Zo zijn vrouwenquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:56 schreef missbehavin het volgende:
Och en ik weet dat ik niet mag klagen. Maar dat doe ik natuurlijk wel.
9 en op dieet. weight watchers? welke?quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kon nooit alles drinken/eten wat ik wou
mijn mama heeft me op mijn 9 op mijn eerste dieet gezet
neequote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
9 en op dieet. weight watchers? welke?
Wat maakt het uit welk dieet het was?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:03 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
9 en op dieet. weight watchers? welke?
dat vroeg ik mij ook al afquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat maakt het uit welk dieet het was?
nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat maakt het uit welk dieet het was?
Die is flashy!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
kerst
[ afbeelding ]
nu alleen nog centjes
vorig jaar had ik zelf een helemaal gouden jurk gemaaktquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is flashy!Waar ik wel van hou hoor.
Ik heb een buitenlandse collega die nog niet lang in Nederland is en die zich elk jaar weer verbaast dat wij nu nog niet met kerst bezig zijn, maar dat pas na Sinterklaas doen. Zij leeft zich thuis al helemaal uit met kerstspullen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
kerst
[ afbeelding ]
nu alleen nog centjes
Gisteren is in mijn wijk de kerstverlichting opgehangen op straat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
buitenlandse collega die nog niet lang in Nederland is en die zich elk jaar weer verbaast dat wij nu nog niet met kerst bezig zijn, maar dat pas na Sinterklaas doen. Zij leeft zich thuis
whutquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb een buitenlandse collega die nog niet lang in Nederland is en die zich elk jaar weer verbaast dat wij nu nog niet met kerst bezig zijn, maar dat pas na Sinterklaas doen. Zij leeft zich thuis al helemaal uit met kerstspullen.
Wat leuk dat je dat kunt, zelf iets makenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja sinterklaas mag wel eerst maar ik ben toch stiekem al wel bezig met kerst ja
vooral met mijn kerst kleren want als ik niks ga kopen moet ik nog iets maken en dat kost tijd
nou met hulp hoor, ik zit nog steeds op lesquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat kunt, zelf iets maken
Ik kan helemaal niks makenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dat kunt, zelf iets maken
Nou ja, knopen enzo lukt wel, alleen een rechte naad naaien, daar gaat het al misquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niks makenIk kan nog geen knoop aannaaien of fietsband plakken
Vergeet die discriminerende zwarte pieten niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb een buitenlandse collega die nog niet lang in Nederland is en die zich elk jaar weer verbaast dat wij nu nog niet met kerst bezig zijn, maar dat pas na Sinterklaas doen. Zij leeft zich thuis al helemaal uit met kerstspullen.
De goedheiligman is nog niet eens in het land en hij is nu al begraven!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar ik werk staat het al helemaal vol met kerstbomen
Niet zo gek dat je nog single bent met zo een instellingquote:
Het is gekke Henkie niet, iets geven zodat je er bij de concurrent lekker uitzietquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
oeh misschien wil de sint mij dat jurkje wel brengen!
Hans Teeuwen-flashbackquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo gek dat je nog single bent met zo een instelling![]()
Baby en Angel hadden hem al op zijn knieën gehad.
Heb je ook een foto waar de jurk een pasvorm heeft, of is dit het eindresultaat?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
kerst
[ afbeelding ]
nu alleen nog centjes
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je ook een foto waar de jurk een pasvorm heeft, of is dit het eindresultaat?
Al die zullen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo gek dat je nog single bent met zo een instelling![]()
Baby en Angel hadden hem al op zijn knieën gehad.
ik gok dat dat komt doordat het meisje maat 38 is en de jurk alleen bestaat vanaf maat 44quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je ook een foto waar de jurk een pasvorm heeft, of is dit het eindresultaat?
Ja ik denk ook dat het wel een beetje ana het model ligtquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik gok dat dat komt doordat het meisje maat 38 is en de jurk alleen bestaat vanaf maat 44
Het zal wel aan mijn geaardheid liggen dat dat me absoluut niet opvielquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat het wel een beetje ana het model ligtMaar dat middenstuk is echt foeilelijk nu
Echt zo'n propje lijkt t nu.
ze zullen hem wel op haar rug helemaal vast hebben gezetquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat het wel een beetje ana het model ligtMaar dat middenstuk is echt foeilelijk nu
Echt zo'n propje lijkt t nu.
Ik zie het ook nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn geaardheid liggen dat dat me absoluut niet opviel
Ook belachelijk dat ze die plus sizes dan laten zien door een geheel niet plus size modelquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze zullen hem wel op haar rug helemaal vast hebben gezet
maar hier is het iets mooier al
[ afbeelding ]
nou ja ik draag hem ook zoals zij hem draagt he, met een dikke maillotquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
Voor mij zijn die jurkjes net wat te kort. Knielengte is meer mijn ding
Jij dacht niet: Goh, hoeveel heeft die van de kerststol gesnoept?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn geaardheid liggen dat dat me absoluut niet opviel
stom he!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook belachelijk dat ze die plus sizes dan laten zien door een geheel niet plus size model
Ja ik vind dat echt raarquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stom he!
ik ga een keer een foto van mezelf maken in zo'n jurkje en dan naast hun foto plakken en dan opsturen
Ah ok, dat zou evt wel kunnen. Maar p een 1 of andere manier vind ik dat nog vaag. Onder jurkjes horen blote benen en hakken. Dat is echt het beeld dat 'hoort' wat in m'n kop zitquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
nou ja ik draag hem ook zoals zij hem draagt he, met een dikke maillot
niet zonder nee!
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:40 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik dacht: "Goh, een zwarte jurk. Wat staat er in de volgende post?"
Ik dacht, 'Goh, bij mij zitten die jurkjes nooit zo omdat ik een dikke prop ben zonder taille.'quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij dacht niet: Goh, hoeveel heeft die van de kerststol gesnoept?
en dan is zij nog een van de 'dikste' modellen die ze gebruikenquote:
oh dat doe ik sowieso alleen in hartje zomerquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ah ok, dat zou evt wel kunnen. Maar p een 1 of andere manier vind ik dat nog vaag. Onder jurkjes horen blote benen en hakken. Dat is echt het beeld dat 'hoort' wat in m'n kop zit
Als je op die modellen af moet gaan, ben ik ook ineens plus sizequote:Op dinsdag 13 november 2012 11:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dan is zij nog een van de 'dikste' modellen die ze gebruiken
volgens mij is zij echt nog dunner:
[ afbeelding ]
joh dan is de hele wereld plussizequote:Op dinsdag 13 november 2012 11:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als je op die modellen af moet gaan, ben ik ook ineens plus size
Ik kan EINDELIJK weer eens iets doen met O&N, dan vertik ik dat te doen in een wollen trui!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:45 schreef Bengeltje het volgende:
Het lijkt me wat fris die jurkjes. Geef mij maar een wolletrui.
Je werd voorheen vastgebonden?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan EINDELIJK weer eens iets doen met O&N, dan vertik ik dat te doen in een wollen trui!
Ms dit jaar ook welquote:
Naakt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan EINDELIJK weer eens iets doen met O&N, dan vertik ik dat te doen in een wollen trui!
Desnoods Q, desnoods.quote:
Gewoon geen kleren aan doen, veel beter.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht, 'Goh, bij mij zitten die jurkjes nooit zo omdat ik een dikke prop ben zonder taille.'
Daar word echt niemand vrolijk van.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon geen kleren aan doen, veel beter.
nee hoor, lunch om 12:00 is zooooo 1932quote:
waarom is het hier dan zo stilquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee hoor, lunch om 12:00 is zooooo 1932.
Geen idee, maar we hebben de kamer voor onzelf, neuken?quote:
Is goed.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Geen idee, maar we hebben de kamer voor onzelf, neuken?.
Top, handig die lunchpauze!quote:
Je hoort het vanzelf wel toch?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
Waren deze twee minuten genoeg of moet ik nog even buiten wachten?
Doe gewoon mee johquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
Waren deze twee minuten genoeg of moet ik nog even buiten wachten?
Aan het lachen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hoort het vanzelf wel toch?
Of het schreeuwen, ms is Cue wel zo'n schreeuwerdquote:
somsquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:25 schreef missbehavin het volgende:
Of het schreeuwen, ms is Cue wel zo'n schreeuwerd
Ha, I knew it!quote:
Dan zie ik je morgen hier om 12:00quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:31 schreef Cue_ het volgende:
Ach dan doen wij het wel een andere keer
Lekker spontaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan zie ik je morgen hier om 12:00
Pauzes zijn voor HW.. Wij kunnen wel de avonden doen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan zie ik je morgen hier om 12:00
quote:
Ook goed, dan heb ik gewoon de tijd om mijn lunch op te eten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pauzes zijn voor HW.. Wij kunnen wel de avonden doen?
Aardig hequote:Op dinsdag 13 november 2012 12:39 schreef Mystikvm het volgende:
Ook goed, dan heb ik gewoon de tijd om mijn lunch op te eten.
Och, da's Rinus van der Meijden. Die ken ikquote:
Dit verklaart allesquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och, da's Rinus van der Meijden. Die ken ik
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och, da's Rinus van der Meijden. Die ken ik
Rednecktaal, het klopt grammaticaal gezien niet, maar volgens mij kloppen er wel meer dingen niet bij die mensenquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het er altijd vaag uitzien / raar in het gehoor.
Hun chromosomen, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rednecktaal, het klopt grammaticaal gezien niet, maar volgens mij kloppen er wel meer dingen niet bij die mensenIk vind het een leuk taaltje.
Verder vind ik het ook niet erg. Maar op een 1 of andere manier pak ik die zinnen er altijd uit en vind ik het storendquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Rednecktaal, het klopt grammaticaal gezien niet, maar volgens mij kloppen er wel meer dingen niet bij die mensenIk vind het een leuk taaltje.
Southern slang y'all. Ain't nottin' wrong with that.quote:
Ik zit me echt kapot te lachen om die Sookie Stackhouse-boekjesquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Southern slang y'all. Ain't nottin' wrong with that.
I like myself some southern cajun guy. Them is purdy!
New Orleansquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben ooit in Louisiana op vakantie geweest, New Orleans.
De sugars, darlings en honeys vlogen om je oren
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit me echt kapot te lachen om die Sookie Stackhouse-boekjes
quote:
Ik wil weer terugquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt wel!
Zo fijn, gezellig, mooi, leuk, creepy, sexy
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:13 schreef Ang3l het volgende:
Da's ook wel een bekend gebouwtje daarzo ja
Vond de mensen heel leuk, de gebouwen, de muziek, de sfeer, de ongedwongen cultuur, het bijgeloof, de voodoo winkels, het eten ... alleen 'n bietje weerum en vochtig
Utrecht is toch toffer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen waren vriendelijk, niet alleen als ze je iets verkochten, maar ook op straat. Mooie stad,Garden District
Mooie begraafplaatsen, kralen in de bomen, de tram, de huizen, French Quarter, het accent
Wel veel armoede alleen. Maar het had karakter. En dat miste ik eigenlijk wel een beetje in New York.
Stoerquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dooie amerikanen, my favourite kind.
Ik kwam van New York (Big Apple) naar New Orleans (Big Easy).quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mensen waren vriendelijk, niet alleen als ze je iets verkochten, maar ook op straat. Mooie stad,Garden District
Mooie begraafplaatsen, kralen in de bomen, de tram, de huizen, French Quarter, het accent
Wel veel armoede alleen. Maar het had karakter. En dat miste ik eigenlijk wel een beetje in New York.
En al die weetjes en bijgeloofjes en zo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik ook in Engeland gehoord, toen deden ze dat ten tijde van de pest.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En al die weetjes en bijgeloofjes en zo.
Heb je dat verhaal gehoord over die zilveren bellen?
Ten tijde van de gele koorts begroeven ze wel eens per ongeluk levende mensenNou ja, ze begraven geen mensen in New Orleans want alles ligt boven de grond (vanwege t moeras), maar ze stopten dus wel eens "schijndode" mensen in die graven.
Omdat het iets te vaak voorkwam besloten ze belletjes om de nek van de "doden" te hangen en ze er zo in te leggen. Dan kon dus, als iemand wakker werd, diegene ff flink rinkelen met de belZO van "Joehoe, hallo! Ben niet dooood!"
Degene die dan 's nacht in stilte over het kerkhof liep (de graveyad shift) moest dan goed luisteren naar de zogenaamde "deadringers".
Daar komt de uitdrukking "Saved by the bell" vandaan
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dooie amerikanen, my favourite kind.
Jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik ook in Engeland gehoord, toen deden ze dat ten tijde van de pest.
Ken je het verhaal van LaLaurie? Mooi gebouw in New Orleans, waar het enorm schijnt te spoken (al is het verleden een broodje-aapverhaal). Het staat om de haverklap leeg. Nicholas Cage heeft het ook een tijdje in z'n bezit gehad.
Nou, zover wil ik niet gaanquote:
Ik heb nog meer van zulke graven gezien, ik weet alleen niet wie er lagen want er stonden geen bordjes bij en ik had net de tour gemistquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:00 schreef Ang3l het volgende:
En deze dame:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De legende gaat dat zij na haar dood nog steeds de krachten bezit om je wensen te vervullen. Mensen tekende 3 kruisjes op haar graf, liepen 3 rondjes achteruit tegen de klok in om haar tombe en smeten dan het krijt tegen het graf aan. Ze zou dan vanuit de dood nog ff werken
[ afbeelding ]
Maar de tombe kwam zo vol XXX te staan dat het nu niet meer mag eigenlijk.
Ja d'r liggen wel mee voodoo, hoodoo en voudoun tantes begraven in de stadquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog meer van zulke graven gezien, ik weet alleen niet wie er lagen want er stonden geen bordjes bij en ik had net de tour gemist
Oepsquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:02 schreef HeatWave het volgende:
Jaja, en nadat jij geweest bent worden al je hetero's opeens homo. Ik vind het maar verdacht
.
quote:
Kewl!quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En al die weetjes en bijgeloofjes en zo.
Heb je dat verhaal gehoord over die zilveren bellen?
Ten tijde van de gele koorts begroeven ze wel eens per ongeluk levende mensenNou ja, ze begraven geen mensen in New Orleans want alles ligt boven de grond (vanwege t moeras), maar ze stopten dus wel eens "schijndode" mensen in die graven.
Omdat het iets te vaak voorkwam besloten ze belletjes om de nek van de "doden" te hangen en ze er zo in te leggen. Dan kon dus, als iemand wakker werd, diegene ff flink rinkelen met de belZO van "Joehoe, hallo! Ben niet dooood!"
Degene die dan 's nacht in stilte over het kerkhof liep (de graveyad shift) moest dan goed luisteren naar de zogenaamde "deadringers".
Daar komt de uitdrukking "Saved by the bell" vandaan
Present!quote:
Precedent!quote:
Had ik anders straf van je gekregen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:23 schreef Evie het volgende:
Hmz dan hoef je geen briefje te halen...
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had ik anders straf van je gekregen?
Mmmm... Realiseer je wel dat ik mij pas melde toen jij er al was. Dus eigenlijk was ik wel te laat dan.quote:
Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt.. iemand die bepleit dat hij toch te laat wasquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... Realiseer je wel dat ik mij pas melde toen jij er al was. Dus eigenlijk was ik wel te laat dan.
Huilen is voor watjes. Echt mannen geven gewoon toe als ze iets verkeerds hebben gedaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:27 schreef Evie het volgende:
Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt.. iemand die bepleit dat hij toch te laat was
Alleen dat ze er om huilen als het zo is
Aw, dat is lief!quote:
Echte mannen.. waarom voel ik me aangetrokken tot diegenen die me het bloed onder de nagels vandaan halen grmbl..quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huilen is voor watjes. Echt mannen geven gewoon toe als ze iets verkeerds hebben gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:31 schreef Evie het volgende:
Echte mannen.. waarom voel ik me aangetrokken tot diegenen die me het bloed onder de nagels vandaan halen grmbl..Ben ik al gemeen genoeg, of zal ik nog een tandje bijschakelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Je begeeft je op een randje.. als het te gemeen is.. dan trap ik ze per direct de deur uitquote:Op dinsdag 13 november 2012 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik al gemeen genoeg, of zal ik nog een tandje bijschakelen?
Ah, ik ben binnen lees ik net!quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:33 schreef Evie het volgende:
Je begeeft je op een randje.. als het te gemeen is.. dan trap ik ze per direct de deur uit
Ik las dat wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:35 schreef Evie het volgende:
Dat zei ik niet he?!![]()
How to keep walking the line
Ja ja misschien is er hoop.. als ik ooit in een verstandsverbijstering in dronken toestand je tegen het lijf loop en niet weet wie je bentquote:
De kans is zelfs nog vrij groot, gezien de mate waarin jij alcohol nuttigt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:44 schreef Evie het volgende:
Ja ja misschien is er hoop.. als ik ooit in een verstandsverbijstering in dronken toestand je tegen het lijf loop en niet weet wie je bent
Valt best mee.. zondag niet gedronken gister niet gedronken..vandaag 1 biertje.. valt wel mee toch?!quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De kans is zelfs nog vrij groot, gezien de mate waarin jij alcohol nuttigt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:47 schreef Evie het volgende:
Valt best mee.. zondag niet gedronken gister niet gedronken..vandaag 1 biertje.. valt wel mee toch?!
Maar zaterdag daarentegenoef..
soms uit de band springen mag wel toch?
Blijkbaar wel ja. Da's een mooi voordeel voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Wie zegt dat het een voordeel is waar je iets aan hebt?quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar wel ja. Da's een mooi voordeel voor mij.
Ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:49 schreef Evie het volgende:
Wie zegt dat het een voordeel is waar je iets aan hebt?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:47 schreef Evie het volgende:
[..]
Valt best mee.. zondag niet gedronken gister niet gedronken..vandaag 1 biertje.. valt wel mee toch?!
Maar zaterdag daarentegenoef..
soms uit de band springen mag wel toch?
Nee, het is zondig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
En? Ik ben zo heilig als wat vergeleken met alles en iedereen om me heen..quote:
Er zijn geen gradaties in zondigheid volgens de refo's dus zo kom je er niet mee weg.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:05 schreef Evie het volgende:
[..]
En? Ik ben zo heilig als wat vergeleken met alles en iedereen om me heen..Dus mag ik uit de band springen als ik wil
Ik woonde vroeger tussen de refo's .. kan met een eerlijk en oprecht hart zeggen dat ik heilig ben vergeleken met alle refo's.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn geen gradaties in zondigheid volgens de refo's dus zo kom je er niet mee weg.
quote:
Je hebt ook niet gezocht dat het niet mocht, zeurmuts, pak aan!quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:10 schreef Evie het volgende:
![]()
![]()
Had niet gezegd dat dat mocht.. af dus!
GRRRRRRquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt ook niet gezocht dat het niet mocht, zeurmuts, pak aan!
quote:
Mag het nu wel?quote:
Waarom zielig kijken dan?quote:
Klapjes kunnen ook helpen om de aandacht van de hormonen af te leiden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:20 schreef Evie het volgende:
Ik wil geen klappies.. en hormoontjes zijn raar aan het doen.. daarom!
Zwanger?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik wil geen klappies.. en hormoontjes zijn raar aan het doen.. daarom!
Jij suggereert een falcon punch als eerste klap in dat geval?quote:
Haha nee dat kan nietquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klapjes kunnen ook helpen om de aandacht van de hormonen af te leiden.
WTFquote:Op dinsdag 13 november 2012 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij suggereert een falcon punch als eerste klap in dat geval?
Stuur je zelf ff een berichtje over 30 minuten als reminder?quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:23 schreef Evie het volgende:
dan nog even niet.. misschien over 30 minuten als ik weer in een andere bui ben
Nopequote:Op dinsdag 13 november 2012 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur je zelf ff een berichtje over 30 minuten als reminder?.
Your loss.quote:
Nee hoor, tis toch niet van mij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij suggereert een falcon punch als eerste klap in dat geval?
Onbevlekte ontvangenistm.quote:
Mooie backfire in dat geval.quote:
Kusje erop?quote:
Ik dring 'm je gewoon op, teder, maar vastberaden. Dat getwijfel ga ik niet op wachten.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dring 'm je gewoon op, teder, maar vastberaden. Dat getwijfel ga ik niet op wachten.
quote:
Dat moet ik ook gaan doen woah!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:08 schreef rhubarbje het volgende:
whooaa ik heb net wel een miljoen calorieën verband met de aquasportdinges
het waren er geen miljoenquote:
Hoe lang heb je daarvoor moeten zwoegen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het waren er geen miljoen
volgens de internet calorietjesrekenmachine waren het er 1723
Dat was je met een uurtje zoenen ook gelukt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was je met een uurtje zoenen ook gelukt.
Hoeveel calorieen verbrand je met neuken eigenlijk?
anderhalf uurquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daarvoor moeten zwoegen?
300 per uur verteld het internet mijquote:
Te weinig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Dat was je met een uurtje zoenen ook gelukt.
Hoeveel calorieen verbrand je met neuken eigenlijk?
Van het interessante stuk staan nooit foto's op FB daar snap ik nu niets vanquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:41 schreef Barbusse het volgende:
En weer eentje die de foto´s van de echo op FB zet#delete
Je dacht dat ik de bevalling bedoelde?quote:
Nee, maar voor de zekerheid in een spoilertje doenquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:47 schreef AirwiN het volgende:
Word je geband als je een echo post van een vagina?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
Nee, maar voor de zekerheid in een spoilertje doen
Oude kut, helemaal versteendquote:
Net ff iets meer je best doen om het vochtig te krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net ff iets meer je best doen om het vochtig te krijgen.
Niet als de bron is opgedroogdquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:51 schreef Barbusse het volgende:
Als je diep genoeg gaat vind je vast wel wat vocht
Ook daar is een oplossing voorquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook daar is een oplossing voor![]()
[ afbeelding ]
Anders weet ik het ook niet meer hoorquote:
Denk wel dat dit werkt jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Anders weet ik het ook niet meer hoor
Heel toepasselijk noemde kleine MissMSX dat vroeger een wipknikkerquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Anders weet ik het ook niet meer hoor
Een watte?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel toepasselijk noemde kleine MissMSX dat vroeger een wipknikker
Nou wil ik geen baanbreker zijn, maar lieve schat ik heb zo het idee dat je i-net berekenaar een beetje te optimistisch isquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
anderhalf uur
maar ik vond het leuk! dus dan is het niet erg
En hoelang ben je dan bezig? Want als je t over een half uurtje hebt, heb je heul ruige seksquote:Op dinsdag 13 november 2012 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
300 per uur verteld het internet mij
uurquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:49 schreef MNR het volgende:
[..]
En hoelang ben je dan bezig? Want als je t over een half uurtje hebt, heb je heul ruige seks
vond ik ook dus heb ook twee andere gechecked en dan kom ik rond het zelfde uitquote:Op dinsdag 13 november 2012 22:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou wil ik geen baanbreker zijn, maar lieve schat ik heb zo het idee dat je i-net berekenaar een beetje te optimistisch is1700 is vrij hoog, zo niet absurd hoog, voor zover ik weet.
1,7 Kcal dus? da's Nieteens genoeg om je bed uit te komen!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De wipwap!quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een watte?Ik moet dan hier aan denken:
[ afbeelding ]
Met een slappe kan je toch niet wippenquote:Op woensdag 14 november 2012 08:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De wipwap!
Och wat vonden wij t vroeger stoer om te zeggen: Wappe, da's wippe met een slappe!Jeugd
Kaldernr?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:23 schreef Ang3l het volgende:
Voor het eerst sidns tijden m'n bril weer (langer dan 10 min) op en nu moeten m'n ogenw eer wennen
Kan de kaldenr niet zo goed lezen, net een opa
Kaaaleeeendeeeeerquote:
Maar wel wappequote:Op woensdag 14 november 2012 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met een slappe kan je toch niet wippen
Donald Duck scheurkalender die standaard twee maanden achter loopt?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kaaaleeeendeeeeer
Zie je, zelfs dat zie ik niet
; )quote:Op woensdag 14 november 2012 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel wappe
Ik mis de smileys. Ken er maar een paar uit m'n hoofd en met de verouderde browser op t werk wil dat smiley menu ding niet werken
Nee jonguuuuhhh, de Philips boekmaanden kalender. Je weet zelluf!quote:Op woensdag 14 november 2012 09:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Donald Duck scheurkalender die standaard twee maanden achter loopt?
Ik heb niks van Philips dus ik ben bang dat ik het niet weetquote:Op woensdag 14 november 2012 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee jonguuuuhhh, de Philips boekmaanden kalender. Je weet zelluf!
he! Dat is mijn flauw neurotische k-opmerking!quote:Op woensdag 14 november 2012 08:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
1,7 Kcal dus? da's Nieteens genoeg om je bed uit te komen!
Dan is de Sint in het land en mogen we eindelijk pepernoten etenquote:Op woensdag 14 november 2012 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Wat is de link tussen 17-11 en pepernoten?
Intocht van Sinterklaasquote:Op woensdag 14 november 2012 10:27 schreef Ang3l het volgende:
Wat is de link tussen 17-11 en pepernoten?
Tot ze zacht zijn. Of groen. Of beiden.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe lang kan je pepernoten eigenlijk bewaren?
Die uit de winkel? Lang! In het voorjaar beginnen ze al met bakken in de fabriek, dus tel maar naquote:Op woensdag 14 november 2012 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe lang kan je pepernoten eigenlijk bewaren?
Ze zullen toch wel wat vooruitsturen ook?quote:Op woensdag 14 november 2012 10:33 schreef stbabylon het volgende:
What they said
Totdat de Sint in Nederland is, zijn er alleen maar vieze nep-pepernoten die door Nederlandse nep-pieten worden gemaakt, puur en alleen om winst te maken. Ik trap daar niet in!
Ik ben een nep-pietquote:Op woensdag 14 november 2012 10:33 schreef stbabylon het volgende:
What they said
Totdat de Sint in Nederland is, zijn er alleen maar vieze nep-pepernoten die door Nederlandse nep-pieten worden gemaakt, puur en alleen om winst te maken. Ik trap daar niet in!
Ghehe. Uhu.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:33 schreef stbabylon het volgende:
What they said
Ja als je ze een beetje luchtdicht bewaard dna worden ze niet taai en kun je ze echt maanden bewaren.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die uit de winkel? Lang! In het voorjaar beginnen ze al met bakken in de fabriek, dus tel maar na
Nee, de pepernoten hier, worden hier gemaakt door de Pieten. Alleen die tijdens de intocht komen uit Spanje.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel wat vooruitsturen ook?
Nee, want dat stomme verschil is iets uit het Westen. In het Oosten zijn de ronde speculaas achtige dingen gewoon pepernoten. En ik vind het verschil net zo boeiend als de friet-patat of tatu-tuta discussie.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehe. Uhu.
Trap je er wel in dat het kruidnoten zijn ipv pepernoten die ze gooien? Eigenlijk.
Goddelijk.quote:
Laten we daar nou wonen.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want dat stomme verschil is iets uit het Westen. In het Oosten zijn de ronde speculaas achtige dingen gewoon pepernoten. En ik vind het verschil net zo boeiend als de friet-patat of tatu-tuta discussie.
Ik wil nooit meer nep-piet zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben een nep-piet
Owh wacht, ik maak er geen winst op
quote:Op woensdag 14 november 2012 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil nooit meer nep-piet zijn.
Een maand later nieste ik nog zwart
Nee, want dat kan pijn doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 10:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het enige leuke daaraan lijkt me dat je onbestraft pepernoten naar kinderen mag gooien.
Maar volgens mij mag dat zelfs ook niet meer tegenwoordig
Die komen ook echt nog best wel hard aan!quote:Op woensdag 14 november 2012 10:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het enige leuke daaraan lijkt me dat je onbestraft pepernoten naar kinderen mag gooien.
Maar volgens mij mag dat zelfs ook niet meer tegenwoordig
Ik woon in het oosten...quote:Op woensdag 14 november 2012 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laten we daar nou wonen.
Ik vind kruidnoten wel lekker, maar pepernoten niet zo. Die blijven zo onder aan m'n tand plakken net als taaitaai
En vooral de kruidnoten met witte chocola!Of ze nou uit oost, west, noord of zuid komen.
Ja, die zijn goedquote:Op woensdag 14 november 2012 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komen ook echt nog best wel hard aan!
Of die loeiharde letters die soms in dat strooigoed zitten
Hoe noem je taaitaai dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik woon in het oosten...
Wat jij pepernoten noemt, noem ik gewoon taaitaai.
Watjes van tegenwoordigquote:Op woensdag 14 november 2012 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komen ook echt nog best wel hard aan!
Of die loeiharde letters die soms in dat strooigoed zitten
ik denk speculaasquote:
Rare jongens die oosterlingenquote:
Ghehe, Antipimpsint!quote:Het strooien met munten stamt van een oude legende waarbij de heilige Sint Nicolaas drie jonge meisjes tegenkwam, wier vader de bruidsschat niet kon betalen en zijn dochters dwong om de prostitutie in te gaan. Sint Nicolaas wierp ze toen een hoeveelheid munten toe, waarmee ze alsnog hun bruidsschat konden betalen.
Jij mag dat niet eten! Er zit vast iets in wat slecht is voor dat hoopje cellen. Radioactieve garnalen bijvoorbeeldquote:
Precies.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:15 schreef Godtje het volgende:
pepernoten
[ afbeelding ]
Kruidnoten
[ afbeelding ]
TaaiTaai
[ afbeelding ]
Zo lastig is het niet
Semantiek overruled ingrediëntenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Het heeft overigens echt geen ruk te maken met oost of west. Kruidnoten worden met speculaaskruide n gemaakt, pepernoten niet (die zijn van ander deeg en met anijs). Alleen die laatste zie je bijna nergens meer.
Wist trouwens niet dat het strooien te maken had met het strooien van geld en hoeren
[..]
Ghehe, Antipimpsint!
De kruidnoten plant bloeit niet in die periode. Ze zijn er alleen dan omdat ze dan maar bloeien en vruchten geven net als boerenkool. Anders waren ze er toch wel het hele jaar geweest gekkie!quote:Op woensdag 14 november 2012 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies.
En die middelste vind ik de lekkerste
Die mogen van mij best het hele jaar door te koop zijn (zijn ze dat ook stiekem?) al maakt het dat misschien wat minder "speciaal".
Het staat zelfs op de zak zak. Dat sommige of hele gedeeltes van het land kennelijk niet kunnen lezen maakt het nog niet correct.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Semantiek overruled ingrediënten
Koemelk? Of alle melk?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan ook gewoon het hele jaar door warme choco drinken
Eindelijk eentje gevonden die je makkelijk maakt zonder melk, maar toch nog lekker smaakt
Ik haat melk. Nee wacht, melk haat mij.
Jamaar aardbeien bloeien ook niet t hele jaar door en daar hebben we toch ook wat op gevonden?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
De kruidnoten plant bloeit niet in die periode. Ze zijn er alleen dan omdat ze dan maar bloeien en vruchten geven net als boerenkool. Anders waren ze er toch wel het hele jaar geweest gekkie!
Er is niemand die je niet begrijpt als je die middelste pepernoten noemt. Alleen de allerzwaarste autist gaat er zo moeilijk over doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies.
En die middelste vind ik de lekkerste
Die mogen van mij best het hele jaar door te koop zijn (zijn ze dat ook stiekem?) al maakt het dat misschien wat minder "speciaal".
Er is geen markt voor kruidnoten in Marokko.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar aardbeien bloeien ook niet t hele jaar door en daar hebben we toch ook wat op gevonden?
Zie mijn laatste opmerking.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het staat zelfs op de zak zak. Dat sommige of hele gedeeltes van het land kennelijk niet kunnen lezen maakt het nog niet correct.
[ afbeelding ]
Dat zal t zijnquote:Op woensdag 14 november 2012 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is niemand die je niet begrijpt als je die middelste pepernoten noemt. Alleen de allerzwaarste autist gaat er zo moeilijk over doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |