Jah, dat duurde mij te lang en ik had de lapoquote:Op woensdag 14 november 2012 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zat te hele tijd te zweten op een nieuw topic en die kon ik dus niet openen,
nu weet ik ook waarom !![]()
en ik had zo'n leuke TT en OP![]()
nah... dan maar zo
Die is goed iddquote:Op woensdag 14 november 2012 00:12 schreef Karzai het volgende:
Nou ik zal weer even aanhaken, die russische vliegboot brengt je snel naar het strand en je kan je fiets meenemen.
Dus jij had die vent ook half invalide geschopt ?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:12 schreef Karzai het volgende:
Nou ik zal weer even aanhaken, die russische vliegboot brengt je snel naar het strand en je kan je fiets meenemen.
Wat betreft Badr ik praat het verder niet goed maar er was gewoon een misverstand door de culturele verschillen.
Zo'n walgelijk zaken mannetje maakt een verkeerde opmerking, moet je niet doen tegen iemand uit de hood
Ja hehe jij poste door ut slotjequote:Op woensdag 14 november 2012 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Jah, dat duurde mij te lang en ik had de lapo
Heen en weer, heen en weer
Oh, dat stukje had ik niet eens gelezenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus jij had die vent ook half invalide geschopt ?![]()
Culturele verschillen?![]()
Leg dat eens uit aan tante Fann ?
En jij bent een slome bejaarde zonder HRTquote:Op woensdag 14 november 2012 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja hehe jij poste door ut slotje
Ik dat andere stukje niet !quote:Op woensdag 14 november 2012 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, dat stukje had ik niet eens gelezen
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
SHO / Songteksten, gedichten of moppen over Badr Hari *hier*
Ik ben Badr en ik lieg als de neten
'k Ben een boef dat mag men wel weten
Maar wat moest ik nou toen ik had gemept
Helaas voelde de rechter zich aardig genept
Estelle die had namelijk geen brood op de plank
Zij kon dat heus wel betalen
Toen moest ik naar Bar Moustache, ja daar schenkt men ook drank
Ik wilde alleen een broodje maar halen
Ik dacht niemand ziet het, ik haalde dat brood
En heb Estelle meegenomen
Het was wel betaald maar 't smaakte ons goed
Toen is de politie gekomen
refr.
Ik was opgegroeid, ja voor galg en voor rad
Het meppen dat kon ik niet laten
Ik heb in mijn leven al heel wat gemept
Zo zit ik nooit zonder dukaten
Ik 'k ben nu beroemd en berucht in 't land
Ze kunnen me niet meer vergeven
't Begon met een broodje, nu zit ik geramd
En zo blijft 't de rest van mijn levenWist gelijk dat dit de Ïk ben Gerrit versie moest zijn...........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is HRT nou weer?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef APK het volgende:
[..]
En jij bent een slome bejaarde zonder HRT
Ik weet niet wat ie heeft gezegd maar als het een ernstig beledigende opmerking is geweest dan kan je dat verwachtenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus jij had die vent ook half invalide geschopt ?![]()
Culturele verschillen?![]()
Leg dat eens uit aan tante Fann ?
Kon niet missenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist gelijk dat dit de Ïk ben Gerrit versie moest zijn...........
Dan zijn we waarschijnlijk gelukkig ook niet in synch met onze menstuatiequote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik dat andere stukje niet !
hmmmm je stelt me teleurquote:Op woensdag 14 november 2012 00:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ie heeft gezegd maar als het een ernstig beledigende opmerking is geweest dan kan je dat verwachten
Volgens mij vroeg je dat vorige week ook al een keerquote:Op woensdag 14 november 2012 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is HRT nou weer?
Niet heh... ?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zijn we waarschijnlijk gelukkig ook niet in synch met onze menstuatie
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:12 schreef Karzai het volgende:
Wat betreft Badr ik praat het verder niet goed maar er was gewoon een misverstand door de culturele verschillen.
Zo'n walgelijk zaken mannetje maakt een verkeerde opmerking, moet je niet doen tegen iemand uit de hood
Ik zeg niet dat ik het zou doen maar zo worden dingen opgelost door straattuigquote:Op woensdag 14 november 2012 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmmm je stelt me teleur
oepsquote:Op woensdag 14 november 2012 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg je dat vorige week ook al een keer
Gaan we weer: http://en.wikipedia.org/wiki/Hormone_replacement_therapy
je weet niet eens of en wat er gezegd is maar hebt al begrip.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ie heeft gezegd maar als het een ernstig beledigende opmerking is geweest dan kan je dat verwachten
Jawellllllllllll je zei net dat JIJ het ook zou doen !quote:Op woensdag 14 november 2012 00:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het zou doen maar zo worden dingen opgelost door straattuig
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nouja het was gewoon even nodig als ik Badr was had ik het ook gedaan
Gomi !quote:Op woensdag 14 november 2012 00:20 schreef gomi het volgende:
[..]
je weet niet eens of en wat er gezegd is maar hebt al begrip.
over de verdere onzin dat t ook maar terecht zou zijn door door een opmerking ga ik maar niet eens in
Dat is geen vrouw, het is een stuk plastic.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:23 schreef Karzai het volgende:
Ik begrijp Badr wel tis gewoon gezichtsverlies als iemand je vrouw beledigt, dan sla je der op dat is gewoon in de omgeving waarin hij is opgegroeid.
Nee heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 14 november 2012 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawellllllllllll je zei net dat JIJ het ook zou doen !
[..]
Kom op nou,quote:Op woensdag 14 november 2012 00:23 schreef Karzai het volgende:
Ik begrijp Badr wel tis gewoon gezichtsverlies als iemand je vrouw beledigt, dan sla je der op dat is gewoon in de omgeving waarin hij is opgegroeid.
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is geen vrouw, het is een stuk plastic.
Hier zou je dus zomaar invalide voor geschopt kunnen worden voor zo'n opmerking !quote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ook, begrijp ook niet waarom die die vrouw gekozen heeft.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Nee is het ook niet, erg dom en foutquote:Op woensdag 14 november 2012 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kom op nou,meteen iemand finaal in elkaar henzen is toch niet normaal !
ik ken badr en zijn omgeving al sinds hij als heel groot talent te boek stond op zn 16e a 17e.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:23 schreef Karzai het volgende:
Dat is ook waar, in de ring heeft ie ook aangetoond niet sportief te zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 00:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ken badr en zijn omgeving al sinds hij als heel groot talent te boek stond op zn 16e a 17e.
dit is gewoon iets wat badr altijd heeft gehad. is een kronkel in zn kop. hij weet dat hij die kronkel heeft.
en dat heeft niets te maken met een cultuurverschil of normaal vinden van die actie.
Dat denk ik ook, ik denk dat veel Marokkanen hier ook niet zo blij mee zijn als mensen datquote:Op woensdag 14 november 2012 00:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ken badr en zijn omgeving al sinds hij als heel groot talent te boek stond op zn 16e a 17e.
dit is gewoon iets wat badr altijd heeft gehad. is een kronkel in zn kop. hij weet dat hij die kronkel heeft.
en dat heeft niets te maken met een cultuurverschil of normaal vinden van die actie.
Het heeft zeker wel iets te maken met cultuurverschilquote:Op woensdag 14 november 2012 00:28 schreef gomi het volgende:
[..]
Als je hem dan al zolang kent .. Zorg dan dat die kronkel uit zn kop komt ... Kwestie van op hem inhamerenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:28 schreef gomi het volgende:
[..]
Ja, dát is zo'n ouwe smoesquote:Op woensdag 14 november 2012 00:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is ook waar, in de ring heeft ie ook aangetoond niet sportief te zijn
Maar hij heeft ook foute gasten om zich heen
Daar gaat het niet om, Marokkanen zijn gewoon veel harderquote:Op woensdag 14 november 2012 00:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik denk dat veel Marokkanen hier ook niet zo blij mee zijn als mensen dat
gaan denken.
Daar heeft ze haar roots ook niet liggen hè...quote:Op woensdag 14 november 2012 00:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat ook, begrijp ook niet waarom die die vrouw gekozen heeft.
Bos en Lommer en Oud Zuid combineren niet
kkopt idd. ook daar werd toen al t een of ander over gezegd. hij was toen al te vatbaar ook voor de dingen eromheen.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat is ook waar, in de ring heeft ie ook aangetoond niet sportief te zijn
Maar hij heeft ook foute gasten om zich heen
Nou Badr valt voor mij in ieder geval onder de KUTmarokkanenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, Marokkanen zijn gewoon veel harder
nope, heeft te maken met zijn eigen korte lont.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het heeft zeker wel iets te maken met cultuurverschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |