quote:Op woensdag 14 november 2012 12:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Daar verdien je dan wel een KO voor. Is als oliebollen met mayo die combo.
.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Daar verdien je dan wel een KO voor. Is als oliebollen met mayo die combo.
Ik eet 'm met mayo, en het liefst uit de magnetron zodat ie lekker slap is.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Mexicano hoor je met pindasaus te eten. Nu moeten we je helaas bewusteloos slaan kankerhond.
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:24 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Mexicano hoor je met pindasaus te eten. Nu moeten we je helaas bewusteloos slaan kankerhond.
Ja, je wijkt af van de burgertrutten-norm.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik eet 'm met mayo, en het liefst uit de magnetron zodat ie lekker slap is.
Ben ik de sjaak?
Ik bedoelde dat het probleem in dit geval aggressie is. Geloof heeft er hier niet zoveel mee te maken. Iemand die een bejaarde slaat is zo ver heen dat de aanleiding zo goed als willekeurig is.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de Islam...?
Als je hem maar niet naast me staat op te vreten want dat accepteren we niet hier.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben ik de sjaak?
ik zie Rutger vanavond met camera en mexicano bij Pownews zo de straat op gaanquote:Op woensdag 14 november 2012 12:25 schreef Perrin het volgende:
Haha, geenstijl: http://www.geenstijl.nl/m(...)een_plaatje_van.html
Toon respect vieze zemelquote:Op woensdag 14 november 2012 12:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben ik de sjaak?
Gewoon lekker binnenshuis houden die dingen. Wil je mexicano's eten? Prima, maar doe het lekker thuis en val er een ander niet mee lastig.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als je hem maar niet naast me staat op te vreten want dat accepteren we niet hier.
Oh, net als met allerlei andere uitingen bedoel je?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gewoon lekker binnenshuis houden die dingen. Wil je mexicano's eten? Prima, maar doe het lekker thuis en val er een ander niet mee lastig.
De kleding of de meneer?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:27 schreef BaajGuardian het volgende:
de dader eerst met een groep inelkaar trappen, vervolgens kleding afpakken en in de woestijn van afrika dumpen.
Idd, mexicano's zijn net als piemels, leuk dat je er 1 hebt maar hou hem binnenshuis en ram hem niet in de strot van kinderen!quote:Op woensdag 14 november 2012 12:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gewoon lekker binnenshuis houden die dingen. Wil je mexicano's eten? Prima, maar doe het lekker thuis en val er een ander niet mee lastig.
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, mexicano's zijn net als piemels, leuk dat je er 1 hebt maar hou hem binnenshuis en ram hem niet in de strot van kinderen!
Kunnen we de daders niet opsluiten en megastallen en de varkens los rond laten lopen? Dat zou imo een hele verbetering zijn.quote:
Hier heb je wel een punt. Hebben wij zin aan mensen die als ze kip of rund kunnen eten kiezen voor varkensvlees?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:10 schreef An_awesome_wave het volgende:
Waarom eet zo'n vent dan ook varkensvlees? Hij had ook rund kunnen nemen, of kip.
de randdebiel die de man heeft geslagen.quote:
Uiteraard, rosbief is goor.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt. Hebben wij zin aan mensen die als ze kip of rund kunnen eten kiezen voor varkensvlees?
Iesj incidentje. Kopje thee?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:31 schreef 3-voud het volgende:
Het mag toch onderhand wel duidelijk zijn dat die religie, en het volk wat eraan plakt, hier niet thuis hoort.
Vind u dat kwetsend? Boeie...
Flikker op met je thee.quote:
Was cynisch bedoeld hequote:
De mijne ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |