abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:56:45 #126
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_119433673
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:54 schreef Euribob het volgende:

[..]

En onder Romney zou dit een halt toe zijn gebracht?
Leg je me nou woorden in de mond? Ik en Romney? _O-
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:57:32 #127
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_119433703
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:56 schreef popolon het volgende:

[..]

Oh wacht, jij volgt de libertarische gedachtes?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:57:56 #128
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_119433721
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:57 schreef Euribob het volgende:

[..]

Oh wacht, jij volgt de libertarische gedachtes?
Wat? _O-
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:58:35 #129
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_119433753
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:57 schreef popolon het volgende:

[..]

Wat? _O-
Verlicht me dan eens tot het ware alternatief.
pi_119433763

quote:
The chart shows the change from the month before the presidency is decided to the month before a new administration is determined. The chipper Ronald Reagan, who declared “morning in America”, succeeded in raising the index 22 points during his first term. But his performance was bested by both Bill Clinton and Barack Obama. Indeed, it turns out that the man Mr Romney is seeking to oust has lifted consumer expectations by more than any other elected president has managed in a single term. But that result should not lift Mr Obama’s own spirits too much. The only president to pip his performance was Gerald Ford, who assumed the presidency after Richard Nixon’s resignation. But Ford still lost the subsequent election.
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:01:39 #131
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_119433873
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:58 schreef Euribob het volgende:

[..]

Verlicht me dan eens tot het ware alternatief.
Ik kies geen partij, ik zou mezelf eerder een zogenaamde independent willen noemen. Neemt niet weg dat ik me in de plannen van RP m.b.t. buitenlandse politiek, de FED en staatsschuld zeker kan vinden. Z'n sociale standpunten wat minder, daar heb ik Bernie Sanders voor. :7
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:04:00 #132
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_119433959
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:01 schreef popolon het volgende:

[..]

Ik kies geen partij, ik zou mezelf eerder een zogenaamde independent willen noemen. Neemt niet weg dat ik me in de plannen van RP m.b.t. buitenlandse politiek, de FED en staatsschuld zeker kan vinden. Z'n sociale standpunten wat minder, daar heb ik Bernie Sanders voor. :7
Driekwart van Amerika kiest geen partij, zij stemmen gewoon tégen de slechtste optie.
Het zou pas raar worden als je wel een partij koos. :D
pi_119434193
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:26 schreef thettes het volgende:

[..]

Niet persoonlijk bedoeld, maar je lijkt echt zeer weinig affiniteit met argumenten te hebben dezer dagen. Ik lees vooral heel veel 'dat slaat natuurlijk nergens op' of 'dat heb ik eerder al eens ontkracht'.

En dat dan op een soort verongelijkte toon alsof wij het allemaal maar niet willen snappen.
Dat doe ik expres bij 99.999 om hem een spiegel voor te houden, dit doet hij zelf namelijk de hele tijd. Loze statements zonder enige onderbouwing maken (zoals dat libertarisme leidt tot slavernij, of dat het net communisme is, of een maakbaarheidssysteem). Hij wil het inderdaad niet snappen en is gewoon stryctureel aan het trollen. Ik voel me niet geroepen om statements te ontkrachten met argumenten, als de statements zelf in het geheel niet onderbouwd worden. Dan volstaat argumentatie van hetzelfde niveau. Als iemand met iets serieus en inhoudelijks komt ga ik daar meestal wel op in, zie dit topic.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_119434401
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:56 schreef popolon het volgende:

[..]

Waren er andere serieuze alternatieven voor Obama dan?
pi_119434660
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat doe ik expres bij 99.999 om hem een spiegel voor te houden, dit doet hij zelf namelijk de hele tijd.
Dat jij weigert echt in discussie te gaan is inderdaad geen nieuws ;(. Dit trucje probeer je keer op keer uit te halen om maar niet over de inhoud te moeten praten zodra het een beetje lastiger wordt...

quote:
Loze statements zonder enige onderbouwing maken (zoals dat libertarisme leidt tot slavernij, of dat het net communisme is, of een maakbaarheidssysteem).
Het zijn hele concrete punten van kritiek die ook al vele malen uitgebreid zijn onderbouwd en dat weet jij zelf ook prima. Het bevalt je niet dat er niet meegejubeld wordt met je geloof en daarom ga je over op dit gedrag maar probeer anderen geen onwaarheden aan te wrijven aub :{w
quote:
Hij wil het inderdaad niet snappen en is gewoon stryctureel aan het trollen.
Gelul. Ik probeer inhoudelijke discussie aan je te ontlokken maar je weigert dat op het plaatsen van een youtubefilmpje na zo nu en dan.
quote:
Ik voel me niet geroepen om statements te ontkrachten met argumenten, als de statements zelf in het geheel niet onderbouwd worden.
Dat worden ze dus wel en uitgebreid ook.
quote:
Dan volstaat argumentatie van hetzelfde niveau. Als iemand met iets serieus en inhoudelijks komt ga ik daar meestal wel op in, zie dit topic.
Dat valt in de praktijk hier en elders nogal tegen. Bij een beetje weerwoord word je gelijk boos en wil de ander er niets van snappen omdat ze niet meegaan in het fundamentalistische verhaaltje. Als je het over een spiegel hebt zou het aan te raden zijn daar zelf eens in te gaan kijken.
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:28:59 #136
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_119434919
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:15 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waren er andere serieuze alternatieven voor Obama dan?
Romney zeker niet. Dat is dus waar ik ook een probleem mee heb, dat gesponsorde lobbyistensysteem van twee partijen.
pi_119435172
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:28 schreef popolon het volgende:

[..]

Romney zeker niet. Dat is dus waar ik ook een probleem mee heb, dat gesponsorde lobbyistensysteem van twee partijen.
Eens. Maar ik denk oprecht dat als je dan toch een 'lesser evil' zoekt, dat je bij Obama moest zijn.
pi_119435699
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:28 schreef popolon het volgende:

[..]

Je was hier echter wel een tijdje min of meer een supporter van een Ron Paul die ook al decennia in dat systeem zit en er integraal onderdeel van uit maakt.
  dinsdag 20 november 2012 @ 18:46:45 #139
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_119435745
Over evil gesproken, een interessant maar lang stuk over de link tussen mail order scams en conservatieven. Het probeert een antwoord te geven op de vraag waarom conservatieven zo comfortabel lijken met het gegeven dat hun politici als geen ander weten te liegen. Moneyqoute:
quote:
The Long Con: Mail-order conservatism
(..) It’s time, in other words, to consider whether Romney’s fluidity with the truth is, in fact, a feature and not a bug: a constituent part of his appeal to conservatives. The point here is not just that he lies when he says conservative things, even if he believes something different in his heart of hearts—but that lying is what makes you sound the way a conservative is supposed to sound, in pretty much the same way that curlicuing all around the note makes you sound like a contestant on American Idol is supposed to sound.
pi_119441038
quote:
Dat de consumer expectations aan het begin van de ergste economische crisis sinds de jaren 30 zo omhoog gingen (en dat ze dat bij Ford ook deden) laat voornamelijk de irrelevantie van dat getalletje zien.
  dinsdag 20 november 2012 @ 20:38:49 #141
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_119441292
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 november 2012 18:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je was hier echter wel een tijdje min of meer een supporter van een Ron Paul die ook al decennia in dat systeem zit en er integraal onderdeel van uit maakt.
Supporter van een aantal belangrijke ideëen. Klopt.

Niet zo in hokjes duwen graag. Bedankt.
pi_119447299
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:38 schreef popolon het volgende:

[..]

Supporter van een aantal belangrijke ideëen. Klopt.

Niet zo in hokjes duwen graag. Bedankt.
Dat hou je toch. Ik ben het in Amerikaanse termen vaak meer met Obama eens dan z'n tegenstanders. Als ik hier dan wat actiever zou zijn zou men mij waarschijnlijk onmiddellijk als die 'obama-fan' gaan herkennen.

Ik dacht namelijk ook dat jij een 95% Ron Paul adept was. Vond je stukje van Sanders ook al vreemd, want die is in veel opzichten een tegenpool van RP.
pi_119453918
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 20:33 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

Dat de consumer expectations aan het begin van de ergste economische crisis sinds de jaren 30 zo omhoog gingen (en dat ze dat bij Ford ook deden) laat voornamelijk de irrelevantie van dat getalletje zien.
de kredietcrisis begon medio 2007, in het termijn van Bush, en daar zie je dat het consumentenvertrouwen een flinke duikeling neemt
  donderdag 22 november 2012 @ 03:34:36 #144
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_119492836
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 22 november 2012 @ 03:45:51 #145
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_119492859
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 06:59 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

de kredietcrisis begon medio 2007, in het termijn van Bush
precies 5 jaar na de start van de verkoop van subprime hypotheken door GS
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_119574143
pi_119736104

[ Bericht 34% gewijzigd door heiden6 op 29-11-2012 19:02:39 ]
pi_119736438

Zal wel niets uitgehaald hebben, maar daar kan ik helaas niets over vinden.
pi_119984477
Vandaag 69 jaar geleden

December 5th, 1933 -- After almost 14 years of Federal prohibition of alcohol, the 21st Amendment was ratified and common sense prevailed.

Prohibition was bad policy all around. It infringed on personal freedoms, created large government agencies, was expensive to the taxpayers, created black markets, was very lucrative for criminals, bred government corruption, funded gangsters, and caused lots of violence.

Unfortunately today we are experiencing a new era of prohibition, with the banning plants and drugs. All the same pitfalls affect us today, and we all suffer from it.
pi_119984495
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: