Ja wilde net vragen of dat eigenlijk nou iets is, die ZiggoDomequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:56 schreef Juicyhil het volgende:
Kom net van de Ziggo Dome. Zwaar relaxed dat het op loopafstand van m'n huis is
Het is wel een goede zaalquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:57 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Ja wilde net vragen of dat eigenlijk nou iets is, die ZiggoDome
Zeker mooier en groter dan HMH ?
HMH vind ik eigenlijk best...klein..
Ahoy is wel echt heeeeeeeeel groot, ga binnenkort zelf wel kijken in de ZiggoDomequote:Op zaterdag 15 december 2012 00:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is wel een goede zaalGoed geluid, goede faciliteiten.
Alleen vind ik het een beetje een veredelde HMH. Schijnt 16.000 man in te passen en wordt de Amsterdamse Ahoy genoemd. Maar ik weet zeker dat Ahoy groter is.
En ik vind drinken daar ontzettend duur. Je moet munten kopen. Die je per 5 munten moet kopen. 5 munten is 15 euro. Een biertje is 2 munten, krijg je wel een glas van iets van 0,4cl.
Maar op zich wel mooie zaal hoor
Gisteren ook geweest met Swedish House Mafia
Ja klopt inderdaad, maar alleen een beetje verquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:18 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Ahoy is wel echt heeeeeeeeel groot, ga binnenkort zelf wel kijken in de ZiggoDome![]()
En 5 muntjes voor 15 euro?! WTF?!
HMH heeft toch ook muntjes?
Geen idee nogquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad, maar alleen een beetje ver![]()
Maar waar ga je naartoe danin Ziggo Dome?
Er komt eigenlijk de komende tijd niet zo heel veel bijzonders. Op Maroon 5 en The Killers na. Maar laatstgenoemde ga ik toch zien in Londen Wembley stadion.quote:
In Ahoy passen 14K mensen, Ziggo Dome 17K. Daarnaast is de Ziggo écht bedoeld voor concerten met vele betere technieken voor zowel licht als geluid (en is het beter zicht vanaf de tribunes).quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is wel een goede zaalGoed geluid, goede faciliteiten.
Alleen vind ik het een beetje een veredelde HMH. Schijnt 16.000 man in te passen en wordt de Amsterdamse Ahoy genoemd. Maar ik weet zeker dat Ahoy groter is.
Dan gaan we maar naar 1Dquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er komt eigenlijk de komende tijd niet zo heel veel bijzonders. Op Maroon 5 en The Killers na. Maar laatstgenoemde ga ik toch zien in Londen Wembley stadion.
Daar is het inderdaad ook wel de zaal voor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
In Ahoy passen 14K mensen, Ziggo Dome 17K. Daarnaast is de Ziggo écht bedoeld voor concerten met vele betere technieken voor zowel licht als geluid (en is het beter zicht vanaf de tribunes).
Sta ik daar als enige jongenquote:
Trustequote:
Dus voor 30 euro heb je 10 muntjes waar je 5 biertjes voor kan halen van 0.4l. 6 euro voor nog geen halve liter is idd veel geld.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:18 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Ahoy is wel echt heeeeeeeeel groot, ga binnenkort zelf wel kijken in de ZiggoDome![]()
En 5 muntjes voor 15 euro?! WTF?!
HMH heeft toch ook muntjes?
Haringvlietstraat waarschijnlijk? Wat een eikel!quote:Op zaterdag 22 december 2012 17:27 schreef Juicyhil het volgende:
Gisteren was ik nogal dronken en niet in staat om zelfstandig naar huis te gaan. Dus op het Leidseplein een taxi genomen. Ik zei waar ik moest wezen en zei er nog bij metrostation strandvliet.
Reed die mongool naar de RAI in een straat die erop leek qua naam.Die wilde volgens mij nog ff wat extra geld eruit halen.
Uiteindelijk wel thuis gekomen. 30 euro
B-buurt? Daar woon ikquote:Op vrijdag 28 december 2012 15:48 schreef Mark-J het volgende:
[..]
Bijlmer, naast de Arena zo'n beetje!
B-buurt? Wat een rare naam, tis toch gewoon bimre?quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
B-buurt? Daar woon ikTegenover Strandvliet
mattie hoe is het met vuurwerk in zuid oost, wil as zondag naar een chimi in gaasperplas surayaquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:56 schreef KingRoland het volgende:
juicyhill kom mee naar reigersbos chille
welke buurt vind je beter west of zuid oost?quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:49 schreef KingRoland het volgende:
Amsterdam Zuidoost!![]()
Woon in zuidoost en west maar verhuis van west naar centrum nu
en Kinkerbuurt is trouwens ook tofmaar als je richting postjesweg gaat is het minder.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mattie hoe is het met vuurwerk in zuid oost, wil as zondag naar een chimi in gaasperplas surayaalleen is het in bijlmer juist erger of minder erg met vuurwerk?
a mattie ik denk bij osdorp heel veel vuurwerk en mercatorplein daar heel veel maar zuidoost heb ik niet zo veel gehoord toen ik daar was man. Veel chicks bij Gaasperplas/gein buurt klopt kloptquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:18 schreef Gulmez het volgende:
[..]
welke buurt vind je beter west of zuid oost?
sws , ik ga misschien in de toekomst in Zuidoost wonen als ik besluit om in NL te blijven omdat het studeren/wonen in buitenland misschien wel wat is dan je hele leven hier in NL door te brengen maar het enige nadeel is dat je niet nederlands kan communiceren terwijl je dat gewend bent. ik denk dat dat zeker het moeilijkst wordquote:Op zaterdag 29 december 2012 15:06 schreef Gulmez het volgende:
\thanks voor je antwoord!![]()
ja man zuid oost vind ik persoonlijk wel een mooie wijk, veel groen enzo, en tegenwoordig zien de meeste plekken er uit als een dood normale vinex wijk met een caribisch tintje.![]()
mijn oom woont in bos en lommer, en daar gaat wel hard aan toe met oud en nieuw idd, dus kan morgen met een gerust hart met m'n auto naar zuid oost zonder branden en fikkies tegen te komen op straat
Dat is toch meer richting de Poort?quote:Op zaterdag 29 december 2012 08:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
B-buurt? Wat een rare naam, tis toch gewoon bimre?
NO SHIT!quote:Op zondag 30 december 2012 00:02 schreef Graslul het volgende:
De buurt tegenover station Strandvliet is Venserpolder.
Als je durft om er eens een keer te kijken zul je erachter komen dat het een prima buurt is hoor.quote:
Ik wil niet binnen de A10 wonen omdat ik een hekel heb aan al die drukte. Ik werk 8 uur per dag in het centrum en kan het echt niet uitstaan al die toeristen, huisvrouwen die winkelen, junks overal . Echt niet. Om maar te zwijgen over de problemen voor wat betreft bereikbaarheid.quote:Op zondag 30 december 2012 00:51 schreef Graslul het volgende:
[..]
En in die hele omgeving zou je niet moeten willen wonen.
Wat een onzinquote:Op zondag 30 december 2012 00:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik wil niet binnen de A10 wonen omdat ik een hekel heb aan al die drukte. Ik werk 8 uur per dag in het centrum en kan het echt niet uitstaan al die toeristen, huisvrouwen die winkelen, junks overal . Echt niet. Om maar te zwijgen over de problemen voor wat betreft bereikbaarheid.
Ik heb ook een hoop uitgaansgelegenheden, restaurants, cafe's en winkels op loopafstand met het enige verschil dat ik er geen last van heb.quote:Op zondag 30 december 2012 01:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat een onzin
Niet iedereen die binnen de ring woont heeft last van toeristen, junks en drukte. Binnen de ring is meer dan alleen omgeving Rembrandtplein. Ik woon in Oud-Zuid in een heerlijk rustige buurt, nooit last van alle dingen die jij opnoemt en wel een hoop cafés, restaurants e.d. op loop- en fietsafstand. Dat is in de Bijlmer wel anders.
Ohja, want ik heb er hier een hoop last vanquote:Op zondag 30 december 2012 01:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoop uitgaansgelegenheden, restaurants, cafe's en winkels op loopafstand met het enige verschil dat ik er geen last van heb.
Even bij GroenLinks verraden danquote:Op zondag 30 december 2012 01:21 schreef donroyco het volgende:
Leuk, van vuurwerkmongolen hier om 1.30 uur 's nachts
Leuk toch. Gemiemel over wat geknal enzo: lekker boeiend.quote:Op zondag 30 december 2012 01:21 schreef donroyco het volgende:
Leuk, van vuurwerkmongolen hier om 1.30 uur 's nachts
Nee, GLquote:
Ik meld het alleen. Doet de GL ook, of beter gezegd, láten ze doen.quote:Op zondag 30 december 2012 01:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leuk toch. Gemiemel over wat geknal enzo: lekker boeiend.
Ik beweer ook nergens dat jij er last van zou moeten hebben. Ik kan me misschien iets sneller aan iets ergeren dan dat jij dat doet....quote:Op zondag 30 december 2012 01:22 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ohja, want ik heb er hier een hoop last van
Het is wel erg grappig dat je net doet alsof je andermans buurt goed kent en dan zegt dat wij niks negatiefs over de jouwe mogen zeggen omdat we jouw buurt niet kennen. Je weet niet waar ik woon, je weet niet of je hier 'last' hebt van dingen. Het enige dat ik probeer duidelijk te maken is dat je nogal kortzichtig bent als je denkt dat iedereen binnen de ring A10 overlast heeft van het een en ander.
Ik heb nog steeds geen idee...quote:Op zondag 30 december 2012 02:43 schreef wspa_ het volgende:
Wat doen de Amsterdammer, binnen en buiten de A10, met oud&nieuw?
Zullen wel veel straten met een b zijn dan bij Strandvliet. Ik dacht meer aan bimre als straattaal vertaling van bijlmer. Wat dat betreft heb ik in de L-buurt en M-buurt gewoont, nu woon ik in de W-buurt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is toch meer richting de Poort?
Ik heb geen flauw idee van al die namenWoon hier al 3 jaar, maar een paar maanden terug had iemand het over de B-buurt.
Maar ik zeg altijd maar gewoon bij metrostation StrandvlietIedereen met al die namen....
Ik zit 8 hoog in een nieuwbouw flat in almere oostvaarders, die flats pal naast het station. Voor het errst sinds jaren geen nieuwmarkt voor mij....quote:Op zondag 30 december 2012 02:43 schreef wspa_ het volgende:
Fixed.quote:Op zondag 30 december 2012 06:37 schreef Bombshell het volgende:
Rotterdam is de moderne aids van NL!!!
Thanks. Vind je naam ook echt passen bij de stad waar je zo van houdt!quote:
wil je vechten soms?quote:Op zondag 30 december 2012 07:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Thanks. Vind je naam ook echt passen bij de stad waar je zo van houdt!
quote:Op zondag 30 december 2012 07:45 schreef Bombshell het volgende:
[..]
wil je vechten soms?
Kom maar op!
Waarom zou dat niet kunnen? Genoeg plekken waar je rustig kan wonen. Ik woon ook vrij rustig en 10 binnen minuten fietsen zit ik in de polders. En als ik drukte wil stap ik op de tram en zit ik in een half uur op de Leidseplein.quote:Op zondag 30 december 2012 01:02 schreef Graslul het volgende:
Ben er zo vaak geweest en weet donders goed waar ik het over heb. Ja het is 'beter' geworden dan vroeger maar jij laat je moeder daar 's nachts niet alleen lopen. In Amsterdam gaan wonen voor je rust.
Amsterdam is meer dan centrum alleen. Ik woon centraal tussen weesp en abcoude. De Gaasperplas is mijn achtertuin; heerlijk rustig, mooie natuur (in 1982 was de gaasperpark Floriade) en absoluut veilig.quote:Op zondag 30 december 2012 01:02 schreef Graslul het volgende:
Ben er zo vaak geweest en weet donders goed waar ik het over heb. Ja het is 'beter' geworden dan vroeger maar jij laat je moeder daar 's nachts niet alleen lopen. In Amsterdam gaan wonen voor je rust.
Geen idee. Me kapot vervelen?quote:Op zondag 30 december 2012 02:43 schreef wspa_ het volgende:
Ben vandaag door die buurt gefietst rond de Gaasperplas/park. Veel stiller/rustiger dan in de buurt van Leusderhof en Liendenhof zal je het niet vinden in Amsterdam. Het park en het water zijn ook wel mooi inderdaad. Die woningen rond het Kelbergerpad zijn daarentegen wel intens lelijk:Dquote:Op zondag 30 december 2012 09:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Amsterdam is meer dan centrum alleen. Ik woon centraal tussen weesp en abcoude. De Gaasperplas is mijn achtertuin; heerlijk rustig, mooie natuur (in 1982 was de gaasperpark Floriade) en absoluut veilig.
Loveland! Alleen nog ff de vraag hoe ik daar kom vanuit Osdorp zonder 100EUR voor een taxi te lappen... Kut-ov..quote:Op zondag 30 december 2012 02:43 schreef wspa_ het volgende:
Kijk, dat is een Amsterdamse reactiequote:Op zondag 30 december 2012 07:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Thanks. Vind je naam ook echt passen bij de stad waar je zo van houdt!
Weinig, gelukkig.quote:Op zondag 30 december 2012 17:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kijk, dat is een Amsterdamse reactie
Wat oud&nieuw bet5reft, we verruilen Slotervaart voor het bruisende IJburg om daar met vrienden de hele zooi te vieren.
Gebeurt daar uberhaupt wel eens iets?
Vandaag al een taxibedrijf bellen en een prijs afsprekenquote:Op zondag 30 december 2012 17:35 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Loveland! Alleen nog ff de vraag hoe ik daar kom vanuit Osdorp zonder 100EUR voor een taxi te lappen... Kut-ov..
quote:Op zondag 30 december 2012 17:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vandaag al een taxibedrijf snorder bellen en een prijs afspreken
Fietsen!quote:Op zondag 30 december 2012 17:35 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Loveland! Alleen nog ff de vraag hoe ik daar kom vanuit Osdorp zonder 100EUR voor een taxi te lappen... Kut-ov..
Ligt er aan waar. IJburg is best groot.quote:
Aan het water? Zie je daar veel?quote:Op zondag 30 december 2012 22:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ligt er aan waar. IJburg is best groot.
Met je homies van de b-click.quote:Op zondag 30 december 2012 22:04 schreef Juicyhil het volgende:
Ik denk dat ik gewoon thuis blijf morgenavond.
Heel IJburg ligt aan het waterquote:Op zondag 30 december 2012 22:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Aan het water? Zie je daar veel?
Dus is er vast wel een plek waar je het vuurwerk van de stad of van de overkant kan zien toch?quote:
Ja, AL m'n homiesquote:
Sang boi. Wordt dikke fissa daar of niet?quote:
Ik begrijp geen hol van dit bericht.quote:Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Sang boi. Wordt dikke fissa daar of niet?
Doe niet zo, sabi tog?quote:Op zondag 30 december 2012 22:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik begrijp geen hol van dit bericht.
Ik heb met veel plezier twee jaar in de G buurt gewoond, maar nu ik in Oost woon is het voorzieningenniveau voor mij tien keer omhoog gegaan hoor. Echt niks mis met de Bijlmer, maar doe nu niet alsof het vergelijkbaar is met de gemiddelde woonplek binnen de A10.quote:Op zondag 30 december 2012 01:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoop uitgaansgelegenheden, restaurants, cafe's en winkels op loopafstand met het enige verschil dat ik er geen last van heb.
Dat bedoel ik dus juist. De tram rijdt ook niet de hele nacht en een nachtbus is onzinnig langzaam en duur. En fietsen is te doen maar toch vrij ver. Ik kan nu écht fietsend naar het centrum en binnen tien minuten terug zijn. Of als ik met een paar mensen ga hardlopen kom je in het vondelpark terecht. Niet op het Anton de Komplein. Dat soort kleine dingetjes miste ik wel echt in de Bijlmer.quote:Op zondag 30 december 2012 09:16 schreef 75020 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Genoeg plekken waar je rustig kan wonen. Ik woon ook vrij rustig en 10 binnen minuten fietsen zit ik in de polders. En als ik drukte wil stap ik op de tram en zit ik in een half uur op de Leidseplein.
ach, fietsafstanden.... ben opgegroeid buiten Utrecht, als we gingen stappen in Utrecht zat ik op de terugweg al gauw 3 kwartier op de fiets. Om de meiden naar Maarssen te brengen, die vonden het niet zo leuk om alleen dat stuk te rijden....quote:Op zondag 30 december 2012 22:44 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik heb met veel plezier twee jaar in de G buurt gewoond, maar nu ik in Oost woon is het voorzieningenniveau voor mij tien keer omhoog gegaan hoor. Echt niks mis met de Bijlmer, maar doe nu niet alsof het vergelijkbaar is met de gemiddelde woonplek binnen de A10.
[..]
Dat bedoel ik dus juist. De tram rijdt ook niet de hele nacht en een nachtbus is onzinnig langzaam en duur. En fietsen is te doen maar toch vrij ver. Ik kan nu écht fietsend naar het centrum en binnen tien minuten terug zijn. Of als ik met een paar mensen ga hardlopen kom je in het vondelpark terecht. Niet op het Anton de Komplein. Dat soort kleine dingetjes miste ik wel echt in de Bijlmer.
En de polder heb ik ook nog eens op bereikbare afstand, gewoon de Amsterdamse brug over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |