Zoals ik al zei, dyscalculie. Blijf je wel opletten?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:34 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Wel een koalabeertje met dyslexie?
Ja sorry, ik neem koalabeertjes niet echt serieus door religieuze redenen.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:35 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dyscalculie. Blijf je wel opletten?
Klopt, elk brein is namelijk anders.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:37 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ja sorry, ik neem koalabeertjes niet echt serieus uit religieoverweging.
Kan ik verder ook niks aan doen.
Mijn laatste post was niet serieus!quote:Op woensdag 14 november 2012 13:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Klopt, elk brein is namelijk anders.
Welles.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:46 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Mijn laatste post was niet serieus!
Dat die test bullshit is boeit me geen reet eigenlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:33 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Dus als ik het goed heb:
- Bestaat de test alleen maar uit een simpele IQ-test, geen verdere tests die specifiek gericht zijn op discalculie.
- Als je slimmer dan gemiddeld bent (wat een havo/vwo leerling al heel snel is) heb je automatisch discalculie als je slecht in rekenen bent.
- Je dacht dat je het hebt omdat je voor alles goed staat behalve rekenen.
Mag ik even mijn respons neerplempen:
Correlatie =/= causatie. Ooit aan gedacht dat je gewoon slecht bent in rekenen en dat dat kan? Ik ben bijvoorbeeld heel goed in nummers of beelden van teksten in mijn hoofd onthouden, maar heel slecht in namen onthouden. Dat accepteer ik als een feit en daar leef ik mee. Waarom heb jij de behoefte jouw slecht zijn in rekenen te labelen en de schuld op iets anders te gooien? En zie je zelf niet in dat de test die je hebt gedaan eigenlijk dikke bullshit is?
Procrastinatie?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:51 schreef sinepedraap het volgende:
Hoe heet het als je wel kan lezen maar te lui bent om het te doen
"Bekende" Nederlander.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Waarom is jouw account geverifieerd? [ afbeelding ]
lolwutquote:Op woensdag 14 november 2012 15:15 schreef NrTH het volgende:
[..]
"Bekende" Nederlander.
Verder eens met de klacht, vooral vervelend voor mensen die echt zo'n aandoening hebben. Ik merk dat ik mensen die zeggen hieraan te lijden gewoon niet meer serieus neem door het vele misbruik van deze termen.
Owquote:Op woensdag 14 november 2012 15:20 schreef NrTH het volgende:
[..]
Big Brother Bart, die met die Vlemmix die geflopte reallife soap op Fok! deed.
Geeft niet, dat deed niemand.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
OwNaja dat volg ik allemaal niet
Ook lullig. Een bekende Nederlander waar mensen aan vragen waarom die een bekende Nederlander isquote:
Nou ja, dat Big Brother werd toch wel aardig bekeken hoor, dat is de reden dat het Fok!forum ooit groot is geworden zefs.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ook lullig. Een bekende Nederlander waar mensen aan vragen waarom die een bekende Nederlander is
Ik ken Big Brother meer als de term voor iets wat je niet wilquote:Op woensdag 14 november 2012 15:28 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nou ja, dat Big Brother werd toch wel aardig bekeken hoor, dat is de reden dat het Fok!forum ooit groot is geworden zefs.
Bart werd vooral bekend door zijn neukavontuurtje op de nationale TV.
quote:Op woensdag 14 november 2012 15:32 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik ken Big Brother meer als de term voor iets wat je niet wil
Ik zal eens wat vaker naar niet boeiende commerciële tv met realityshows van barbies en barts kijken danquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |