iscool G.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:04 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Jep, zoek maar op in de Oosterof g .
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:15 schreef CaptainCookie het volgende:
Had ik maar zo'n spannend leven als de TS.
En dan komt ie ook echt naar mij toe met dat ik me bek moet houden.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:18 schreef Jellereppe het volgende:
Terechte klacht. Die jongens denken dat ze de man zijn. Terwijl ze niks maar dan ook niks voorstellen. Ze hangen ergens helemaal onderaan de maatschappelijke ladder. 'Yeahhhhh souljjjjaa boiiiiiii peace nigga rigga, peace'.![]()
Die jongens moet je geen aandacht aan schenken. Gewoon niet eens een blik waardig keuren. Ik ga. Moet de trein halen over een half uur.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:19 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
En dan komt ie ook echt naar mij toe met dat ik me bek moet houden.
Als hij dat buiten de oosterof zei dan was hij nog niet jarig
bij z'n pa, dus zal wel een rijschool zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 10:45 schreef Flying_eagle het volgende:
He lulhannes waar loop je stage dan? Je zal daar namelijk echt een aanwinst zijn
Waar ik me mee bemoei?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:16 schreef Fopje het volgende:
Snap er geen zak van, waar bemoei jij je mee? Je moest ook gewoon je bek houden dus ik zie je probleem niet.
Je bent net zoals al die andere turken. Zo opgefokt. Chill the fuck out en laat hem lekker. Jezus.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:17 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Waar ik me mee bemoei?
Wie de fuck bezielt het hem om in de fucking ochtend keihard soullja boy te luisteren? en dan nog in de winkel? eey, doe dan je oordopjes in sukkel!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:10 schreef MichaelScott het volgende:
TS is het slaafje van zijn vader.
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:15 schreef CaptainCookie het volgende:
Had ik maar zo'n spannend leven als de TS.
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:18 schreef Scorpie het volgende:
En nu ben je veilig op je zolderkamer dit topic aan het doorlezen.
quote:
Dus jij wilt 1000 flesjes cola kopen?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:37 schreef Compliment het volgende:
Dat is mijn boodschappenturk TS! Nu heb ik geen cola.
Colahandel mang.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:38 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dus jij wilt 1000 flesjes cola kopen?
Ik zag een Hollander in de supermarkt die zijn 0,20 cent niet terug vroeg.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:43 schreef bereboot3 het volgende:
ik zag een keer een neger in de supermarkt
Ik zag een keer een Marokkaan bij de kassa.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:43 schreef bereboot3 het volgende:
ik zag een keer een neger in de supermarkt
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:46 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik zag een keer een Marokkaan bij de kassa.
Pertinent onwaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:46 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik zag een keer een Marokkaan bij de kassa.
In het holst van de nacht is de kassala niet aanwezig, derhalve hoax.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:50 schreef Compliment het volgende:
[..]
Pertinent onwaar.
Edit: in het holst van de nacht wellicht.
Dat weten zij niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
In het holst van de nacht is de kassala niet aanwezig, derhalve hoax.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |