Zei ik ook alquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he? Gister dacht ik al dat het niet erger kon...![]()
Dat weten we niet, dat ie zelf langs is gegaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:30 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik vind het vooral dom dat hij zelf langs gaat. Genoeg mensen in zijn omgeving die de boodschap over zouden kunnen brengen.
http://www.zie.nl/video/o(...)dr-Hari/m1nz3def2dujquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:30 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik vind het vooral dom dat hij zelf langs gaat. Genoeg mensen in zijn omgeving die de boodschap over zouden kunnen brengen.
Je hebt gelijk. Ik had het verkeerd begrepen. Ik dacht dat hij in die horeca-gelegenheden de getuigen had benaderd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weten we niet, dat ie zelf langs is gegaan
Maar ik neem aan dat als hij er een mannetje langs heeft gestuurd zelf dat dat ook onder 'contact hebben met' valt.
Nee dat snap ik ook nog wel, maar er is gegarandeerd al vanaf dag 1 al contact met de getuigen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.zie.nl/video/o(...)dr-Hari/m1nz3def2duj
Er wordt duidelijk gezegd dat zowel direct als indirect niet mocht. Dus zelfs al was die slim genoeg om dat wel te doen, was het nog een overtreding.
Ja, ik snap ook niet waarom ze er in goed vertrouwen maar op geloven dat hij dit niet zou doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:36 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook nog wel, maar er is gegarandeerd al vanaf dag 1 al contact met de getuigen.
HET SPIJT MEEEEEEEquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:39 schreef bloodymary1 het volgende:
En wat heeft hij die getuigen gezegd? Ik sla je in elkaar als je..... of ik bied geld als je niet.....
Ja, en die rechter heet Gekke Henkiequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:41 schreef mootie het volgende:
Hij zal wel verklaren dat hij de getuigen zijn excuses wilde aanbieden oid.
Nou sommige rechters heten echt zo, dus je weet het hier maar nooitquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, en die rechter heet Gekke Henkie
quote:OM_Amsterdam @OM_Amsterdam
#BadrHari is door de rechtbank gehouden vanwege overtreden schorsende voorwaarden. Hari zit weer in hechtenis.
Was het al klaar?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, kan ik nog even popcorn maken.
quote:.Badr Hari blijft vastzitten
»
Badr Hari en Estelle Cruijff
ANP Toegevoegd: dinsdag 13 nov 2012, 17:42
Vechtsporter Badr Hari blijft de komende drie maanden vastzitten. Dat heeft de rechtbank in Amsterdam bepaald. Het Openbaar Ministerie stelde in de zitting dat Hari heeft gesproken met twee getuigen en dat hij bovendien niet alleen gisteren, maar ook zondag een horecagelegenheid heeft bezocht. Volgens het OM heeft Hari beide zaken ook bekend.
In de ogen van het OM betekent dit dat Hari twee voorwaarden voor zijn voorlopige vrijlating heeft overtreden en dat hij daarom weer achter de tralies moet. De rechtbank vindt dat ook.
Het OM liet de vechtsporter gistermiddag aanhouden nadat hij met zijn vriendin Estelle Cruijff een restaurant in het centrum van Amsterdam had bezocht. Vorige week was zijn voorlopige hechtenis geschorst op voorwaarde dat hij tot aan zijn rechtszaak niet in horecazaken zou komen.
Hari zei gisteren dat hij zich niet had gerealiseerd dat een broodjeszaak ook een horecagelegenheid is. Hij vertelde toen ook zelf dat hij een dag eerder al naar een restaurant was geweest.
Badr Hari wordt onder meer verdacht van poging tot doodslag op zakenman Koen Everink. Dat zou gebeurd zijn in juli, tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.
Het ging een heel topic over de betekenis van het woord 'horeca' en of een broodjeszaak daar onder viel. Nou kan ik me er best in vinden dat in dit geval daar ook een broodjeszaak onder valt ook al zal de rechter het niet ontzettend belangrijk gevonden hebben dat hij geen broodje halen. Dat doet er niet zoveel toe lijkt me, als de voorlopige hechtenis geschorst is onder voorwaarden dan gaat het er niet om te zorgen dat de verdachte zoveel mogelijk wel mag en is het vooral zijn risico als hij diens woorden wat ruimhartig gaat interpreteren. Maar dan gaat het er natuurlijk wel om wat de rechter precies gezegd heeft.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vent, hou eens op met je eeuwige gezeur.
Jouw motieven in dit topic waren al duidelijk.quote:Je lijkt wel een Marokkaan.
Epische trolquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het ging een heel topic over de betekenis van het woord 'horeca' en of een broodjeszaak daar onder viel. Nou kan ik me er best in vinden dat in dit geval daar ook een broodjeszaak onder valt ook al zal de rechter het niet ontzettend belangrijk gevonden hebben dat hij geen broodje halen. Dat doet er niet zoveel toe lijkt me, als de voorlopige hechtenis geschorst is onder voorwaarden dan gaat het er niet om te zorgen dat de verdachte zoveel mogelijk wel mag en is het vooral zijn risico als hij diens woorden wat ruimhartig gaat interpreteren. Maar dan gaat het er natuurlijk wel om wat de rechter precies gezegd heeft.
[..]
Jouw motieven in dit topic waren al duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |