.Grappig. Zowel Luik als noord frankrijk en zuid west vlaanderen zijn gebieden waar ik heel graag kom.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:04 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat ik me kan herinneren is Luik wel heel 3e wereld idd. De verrotte invloed is zelfs te merken in het zuidelijke puntje van NL.
Misschien kan je Wallonië wel als land bestempelen. De steden iig, de Ardennen zijn nog wel mooi.
Dat hele gebied van Zuid-België/Noord-Frankrijk krijg ik de kriebels van.
Helemaal eens. Bah.quote:Op woensdag 14 november 2012 04:28 schreef Plopr het volgende:
Egypte. Te opdringerige verkopers, kamelenhouders, feluka kapiteins etc etc.
Als je daarvoor bijv. in Noorwegen bent geweest valt het nogal in het niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Schotland is geweldig! Mooie natuur, leuke steden, aardige mensen, goed bier. Voor het uitgaan en de mooie stranden moet je er natuurlijk niet naartoe gaan.
Vond Hanoi en Saigon juist super, echt het gevoel dat je in een wereldstad bent, heel authentiek en bergen geschiedenis te ontdekken. Was inderdaad wel vervelend met oversteken elke keer, maar voor mij geen reden om er niet naar terug te gaanquote:Op woensdag 14 november 2012 16:17 schreef TinyTuna het volgende:
Ik zou niet meer zo snel terug gaan naar Hanoi of Saigon, eigenlijk omdat ik helemaal gestoord werd van de drukte en die eindeloze stroom aan scooters. In andere (kleinere) plekken in Vietnam heb ik me prima vermaakt.
Napier in Nieuw-Zeeland vond ik tegenvallen. Het is sowieso geen wereldbestemming maar als je er in de buurt woont wordt het wel aangeprezen als een boeiende stad met architectuur en cultuur. Dat zal best in verhouding met het rest van het land, maar als je Europa gewend bent valt het toch een beetje tegen. De rit erheen was wel mooi, dus dat maakte een hoop goed.
Mjah, in Nederland heb ik vrienden en familie, dus daar wil ik zowiezo wel naar terug. De plaatsen en sich kan 75% van Nederland me inderdaad gestolen worden.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:11 schreef AnnaTralala het volgende:
Ik zie dat het nu meer gaat over bepaalde steden/gebieden/plekken. Grappig dat niemand plekken in Nederland noemt![]()
Ik was Arnhem vergeten !!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:11 schreef AnnaTralala het volgende:
Ik zie dat het nu meer gaat over bepaalde steden/gebieden/plekken. Grappig dat niemand plekken in Nederland noemt![]()
In Noorwegen zijn amper steden, is bier niet te betalen en zijn de mensen onverstaanbaar. Blijft de natuur over.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Als je daarvoor bijv. in Noorwegen bent geweest valt het nogal in het niet.
Waarom niet?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:03 schreef lelici het volgende:
Wie wil er nou ingodsnaam naar landen als egypte en turkije??
Je hebt het over afval en dergelijke? Dan valt Egypte nog mee (en Turkije al helemaal). Moet je eens naar India gaan...quote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef lelici het volgende:
Ja, ik ben er ooit eens geweest, maar van mij kan het allemaal gestolen worden. NOOIT MEER!! Bah, wat een rotzooitje is het daar.
In India springt de brug op jou!quote:Op woensdag 14 november 2012 22:30 schreef lelici het volgende:
India? Ik spring nog liever van de brug!
Nou, ik ben meer een reiziger van de geciviliseerde wereld, laten we het daar maar op houden, dan.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:35 schreef Individual het volgende:
[..]
In India springt de brug op jou!
Fantastisch en divers land, maar je moet wel enigszins een 'reiziger' zijn.
Ik ga voor de steden ook niet naar Schotland of Noorwegen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In Noorwegen zijn amper steden, is bier niet te betalen en zijn de mensen onverstaanbaar. Blijft de natuur over.
Turkije ben ik geweest, heerlijk goedkoop uitgaanquote:Op woensdag 14 november 2012 22:03 schreef lelici het volgende:
Wie wil er nou ingodsnaam naar landen als egypte en turkije??
Glasgow is inderdaad niet heel bijzonder, hoewel de sfeer er wel oké is. Edinburgh daarentegen is een geweldige stad.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik ga voor de steden ook niet naar Schotland of Noorwegen.
Beide zijn de steden niks.. glasgow was totaal niet boeiend.. kan je net zo goed naar België gaan.
Ach dan betaal je maar wat meer voor drank.. het is tenslotte toch al een dure vakantie.
Ja de mensen zijn idd niet te verstaan maar dat zijn er wel meer.
Ben ik inderdaad ook nog geweest... tja je moet er van houden denk ikquote:Op woensdag 14 november 2012 23:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Glasgow is inderdaad niet heel bijzonder, hoewel de sfeer er wel oké is. Edinburgh daarentegen is een geweldige stad.
Voor mijn werk geweest en inmiddels een lichte afkeer voor het volk gekregen.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:24 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je hebt het over afval en dergelijke? Dan valt Egypte nog mee (en Turkije al helemaal). Moet je eens naar India gaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |