SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door Mender op 13-11-2012 22:07:16 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:04 schreef Ame_thyst het volgende:
mogelijke TC, al staat er in het vorige topic ook nog éénI approve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:04 schreef drumstickNL het volgende:
mauris; eerst heb je geen 15 euro voor een uitje en nu koop je wel CoD twv 50 euro? Bedacht ik me net pas.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:04 schreef Ame_thyst het volgende:
mogelijke TC, al staat er in het vorige topic ook nog éénDas godverdomme een groote fietslampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DLC at launchquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:08 schreef maurisioo het volgende:
Nee eigenlijk wil ik gewoon die map hebben. Anders mijn geld terug.
Dat is wel een terechte klacht inderdaad; discoquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:11 schreef Ame_thyst het volgende:
ga je uit, kan je niet met de andere pratenlekker sociaal
Jij hebt ook echt geen leven he alleen maar aan spelletjes denken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:15 schreef Lorrelies het volgende:
Jullie bedoelden dit bowlen toch?
[ afbeelding ]
welke andere bowlen dan nog meer lolquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:15 schreef Lorrelies het volgende:
Jullie bedoelden dit bowlen toch?
[ afbeelding ]
Ik maakte gewoon een garpjeeeequote:Op dinsdag 13 november 2012 21:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt geen leven he alleen maar aan spelletjes denken.
ik kom daar wel eens in de sportschoolquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:18 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik maakte gewoon een garpjeeee![]()
Wie komt er meeten in Leiden?
JA KAN IK NIET TEGEN OK VERDOMME ZEG!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:18 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Sorry meneer Plex meneerquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
JA KAN IK NIET TEGEN OK VERDOMME ZEG!
IK KOM ER NU AANquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:18 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
fuck joe ik red de natuurquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Welke autist gaat dan ook fietsen. Echt een boer ben je ook hé.
Alleen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:25 schreef Lorrelies het volgende:
Ga wel binnenkort naar Asy en Dnb
IN BRABANT JONGE
Nee met Morquote:
piekartz woont er ookquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:29 schreef Lorrelies het volgende:
Als enige
ik bedoel wie woont daar nou
Er leven in Australië geloof ik meer dodelijke dieren en insecten dan ergens anders in de wereldquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef shaderon het volgende:
Ik woon over 1.5 jaar lekker in Sydney
hoef niet te googelen, ik zit er midden inquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:35 schreef Lorrelies het volgende:
Wel een hoop dikke huizen hier van een paar miljoen btw
google maar
Nee mang zoetje sweet lake city 079quote:
groepsopdrachten zijn vreselijk als je het met random mensen moet doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef Lorrelies het volgende:
Ben al een paar uur bezig met mijn groepsopdracht verbeteren, en dan alleen het deel van die twee waardeloze jongens, want alleen dat was slecht en kregen we een onvoldoende voor
Homo's.
Wie wilt ze komen slaan?
Ja inderdaad. Ik ga die docente zo de verbeterde versie sturen met een behoorlijke opmerking over die gastenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
groepsopdrachten zijn vreselijk als je het met random mensen moet doen.
Altijd mensen bij die geen fuck doen omdat andere het toch wel doen. Natuurlijk zijn er geen consequenties voor zulke mensen.
Pleonasme.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:56 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nee mang zoetje sweet lake city 079
Optisch gezien heb je daar een punt.quote:
Drukke bowlingbanenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:11 schreef Ame_thyst het volgende:
overigens vind ik "hippe" bowling banen in de stad waar je elkaar niet kunt verstaan door de tering herrie niet bepaald top.
Bij de mensen horen die dan altijd hun deel op tijd af haddenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
groepsopdrachten zijn vreselijk als je het met random mensen moet doen.
Altijd mensen bij die geen fuck doen omdat andere het toch wel doen. Natuurlijk zijn er geen consequenties voor zulke mensen.
Over 9 maanden wordt je vader?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:10 schreef -Datdus- het volgende:
Pfff, net een > uurtje de stroom eruit.
Ja, mijn handpalm is grondig geïnsemineerd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Over 9 maanden wordt je vader?
Hey ga jij dat nu elke dag doen? Vind ik wel interresantquote:Op woensdag 14 november 2012 07:10 schreef SosuaCafe het volgende:
People who regularly complain of boredom are 2.5 times more likely to die of a heart-attack or stroke.
quote:Op woensdag 14 november 2012 08:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jeuzes zeg, ik klaag regelmatig dat ik voor een aantal voorzieningen en goede tabakszaken vijftien kilometer moet reizen, maar als ik dat vergelijk met steden als Zoetermeer (of dorpen dan, wat het ook zijn mag) dan ben ik blij dat ik niet in die straf van god hoef te wonen.
Ik meen het oprecht en eerlijk; Wie wil in godsnaam zijn kinderen daar laten opgroeien? Serieus en heus, dan zoek je toch gewoon ergens anders een betaalbare woning die dan evt. wat kleiner is, zolang je daar maar niet hoeft te wonen?
Ik zit zo eens een ritje door de stad te maken met google earth, dat is echt drie keer niks, hé?
Die paar keer dat ik in de binnenstad van A'dam, Utrecht en Rotterdam liep vond ik dat al een smerige pauperbende, maar dat zijn paradijzen met op zijn minst een eigen identiteit vergeleken met die gore bende bij Zoetermeer en Rijswijk e.d.
Almere is echt héérlijk vergeleken met die troep daar bij Rotterdam en Den Haag in de buurt, allejeuzes zeg.
quote:Op woensdag 14 november 2012 08:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die regio daar is één gi-gan-tisch abces en dat is het. 'T is nog lelijker dan de binnenstad van Nijmegen of Rotterdam vlak na het bombardement en da's een knap staaltje om voor elkaar te krijgen.
Jaquote:Op woensdag 14 november 2012 08:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee Den Haag is beter wil je zeggen
Schamen voor je regio nummerquote:Op woensdag 14 november 2012 08:11 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je stad/provincie/dorp met nummers oproepen
Zoetermeer, nou ik weet de hele naam.quote:Op woensdag 14 november 2012 08:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja als je te dom bent om die lange naam te onthouden, dan zijn die korte code's wel verrekte handig
Okquote:
Moet je maar even aan Marcel vragen.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:08 schreef Ame_thyst het volgende:
heet half Nederland Marcel tegenwoordig?
In mijn tweede of derde dm stond een vraag, antwoord eens. Is OP genoeg als jij een lijst met noodzakelijke plugins geeft?quote:
?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:22 schreef Mender het volgende:
komt wel goed. Ik weet wel welke plugins er op moeten
ja aangezien iedereen zegt dat er een base vs base moet komen maar niemand iets doet (er is nog niks). Ga ik vanavond de server wel opzetten met de nodige plugins enzo.quote:
oja sorry, anti x-ray plugin hebben aldie/sosua al wel gefixt ofc.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:31 schreef Mender het volgende:
ik dacht: deze keer ga ik geen base vs base organiseren of helpen. Ik doe wel alleen mee.
Maar nu lijkt het erop dat er dan geen base vs base komt
Dus ga vanavond wel aan de slag
quote:Op woensdag 14 november 2012 08:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja sorry bobber, we willen niet flamen maar zelfs almere is by far beter dan die agglomeratie waar jij zit.
*wijst naar aldie* zijn schuld zemmel!quote:Op woensdag 14 november 2012 09:31 schreef Mender het volgende:
ik dacht: deze keer ga ik geen base vs base organiseren of helpen. Ik doe wel alleen mee.
Maar nu lijkt het erop dat er dan geen base vs base komt
Dus ga vanavond wel aan de slag
het zijn denk ik de permissions die goed gefikst moeten worden. En eventueel een portal spawn.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:35 schreef Mender het volgende:
[..]
oja sorry, anti x-ray plugin hebben aldie/sosua al wel gefixt ofc.
quote:
Revolution al gedownload?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:43 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
*wijst naar aldie* zijn schuld zemmel!
Ja, en als je stress hebt wel 5xquote:Op woensdag 14 november 2012 07:10 schreef SosuaCafe het volgende:
People who regularly complain of boredom are 2.5 times more likely to die of a heart-attack or stroke.
Je haalt oorzaak en gevolg een beetje door elkaarquote:Op woensdag 14 november 2012 10:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja logisch als ik een hartaanval zou krijgen zou ik ook stressen
Nee hoor, ik attendeer je er alleen even middels een hi-la-rische post op dat je geen conclusies kan/mag trekken uit Sos' zijn post, omdat de relatie niet beschreven staat in die post.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:21 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Je haalt oorzaak en gevolg een beetje door elkaar
Nee dat is teveel gekut vind ik. Hier is wat ga doen:quote:Op woensdag 14 november 2012 09:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
het zijn denk ik de permissions die goed gefikst moeten worden. En eventueel een portal spawn.
World darkness is in principe wel leuk. En anders world pvp.
En welke commands laat je toegankelijk zonder dat er misbruik van gemaakt kan worden.
Iedereen het er mee eens? Mooi, dan komt het gelukkig toch nog goed.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:23 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee dat is teveel gekut vind ik. Hier is wat ga doen:
Ik ga lokaal even test servertje starten met de nodige plugins. Ik weet al ongeveer wat er nodig is:
anti x-ray plugin
border plugin
pvp plugin (dezelde die we de vorige keer hadden)
Natuurlijk stel ik de permissions goed in. Zodat je alleen toegang hebt voor bijvoorbeeld commando's voor team chat, global chat, verder niets volgens mij. En net als vorige keer, ieder team een teamleider die de spawnpoint voor de base mag instellen. Don't worry Sosua ik stel dat echt wel goed in dat er geen misbruik van gemaakt kan worden. Wat denk je wel, ik heb ervaring met events he.
Dan doe ik Aldie's server backuppen, dus alle werelden plugins etc. Alles. Dan zet ik de base vs base server die ik ingesteld heb er op. Op dat moment is het dus alleen nog maar een base vs base server. Totdat het weer voorbij is.
Het is hilarisch dat je denkt beter te zijn, maar dat gewoon niet bentquote:Op woensdag 14 november 2012 10:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee hoor, ik attendeer je er alleen even middels een hi-la-rische post op dat je geen conclusies kan/mag trekken uit Sos' zijn post, omdat de relatie niet beschreven staat in die post.
En dat doet dan wetenschappelijk onderwijs![]()
Waar gaat dit over? Ik weet genoeg me dunkt.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:28 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Het is hilarisch dat je denkt beter te zijn, maar dat gewoon niet bentWat weet jij er nou van?
Oh niet dit weerquote:Sos zijn post slaat ook nergens op namelijkHet zegt niks. Geen populatie of wat dan ook.
Ik wil best een artikel opzoeken waarin staat hoe slecht stress voor je hart en vaten is hoor, maar ik heb geen zin om tijd aan jou te besteden.
Thanks.... ah moet weer aan het werk... drukdrukdrukquote:Op woensdag 14 november 2012 10:29 schreef Ame_thyst het volgende:
wat lullen we weer lekker langs elkaar heen vanmorgen, ziet er goed uit mender
Ja en ik zeg toch gewoon op dezelfde manier dat stress 5x zoveel veroorzaaktquote:Op woensdag 14 november 2012 10:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar gaat dit over? Ik weet genoeg me dunkt.
[..]
Oh niet dit weer
"People who regularly complain of boredom are 2.5 times more likely to die of a heart-attack or stroke."
Er staat dus niet "People who regularly complain of boredom are 2.5 times more likely to die of a heart-attack or stroke BECAUSE OF THE AFOREMENTIONED STRESS. "
Er staat alleen dat ze meer kans hebben. Ik maak de grap dat ze die stress hebben omdat ze een hartaanval krijgen. Dat die post niet serieus was lijkt mij eigenlijk vanzelfsprekend.
Ligt aan het soort map denk ik, is het alleen bovengronds? want dan is 4000x4000 wel klein denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:32 schreef Mender het volgende:
[..]
Thanks.... ah moet weer aan het werk... drukdrukdruk
Even aan jullie dan de vraag waar ik de border op moet instellen? Een vierkant van 4000 x 4000 ofzo? Als jullie dat even overleggen ga ik aan het werk. Kom weer terug in de middagpauze.
Anders is het zo voorbij inderdaad.quote:
Dat lijkt mij niet zo tof tbh; misschien als we meer mensen hadden. Anders heb je misschien avonden waarin niemand van je team online is en dat lijkt me allerminst leuk.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
We kunnen trouwens ook 3 i.p.v. 2 teams doen, dan zal het wel wat sneller gaan me dunkt
Nee mijn hoofd zit vol snot op het momentquote:Op woensdag 14 november 2012 10:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
Je bent niet de scherpste, hé? Dat had je echt moeten herkennen als een grap, geen excuses.
Dit. Gewoon een maand of wat spelen, geen eventjes van drie dagen meer.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:49 schreef drumstickNL het volgende:
Maak je een "outpost" 1 km verderop; heb je toch nog wat pvp action.
Of we maken het 20km
Ja toch, hoef je 'm nog niet te makenquote:Op woensdag 14 november 2012 10:55 schreef Flodder450 het volgende:
Leuk als de server die we voor de schooltoetsen gebruiken kapoet is
Ben ik verdomme nog aan toe on 6 uur uit mn nest gekomen, half uur te vroeg, liggen de servers eruitquote:Op woensdag 14 november 2012 10:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ja toch, hoef je 'm nog niet te maken
Oh, dat is wel een beetje irritant jaquote:Op woensdag 14 november 2012 11:00 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ben ik verdomme nog aan toe on 6 uur uit mn nest gekomen, half uur te vroeg, liggen de servers eruit
Niet meer, nee. Heb ik laten wijzigen, samen met nog wat dingetjes.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Maar volgens mij draait je server geen maanden meer toch aldie? Althans qua vooruitbetaalde maanden.
Daar is niks Fok's meer aan..quote:
omg. Filantroop.quote:
die antixray moet nog op engine 2. En een nocheat geloof ik. Iemand kon laatst "meekijken" met een user dichtbij.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:18 schreef Mender het volgende:
Ok dan doen we wel 10000 x 10000. imo beetje groot, maar dan duurt het maar een maand, is ook wel leuk
Met twee teams, (evt 3 teams als er veel mensen zijn, maar denk t niet?)
Nog regels met bouwen?
Gewoon alleen dat je geen skybase mag maken? Verder maakt het niet zoveel uit of wel?
Ok; regels: geen maar je base moet wel zichtbaar zijn. In de zin van; niet onder water of een gat in de grond.quote:Op woensdag 14 november 2012 12:18 schreef Mender het volgende:
Ok dan doen we wel 10000 x 10000. imo beetje groot, maar dan duurt het maar een maand, is ook wel leuk
Nog regels met bouwen?
Gewoon alleen dat je geen skybase mag maken? Verder maakt het niet zoveel uit of wel?
agreedquote:Op woensdag 14 november 2012 12:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ok; regels: geen maar je base moet wel zichtbaar zijn. In de zin van; niet onder water of een gat in de grond.
Wat bedoel je met hij moet op engine 2?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
die antixray moet nog op engine 2. En een nocheat geloof ik. Iemand kon laatst "meekijken" met een user dichtbij.
check de help van de plugin. /ofc ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:02 schreef Mender het volgende:
heb namelijk nog niet eerder met antixray gewerkt
ik denk dat je dat moet laten afhangen van de begroeiing..quote:Op woensdag 14 november 2012 13:19 schreef TJV het volgende:
En zichtbaar is geen lullig deurtje in een ravijn ergens, maar gewoon een kasteel met 18-dubbele muren.
Ga dan zittenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In het donder raak pissen is lastig
Waarom geen skybase dan? Of krijgen we wel met /home enz?quote:Op woensdag 14 november 2012 12:18 schreef Mender het volgende:
Nog regels met bouwen?
Nee geen /home.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:05 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Waarom geen skybase dan? Of krijgen we wel met /home enz?
Oh zo. Maar je kunt toch wel doen dat je skybase kan maken waar je gewoon op kan komen?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee geen /home.
Ieder team heeft een teamleider die het spawnpoint voor het team kan instellen in de base. Dus alleen als je dood gaat spawn je in de base.
tja ok dan, zolang het maar zichtbaar is dan. Of is het dat sowieso dan? Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:18 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh zo. Maar je kunt toch wel doen dat je skybase kan maken waar je gewoon op kan komen?
Haha. Maar lijkt me opzich wel vet om een glazen brug te bouwen die haast niet te zien is.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:21 schreef Mender het volgende:
[..]
tja ok dan, zolang het maar zichtbaar is dan. Of is het dat sowieso dan? Geen idee eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is iets dat we eens in de zoveel tijd doen. Dan maken we 2 teams, elk bouwt een base ergens in een afgezet gebied. Dan is het de bedoeling om de base van de tegenstander te zoeken en te verwoesten. (Vaak moet je dan een bepaald iets in de base verwoesten, soort vlag.) En ondertussen elkaar door traps, pvp, dynamite flink killen. Erg leuk.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:50 schreef DannyDeko het volgende:
Wat is dat base vs base waar jullie t over hebben dan?
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:33 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Haha. Maar lijkt me opzich wel vet om een glazen brug te bouwen die haast niet te zien is.Je houdt geen rekening met texturepacks zo. Ik zie een glazen brug prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft mij een iphone gekost.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In het donder raak pissen is lastig
Klinkt leukquote:Op woensdag 14 november 2012 14:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is iets dat we eens in de zoveel tijd doen. Dan maken we 2 teams, elk bouwt een base ergens in een afgezet gebied. Dan is het de bedoeling om de base van de tegenstander te zoeken en te verwoesten. (Vaak moet je dan een bepaald iets in de base verwoesten, soort vlag.) En ondertussen elkaar door traps, pvp, dynamite flink killen. Erg leuk.
ik weet dat ik 2 accounts heb... maar 1 heeft alleen orange boxquote:Op woensdag 14 november 2012 15:15 schreef maurisioo het volgende:
Blijkbaar had ik 2 steamaccounts en zit ik black ops nu op de verkeerde te installeren.
Ik had precies hetzelfde met Black Ops 1 >_<quote:Op woensdag 14 november 2012 15:15 schreef maurisioo het volgende:
Blijkbaar had ik 2 steamaccounts en zit ik black ops nu op de verkeerde te installeren.
ja jij doet mee, kies zo maar bij wie/welk groepje je wilt. Is leuk met kiezen enzo, hij wil niet bij haar maar zij niet met hem en hij weer niet met hem etc. etc.quote:
Zijn er al groepen danquote:Op woensdag 14 november 2012 15:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja jij doet mee, kies zo maar bij wie/welk groepje je wilt. Is leuk met kiezen enzo, hij wil niet bij haar maar zij niet met hem en hij weer niet met hem etc. etc.
Nee, ik zit mij nu te bedenken wat waarschijnlijk qua groepen zou gebeuren. Ik geloof al wel dat er lijstjes waren met wie iig bij elkaar wilden.quote:
Succes dan om zo nog 2 even grote groepen te krijgenquote:Op woensdag 14 november 2012 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zo willen lorre en morde wss. bij elkaar, flodder en bobber vast wel weer bij lorre
mender en tom niet bij elkaar
plex en tom wél bij elkaar
mau en piek ook bij elkaar
Kiwi lijkt mij bij tom en plex
Heeft hij überhaupt wel aangegeven mee te doen dan, heb hem nog niet in het topic voorbij zien komen.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:27 schreef maurisioo het volgende:
Oh en ik wil bij berend in. Hij is goed met base vs base
Alleen Mau wil erbij en die zit in g2!quote:Op woensdag 14 november 2012 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Doen we die toch in groep 1?
Aanvoerder nummer twee van groep twee?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:32 schreef TJV het volgende:
Kom we gaan gewoon kiezen. Ik ben aanvoerder 2.
Heul niet, jij had geen stemmen op de poll!quote:Op woensdag 14 november 2012 15:32 schreef TJV het volgende:
Kom we gaan gewoon kiezen. Ik ben aanvoerder 2.
Ja niks ik stond bovenaanquote:Op woensdag 14 november 2012 15:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die poll had ik trouwens gerepost in ONZ dus helemaal betrouwbaar is die niet
Mooi ja. Zo mooi dat ik er drie van hebquote:Hoi Aldie, kijk deze pijp dan! Marktplaatslink
Net gekocht, kostte maar honderddertig!
wellicht kan je bij valve support een ticket indienen voor het mergen van accounts..quote:Op woensdag 14 november 2012 15:17 schreef maurisioo het volgende:
Is het niet mogelijk om te te koppelen?
Check. SMP that is.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef DannyDeko het volgende:
Spelen jullie eigenlijk nog minecraft op de 'normale' manier? Of is iedereen daar al op uitgekeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |