetzelluffff mattieeee :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
"MR Z WILL YOU CALM THE FUCK DOWN"quote:
quote:
Eh?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
"MR Z WILL YOU CALM THE FUCK DOWN"
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]heheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Have fun bitchquote:Op woensdag 14 november 2012 11:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
En nu ga ik toch maar eens ff douchen enzo.. I'll be back bitches
![]()
Ohquote:Op woensdag 14 november 2012 11:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Potverdomme
[..]
Gelukkig![]()
Niet met jezelf spelen onder de douche hequote:Op woensdag 14 november 2012 11:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
En nu ga ik toch maar eens ff douchen enzo.. I'll be back bitches
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |