zo'n kut password voor een .rar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat moet je hebben dan de piratebay is bijna altijd de oplossing
hey jij bent nieuw hierquote:
Ik ben "Nieuw" ik zat al een tijdje mee te praten in de general chat, kwam dit tegen dus dacht laat ik maar eens met mn eigen leeftijd pratenquote:
welkom, ik ben pannenkoekeneterquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:14 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
Ik ben "Nieuw" ik zat al een tijdje mee te praten in de general chat, kwam dit tegen dus dacht laat ik maar eens met mn eigen leeftijd praten
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:14 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
Ik ben "Nieuw" ik zat al een tijdje mee te praten in de general chat, kwam dit tegen dus dacht laat ik maar eens met mn eigen leeftijd praten
Boks, ik doe ook 4 havo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:17 schreef Mustang24 het volgende:
1.15,kom uit rotterdam, Blond haar, Zit in 4 Havo
2. ja klopt ik lees meer dan ik post
hai newbie.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:17 schreef Mustang24 het volgende:
1.15,kom uit rotterdam, Blond haar, Zit in 4 Havo
2. ja klopt ik lees meer dan ik post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boks, ik doe ook 4 havo.
En welkom
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hai newbie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zus dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:19 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
@Hypocriet , ik heb geen zus helaas he
Weet niet. Zwart denk ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat kleur jurk ga je aandoen met jouw gala?
Wel een broer?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:19 schreef Mustang24 het volgende:
[..]
@Hypocriet , ik heb geen zus helaas he
Haha, zwart is altijd goedquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weet niet. Zwart denk ik.
Of eigenlijk heb ik beloofd om met wat vriendinnen vrijdag voor een jurk te gaan kijken maar mijn reserveplan is een hele simpele zwarte.
Bedankt, je bent een held.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik dacht, ik maak hem alvast. Hoeven jullie dat niet meer te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |