SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
half 5 is wel erg lang jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja man. Tot half 5.
Vrijdag vrij though.
Meh. Standaard 16.10quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:57 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
half 5 is wel erg lang javrijdags vrij is altijd lekker
ik had altijd donderdags en vrijdags vrij
![]()
![]()
Niet eerlijk dit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:02 schreef ChesterPerry het volgende:
Stage, ook nog is 5 dagen in de week.
Vanaf februari alleen maar 2 dagen in de week na school, lessen en trainen![]()
![]()
beterschapsquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik voel me weer goed.
Vandaag 4 keer overgegeven joepie
Ik had eens in de nacht een relatie met de wc.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik voel me weer goed.
Vandaag 4 keer overgegeven joepie
Kom op meid, je moet iets over hebben voor VWO !quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:03 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Kom op meid, je moet iets over hebben voor VWO !
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Snow, ik heb in december ook een gala
Dankjequote:
zomaar vreemdgaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik had eens in de nacht een relatie met de wc.
Samen gaan?quote:
De klootzakquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Bietsj heeft topic geopend maar was mijn lapo. Wil je hem voor mij klappen?
[/quote]quote:
Kom gewoon mee, ik ga mee als je rechterhand, je mag op mij kosten shoppen voor galajurk en nieuwe schoenen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind er geen fuck aan.
Schoolfeesten. OMG SUPERLEUK GALAJURK KOPEN OMGOMG.
Nee.
Hou's op met Hypo te hosselen danquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:13 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Kom gewoon mee, ik ga mee als je rechterhand, je mag op mij kosten shoppen voor galajurk en nieuwe schoenen.
Ik vind het wel gezellig, we huren een zaal af in Amsterdam(Panama).quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik vind er geen fuck aan.
Schoolfeesten. OMG SUPERLEUK GALAJURK KOPEN OMGOMG.
Nee.
Daarna lapo voor jou pakken tochquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zag het al
Iets anders doen dan samen?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hou's op met Hypo te hosselen dan
donker roodquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig, we huren een zaal af in Amsterdam(Panama).
Wat voor kleur jurk zou ik aan doen![]()
[..]quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zag het al
Iets anders doen dan samen?
Ligt aan je figuur en uiterlijk, volgens mij zag ik je een keer op LIF posten van jezelf, ik zeg rood.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig, we huren een zaal af in Amsterdam(Panama).
Wat voor kleur jurk zou ik aan doen![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je verneukt het weer
Hey en ik mag dat![]()
Nietesquote:Jij verneukte de quote eerst
En nee.
Dat blijktquote:
Perry mag dat ook.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Nietes
Oh okédat dacht je het wel oké vond de afgelopen 2 keren dat we elkaar zagen
Ja, sta nu in de OP van lif ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:16 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ligt aan je figuur en uiterlijk, volgens mij zag ik je een keer op LIF posten van jezelf, ik zeg rood.
Ja nouquote:
Ik betaal voor je?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, sta nu in de OP van lif ja.
Maar rode jurken zijn moeilijk te vinden, of ze zijn lelijk, of niet in mijn maat of te duur
Geef anderen maar weer de schuld hehquote:
Van jou geleerd tochquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geef anderen maar weer de schuld heh
Mijn invloedquote:
Ben ik ook.quote:
Is goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:22 schreef ChesterPerry het volgende:
Een dag shoppen in Amsterdam/Arnhem
one night stand en toen zei mn moeder wat doe je daar sta op.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dankje
[..]
zomaar vreemdgaan
mehquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
Een knappe Chinese vrouw in een rode jurk posten.
Wat dacht je dat ik er anders voor moest hebben dan?quote:
Een taart?quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:27 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Wat dacht je dat ik er anders voor moest hebben dan?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:30 schreef ChesterPerry het volgende:
Na dat dagje mag je best voor me in de keuken staan hoor, maar vind hetzelf ook niet erg.
Ik kan niet zo heel goed koken, maar zou mijn best doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:30 schreef ChesterPerry het volgende:
Na dat dagje mag je best voor me in de keuken staan hoor, maar vind hetzelf ook niet erg.
Kun je wel hond maken?!?!quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik kan niet zo heel goed koken, maar zou mijn best doen.
nog nooit gehadquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
Rodekoolstamppot is best wel lekker
zo ongelooflijk lekkerquote:
leuk liedje, blijft altijd bij me hangenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:43 schreef Oceanview het volgende:
Keep your head up, keep your heart strong.
Ik hoor het altijd tijdens werk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
leuk liedje, blijft altijd bij me hangen
ik, kom maar halen in huissenquote:
dat waren de meest nutteloze 6 seconden van mijn levenquote:
Ik zou ze declareren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat waren de meest nutteloze 6 seconden van mijn leven
ik ga gewoon iedere keer als iemand ok tegen mij zegt dat plaatje sturenquote:
wrm neger je al me posts > : Squote:Op dinsdag 13 november 2012 18:51 schreef Trollscience het volgende:
eens even kijken of we een broodrooster hebben
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:51 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik steek wel een ziekte bij je aan :S
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik heb hem laten vallen perongeluk raap eens op.
trillenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
srry ik ben te aanstekerloos
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:51 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 18:59 schreef FL_Freak het volgende:
Ik heb hier een aansteker. Je mag hem komen ophalen.
hey je heb je oude plaatje terugquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:27 schreef FL_Freak het volgende:
Ben toenet sinds een jaar naar school geweest
Meh slecht grapje dit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Brabantse FL's komen maar langzaam op gang..
Wil je nog spelen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga ook niet mijn best doen voor jou.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:43 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
hey je heb je oude plaatje terugveel beter
Wat is een boeboe?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu zou jij wel een kusje willen geven op zijn boeboe he?
doe nooit maar dan ook nooit surveys die kut dingen werken nooitquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:58 schreef Oceanview het volgende:
Hele survey invullen maar geen download krijgen. #genaaid.
Ja maar ik wil mn download en eentje werkte wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
doe nooit maar dan ook nooit surveys die kut dingen werken nooit
wat moet je hebben dan de piratebay is bijna altijd de oplossingquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar ik wil mn download en eentje werkte wel.
zo'n kut password voor een .rar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat moet je hebben dan de piratebay is bijna altijd de oplossing
hey jij bent nieuw hierquote:
Ik ben "Nieuw" ik zat al een tijdje mee te praten in de general chat, kwam dit tegen dus dacht laat ik maar eens met mn eigen leeftijd pratenquote:
welkom, ik ben pannenkoekeneterquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:14 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
Ik ben "Nieuw" ik zat al een tijdje mee te praten in de general chat, kwam dit tegen dus dacht laat ik maar eens met mn eigen leeftijd praten
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:14 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
Ik ben "Nieuw" ik zat al een tijdje mee te praten in de general chat, kwam dit tegen dus dacht laat ik maar eens met mn eigen leeftijd praten
Boks, ik doe ook 4 havo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:17 schreef Mustang24 het volgende:
1.15,kom uit rotterdam, Blond haar, Zit in 4 Havo
2. ja klopt ik lees meer dan ik post
hai newbie.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:17 schreef Mustang24 het volgende:
1.15,kom uit rotterdam, Blond haar, Zit in 4 Havo
2. ja klopt ik lees meer dan ik post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boks, ik doe ook 4 havo.
En welkom
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hai newbie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zus dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:19 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
@Hypocriet , ik heb geen zus helaas he
Weet niet. Zwart denk ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat kleur jurk ga je aandoen met jouw gala?
Wel een broer?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:19 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
@Hypocriet , ik heb geen zus helaas he
Haha, zwart is altijd goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weet niet. Zwart denk ik.
Of eigenlijk heb ik beloofd om met wat vriendinnen vrijdag voor een jurk te gaan kijken maar mijn reserveplan is een hele simpele zwarte.
Bedankt, je bent een held.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik dacht, ik maak hem alvast. Hoeven jullie dat niet meer te doen.
ik zal eraan moeten geloven heh.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, zwart is altijd goed
En je draagt zeker geen pumps?
Ik zit net te eten man.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef Hooidraad het volgende:
Dimens, check dat ene topic eens. Niet te geleuven wat daar weer allemaal gepost is
Pics via dm.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
Ja , die is 17 als je interesse hebt mag je hem komen ophalen
pics van jou, je broer en je zusje.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
Ja , die is 17 als je interesse hebt mag je hem komen ophalen
Awhhquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik zal eraan moeten geloven heh.
ja man.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh
Moet je het ook nog kopen?
Moet ik hier serieus op reageren ? hahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
pics van jou, je broer en je zusje.
Jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:23 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op reageren ? haha
ik heb geen zusje
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:23 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
Moet ik hier serieus op reageren ? haha
ik heb geen zusje
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
pics van jou en je broer en je zusje.
Sorry Dimmie. Anders had jij ze als eerste gekregen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer wel. Anders had je leuke zusjespics kunnen sturen.
Maar jij bent 15, toch? Dus als je een zus had, zou jij het jonge lekkere zusje zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Sorry Dimmie. Anders had jij ze als eerste gekregen.
Je kunt mijn ribben zo onderhand al door mijn shirt heen zien.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat topic is perfect voor dikke mensen. Je eetlust is meteen weg.
ja. En ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar jij bent 15, toch? Dus als je een zus had, zou jij het jonge lekkere zusje zijn.
Daarom DM'en.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:29 schreef Mustang24 het volgende:
Ik heb even gezocht heb niet echt pics van mezelf heb er wel een maar die staat op whatsapp als ava maar heb de foto zelf nietmeer
die van mn broer plaats ik niet weet niet of hij daar blij van word
Heb 12 jaar met 2 zussen gewoond, daarna nog 2 jaar met 1 zus en sinds me 14e alleen met me ma en haar man en ik vond het helemaal niet erg dat hun het huis uit warenquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:27 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je kunt mijn ribben zo onderhand al door mijn shirt heen zien.
volgende week weer daten?quote:
trollie lekker wijfie <3quote:
probeer volgende weekquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
over drie weken op z'n vroegst man. Mijn agenda.
ik kan niet man.quote:
voor jou wil ik wel wachten jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik kan niet man.
Over een jaar of 15 heb ik misschien weer een leven. Wil je dan afspreken?
Mag ik jou in elkaar slaan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:41 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
sla iemand in elkaar, doet wonderen. serieus.
jij ook sgat? :$$$quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kom dan gwn eene keertje op cam
Is goed, ik speel wel zuster(niet doordenken aub).quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als jij de pleisters erop doet na afloop
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oké mooi.
ik word gek. Teveel dingen te doen
IK HEB TOCH GEEN TIJD ASDFGHJKLquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja maar met mij zijn is toch leuk
weniequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter dan als een emo rond lopen, ja toch.
uitlokkerij ditquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Is goed, ik speel wel zuster(niet doordenken aub).
maak tijdquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
IK HEB TOCH GEEN TIJD ASDFGHJKL
gedaan :$$$quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:47 schreef Angel-Joy het volgende:
Happy, reageer:
KLB / Kinderachtig geroddel
Neem nou volgend weekend:quote:
zondag uitrusten, wat ben je ? 80quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Neem nou volgend weekend:
vrijdag film kijken bij een vriend, zaterdag moeba meeten daarna door naar een feestje daarna door naar de stad dan zondag uitrusten.
MIJN HELE KERSTVAKANTIE WORDT VERNEUKT DOOR BIJLES EN DERGELIJKE.
IK HEB GODVERDOMME GEEN TIJD MEER.
dat is pas de zaterdag daarnaquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
vrijdag film kijken bij een vriend, zaterdag moeba meeten daarna door naar een feestje daarna door naar de stad dan zondag uitrusten.
Amoeba gewoon niet meeten en voor happy gaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zakelijke meet. Was al een maand geleden afgesproken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Amoeba gewoon niet meeten en voor happy gaan
Oké tofquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
MAAR DIT WEEKEND IS OOK DRUK EN OMG GEEN TIJD.
maar ik zal vragen en zulks.
Bah.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zakelijke meet. Was al een maand geleden afgesproken.
Ik zal geen kinderen maken met Amoeba. Ook al denkt hij daarmee de volgende generatie te kunnen redden. Ik zal het niet doen.quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zal geen kinderen maken met Amoeba. Ook al denkt hij daarmee de volgende generatie te kunnen redden. Ik zal het niet doen.
Hahaquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zal geen kinderen maken met Amoeba. Ook al denkt hij daarmee de volgende generatie te kunnen redden. Ik zal het niet doen.
Ik ben alleen heel slecht in wiskunde. Dus als ze nou Amoeba's wiskundige vaardigheden erven dan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Jullie kindjes worden wel slim, dat wel
Ga terug naar jouw keukenquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
als je me tegenspreekt krijg je klappen he
Maarja, zo lang ze maar geen wiskunde gaan maken op een zaterdagavond, voor de rest mogen ze idd van Amoeba erven.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben alleen heel slecht in wiskunde. Dus als ze nou Amoeba's wiskundige vaardigheden erven dan.
Mijn looks natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maarja, zo lang ze maar geen wiskunde gaan maken op een zaterdagavond, voor de rest mogen ze idd van Amoeba erven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |