Jah, dat duurde mij te lang en ik had de lapoquote:Op woensdag 14 november 2012 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zat te hele tijd te zweten op een nieuw topic en die kon ik dus niet openen,
nu weet ik ook waarom !![]()
en ik had zo'n leuke TT en OP![]()
nah... dan maar zo
Die is goed iddquote:Op woensdag 14 november 2012 00:12 schreef Karzai het volgende:
Nou ik zal weer even aanhaken, die russische vliegboot brengt je snel naar het strand en je kan je fiets meenemen.
Dus jij had die vent ook half invalide geschopt ?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:12 schreef Karzai het volgende:
Nou ik zal weer even aanhaken, die russische vliegboot brengt je snel naar het strand en je kan je fiets meenemen.
Wat betreft Badr ik praat het verder niet goed maar er was gewoon een misverstand door de culturele verschillen.
Zo'n walgelijk zaken mannetje maakt een verkeerde opmerking, moet je niet doen tegen iemand uit de hood
Ja hehe jij poste door ut slotjequote:Op woensdag 14 november 2012 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Jah, dat duurde mij te lang en ik had de lapo
Heen en weer, heen en weer
Oh, dat stukje had ik niet eens gelezenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus jij had die vent ook half invalide geschopt ?![]()
Culturele verschillen?![]()
Leg dat eens uit aan tante Fann ?
En jij bent een slome bejaarde zonder HRTquote:Op woensdag 14 november 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja hehe jij poste door ut slotje
Ik dat andere stukje niet !quote:Op woensdag 14 november 2012 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat stukje had ik niet eens gelezen
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
SHO / Songteksten, gedichten of moppen over Badr Hari *hier*
Ik ben Badr en ik lieg als de neten
'k Ben een boef dat mag men wel weten
Maar wat moest ik nou toen ik had gemept
Helaas voelde de rechter zich aardig genept
Estelle die had namelijk geen brood op de plank
Zij kon dat heus wel betalen
Toen moest ik naar Bar Moustache, ja daar schenkt men ook drank
Ik wilde alleen een broodje maar halen
Ik dacht niemand ziet het, ik haalde dat brood
En heb Estelle meegenomen
Het was wel betaald maar 't smaakte ons goed
Toen is de politie gekomen
refr.
Ik was opgegroeid, ja voor galg en voor rad
Het meppen dat kon ik niet laten
Ik heb in mijn leven al heel wat gemept
Zo zit ik nooit zonder dukaten
Ik 'k ben nu beroemd en berucht in 't land
Ze kunnen me niet meer vergeven
't Begon met een broodje, nu zit ik geramd
En zo blijft 't de rest van mijn levenWist gelijk dat dit de Īk ben Gerrit versie moest zijn...........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is HRT nou weer?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
En jij bent een slome bejaarde zonder HRT
Ik weet niet wat ie heeft gezegd maar als het een ernstig beledigende opmerking is geweest dan kan je dat verwachtenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus jij had die vent ook half invalide geschopt ?![]()
Culturele verschillen?![]()
Leg dat eens uit aan tante Fann ?
Kon niet missenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist gelijk dat dit de Īk ben Gerrit versie moest zijn...........
Dan zijn we waarschijnlijk gelukkig ook niet in synch met onze menstuatiequote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik dat andere stukje niet !
hmmmm je stelt me teleurquote:Op woensdag 14 november 2012 00:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ie heeft gezegd maar als het een ernstig beledigende opmerking is geweest dan kan je dat verwachten
Volgens mij vroeg je dat vorige week ook al een keerquote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is HRT nou weer?
Niet heh... ?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zijn we waarschijnlijk gelukkig ook niet in synch met onze menstuatie
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:12 schreef Karzai het volgende:
Wat betreft Badr ik praat het verder niet goed maar er was gewoon een misverstand door de culturele verschillen.
Zo'n walgelijk zaken mannetje maakt een verkeerde opmerking, moet je niet doen tegen iemand uit de hood
Ik zeg niet dat ik het zou doen maar zo worden dingen opgelost door straattuigquote:Op woensdag 14 november 2012 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmmm je stelt me teleur
oepsquote:Op woensdag 14 november 2012 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg je dat vorige week ook al een keer
Gaan we weer: http://en.wikipedia.org/wiki/Hormone_replacement_therapy
je weet niet eens of en wat er gezegd is maar hebt al begrip.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ie heeft gezegd maar als het een ernstig beledigende opmerking is geweest dan kan je dat verwachten
Jawellllllllllll je zei net dat JIJ het ook zou doen !quote:Op woensdag 14 november 2012 00:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het zou doen maar zo worden dingen opgelost door straattuig
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja het was gewoon even nodig als ik Badr was had ik het ook gedaan
Gomi !quote:Op woensdag 14 november 2012 00:20 schreef gomi het volgende:
[..]
je weet niet eens of en wat er gezegd is maar hebt al begrip.
over de verdere onzin dat t ook maar terecht zou zijn door door een opmerking ga ik maar niet eens in
Dat is geen vrouw, het is een stuk plastic.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:23 schreef Karzai het volgende:
Ik begrijp Badr wel tis gewoon gezichtsverlies als iemand je vrouw beledigt, dan sla je der op dat is gewoon in de omgeving waarin hij is opgegroeid.
Nee heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 14 november 2012 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawellllllllllll je zei net dat JIJ het ook zou doen !
[..]
Kom op nou,quote:Op woensdag 14 november 2012 00:23 schreef Karzai het volgende:
Ik begrijp Badr wel tis gewoon gezichtsverlies als iemand je vrouw beledigt, dan sla je der op dat is gewoon in de omgeving waarin hij is opgegroeid.
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is geen vrouw, het is een stuk plastic.
Hier zou je dus zomaar invalide voor geschopt kunnen worden voor zo'n opmerking !quote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ook, begrijp ook niet waarom die die vrouw gekozen heeft.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, erg dom en foutquote:Op woensdag 14 november 2012 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kom op nou,meteen iemand finaal in elkaar henzen is toch niet normaal !
ik ken badr en zijn omgeving al sinds hij als heel groot talent te boek stond op zn 16e a 17e.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:23 schreef Karzai het volgende:
Dat is ook waar, in de ring heeft ie ook aangetoond niet sportief te zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 00:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ken badr en zijn omgeving al sinds hij als heel groot talent te boek stond op zn 16e a 17e.
dit is gewoon iets wat badr altijd heeft gehad. is een kronkel in zn kop. hij weet dat hij die kronkel heeft.
en dat heeft niets te maken met een cultuurverschil of normaal vinden van die actie.
Dat denk ik ook, ik denk dat veel Marokkanen hier ook niet zo blij mee zijn als mensen datquote:Op woensdag 14 november 2012 00:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ken badr en zijn omgeving al sinds hij als heel groot talent te boek stond op zn 16e a 17e.
dit is gewoon iets wat badr altijd heeft gehad. is een kronkel in zn kop. hij weet dat hij die kronkel heeft.
en dat heeft niets te maken met een cultuurverschil of normaal vinden van die actie.
Het heeft zeker wel iets te maken met cultuurverschilquote:Op woensdag 14 november 2012 00:28 schreef gomi het volgende:
[..]
Als je hem dan al zolang kent .. Zorg dan dat die kronkel uit zn kop komt ... Kwestie van op hem inhamerenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:28 schreef gomi het volgende:
[..]
Ja, dát is zo'n ouwe smoesquote:Op woensdag 14 november 2012 00:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is ook waar, in de ring heeft ie ook aangetoond niet sportief te zijn
Maar hij heeft ook foute gasten om zich heen
Daar gaat het niet om, Marokkanen zijn gewoon veel harderquote:Op woensdag 14 november 2012 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik denk dat veel Marokkanen hier ook niet zo blij mee zijn als mensen dat
gaan denken.
Daar heeft ze haar roots ook niet liggen hč...quote:Op woensdag 14 november 2012 00:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat ook, begrijp ook niet waarom die die vrouw gekozen heeft.
Bos en Lommer en Oud Zuid combineren niet
kkopt idd. ook daar werd toen al t een of ander over gezegd. hij was toen al te vatbaar ook voor de dingen eromheen.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is ook waar, in de ring heeft ie ook aangetoond niet sportief te zijn
Maar hij heeft ook foute gasten om zich heen
Nou Badr valt voor mij in ieder geval onder de KUTmarokkanenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, Marokkanen zijn gewoon veel harder
nope, heeft te maken met zijn eigen korte lont.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het heeft zeker wel iets te maken met cultuurverschil
Waar liggen haar roots dan? Toch niet in Noord hoop ikquote:Op woensdag 14 november 2012 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heeft ze haar roots ook niet liggen hč...
Dat zeg ik niet, hij zal het moeten dragen maar ik begrijp het welquote:Op woensdag 14 november 2012 00:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dát is zo'n ouwe smoes![]()
Het is een goeie jongen maar hij heeft de verkeerde vriendenen is niet zijn schuld maar
hunnies schuld
ik ken hem en kende hem eigenlijk meer dan nu hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je hem dan al zolang kent .. Zorg dan dat die kronkel uit zn kop komt ... Kwestie van op hem inhameren
Ja is ook zoquote:Op woensdag 14 november 2012 00:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou Badr valt voor mij in ieder geval onder de KUTmarokkanen
Ik begrijp het ook wel, die gast is niet helemaal goed bij zijn hoofd, wat Gomi zegt,quote:Op woensdag 14 november 2012 00:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, hij zal het moeten dragen maar ik begrijp het wel
27 jaarquote:Op woensdag 14 november 2012 00:35 schreef chufi het volgende:
Hoe oud is Badr eigenlijk? Siscussie mag vast in een ander topic
niet zo oud 27 ofzo?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:35 schreef chufi het volgende:
Hoe oud is Badr eigenlijk? Siscussie mag vast in een ander topic
Vast niet ver van die van Johan Cruijff, en dat is makkelijk genoeg te vinden...quote:Op woensdag 14 november 2012 00:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar liggen haar roots dan? Toch niet in Noord hoop ik
Ja dat is wel duidelijk dat er een kronkeltje verkeerd zitquote:Op woensdag 14 november 2012 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel, die gast is niet helemaal goed bij zijn hoofd, wat Gomi zegt,
er zit ergens een kronkeltje verkeerd, geloof mij nou
Ja zegt mij niks hoor die straten die op Wiki staan...quote:Op woensdag 14 november 2012 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast niet ver van die van Johan Cruijff, en dat is makkelijk genoeg te vinden...
Ik moet weer eens wat roddelblaadjes lezenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast niet ver van die van Johan Cruijff, en dat is makkelijk genoeg te vinden...
en dat is al lang bekend hoor.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook wel, die gast is niet helemaal goed bij zijn hoofd, wat Gomi zegt,
er zit ergens een kronkeltje verkeerd, geloof mij nou
Als ze Cruijff van achteren heet ?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat die holbewoners gewoon harstikke bang voor hem zijn eerlijk gezegdquote:Op woensdag 14 november 2012 00:39 schreef gomi het volgende:
[..]
en dat is al lang bekend hoor.
ik ben t wel met karzai eens btw dat zijn omgeving mede schuldig is.
die hadden hem daar iets mee moeten laten doen, ipv alleen in zn hol kruipen en zeggen hoe geweldig hij is.
Precies, ze corrigeren hem nietquote:Op woensdag 14 november 2012 00:39 schreef gomi het volgende:
[..]
en dat is al lang bekend hoor.
ik ben t wel met karzai eens btw dat zijn omgeving mede schuldig is.
die hadden hem daar iets mee moeten laten doen, ipv alleen in zn hol kruipen en zeggen hoe geweldig hij is.
nah deels is/was gewoon ook ander type mens zal ik maar zeggen en daarnaast heb je ook altijd de mensen die t wel stoer vinden he.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat die holbewoners gewoon harstikke bang voor hem zijn eerlijk gezegd
Hij is altijd al een bad boy geweest, Tom Haring heeft geprobeert em op het rechte pad te krijgen.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat die holbewoners gewoon harstikke bang voor hem zijn eerlijk gezegd
dat is dus idd gewoon uberdom ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:43 schreef chufi het volgende:
Als je weet dat je vrijkomt onder bepaalde voorwaarden, dan hou je je daar toch aan ... Ben ik nou zo dom?
Hij gaat zeker zittenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:43 schreef chufi het volgende:
Als je weet dat je vrijkomt onder bepaalde voorwaarden, dan hou je je daar toch aan ... Ben ik nou zo dom?
Nee... jij bent niet dom, hij is dom.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:43 schreef chufi het volgende:
Nee, Badr is zo arrogant dat hij denkt dat regels die speciaal voor hem gemaakt zijn zelfs niet voor hem gelden.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:43 schreef chufi het volgende:
trustenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee... jij bent niet dom, hij is dom.
Maar goed ik ga de boel sluiten hier,,,
Heren, nog even een bijpassend liedje![]()
Truste Allemaal !![]()
trusten fannquote:Op woensdag 14 november 2012 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Truste Allemaal !![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Truste Allemaal !![]()
Ik denk dat hij niet zoveel nadenkt.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:45 schreef Leandra het volgende:
Nee, Badr is zo arrogant dat hij denkt dat regels die speciaal voor hem gemaakt zijn zelfs niet voor hem gelden.
Ziet er niet eens smerig uitquote:Op woensdag 14 november 2012 18:01 schreef sacha het volgende:
woensdag is 'makkelijk eten dag' in mijn gekkenhuis!
even spieken wat...
dit!
[ afbeelding ]
als jij kaas vegetarisch vindt istie vegetarischquote:Op woensdag 14 november 2012 18:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ziet er niet eens smerig uitis tie vegetarisch?
hoe/waarvan maak jij het beslag?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ga pannenkoeken bakkenook zo gezond
![]()
mag best voor een keer
Naja, ik had het letterlijk net nog over al die pizza's in een andere slow-chat, ga jij hier ook pizza's postenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:01 schreef sacha het volgende:
woensdag is 'makkelijk eten dag' in mijn gekkenhuis!
even spieken wat...
dit!
[ afbeelding ]
dat geeft toch niet!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik pak gewoon pannenkoekenmix hooreffe makkelijk
*Twilight Zone muziekje opzet*quote:Op woensdag 14 november 2012 18:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja, ik had het letterlijk net nog over al die pizza's in een andere slow-chat, ga jij hier ook pizza's posten
Ik heb gewoon wat besteldquote:Op woensdag 14 november 2012 18:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ziet er niet eens smerig uitis tie vegetarisch?
Ik ga pannenkoeken bakkenook zo gezond
![]()
mag best voor een keer
Ja kan er ook niets aan doen... Het groeit op mn rugquote:Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja doe maar luxe, rijke stinkerd
dat lijkt mij heel lastigquote:Op woensdag 14 november 2012 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kan er ook niets aan doen... Het groeit op mn rug
Ja, kan er lastig bij en das lastig als singlequote:Op woensdag 14 november 2012 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
dat lijkt mij heel lastig![]()
hier groeit het gewoon aan een boom![]()
[ afbeelding ]
Hahaha Kopje Fann wie ?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:32 schreef sacha het volgende:
ben cadeautjes aan het struinen, kom ik deze tegen
[ afbeelding ]
kopje thee?
Alleen aan die auto denk ikquote:
Deze is wel gaaaaaaaaaf !quote:
ow... eh. ... Dr. Oetker en daar hoef je alleen melk bij te gooien, was lekker trouwensquote:Op woensdag 14 november 2012 18:19 schreef sacha het volgende:
[..]
dat geeft toch niet!
ik bedoel, met water of met melk,
merk of merkloos,
voeg je nog iets 'van jezelf' toe, bijvoorbeeld vanille suiker of kaneel?
zweer je bij de mixer of moet het met de garde?
hele belangrijke details!
en het einde is treurig...........quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
http://www.midwayfilm.com/
En je nieuwe Joseph Joseph droogdruiper is ook al binnenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Deze is wel gaaaaaaaaaf !![]()
Ik heb al heel veel pop art servies van Roy Lichtenstein.
bekers, groot en klein kop en schotels, voorraadbussen en
voorraaddozen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en met dit serviesje ben ik begonnen, ook pop art maar van Luc Verschuuren
daar heb ik ook tig bekers en kop en schotels van dus meer heb ik écht niet nodig![]()
[ afbeelding ]
Heeft hij echt ooit gedaanquote:Op woensdag 14 november 2012 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is toch geen échte auto maar zo'n dinky toy of niet?
Jah... bevalt primaquote:Op woensdag 14 november 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
En je nieuwe Joseph Joseph droogdruiper is ook al binnen
goed om te wetenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... bevalt prima
Wist ik niet ! Die zullen wel een vermogen waard zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 23:43 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft hij echt ooit gedaan
Waren toen volgens mij een stuk of tien BMW's die door kunstenaars 'aangepakt' werden.
Maar voor de rest .. een leuke collectie ...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
En je nieuwe Joseph Joseph droogdruiper is ook al binnen
Oh, hij was blijkbaar van Rauschenbergquote:Op woensdag 14 november 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wist ik niet ! Die zullen wel een vermogen waard zijn
En dan die schilderijen nog, dat is wel genoeg, anders wordt het een beetje veelquote:Op woensdag 14 november 2012 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar voor de rest .. een leuke collectie ...
wilde ik net zeggen...quote:Op woensdag 14 november 2012 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, hij was blijkbaar van Rauschenberg
http://www.bmwdrives.com/bmw-artcars.php
Oh nee, gelukkig toch niet, dat was de auto onder die van Lichtenstein![]()
Ja hoor Top, met jou ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh met knipoog, naja dan mag het.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
nou, gewoon DAT met een knipoog jah
Die van Jenny Holzer vind ik ook wel mooi in deze context, hoewel ze die slogan al vaker gebruikt had:quote:
Waar had je die zooi trouwens gevonden, vooral dat fonduestel?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef sacha het volgende:
en ik ben ondertussen vergeten wat ik aan het zoeken was
Volgens mij staat je hele huis vol met die dingen of aan de muur of in de keuken voor dagelijks gebruikquote:Op woensdag 14 november 2012 23:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En dan die schilderijen nog, dat is wel genoeg, anders wordt het een beetje veel
is het eigenlijk al maar jah... dat groeit zo
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja hoor Top, met jou ook?
Gaat het goed met je?Gaat, gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga maar eens vroeg naar bed denk.;
Rustig aan.
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja hoor Top, met jou ook?
Gaat het goed met je?* APK wijst naar sachaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Trek het je niet aan KT ... Ze zouden je vader /moeder kunnen zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
Gemene 40+ers ook altijd, stelletje pestkoppen.
Protect me from what i want...... die is mooi jaquote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef APK het volgende:
[..]
Die van Jenny Holzer vind ik ook wel mooi in deze context, hoewel ze die slogan al vaker gebruikt had:
[ afbeelding ]
Maar Lichtenstein had ook al vaker stippies geschilderd.
Soms snap ik niet dat hij daar niet moe van werd en niet iets anders wilde proberen...
hier heb je een kleurplaatquote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh met knipoog, naja dan mag het.
Ah, gewoon niet serieus nemen dusquote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ytek het je niet aan KT ... Ze zouden je vader /moeder kunnen zijn
Gaat, gaat, klinkt niet heel erg vrolijk Top, jij gaat volgens mij altijd best laat naar bed trouwensquote:Op woensdag 14 november 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat, gaat.
Ik ga maar eens vroeg naar bed denk.;
De helft is lief hier,quote:Op woensdag 14 november 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gaat, gaat, klinkt niet heel erg vrolijk Top, jij gaat volgens mij altijd best laat naar bed trouwens![]()
en ze menen het hier niet zo kwaad hoorze zijn best wel lief hier
Ja dat maar wel goed luisterenquote:Op woensdag 14 november 2012 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah, gewoon niet serieus nemen dus
/ grapje
Hij deed het iets te lang, wmb.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tja die stippies, was wel zijn handelsmerk natuurlijk, werd ie beroemd mee, misschien
wilde hij nog wel iets anders doen, maar jah... toen ging ie dood
Thks KTquote:Op woensdag 14 november 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De helft is lief hier,
Weet niet welke helft Sascha toe behoort verder.
Chuuf is ook wel tof.
Iemand wilde meer info ver Lichtenstein?quote:Op woensdag 14 november 2012 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Hij deed het iets te lang, wmb.
Hoewel mij bijstaat dat hij later ook andere dingen gedaan heeft.
Ik kreeg afgelopen week een mailtje van iemand die meer info over mijn werk wilde en ik had deze reactie: "De fuck"
Waarom nu, nadat ik al een jaar of zes geen kunst meer maak?
ehm, moet je even met rechtermuisknop klikken op de afbeeldingquote:Op woensdag 14 november 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar had je die zooi trouwens gevonden, vooral dat fonduestel?
ah.. ga ik straks wel even in alle rust uitzoeken !quote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm, moet je even met rechtermuisknop klikken op de afbeelding
Wacht je tot we allemaal naar bed zijn ...?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah.. ga ik straks wel even in alle rust uitzoeken !
ja, later of morgenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wacht je tot we allemaal naar bed zijn ...?
Euh nee, mijn achternaam is niet Lichtensteinquote:Op donderdag 15 november 2012 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Iemand wilde meer info ver Lichtenstein?![]()
Heb jij weer ...
Di was zijn laatste project voordat hij dood ging trouwens, best zonde, wie weet wat hij nog allemaalquote:Op woensdag 14 november 2012 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen week een mailtje van iemand die meer info over mijn werk wilde en ik had deze reactie: "De fuck"
quote:Op woensdag 14 november 2012 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef sacha het volgende:
plastic?
beesten?
dan zitten we nu weer bij Badr
Nog meer stippen?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Di was zijn laatste project voordat hij dood ging trouwens, best zonde, wie weet wat hij nog allemaal
had kunnen doen
Ik snap helemaal niks van wat je hier zegt !quote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Euh nee, mijn achternaam is niet Lichtenstein
Misschien had ik duidelijker moeten zijn, mijn motto is 'Bek houden als je niks te zeggen hebt', dus daarom maak ik geen kunst de laatste jaren.
FOK! is overigens niet included in mijn motto, dat moge duidelijk zijn
zie, ik kan echt wel quotenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef sacha het volgende:
plastic?
beesten?
Yep... jij hebt het filmpje gezien, dat is wel triestig toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:05 schreef kingtoppie het volgende:
Wel sick hey, als je al dat plastic ziet in die beesten.
Verbeeld je niet te veel ...quote:Op donderdag 15 november 2012 00:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm,
Dat is wel het nadenken waard.
Of strepenquote:
Zeker... Maarja..quote:Op donderdag 15 november 2012 00:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Yep... jij hebt het filmpje gezien, dat is wel triestig toch?
Nee dittequote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef sacha het volgende:
plastic?
beesten?
Dat laatste zou best kunnen, misschien moet ik het helemaal uittekenen met stippen enzo?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van wat je hier zegt !![]()
Maar dat kan ook aan mij liggen
Ik weet niet of er nog iets te redden valt, het is wel al erg verpest allemaal hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker... Maarja..
Hoe lang doet die zooi erover om afgebroken te worden? 100 jaar? 400?
Wat dat betreft zal het echt niet minder worden de komende jaren.... En ik denk niet dat je echt effectief de zee kunt ''schoonvissen'' wat dat betreft...
Ik weet niet of vissers ook van die troep meevissen... Misschien dat je die kunt helpen het milieu te verbeteren oid door ze op te roepen vuil niet terug de oceaan te storten... I dunno.
het was een grapjequote:Op donderdag 15 november 2012 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ditte
eh..... nouhou ik zou het wel willen snappen, maar ik kan er geen chocolade van maken..quote:Op donderdag 15 november 2012 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Dat laatste zou best kunnen, misschien moet ik het helemaal uittekenen met stippen enzo?
Maakt het uit?
Neuh
Maar waarom maak je al 6 jaar geen kunst meer dan?quote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef APK het volgende:
[..]
Euh nee, mijn achternaam is niet Lichtenstein
Misschien had ik duidelijker moeten zijn, mijn motto is 'Bek houden als je niks te zeggen hebt', dus daarom maak ik geen kunst de laatste jaren.
FOK! is overigens niet included in mijn motto, dat moge duidelijk zijn
Lekker bezig Sacha.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:17 schreef sacha het volgende:
ik voel een Louis van Gaaltje opkomen
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 00:17 schreef sacha het volgende:
ow....... iedereen slaat op de vluchtquote:
Dat was het punt niet, maar zo ongeveer ja en jaquote:Op donderdag 15 november 2012 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar waarom maak je al 6 jaar geen kunst meer dan?
Geen droog brood mee te verdienen, of had je er genoeg van dan?
oké ik zal wel dom zijn danquote:Op donderdag 15 november 2012 00:17 schreef sacha het volgende:
En ik werk morgenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
ow....... iedereen slaat op de vlucht![]()
Nou daaaaaaaaaaag stelletje lafaards
Domme mensen zijn gelukkiger.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oké ik zal wel dom zijn dan
Oké dan had ik het een beetje goed, maar dat ze aan jou info vragen over Roy Lichtensteinquote:Op donderdag 15 november 2012 00:21 schreef APK het volgende:
Hé
[..]
Dat was het punt niet, maar zo ongeveer ja en ja
Vandaar dat ik dat mailtje raar vond
Hij denkt zelfs dat hij vandaag niet hoeft te werkenquote:Op donderdag 15 november 2012 00:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je doet net of je werkt dat is wat anders
Nog een ding dan: Het had geen reet met Lichtenstein te maken, ik schakelde -via Lichtenstein- naar een ander onderwerp.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké dan had ik het een beetje goed, maar dat ze aan jou info vragen over Roy Lichtenstein
is toch wel vreemd, of had je werk ook iets met Lichtenstein te maken?
Of vraag ik nu gewoon te veel en vind je me heel vervelend?
Dat kan ook![]()
Dan hou ik mijn kop wel
Nah... daarom snapte ik er geen reet van, zie je wel, het lag niet aan mij het lag aan jouquote:Op donderdag 15 november 2012 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Nog een ding dan: Het had geen reet met Lichtenstein te maken, ik schakelde -via Lichtenstein- naar een ander onderwerp.
Moet ik maar niet meer doen
eigenlijk is het allemaal jouw schuldquote:Op donderdag 15 november 2012 00:28 schreef sacha het volgende:
en het begon met een hele rare theepot, zo zie je maar weer
oh, dat vind ik prima hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 00:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eigenlijk is het allemaal jouw schuld
Weet ikquote:
Nah... daar wordt je ook niet vrolijk van zeg !quote:Op donderdag 15 november 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeg maar of je het mooi vindt.
Het kalmeert welquote:Op donderdag 15 november 2012 00:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... daar wordt je ook niet vrolijk van zeg !
True...quote:Op donderdag 15 november 2012 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik doe deze....
Truste TopSlaap lekker, voor jou is het ook bedtijd jongen
Ik snap hem !quote:Op woensdag 14 november 2012 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Ja je moet niet in slaap vallen met je computerquote:Op donderdag 15 november 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
Heerlijk atlijd... Dat je bezig bent met je computer en de computer opeens allemaal rare dingen doet...
Totdat je erachter komt dat je arm half verlamt op een toets aan het slapen is....
en ik zei nog gisteren dat het voor jou OOK bedtijd wasquote:Op donderdag 15 november 2012 16:40 schreef kingtoppie het volgende:
Heerlijk atlijd... Dat je bezig bent met je computer en de computer opeens allemaal rare dingen doet...
Totdat je erachter komt dat je arm half verlamt op een toets aan het slapen is....
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ik zei nog gisteren dat het voor jou OOK bedtijd was
Beetje weekend. Weekend van mijn gewone baan maar ik ben oproepkracht voor de thuiszorg (hh werk) en ik mag morgenochtend en morgenmiddag nog aan de slagquote:
Ja dan zoek je het ook zelf op met 2 banen en moet je ook niet moeilijk doen...quote:Op donderdag 15 november 2012 20:12 schreef just me het volgende:
[..]
Beetje weekend. Weekend van mijn gewone baan maar ik ben oproepkracht voor de thuiszorg (hh werk) en ik mag morgenochtend en morgenmiddag nog aan de slag
Dat is leukquote:Op donderdag 15 november 2012 21:08 schreef just me het volgende:
rtstikke leuke bijbaan
Morgenmiddag naar een mevrouw van 93, fantastisch wijs mens
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze hebben hem gemaakt !![]()
FB / Wat is er met het kuikentje aan de hand?
quote:Op donderdag 15 november 2012 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ze hebben hem gemaakt !![]()
FB / Wat is er met het kuikentje aan de hand?
Praat er maar snel overheenquote:Op donderdag 15 november 2012 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik niet zo, dus laten we het daar maar niet over hebben![]()
en jij?
oh ja mijn dag.... op mijn werk zijn we begonnen met het oefenen van de..... kerstmusicalquote:
kerstmusical ?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
oh ja mijn dag.... op mijn werk zijn we begonnen met het oefenen van de..... kerstmusical![]()
Ik denk dat het beter is als ik niet ga zingenquote:Op donderdag 15 november 2012 22:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kerstmusical ?
Ga je ook zingen?
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik niet zo, dus laten we het daar maar niet over hebben![]()
en jij?
Wat ga je dan doen?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als ik niet ga zingen
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nah... nu weer ter zake
Tjah ik heb niks, weetje, ik denk in $$$ tekensquote:Op donderdag 15 november 2012 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zou wel een beetje vreemd zijn Top !
Had ik best geinig gevonden met de juiste collega danquote:Op donderdag 15 november 2012 22:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen?
Zolang ze je niet de ezel laten spelen zit het wel goed
Wat doet ome Guus in een kerstmusical?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
Had ik best geinig gevonden met de juiste collega dan
Ik moet een neefje van oom Guus spelen, het is gewoon een duffe kerstmusical maar we doen het om de leerlingen en ouders te vermaken!
Ik heb alles al Top, dus ik heb niks meer nodigquote:Op donderdag 15 november 2012 22:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah ik heb niks, weetje, ik denk in $$$ tekens
Ik heb echt weinig tastbare goederen, illustreert maar weer hoe weinig ik ''wil''quote:Op donderdag 15 november 2012 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb alles al Top, dus ik heb niks meer nodigdat scheelt een hoop natuurlijk
Ja bij de Griek gaat sowieso het servies er aan , dus zo heeft er toch nog iemand wat aanquote:Op donderdag 15 november 2012 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow dat Gedeelde goederen? had je er snel achteraan geplakt
![]()
Vindt je mijn pop art serviesje niet mooi dan?![]()
Dan is de helft van jou.
Geen slechte deal dacht ik zo
Sinterklaas? Onder de kerstboom ?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hoewel ik heb nog geen fohn !
Dat is geen slechte eigenschap hoor!quote:Op donderdag 15 november 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb echt weinig tastbare goederen, illustreert maar weer hoe weinig ik ''wil''
quote:Op donderdag 15 november 2012 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bij de Griek gaat sowieso het servies er aan , dus zo heeft er toch nog iemand wat aan
Wel als het een van die dingen is waaruit blijkt dat je geen flikker wilt in het leven.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is geen slechte eigenschap hoor!
Misschien een adoptie van KT?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan moet ik maar hier blijven, zit niks anders op
Bedoel je dat je niet zo om materieele zaken geeft of geef je helemaal nergens om?quote:Op donderdag 15 november 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel als het een van die dingen is waaruit blijkt dat je geen flikker wilt in het leven.
Ben een nihilist een beetje, dat blijkt uit allerlei dingen.
Ik geef wel om mijn muziek collectie en lekker bier.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bedoel je dat je niet zo om materieele zaken geeft of geef je helemaal nergens om?![]()
Dat eerste is niet erg, dat tweede is wel weer iets minder positief natuurlijk
Muziek is altijd goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geef wel om mijn muziek collectie en lekker bier.
Ik drink graag 1 biertje... In de avond +- 23 uur...quote:Op donderdag 15 november 2012 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Muziek is altijd goed.
Hoe zit dat met dat Bier, drink jij zoveel dan?
1 biertje kan niet zoveel kwaad denk ik, als je het daar tenminste bij kan houden.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik drink graag 1 biertje... In de avond +- 23 uur...
Niet heel gezond verder maargoed.
Nee, vind het gewoon lekker.. Kalmeert ook bier, ik word er rustig van.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
1 biertje kan niet zoveel kwaad denk ik, als je het daar tenminste bij kan houden.
Gewoon iedere dag? slaap je dan beter ofzo?
OKé, nah dat kan, heb ik niet zoveel verstand van, maar als het jou help, de meestequote:Op donderdag 15 november 2012 22:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, vind het gewoon lekker.. Kalmeert ook bier, ik word er rustig van.
Raar, ik word soms heel slaperig van bier..quote:Op donderdag 15 november 2012 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
OKé, nah dat kan, heb ik niet zoveel verstand van, maar als het jou help, de meeste
mensen worden juist onrustig van bier.
mensen zoals ik dusik kan niet zo goed tegen drank
Dan zou ik niet te veel bier drinken als je uitgaat anders hoor je niet wat die meisjesquote:Op donderdag 15 november 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Raar, ik word soms heel slaperig van bier..
Wat dat betreft past het niet helemaal bij uitgaan... Als je echt naar meer bier dan 1.5 liter gaat dan gaat het uitgaan alleen nog maar om drank draaien.
Top spreekt toch helemaal geen meisjes aan johquote:Op donderdag 15 november 2012 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan zou ik niet te veel bier drinken als je uitgaat anders hoor je niet wat die meisjes
allemaal te vertellen hebben, daar moet je toch je aandacht bijhouden Top, anders
wordt het niks
Volgens mij valt dat wel meequote:Op donderdag 15 november 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Top spreekt toch helemaal geen meisjes aan joh
(nouja, eigenlijk hou ik mij daar stiekem nooit aan...)
C u l8erquote:Op donderdag 15 november 2012 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee![]()
Nah... ik ga nog effe zappenen dan ga ik er van tussen
sjuus........ see joe leter !
Over zes posts.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 7 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |