Hopelijk wel. Bedreigingen om iemand kapot te schieten moeten serieus genomen worden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Krijg net bericht dat TS is opgepakt.
Dat doe jij tegenwoordig zelf?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mijn oplossing is - ze hebben 5 minuten anders worden ze weggesleept/gesommeerd.
Zo moet je wel zijn, anders hebben ze namelijk gewoon schijt aan je.
soms heb ik geen keus.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat doe jij tegenwoordig zelf?
Heftig hoor
En dan sommeer je ze en daarna sleep je ze weg. Wow, woonde ik maar naast jouquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
soms heb ik geen keus.
Ze staan er, als je niets zegt, gewoon domweg een uur of langer, laden en lossen etc.
Ik kan er dan niet meer langs (ze staan half op de stoep vaak zelfs)
Dus tja.
Yep, en er staan helaas geen huizen te koop naast mij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan sommeer je ze en daarna sleep je ze weg. Wow, woonde ik maar naast jou
Jij woont in Catan!quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Yep, en er staan helaas geen huizen te koop naast mij.
Kan niet ook niet want hele stuk rechts is smederij, en links is al bezet en onbetaalbaar geworden. (erg duur dorp met kastelen)
Advies van iemand die teveel achter computers zit. Vooral niet doen datquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ze kunnen aangifte doen en je kenteken genoteerd hebben. Wat je kunt doen is zelf even langs 't lokale politiebureau stappen om je goede wil te tonen en zelf het verhaal uit te leggen als je zeker wilt weten dat ze je niets kunnen maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |