En/of datquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef ElisaB het volgende:
Rij even naar de bakker, haal een paar worstenbroodjes en ga dan terug naar je eigen straat. Loop met uitgestoken hand op de mannen af, zeg dat je een absolute kutdag heb gehad en dat het je allemaal teveel werd. Bied je excuses aan en lach er samen om.
Niet erger laten worden dan het al is!
Haha... wel dusquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef AnimeFan het volgende:
Haha. Daar doen mensen echt geen aangifte om hoor (behalve als het politici zijn).
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef ElisaB het volgende:
Rij even naar de bakker, haal een paar worstenbroodjes en ga dan terug naar je eigen straat. Loop met uitgestoken hand op de mannen af, zeg dat je een absolute kutdag heb gehad en dat het je allemaal teveel werd. Bied je excuses aan en lach er samen om.
Dit kan je bijv. doen, maar ik zou er niet zo over in zitten en dus niet zelf naar de politie gaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef ElisaB het volgende:
quote:Ik heb toen waarmee je je ruiten als ze bevroren is kan krabben, naar een van die mannen gegooid, en gezegd dat ik nu naar mijn broer ga rijden en hij ze over 20 minuten allemaal kapot zou schieten, toen ben ik met gierende banden weg gereden..
Zodra iemand dreigt met "ik haal mijn grote boze broer op" heb je meer kans om uitgelachen te worden, dan dat er aangifte gedaan wordt.quote:
Dat mag je vinden. Ik vind van nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zodra iemand dreigt met "ik haal mijn grote boze broer op" heb je meer kans om uitgelachen te worden, dan dat er aangifte gedaan wordt.
Kom op, dat is meer een kinderachtige opmerking in de zin van "ik zeg het tegen mn papa hoor", dan dat het een bedreiging is..
Ik heb nu wel zin in worstenbroodjes.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik vind van niet
Kom me boos maken, dan bedreig ik je en ga ik daarna worstenbroodjes voor je halenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin in worstenbroodjes.
Ik ga je huis afzetten en je gezin laten verdwijnen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kom me boos maken, dan bedreig ik je en ga ik daarna worstenbroodjes voor je halen
Bereid je goed voor, want ik ben niet zo snel boos te krijgen en al helemaal moeilijk kwaad te krijgen
Net verkondigde je het als een feit, nu is 't een mening?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Ik vind van niet
Ow, daar krijg je ook worstenbroodjes voorquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:13 schreef Murdera het volgende:
Ik ga je huis afzetten en je gezin laten verdwijnen.
Ja. En straks ga ik het nog painten ook.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:14 schreef Civilian het volgende:
Net verkondigde je het als een feit, nu is 't een mening?
Er is niks geks gebeurd, als TS dit echt gaat doen wordt ie alleen maar nog meer uitgelachen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef ElisaB het volgende:
Niks beters te doen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, daar krijg je ook worstenbroodjes voor
[..]
Ja. En straks ga ik het nog painten ook.
Pffttt.... zeurneus. Nix beters te doen
Iets zegt me dat je eigenlijk zelf zin hebt in worstenbroodjes?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
onderbouw jij het dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
Niks beters te doen?Jij komt met kutantwoorden als "mag jij vinden, ik vind van niet", of "ja, heus wel"
Onderbouw 't dan, of ga ergens anders zeuren over worstebroodjes. Beetje ontopic blijven..
En waar zie jij dat ik zeg dat er nooit aangifte gedaan wordt? Of dat ik zeg dat het geen bedreiging is en er geen aangifte gedaan kan worden?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
onderbouw jij het dan?
volgens de wet is het een bedreiging en aangifte kan en word ook gedaan
maar als jij dat niet vind onderbouw maar
kom maar met feiten die aantonen dat naar aanleiding van zoiets nooit aangifte word gedaan
Wij van de randstad zijn wel wat gewend en niet gek genoeg om naar de politieburo te gaan en een aangifte van 2 a 3 uren te doen over een ijskrabber dat gegooid werd en een bedreiging uit de mond van iemand die totaal is geflipt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
onderbouw jij het dan?
kom maar met feiten die aantonen dat naar aanleiding van zoiets nooit aangifte word gedaan
dit dus !quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
TS is echt een ongelofelijke kneus. Gelijk gaan toeteren, schelden, schreeuwen en bedreigen OMDAT MENSEN HUN WERK DOEN EN WEL EENS WAT MET EEN VRACHTWAGEN MOETEN AFLEVEREN.
En dan miepen over... een half uur overwerk.. een HALF UUR!![]()
Typerend Murken-gedrag ook. Waarom kunnen jullie nou nooit eens normaal doen? Dafuq 2 minuutjes, je ZIET toch dat die vrachwagen bezig is? En dan parkeer je je auto lekker 100 meter verderop en loop je. Poe poe big deal zeg.
Jij vindt het van de zelfde orde als zeggen dat je gaat klikken tegen je vader? Ik vind van niet. En ja, zeggen dat je ze overhoop komt schieten is een bedreiging en daar kun je gewoon aangifte voor doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:19 schreef Civilian het volgende:
Niks beters te doen?Jij komt met kutantwoorden als "mag jij vinden, ik vind van niet", of "ja, heus wel"
Onderbouw 't dan, of ga ergens anders zeuren over worstebroodjes. Beetje ontopic blijven..
Zoals TS het gezegd heeft vind ik dat inderdaad in dezelfde orde. Wat hierboven al gezegd wordt, niet zo paniekerig doen. Blaffende honden bijten niet en ik zou me meer zorgen maken wanneer iemand je zonder emotie bedreigd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij vindt het van de zelfde orde als zeggen dat je gaat klikken tegen je vader? Ik vind van niet. En ja, zeggen dat je ze overhoop komt schieten is een bedreiging en daar kun je gewoon aangifte voor doen.
Ik denk dat het allemaal zo moeilijk niet is om te begrijpen, maar als jij zin hebt om ingewikkeld te gaan doen, dan moet je dat zonder mij doen, want ik heb er niet zoveel zin in.
Waarom doe je dit als feit af? Was jij erbij, ken je 1 van deze "slachtoffers" die de tirade en bedreiging en een ijskrabber naar hun hoofd kregen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
onderbouw jij het dan?
dit dusquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
De zinsconstructie 'aangifte wordt gedaan' geeft geen feit aan, maar een mogelijkheid in deze context.
Iemand die je beledigt en het je moeilijk maakt om thuis te komen trakterenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef ElisaB het volgende:
Van mij hoeft het niet hoor. Maar als TS zich zorgen maakt en achteraf vindt dat ie te ver is gegaan, dan los je het zo eenvoudig op. Denk ik. Maar je mag er anders over denken hoorquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef me_gusta het volgende:
Iemand die je beledigt en het je moeilijk maakt om thuis te komen trakteren.
En twee straatwerkers (die niet bekend staan om hun o zo sociale gedrag) die vooroordelen hebben/racistisch zijn, zullen TS niet meteen in elkaar slaan wanneer ze hem tegen komen (na zijn bedreiging)? Voor hetzelfde geldt slaan ze die broodjes uit zijn hand en vertellen ze hem dat hij moet opdonderen...quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet hoor. Maar als TS zich zorgen maakt en achteraf vindt dat ie te ver is gegaan, dan los je het zo eenvoudig op. Denk ik. Maar je mag er anders over denken hoor
Als ze hem gelijk al bestempelen als "ongeduldige Marokkaan", dan zullen het inderdaad ook niet van die gezellige theedrinkers zijn. Broodjes langsbrengen zou ik dan ook niet doenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:49 schreef me_gusta het volgende:
[..]
En twee straatwerkers (die niet bekend staan om hun o zo sociale gedrag) die vooroordelen hebben/racistisch zijn, zullen TS niet meteen in elkaar slaan wanneer ze hem tegen komen (na zijn bedreiging)? Voor hetzelfde geldt slaan ze die broodjes uit zijn hand en vertellen ze hem dat hij moet opdonderen...
Maar ja, ik vind dat straatwerkers zo overkomen... het kan natuurlijk zijn dat jij heel erg sociale / niet-agressief overkomende straatwerkers kent en daarom op zijn idee bent gekomen. Zelf zou ik het i.i.g. niet doen.
Jij wil stiekem gewoon graag een worstenbroodje met mij eten he?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:25 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik zou banger zijn als iemand mij op een ijskoude kalme manier bedreigt dan iemand die met zijn armen wappert en bedreigingen schreeuwt.
Ik krijg gewoon steeds meer zin in om je zo moeilijk mogelijk te maken de komende tijd want wie weet met wat je uiteindelijk aan komt lopen, van worstebroodjes tot uitgebreide 5 sterren diners...quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet hoor. Maar als TS zich zorgen maakt en achteraf vindt dat ie te ver is gegaan, dan los je het zo eenvoudig op. Denk ik. Maar je mag er anders over denken hoor
Doe je bestquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:55 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik krijg gewoon steeds meer zin in om je zo moeilijk mogelijk te maken de komende tijd want wie weet met wat je uiteindelijk aan komt lopen, van worstebroodjes tot uitgebreide 5 sterren diners...
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:00 schreef westside1993 het volgende:
en gezegd dat ik nu naar mijn broer ga rijden en hij ze over 20 minuten allemaal kapot zou schieten, toen ben ik met gierende banden weg gereden..
en ik zelf ben een hele zachtaardige jongen, laat eigenlijk altijd over mezelf heenlopen,
Die komt wel weer vrij na een nachtje zittenquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Krijg net bericht dat TS is opgepakt.
Hopelijk wel. Bedreigingen om iemand kapot te schieten moeten serieus genomen worden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Krijg net bericht dat TS is opgepakt.
Dat doe jij tegenwoordig zelf?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mijn oplossing is - ze hebben 5 minuten anders worden ze weggesleept/gesommeerd.
Zo moet je wel zijn, anders hebben ze namelijk gewoon schijt aan je.
soms heb ik geen keus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat doe jij tegenwoordig zelf?
Heftig hoor
En dan sommeer je ze en daarna sleep je ze weg. Wow, woonde ik maar naast jouquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
soms heb ik geen keus.
Ze staan er, als je niets zegt, gewoon domweg een uur of langer, laden en lossen etc.
Ik kan er dan niet meer langs (ze staan half op de stoep vaak zelfs)
Dus tja.
Yep, en er staan helaas geen huizen te koop naast mij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan sommeer je ze en daarna sleep je ze weg. Wow, woonde ik maar naast jou
Jij woont in Catan!quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Yep, en er staan helaas geen huizen te koop naast mij.
Kan niet ook niet want hele stuk rechts is smederij, en links is al bezet en onbetaalbaar geworden. (erg duur dorp met kastelen)
Advies van iemand die teveel achter computers zit. Vooral niet doen datquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ze kunnen aangifte doen en je kenteken genoteerd hebben. Wat je kunt doen is zelf even langs 't lokale politiebureau stappen om je goede wil te tonen en zelf het verhaal uit te leggen als je zeker wilt weten dat ze je niets kunnen maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |