Dat heb ik dus ook.. Daarom dacht ik, miss doe ik hier wel ideeën opquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik weet het nog niet echt.. Moet weer eens inspiratie op gaan doen.
Goed idee van jou, ik lees lekker mee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook.. Daarom dacht ik, miss doe ik hier wel ideeën op
Of er serieuze reacties komen is een tweedequote:Op dinsdag 13 november 2012 23:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Goed idee van jou, ik lees lekker mee.
Ik ben geen Belg!! Wat een beledigingquote:Op woensdag 14 november 2012 09:29 schreef sinepedraap het volgende:
Alweer?
Gekke Belgen met hun verkleedfeestjes
Maar je doet wel aan Belgenfeestdagenquote:Op woensdag 14 november 2012 09:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik ben geen Belg!! Wat een belediging
Het is geen Belgenfeestdag, die weten niet eens wat echt carnaval isquote:Op woensdag 14 november 2012 09:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar je doet wel aan Belgenfeestdagen
Niet weten dat dat toch echt Belgische provincies zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 10:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Niet weten dat Brabant en Limburg geen België zijn
Hoe wil je dat doen?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:26 schreef qwox het volgende:
Twijfel om te gaan als het doppler effect
idee komt uit de big bang theorie, echter is nog lastig aan zou pak te komen/maken.quote:
Ik denk dat daar idd lastig aan is te komen. En als je het al ergens vindt, zal het erg prijzig zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:32 schreef qwox het volgende:
[..]
idee komt uit de big bang theorie, echter is nog lastig aan zou pak te komen/maken.
[ afbeelding ]
Supervet!!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:56 schreef Osiris024 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oeltjes_kostuum.html
Dit is ook wel leuk
ja toch. met al die buiten bier taps hier en oostenwind. is het wel prettig een beetje warm.quote:
Da's wel gaaf, maar je loopt wel voor lul.quote:
kijk wat outfits af van de carnavalsverenigingen.. en dan je eigen versie oid. Meid die ik ken heeft een roze pruik met lichtjes erin en maffe jurk en (wel veeel) mooie schminck, best gaaf opzich.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:40 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil dit jaar eigenlijk iets kleurrijks, waarbij ik ook leuk geschminckt kan worden.
Wat leuke dingen combineren ofzo.
totdat je constant binnen staat in een veels te drukke warme kroegquote:Op woensdag 14 november 2012 22:41 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ja toch. met al die buiten bier taps hier en oostenwind. is het wel prettig een beetje warm.
Ga als Rob de Nijs, de club ontploftquote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ben er nog niet uit, moet het wel groot aanpakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |