Ik heb het hem gevraagd, maar hij zal nog wel film zitten te kijken...quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En gecastreerd?
Moet er niet aan denken om plotseling een huis vol wolfrolfjes te hebben
Henk weet niet dat er dan ook nog een vrouwtjeswolfrolf nodig is en volgens mij bestaan die niet. ik ben bang dat wolfrolf met uitsterven bedreigd is....quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb het hem gevraagd, maar hij zal nog wel film zitten te kijken...
Oh, en of die bestaan! Ik ben er eentje, maar dat laat ik niet teveel doorschemeren. Volledig gedomesticeerdquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Henk weet niet dat er dan ook nog een vrouwtjeswolfrolf nodig is en volgens mij bestaan die niet. ik ben bang dat wolfrolf met uitsterven bedreigd is....
AARGGHHH!!11quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:37 schreef henkde_j het volgende:
Deze plaat doet mij denken aan een ander nummer
ow god......de maya's hadden toch gelijk. ik gok dat Minthy en Wolfrolf elkaar half december per ongeluk tegen komen en dat dan het einde der tijden is aangebroken...... de Arolfalypse!quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, en of die bestaan! Ik ben er eentje, maar dat laat ik niet teveel doorschemeren. Volledig gedomesticeerd
talk like a pirate day was op 19 september....quote:
Dat is een mogelijkheid... Helaas zijn we beide redelijk schuwquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow god......de maya's hadden toch gelijk. ik gok dat Minthy en Wolfrolf elkaar half december per ongeluk tegen komen en dat dan het einde der tijden is aangebroken...... de Arolfalypse!
Wat is er snoes?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
is de enige zinnige reactie die in me opkomt na het lezen van dit alles.
wehehehequote:Op dinsdag 13 november 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
Bloedserieus!quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
Nee en ik ga het niet proberen ookquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehehe![]()
![]()
kun je smiley btw ook irl? Nee? dan kun je nog ff oefenen voor vrijdag
dammitquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee en ik ga het niet proberen ook
Ga ik ook niet doen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dammitals straf moet je dan deze doen:
incl bijpassen outfit
* 3rdRock trekt pruillipje en doet puppyogen: ah please???? please????quote:
Nee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock trekt pruillipje en doet puppyogen: ah please???? please????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien deze wel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock trekt pruillipje en doet puppyogen: ah please???? please????
of heel misschien wel...quote:
Nee.quote:
Nee en nee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of heel misschien wel...of is dat pas na
?
het zal wel weer deze worden.....quote:
Ja dit dus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:50 schreef CindieY het volgende:
En dit is waarom Roos zo tof isIk zit hier het hele nummer lang al met een grijns op m'n gezicht van oor tot oor.
Er was niet zoveel om ja op te zeggenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Top! Vroeg het me af omdat je zovaak Nee zei.
Ook niet op mijn vraag van 23.43?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er was niet zoveel om ja op te zeggen
Even teruglezen dan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook niet op mijn vraag van 23.43?
de waarheid is hard...quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
Uuhh
Pauzeer ik mijn film effe en dan lees ik hier dat ik gecastreerd in een kooi word verkocht en dat ik met uitsterven bedreigd ben?
Dafuq??
Erger nog; wij moeten neuken voor nageslacht!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
Uuhh
Pauzeer ik mijn film effe en dan lees ik hier dat ik gecastreerd in een kooi word verkocht en dat ik met uitsterven bedreigd ben?
Dafuq??
mowah, moeten.....quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Erger nog; wij moeten neuken voor nageslacht!!
quote:
Ik heb redelijk serieuze, semi-filosofische gesprekken gevoerd vanavond en dan was het gesprek hier wat extra bevreemdend.quote:
hier was het gewoon business as usual volgens mij...quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Ik heb redelijk serieuze, semi-filosofische gesprekken gevoerd vanavond en dan was het gesprek hier wat extra bevreemdend.
Ik zeg toch ook niet dat het niet zo is?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier was het gewoon business as usual volgens mij...
Als ik maar met mijn neus tussen je tieten mag vind ik alles bestquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Erger nog; wij moeten neuken voor nageslacht!!
nee, das waarquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het niet zo is?
Ben ik toch ookquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:58 schreef henkde_j het volgende:
Iemand voelt zich weer verheven boven dit topic
Is goed jong, als je hem maar niet snuitquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als ik maar met mijn neus tussen je tieten mag vind ik alles best
Wie dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:58 schreef henkde_j het volgende:
Iemand voelt zich weer verheven boven dit topic
Die snoes.quote:
Ik ken je toch, snoesquote:
Kusjekroel terug.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben wel gevleit door de naam tt trouwens kusje
Ah, neequote:
Zijn best lekker soms als je geen zin hebt om te koken lolroflquote:
Niets mis met Chineesquote:
Hij zit je te paaien, waardoor de rest buitengesloten wordtquote:
Ook handig als je tot 's avonds moet werken. Morgen pastaquote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zijn best lekker soms als je geen zin hebt om te koken lolrofl
Hoi, ik maak geen grap.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
de poes die ik een paar jaar geleden had heette Snoes. lief beest was dat. uren bij me op schoot liggen, achter me aan hobbelen als ik de container aan de straat ging zetten en andere katten de tuin uit jagen. een Bazin was het, een echte eindbazin.
Is Cindy jouw poes?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
de poes die ik een paar jaar geleden had heette Snoes. lief beest was dat. uren bij me op schoot liggen, achter me aan hobbelen als ik de container aan de straat ging zetten en andere katten de tuin uit jagen. een Bazin was het, een echte eindbazin.
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zijn best lekker soms als je geen zin hebt om te koken lolrofl
Absoluut!quote:
ja, ik had een typende kat. nou goed.quote:
Snoes, das mijn bijnaamquote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
autokatquote:Op woensdag 14 november 2012 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik had een typende kat. nou goed.
Hoi Snoesepoesquote:Op woensdag 14 november 2012 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Snoes, das mijn bijnaam![]()
Collega's![]()
Er wordt heul niemand buitengeslotenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij zit je te paaien, waardoor de rest buitengesloten wordt
Zie PI, grapje enzulksquote:Op woensdag 14 november 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er wordt heul niemand buitengesloten
autocadquote:Op woensdag 14 november 2012 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zal wel weer te moeilijk denken, maar ik snap hem niet!
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zal wel weer te moeilijk denken, maar ik snap hem niet!
Trustenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
Waarom heeft niemand mij gezegd dat het al na 12en is? had er voor 12en in willen liggen.......nou ja, dan ga ik nu maar mijn bedje opzoeken. trusten allemaal
Trusten!quote:Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
Waarom heeft niemand mij gezegd dat het al na 12en is? had er voor 12en in willen liggen.......nou ja, dan ga ik nu maar mijn bedje opzoeken. trusten allemaal
Trustenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
Nog wat van toppop3 gehoord? Ik zag op FB wel hele discussies over welke trein etc.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:21 schreef Pino112 het volgende:
Goede dag gehad op Twitter btw, twee keer gementioned door BN'ers
Nope nog niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog wat van toppop3 gehoord? Ik zag op FB wel hele discussies over welke trein etc.
Oh, da's wellicht wel handig, stel je voor dat ik je over 't hoofd ziequote:Op woensdag 14 november 2012 00:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope nog niet.
Vandaag dus maar ff mailen ofzo.
Moeten wij onderling nog afspreken hoe we elkaar gaan treffen?
Dat kun je proberen, maar ik geef je weinig kansquote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, da's wellicht wel handig, stel je voor dat ik je over 't hoofd zie
Dat zou ik wel knap vindenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, da's wellicht wel handig, stel je voor dat ik je over 't hoofd zie
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat kun je proberen, maar ik geef je weinig kans
Johquote:
Als je fiets dat houdt.. Dealquote:Op woensdag 14 november 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Joh.
Ik denk dat ik gewoon de fiets naar 't station neem, je mag wel achterop
twitter:roos3fm twitterde op woensdag 14-11-2012 om 00:24:47@henkde_j je brengt me op een idee. even wat checken. iets met een ander nummer en carice van houten. let maar op! reageer retweet
Alles ipv die Carice van Houten-crap isquote:Op woensdag 14 november 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
Zeg Henk, zit je nu gewoon Roos te hosselen via Twitter?!
Je weet zellufquote:Op woensdag 14 november 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
Zeg Henk, zit je nu gewoon Roos te hosselen via Twitter?!
Ik ben alleen niet zo'n held in lang mn benen omhoog trekkenquote:
Wees creatiefquote:Op woensdag 14 november 2012 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet zo'n held in lang mn benen omhoog trekken
Fietst namelijk niet zo makkelijk als ik ze over de weg laat meeslepen![]()
Met mijn tempo is het maar een dikke 5 minuten johquote:Op woensdag 14 november 2012 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben alleen niet zo'n held in lang mn benen omhoog trekken
Fietst namelijk niet zo makkelijk als ik ze over de weg laat meeslepen![]()
* let op de paaltjesquote:Op woensdag 14 november 2012 00:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Joh.
Ik denk dat ik gewoon de fiets naar 't station neem, je mag wel achterop
Goeie tipquote:Op woensdag 14 november 2012 00:29 schreef henkde_j het volgende:
[..]
* let op de paaltjes
just saying
Zo flexibel ben ik nietquote:
Okequote:Op woensdag 14 november 2012 00:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met mijn tempo is het maar een dikke 5 minuten joh
Wil je best even komen helpen donderdagmiddag? Zet ik je zo opgevouwen in de busquote:
Je mag ook gewoon op een holletje meedravenquote:
Vrijdag graagquote:Op woensdag 14 november 2012 00:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je best even komen helpen donderdagmiddag? Zet ik je zo opgevouwen in de bus
Ik heb niet zo'n goede conditie..quote:Op woensdag 14 november 2012 00:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon op een holletje meedraven![]()
Afhakerquote:Of je mag ook de bus naar 't station pakken, spreken we daar wel af
Ok, jij gaat achteropquote:
Oh...quote:
Heerlijk!quote:
DIe eerste postquote:Op woensdag 14 november 2012 00:38 schreef Pino112 het volgende:
GC / Wat voor kaartje moet je naar iemand sturen die....[ afbeelding ].
Hmja, iets met sociaal en incompetent.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:38 schreef Pino112 het volgende:
GC / Wat voor kaartje moet je naar iemand sturen die....[ afbeelding ].
Die posts ja. Ik vind het typisch Fokquote:Op woensdag 14 november 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmja, iets met sociaal en incompetent.
?quote:
Ik moest lachen verdomme.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
Rock, het is inmiddels bijna middernacht. Ik heb een wifi-storing, dus er kan wat vertraging zijn.
Verzonden vanaf mijn 3310
Ik bedacht me later pas dat een 3310 helemaal geen wifi heeft, maar wapquote:Op woensdag 14 november 2012 00:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik moest lachen verdomme.
#nerd #YOLO !!11
Geen Wifi en wel Whatsapp?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedacht me later pas dat een 3310 helemaal geen wifi heeft, maar wap
Oh, ik dacht dat ze Run boy Run zou draaien.quote:
Fout, de 3330 had pas WAPquote:Op woensdag 14 november 2012 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bedacht me later pas dat een 3310 helemaal geen wifi heeft, maar wap
Oh, godver... Nu daal ik nog verder in je achting zeker???quote:
Nee het maakt jouw grapje des te beterquote:Op woensdag 14 november 2012 00:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, godver... Nu daal ik nog verder in je achting zeker???
Ik liep bij het station vanochtend en ik hoorde iemand die aan het bellen was en ze had het over een 'wappje'quote:
Oh, dank je!!quote:Op woensdag 14 november 2012 00:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee het maakt jouw grapje des te beter
Was het een chinees die over haar nieuwe gedropte rhyme tof aan het doen was?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik liep bij het station vanochtend en ik hoorde iemand die aan het bellen was en ze had het over een 'wappje'![]()
![]()
Die hoor ik op het werk ook regelmatig... Ik vind het niksquote:Op woensdag 14 november 2012 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik liep bij het station vanochtend en ik hoorde iemand die aan het bellen was en ze had het over een 'wappje'![]()
![]()
Wat hebben ze er aan als je ze een hele applicatie stuurt dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Die hoor ik op het werk ook regelmatig... Ik vind het niks![]()
Ik stuur je een bericht of een "WhatsApp"
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat hebben ze er aan als je ze een hele applicatie sturen dan?
Een WhatsAppje dan... Wieslippequote:Op woensdag 14 november 2012 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat hebben ze er aan als je ze een hele applicatie sturen dan?
De meeste lui hebben het hier constant over een 'app' sturenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat hebben ze er aan als je ze een hele applicatie stuurt dan?
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Die hoor ik op het werk ook regelmatig... Ik vind het niks![]()
Ik stuur je een bericht of een "WhatsApp"
Ik noem het altijd 'appen'. Ook compleet incorrect maarjaquote:Op woensdag 14 november 2012 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat hebben ze er aan als je ze een hele applicatie stuurt dan?
Afknallen, directquote:Op woensdag 14 november 2012 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
De meeste lui hebben het hier constant over een 'app' sturen
"Even appen", is ook een veelgehoorde hierquote:Op woensdag 14 november 2012 00:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
De meeste lui hebben het hier constant over een 'app' sturen
quote:
Hey, ik doe nog wel zo aardig tegen jequote:Op woensdag 14 november 2012 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Ik zeg gewoon: ik stuur het wel via WhatsApp.![]()
Zoveel gebruik ik het niet meer, wat een kutprogramma
Ideaal programmaquote:Op woensdag 14 november 2012 00:50 schreef Pino112 het volgende:
Ik zeg gewoon: ik stuur het wel via WhatsApp.![]()
Zoveel gebruik ik het niet meer, wat een kutprogramma
Jij wel jaquote:Op woensdag 14 november 2012 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Hey, ik doe nog wel zo aardig tegen je
Hee damookjequote:Op woensdag 14 november 2012 00:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ideaal programma, ik app regelmatig
.
Ik deed het te veel.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ideaal programma, ik app regelmatig
.
Ook prima, toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 00:51 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hou het wel bij wordfeud chat
ff feuten
Ja, maar als je zegt: We appen. kun je dat samentrekken naar w'appenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:49 schreef wolfrolf het volgende:
Als je gaat appen kan je dus ook bedoelen dat je gaat google earthen bijv.
Ik zo'n 30.000 berichtjes verstuurd en evenzoveel ontvangen tussen februari en augustusquote:
Nee, doe niet zo tof jij !!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111quote:Op woensdag 14 november 2012 00:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, maar als je zegt: We appen. kun je dat samentrekken naar w'appen
Ik voel me vereerd. Nu heb je het voor elkaarquote:Op woensdag 14 november 2012 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij wel ja.
Tot nu toe ben je nog de enige waar ik mee 'wapp'.
Even dimmen of ik koop je van Snoesquote:Op woensdag 14 november 2012 00:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee, doe niet zo tof jij !!!!!!!!!!!!!1111111111111111111111111111
the fuqquote:Op woensdag 14 november 2012 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zo'n 30.000 berichtjes verstuurd en evenzoveel ontvangen tussen februari en augustus![]()
. Met een persoon
.
Ik heb een kloon, dat is DaMook_kloonquote:Op woensdag 14 november 2012 00:54 schreef wolfrolf het volgende:
ONZ / Hont vreet m'n Chocolademuntjes op
Kloon van DaMook??!
Uhu dat dacht ik ook toen ik ze ging verwijderenquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Even dimmen of ik koop je van Snoes
Lol, ik hou het bij msn, sms, WA en soms skypequote:Op woensdag 14 november 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
Touch, Viber, Skype, ICQ, Google+ messenger, MSN, Google Talk en KIK-messenger werken trouwens ook als een tiet
quote:Op woensdag 14 november 2012 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd. Nu heb je het voor elkaar
Maak je niet naar, echte liefde is niet te koopquote:
Hoi minthy! Leuk om weer een keer online te zijn hihiquote:
http://www.bitweenus.nl/articles/article18.phpquote:Op woensdag 14 november 2012 00:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ja, maar als je zegt: We appen. kun je dat samentrekken naar w'appen
quote:Wappen
Wappen is sex met een pilletje
Voordat je aan de sex begint ga je eerst wat verdovende middelen(party drugs) tot je nemen waardoor je in een soort (sex) trance komt
Jah, godsamme zegquote:Op woensdag 14 november 2012 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.bitweenus.nl/articles/article18.php
[..]
Alleen je rechterhandquote:Op woensdag 14 november 2012 00:58 schreef wolfrolf het volgende:
Sex trance
Ik heb daar alleen een rechterhand voor nodig
De meeste mensen zitten alleen maar op WA. Best jammer, want KIK werkt ook ontzettend goed! Gratis, je hoeft geen nummers uit te wisselen, je kan het ook op je tablet of iPod zettenquote:Op woensdag 14 november 2012 00:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lol, ik hou het bij msn, sms, WA en soms skype. ICQ was vroeger
.
Datquote:
quote:Wappen met je Palm
Onlangs introduceerde KPN de dienst M-info, waarmee je allerlei internet-achtige informatiediensten kan gebruiken. Deze dienst is gebaseerd op WAP (Wireless Application Protocol), versie 1.1. Er zijn nog niet veel GSM toestellen die de juiste WAP 1.1 compatible browser ingebouwd hebben
Hihihihiquote:Op woensdag 14 november 2012 00:57 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Hoi minthy! Leuk om weer een keer online te zijn hihi
Hallo allemaal
Wat wissel je dan wel uit? Je moet hoe dan ook iets uitwisselen.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
De meeste mensen zitten alleen maar op WA. Best jammer, want KIK werkt ook ontzettend goed! Gratis, je hoeft geen nummers uit te wisselen, je kan het ook op je tablet of iPod zetten![]()
En voor dit bericht krijg ik ¤150
Speeksel?quote:Op woensdag 14 november 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat wissel je dan wel uit? Je moet hoe dan ook iets uitwisselen.
Het werkt met een usernamequote:Op woensdag 14 november 2012 01:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat wissel je dan wel uit? Je moet hoe dan ook iets uitwisselen.
Haha, ik vind het juist wel makkelijk dat WA gewoon met tel.nr. werkt, geen stomme nicknames, geen email nodig enzquote:Op woensdag 14 november 2012 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
De meeste mensen zitten alleen maar op WA. Best jammer, want KIK werkt ook ontzettend goed! Gratis, je hoeft geen nummers uit te wisselen, je kan het ook op je tablet of iPod zetten![]()
En voor dit bericht krijg ik ¤150
Ah, achzo. Nouja, ik heb geen problemen met whatsapp icm nummer, aangezien ik alleen veel contact heb met mensen die m'n nummer mogen hebben. Mag je 't niet, ben je ook niet boeiend genoeg voor hele chatgesprekken via welk medium dan ook.quote:
Trustenquote:Op woensdag 14 november 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben te flauw bezig.
Tijd om te slapen, de wekker gaat wéér om 6.45![]()
Trusten![]()
.
Morgen zomaar vrij dus de wekker gaat niet #winningquote:Op woensdag 14 november 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben te flauw bezig.
Trusten![]()
.
1 hand. Met Fok dimensies onmogelijkquote:
Tja, maar veel mensen ga ik nooit in het echt zien, hoef ik ook niks mee. Ik ben niet heel erg moeilijk met het geven van m'n telefoonnummer, maar voor zomaar een beetje kletsen vind ik het wel handigquote:Op woensdag 14 november 2012 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, ik vind het juist wel makkelijk dat WA gewoon met tel.nr. werkt, geen stomme nicknames, geen email nodig enz.
Dat wordt op 3 december pas bekendgemaakt, helaas...quote:Op woensdag 14 november 2012 01:02 schreef -BladHark- het volgende:
Wie gaan er het glazen huis in dit jaar? Dat is altijd zo leuk in december, hihih
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op woensdag 14 november 2012 01:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, maar veel mensen ga ik nooit in het echt zien, hoef ik ook niks mee. Ik ben niet heel erg moeilijk met het geven van m'n telefoonnummer, maar voor zomaar een beetje kletsen vind ik het wel handig![]()
Disclaimer: er zijn hier ook mensen die ik nooit in het echt ga zien en die ook mijn nummer hebben, voel je niet aangesproken
Slaap lekker, mop!!quote:Op woensdag 14 november 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben te flauw bezig.
Trusten![]()
.
Is toch een nadeel? Whatsapp is gemeengoed.quote:
:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :pquote:Op woensdag 14 november 2012 01:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is toch een nadeel? Whatsapp is gemeengoed.
En mensen die ik niet ontmoet heb ik ook niet nodig :p
Ik heb veel van die "grensgevallen". Leuk om wat mee te kleppen, maar verder nietquote:Op woensdag 14 november 2012 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, achzo. Nouja, ik heb geen problemen met whatsapp icm nummer, aangezien ik alleen veel contact heb met mensen die m'n nummer mogen hebben. Mag je 't niet, ben je ook niet boeiend genoeg voor hele chatgesprekken via welk medium dan ook.
Pfoe, wat een betoog
Snoes, ik bied een tientje!quote:Op woensdag 14 november 2012 01:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p
Doe ik niet aan. Wat dat betreft kan ik best zwart-wit zijn, maar een mens morgen ergens de grens trekkenquote:Op woensdag 14 november 2012 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb veel van die "grensgevallen". Leuk om wat mee te kleppen, maar verder niet
Vind ik niet! Heb bijvoorbeeld vrij veel DM/PM-contact hier (buiten dit topic), wat ik enorm gezellig vind. Vaak geen zin om de hele avond achter m'n pc te zitten, dan stel ik vaak voor om over te stappen naar zo'n appquote:Op woensdag 14 november 2012 01:05 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is toch een nadeel? Whatsapp is gemeengoed.
En mensen die ik niet ontmoet heb ik ook niet nodig :p
Lekker APPENquote:Op woensdag 14 november 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik niet! Heb bijvoorbeeld vrij veel DM/PM-contact hier (buiten dit topic), wat ik enorm gezellig vind. Vaak geen zin om de hele avond achter m'n pc te zitten, dan stel ik vaak voor om over te stappen naar zo'n app
Jah jahquote:Op woensdag 14 november 2012 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik niet! Heb bijvoorbeeld vrij veel DM/PM-contact hier (buiten dit topic), wat ik enorm gezellig vind. Vaak geen zin om de hele avond achter m'n pc te zitten, dan stel ik vaak voor om over te stappen naar zo'n app
quote:
Ik kan geen afstand doen... Je gaat je er toch aan hechten op de een of andere vage manierquote:
Oh, absoluut! Maar ik hou van kleppen (johquote:Op woensdag 14 november 2012 01:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Wat dat betreft kan ik best zwart-wit zijn, maar een mens morgen ergens de grens trekken
Sorry... Het heeft me oprecht moeite gekost om eens in een ander topic te gaan posten dan dezequote:
Haha je bent idd een paar dagen weggegaan een tijdje geleden onder het motto daar kom ik nooit meer terug geloof ik?quote:Op woensdag 14 november 2012 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry... Het heeft me oprecht moeite gekost om eens in een ander topic te gaan posten dan deze
Oh ja. Soms ben ik het sfeertje hier meer dan zatquote:Op woensdag 14 november 2012 01:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haha je bent idd een paar dagen weggegaan een tijdje geleden onder het motto daar kom ik nooit meer terug geloof ik?
Toen ging ik je alsnog plagen in het atmosfeer topiekje
Slaap lekker, galbak!!quote:Op woensdag 14 november 2012 01:16 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga slapen PEEPZ
DOeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizzzZZZZZzzZz
Jeej ik ben boeiendquote:Op woensdag 14 november 2012 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, achzo. Nouja, ik heb geen problemen met whatsapp icm nummer, aangezien ik alleen veel contact heb met mensen die m'n nummer mogen hebben. Mag je 't niet, ben je ook niet boeiend genoeg voor hele chatgesprekken via welk medium dan ook.
Pfoe, wat een betoog
Trustenquote:Op woensdag 14 november 2012 01:16 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga slapen PEEPZ
DOeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizzzZZZZZzzZz
Ik vind Facebook leukerquote:Op woensdag 14 november 2012 01:23 schreef henkde_j het volgende:
Hives![]()
Beste live optreden dat ik dit jaar gezien heb
Jaquote:
Inderdaad, af en toe is Fleur een enorme zuurkousquote:Op woensdag 14 november 2012 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
JaHij maakte weer een foute opmerking
(en Fleur is wat dat betreft al iemand die vrij weinig kan hebben
).
Deze ging wel echt ver, ging over die man die die vrouw van het spoor had gered.
Die vrouw wou zelfmoord plegen, een man zag dat en haalde haar van het spoor waar hij zelf bij overleed. Zij raakte in coma.
Nu was het nieuws dat zij nu ook is overleden, dus Giel was daar "blij" om. Legde later uit dat dat vooral is dat hij het slecht vindt dat mensen andere mensen meenemen in hun problemen.
Ik snap hem wel, maar het gaat misschien iets te ver om een "tadaaaaaa|" geluid af te spelen
Ja ik vond het op het randje, maar ik ben heeeeeeeeeeel tolerant wat dat betreftquote:Op woensdag 14 november 2012 09:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Inderdaad, af en toe is Fleur een enorme zuurkous.
Hmm, dan zou ik het even terug moeten luisteren om te kunnen oordelen. Normaliter vind ik die geluidjes wel grappig.
dat is ook eigenlijk het maatschappelijke probleem, over het algemeen worden geesteszieken gezien als mensen die zielig doen voor aandacht ipv mensen die vanwege hun ziektebeeld niet helder nadenken en geen rekening kunnen houden met (de gevolgen voor) anderen...dat ze anderen 'meenemen in hun problemen' kan je ze dus eigenlijk niet aanrekenenquote:Op woensdag 14 november 2012 08:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
JaHij maakte weer een foute opmerking
(en Fleur is wat dat betreft al iemand die vrij weinig kan hebben
).
Deze ging wel echt ver, ging over die man die die vrouw van het spoor had gered.
Die vrouw wou zelfmoord plegen, een man zag dat en haalde haar van het spoor waar hij zelf bij overleed. Zij raakte in coma.
Nu was het nieuws dat zij nu ook is overleden, dus Giel was daar "blij" om. Legde later uit dat dat vooral is dat hij het slecht vindt dat mensen andere mensen meenemen in hun problemen.
Ik snap hem wel, maar het gaat misschien iets te ver om een "tadaaaaaa|" geluid af te spelen
Ik zei dat ik Giel snap, dat betekent niet dat ik het er automatisch mee eens benquote:Op woensdag 14 november 2012 09:08 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat is ook eigenlijk het maatschappelijke probleem, over het algemeen worden geesteszieken gezien als mensen die zielig doen voor aandacht ipv mensen die vanwege hun ziektebeeld niet helder nadenken en geen rekening kunnen houden met (de gevolgen voor) anderen...dat ze anderen 'meenemen in hun problemen' kan je ze dus eigenlijk niet aanrekenen
maar goed..
mijn reactie was ook gericht op hetgene wat giel zei, jouw mening staat je vrij natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2012 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zei dat ik Giel snap, dat betekent niet dat ik het er automatisch mee eens ben
Ik laat m'n mening lekker in het midden omtrent deze
quote:Op woensdag 14 november 2012 09:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
mijn reactie was ook gericht op hetgene wat giel zei, jouw mening staat je vrij natuurlijk
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:16 schreef CindieY het volgende:
Gaat Domien nou iedere ochtend een plaat draaien die ooit als mijn wekker heeft gefungeerd?
Pete Murray - you pick me upquote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pete Murray - you pick me up
Tegenwoordig gebruik ik geen muziek meer als wekker, zelfs jaren later ben ik bij dit soort nummers nog steeds geneigd om m'n telefoon te pakken zodat ik de wekker kan uitzetten
Ik heb ook iets van de standaard riedeltjes. Binnenkort maar weer eens wisselen, ik raak er aan gewendquote:Op woensdag 14 november 2012 11:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Ik heb nu gewoon een standaard deuntje, ben toch wel wakker na een paar seconden
.
Voor het eerst in weken moest ik gisteren weer een wekker zetten dus valt gelukkig meequote:Op woensdag 14 november 2012 11:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb ook iets van de standaard riedeltjes. Binnenkort maar weer eens wisselen, ik raak er aan gewend
Hier is ook steeds meer zon te zien. Niet dat ik er wat aan hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |