Haha. Maar lijkt me opzich wel vet om een glazen brug te bouwen die haast niet te zien is.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:21 schreef Mender het volgende:
[..]
tja ok dan, zolang het maar zichtbaar is dan. Of is het dat sowieso dan? Geen idee eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is iets dat we eens in de zoveel tijd doen. Dan maken we 2 teams, elk bouwt een base ergens in een afgezet gebied. Dan is het de bedoeling om de base van de tegenstander te zoeken en te verwoesten. (Vaak moet je dan een bepaald iets in de base verwoesten, soort vlag.) En ondertussen elkaar door traps, pvp, dynamite flink killen. Erg leuk.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:50 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is dat base vs base waar jullie t over hebben dan?
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Haha. Maar lijkt me opzich wel vet om een glazen brug te bouwen die haast niet te zien is.Je houdt geen rekening met texturepacks zo. Ik zie een glazen brug prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft mij een iphone gekost.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In het donder raak pissen is lastig
Klinkt leukquote:Op woensdag 14 november 2012 14:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is iets dat we eens in de zoveel tijd doen. Dan maken we 2 teams, elk bouwt een base ergens in een afgezet gebied. Dan is het de bedoeling om de base van de tegenstander te zoeken en te verwoesten. (Vaak moet je dan een bepaald iets in de base verwoesten, soort vlag.) En ondertussen elkaar door traps, pvp, dynamite flink killen. Erg leuk.
ik weet dat ik 2 accounts heb... maar 1 heeft alleen orange boxquote:Op woensdag 14 november 2012 15:15 schreef maurisioo het volgende:
Blijkbaar had ik 2 steamaccounts en zit ik black ops nu op de verkeerde te installeren.
Ik had precies hetzelfde met Black Ops 1 >_<quote:Op woensdag 14 november 2012 15:15 schreef maurisioo het volgende:
Blijkbaar had ik 2 steamaccounts en zit ik black ops nu op de verkeerde te installeren.
ja jij doet mee, kies zo maar bij wie/welk groepje je wilt. Is leuk met kiezen enzo, hij wil niet bij haar maar zij niet met hem en hij weer niet met hem etc. etc.quote:
Zijn er al groepen danquote:Op woensdag 14 november 2012 15:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja jij doet mee, kies zo maar bij wie/welk groepje je wilt. Is leuk met kiezen enzo, hij wil niet bij haar maar zij niet met hem en hij weer niet met hem etc. etc.
Nee, ik zit mij nu te bedenken wat waarschijnlijk qua groepen zou gebeuren. Ik geloof al wel dat er lijstjes waren met wie iig bij elkaar wilden.quote:
Succes dan om zo nog 2 even grote groepen te krijgenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo willen lorre en morde wss. bij elkaar, flodder en bobber vast wel weer bij lorre
mender en tom niet bij elkaar
plex en tom wél bij elkaar
mau en piek ook bij elkaar
Kiwi lijkt mij bij tom en plex
Heeft hij überhaupt wel aangegeven mee te doen dan, heb hem nog niet in het topic voorbij zien komen.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:27 schreef maurisioo het volgende:
Oh en ik wil bij berend in. Hij is goed met base vs base
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |