SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:53 schreef Tommeke het volgende:
Echt hoor Patroon, heerlijk om op zo'n lomp ding mannetjes als jij in te halen.
Het trainingsethos van deze Mr. Professeur!quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:35 schreef Patroon het volgende:
[..]![]()
Zelfs al haalt een bejaarde op een driewieler mij in. Als ik in D1 zit blijf ik in D1.
Jonguh, relnicht. Jij altijd met je acties tegen toerdertjes.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:35 schreef Patroon het volgende:
[..]![]()
Zelfs al haalt een bejaarde op een driewieler mij in. Als ik in D1 zit blijf ik in D1.
Maar gast, iets stoer vinden omdat je dan denkt dat een ander denkt van "who die is goed" haha![]()
Niet met hartslagmeters om kunnen gaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jonguh, relnicht. Jij altijd met je acties tegen toerdertjes.
Ik vind overigens dat hartslagmeters voor homo's zijn.
Dat is nog gayer man.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Niet met hartslagmeters om kunnen gaan![]()
Maar ben het met je eens, vermogensmeter isMaar dat zul je wel niet bedoelen
Nee, te duur voor het niveau waar ik op fiets. Op hartslag is prima te trainen op dit niveau. Ben ook bang dat ik dan verdwaal in de getallen en het plezier van lekker fietsen op 2e plek komt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:03 schreef kanovinnie het volgende:
Wil je zo'n vermogensmeter in je nieuwe fiets?
Je verdwaalt nu al in de cijfers volgens mijquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee, te duur voor het niveau waar ik op fiets. Op hartslag is prima te trainen op dit niveau. Ben ook bang dat ik dan verdwaal in de getallen en het plezier van lekker fietsen op 2e plek komt.
Begrijp wel de meerwaarde van trainen op vermogen en waarom profs er wel op trainen. "power is what you do, heartrate is what you feel". Met vermogensmeter kan je dus veel meer je training sturen.
Haha nee ik weet nu wel goed wat ik doe, maar als je bedoelt dat ik tijdens de training wel eens vergeet te genieten, heb je gelijkquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je verdwaalt nu al in de cijfers volgens mij
Vaker met vrienden fietsen en je garmin in je zak stoppen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:34 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha nee ik weet nu wel goed wat ik doe, maar als je bedoelt dat ik tijdens de training wel eens vergeet te genieten, heb je gelijk
Spaghetti met kaas.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:32 schreef Gripper het volgende:
Kaas, ik moet elke keer zo lachen om die rondjes van jou op Strava. Net een tekening van mn kleine neefje
En wanneer gaat kanovinnie herstellen ivm op de loer liggend blessureleed of overtraindheid?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
Kut, die challange is zaterdag alweerDat gaat 130 km op mijn MTB worden.
Daarna, want dan is het haltertijd. Ik heb nu ook al 3 dagen niet gefietst!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En wanneer gaat kanovinnie herstellen ivm op de loer liggend blessureleed of overtraindheid?
Respect voor je motivatie, maar pas op dat je niet teveel doet. Het is nu koud buiten en dat geeft ook meer kans op fysieke ellende aan knie of achilles enz.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
Daarna, want dan is het haltertijd. Ik heb nu ook al 3 dagen niet gefietst!
Kleed me warm aan, heb nu, afgezien van dat dingetje in mijn enkel nergens last van. En dat is erger geworden door 't hardlopen van maandag dus dat ga ik morgen maar niet doen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Respect voor je motivatie, maar pas op dat je niet teveel doet. Het is nu koud buiten en dat geeft ook meer kans op fysieke ellende aan knie of achilles enz.
Oké, valt mee. Misschien daarna beter om even een week of 3/4 op een laag pitje te trainen en dan in Januari weer aan de bak?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
Kleed me warm aan, heb nu, afgezien van dat dingetje in mijn enkel nergens last van. En dat is erger geworden door 't hardlopen van maandag dus dat ga ik morgen maar niet doen.
79 mile, 120 km ongeveer in 1 rit binnen 24 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |